Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erikoisia fobioita teillä on?

Vierailija
12.10.2018 |

Minulla on lapsesta asti ollut fobia että en pysty laittamaan vessan ovea lukkoon ilman että rupeaa ahdistamaan.
Tämän fobia takia en pysty käyttämään julkisia vessoja ja joudun pidättelemään hätääni. Kotona käyn vain vessassa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään ulkomaalaisia, erityisesti irakilaisia, syyrialaisia jne. Tiedän, aivan järjetön fobia, mutta en voi sille mitään. Olen persu.

Vierailija
2/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivefobia. Mua ällöttää nivuset, tuo käden taive josta otetaan verikoe ja polvien takana olevat taipeet. Iho on jotenkin niin ohutta niissä etten siedä kun niitä kosketaan. Verikoe multa otetaan nyrkin päältä sillä en pysty antamaan sitä otettavaksi tuosta taipeesta. Nytkin ahdistaa kun edes ajattelen noita kohtia kehossani, hrrrr.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhut.Pelkään niin järjettömästi,etten uskalla mennä metsään.olen aivan varma,että karhu tulee ja tappaa.Tiedän,järjetöntä.

Epäilen saaneeni nuorena traumat,kun näin kuvia,jossa tämä kuuluisa karhumies,löytyi telttansa läheltä syötynä:(

Vierailija
4/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimssufobsu

Vierailija
5/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessanpönttöfobia. oikeasti.

Vierailija
6/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään faktoja, erityisesti sellaisia jotka sotivat omaa maailmankatsomustani vastaan.

Vierailija
7/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään eriäviä mielipiteitä.

Vierailija
8/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aragnofobia! Asuin 90-luvulla vanhassa talossa ja siellä alakerrassa oli melkoinen huonehämähäkkipopulaatio. Melkein piti olla pikkukännissä, että uskalsi mennä saunaan/suihkuun. Suurin näkemäni hämppy oli kahden euron kolikon kokoinen.

Vierailija
9/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtohiuskammo, tarkemmin sanottuna pelkään märkiä irtohiustakkuja. Esim. kph:n viemäriä en voi siivota jos siellä on noita tukkoja. Olen oksentanutkin kerran yrittäessä ja yökin jo ajatuksesta. Ekaan vuokra-asuntooni piti soittaa iskä avuksi puhdistamaan viemäritukos. Onneksi on mies nykyisin olemassa, jolle voin delegoida tehtävän.

Vierailija
10/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rykelmät ja reiät epämääräisissä muodostelmissa. Ällöttää aivan tolkuttomasti ja alkaa oksettaa ja pyörryttää. Se on jotain ihan hirveää.

Vierailija
11/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenistä johtuen minulle on tullut jonkinasteinen heliofobia (auringon/kirkkaan valon pelko)..onneksi aurinkolasit on olemassa - sekä sälekaihtimet. Voisin kuvitella sopivani puolisoksi oikein hyvin esim. Batmanille =D

Vierailija
12/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäät ravintolat/ruokapaikat (paljon ihmisiä ja hälyä ja pitäisi siinä syödä). Kammoksun niitä jostain syystä hirveästi, ahdistun ja menee ruokahalu ja ahdistun lisää siitä. Inhottavaa

Vierailija
13/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rykelmät ja reiät epämääräisissä muodostelmissa. Ällöttää aivan tolkuttomasti ja alkaa oksettaa ja pyörryttää. Se on jotain ihan hirveää.

Trypofobia? Minulla sama. Lisäksi koulrofobia, eli klovnien pelko. Olen aikuinen mies, hävettää...

Vierailija
14/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti syöminen on mun fobia. Joudun toden teolla tsemppaamaan, jos pitää syödä porukassa. En kehtaisi ikinä tilata mitään subista, koska ahdistaa ajatus siitä, että pitäisi tuunailla omaa tilausta ja sitten mennä pöytään syömään se. Tulee tunne, että ahmin ruokaa kaikkien nähden. Pystyn peittämään sen aika hyvin enkä usko, että kukaan tietää tätä.

Vierailija
15/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisemisen fobia. Pelkään haisevani pahalle.

Vierailija
16/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisesti syöminen on mun fobia. Joudun toden teolla tsemppaamaan, jos pitää syödä porukassa. En kehtaisi ikinä tilata mitään subista, koska ahdistaa ajatus siitä, että pitäisi tuunailla omaa tilausta ja sitten mennä pöytään syömään se. Tulee tunne, että ahmin ruokaa kaikkien nähden. Pystyn peittämään sen aika hyvin enkä usko, että kukaan tietää tätä.

Oikeesti tuosta pääsee eroon kun käy muutaman kerran yksin syömässä ja ottaa rennosti. Ei ketään muita kiinnosta mitä sa syöt ja miten sä syt ja että olet yksin.

Vierailija
17/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppyläfobia. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta esimerkiksi itäneet perunat oksettavat niin, etten halua koskea niihin enkä edes katsoa niitä.

18/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustofobia. Ennen pelkäsin lähes kaikkea ruokaa. Nykyään enää juustoa, vaikka sitä tykkäisin syödä. En siedä ajatusta juustoisista sormenjäljistä, ja niitähän on joka paikka täynnä. Kuka muu muka pesee kädet ruokailun jälkeen kuin minä?

Alli

Vierailija
19/22 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset. Kavahdan kauniita naisia. Jos kaunis nainen osoittaa kiinnostusta niin muutun heti kylmäksi ja vältteleväksi, päinvastaiseksi mitä oikeasti olen. Johtuu äitistäni joka oli hyvin kaunis nainen, mutta alistava.

Vierailija
20/22 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama verkkokauppa myy kammottavan oloisia "keijunukkeja", jotkut taiteilijat valmistavat niitä tai tekijät. En ole koskaan voinut sietää niitä. En halua lähettää mitään negatiivista energiaa, mutta joku niissä vaivaa. Sen sijaan muut keijuhahmot eivät välttämättä kammota samoin. Riippuu ihan miten tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä