Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin että mies saa pitää lapset jos jättää minut toisen naisen takia

Vierailija
12.10.2018 |

Minä en tehnyt lapsia hänen kanssaan, jotta hän voisi jossain vaiheessa vaan ryhtyä viikonloppuisäksi ja muuten elää vapaata elämää uuden naisen kanssa. Ehei. Jos hän lähtee toisen naisen perään niin saa ottaa lapset mukaansa, siellähän on sitten kaksi rakastunutta ja onnellista aikuista heistä huolehtimassa. Minä en yksinhuoltajana pärjäisi henkisesti, viikonloppuäitinä oleminen sen sijaan sopii. Siinä mulla olisi aikaa hoitaa itseni kuntoon, nuolla jättämisestä seuranneita haavoja, aloittaa uusia harrastuksia ja etsiä itselleni mies joka todella rakastaa minua. Se, että uusi nainen ei halua äitipuoleksi vaan haluaisi pelkästään mieheni kokonaan itselleen ei ole minun ongelmani. Sanoin kaiken tämän miehelleni kun hän kertoi haaveilevansa toisesta naisesta ja miettii eroavansa minusta voidakseen elää rakastuneena ja onnellisena. Hänestä ehdotukseni oli ihan epäreilu.

Kommentit (273)

Vierailija
81/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että käytät lapsiasi aseena sen sijaan, että ajattelisit lastesi parasta.

Aseena? Isä on ihan yhtälailla lapsista vastuussa.

Vierailija
82/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tehnyt lapsia hänen kanssaan, jotta hän voisi jossain vaiheessa vaan ryhtyä viikonloppuisäksi ja muuten elää vapaata elämää uuden naisen kanssa. Ehei. Jos hän lähtee toisen naisen perään niin saa ottaa lapset mukaansa, siellähän on sitten kaksi rakastunutta ja onnellista aikuista heistä huolehtimassa. Minä en yksinhuoltajana pärjäisi henkisesti, viikonloppuäitinä oleminen sen sijaan sopii. Siinä mulla olisi aikaa hoitaa itseni kuntoon, nuolla jättämisestä seuranneita haavoja, aloittaa uusia harrastuksia ja etsiä itselleni mies joka todella rakastaa minua. Se, että uusi nainen ei halua äitipuoleksi vaan haluaisi pelkästään mieheni kokonaan itselleen ei ole minun ongelmani. Sanoin kaiken tämän miehelleni kun hän kertoi haaveilevansa toisesta naisesta ja miettii eroavansa minusta voidakseen elää rakastuneena ja onnellisena. Hänestä ehdotukseni oli ihan epäreilu.

Ihan hyvä voimafantasia, mutta mikään laki ei pakota miestä ottamaan lapsia jos hän ei niin halua.

Ei tarvitse nähdä edes vknoppuisinkaan jos ei huvita. Elarit joutuu maksamaan, mut thats it.

Mitäs meinasit tehdä tälläisessä skenaariossa? Antaa lapsesi adoptoitavaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on ihan yhtä hyvä lähivanhempana kuin äitikin, pois lukien vauvaikäiset lapset. En ymmärrä miksi nainen leimataan automaattisesti huonoksi äidiksi jos lapset jäävät isälle.

Myös vauvalle isä on yhtä hyvä vanhempi. Kaikki eivät imetä. Vauva ei mitenkään tarvitse naista enemmän kuin miestä hoitajaksi.

Vierailija
84/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeinhan tuo olisi. Tosin en itse pystyisi olemaan vain viikonloppuäiti. En kestäisi olla lapsista niin paljoa erossa, joten olisin itse mielummin se yh.

Sun kaltaisten naisten kanssa ei miesten pitäisi ikinä tehdä lapsia, koska omitte lapset. Isänkö pitäis muka pystyä viikonloppuisyyteen?

Vierailija
85/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kun oli vastaava kriisi, niin totesin miehelle että mulle käy ihan hyvin erota.

Mutta pyysin häntä kuvittelemaan tilanteen, että minä en varmasti loppuelämääni yksin vietä, vaan löydän jonkun miehen. Miehen, jota hänen tyttärensä tulee rakastamaan (koska minä olen kuitenkin mieluummin yksin kuin huonossa seurassa) ja joka tulee olemaan hänen elämässään mukana.

Se antoi hiukkasen jatkoaikaa liitossamme, mutta...

Tyttärellämme on tällä hetkellä hyvä suhde avomieheeni. Jos tyttö tarvitsee kyytiä, hän soittaa ensin tällä isäpuolelleen, sitten minulle ja... Niin, eipä hän oikein isälleen soittelekaan.

Mutta hei, tietysti pidät kiinni siitä miehestä keinolla millä hyvänsä.

Ja sinällään en pidä ollenkaan huonona ajatuksena, että eron jälkeen naisen tulee löytää jälleen yhteys itseensä, vaikka se sitten tarkoittaisi sitä että joutuu muuttamaan vuodeksi jonnekin kehitysmaahan puita istuttamaan.

"eron jälkeen naisen tulee löytää jälleen yhteys itseensä" Oikein kunnon feministisoopaa... :)

Jos yhteys itseen kadonnut, niin miehen kuin naisenkin hyvä etsiä se uudestaan. Ei liity feminismiin mitenkään. t. yksi feministi

Vierailija
86/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä voimafantasia, mutta mikään laki ei pakota miestä ottamaan lapsia jos hän ei niin halua.

Ei tarvitse nähdä edes vknoppuisinkaan jos ei huvita. Elarit joutuu maksamaan, mut thats it.

Mitäs meinasit tehdä tälläisessä skenaariossa? Antaa lapsesi adoptoitavaksi?

Ähäkutti, vaikka äiti kuolisi, niin isän ei ole pakko ottaa lapsia uuteen perheeseensä. Sijoitukseen vain, koska isille ei saa asettaa velvollisuuksia ja pakkoja olla isä

Vierailija
87/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois jättää mun lapsia. Meillä oli ero erittäin lähellä mun aloitteesta, miehen tekojen vuoksi.

Kyllä ne lapset kasvaa ja oma aika lisääntyy kaiken aikaa. No mun lapset jo teini-iässä. Mies on se joka lähtee. Ei lapset ole minulle rasite, vaan osa elämää.

Vierailija
88/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei, tietysti pidät kiinni siitä miehestä keinolla millä hyvänsä.

.

Toihan tässä huvittaakin, että mies ajattelee että kyse on vaan siitä että yritän keinolla millä hyvänsä estää häntä lähtemästä. Päinvastoin, menköön. Mutta minä en jää huolehtimaan lapsista 90% ajasta niin ettei mulle löytyisi enää ollenkaan aikaa itselleni ja oman rakkauden löytämiseen. Viikko-viikkokaan ei hänelle oikein sopinut kun ei se uusi nainen välttämättä sitä haluaisi (ei ole koskaan halunnut edes omia, saati toisen lapsia) ja kun ei haluaisi jäädä lähelle asumaan niin että lapsilla on helpot koulu- ja päiväkotimatkat molempien luota.

Miten mies haluaa tuollaisen naisen joka ei hyväksy hänen lapsiaan?? En tajua. Itse olen vapaaehtoisesti lapseton, en ikinä halunnut lapsia, mutta toisen lapset ei haittaa. Jos olisin miehen kanssa jolla lapsia, itsestäänselvää on, että odottaisin miehen laittavan lapsensa ja näiden tarpeet etusijalle!

Vierailija
89/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 10 lasta isälle vaan! Voi viettää omaa laatuaikaa ja siemailla viiniä puhtaassa ja rauhallisessa kodissa.

Vierailija
90/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko muka luulette että nainen voi vain sanella että lapset jäävät miehelle? Tuskinpa vain.

Mutta mies voi sanella jatkavansa omaa elämää...

Vierailija
91/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos miehesi ei huoli lapsia niin joutuvatko lapset lastenkotiin?

Miehen on niin helppo lähteä ja olla ottamatta niitä lapsia.

Vierailija
92/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko muka luulette että nainen voi vain sanella että lapset jäävät miehelle? Tuskinpa vain.

No niin mies voi tehdä jos haluaa. Onhan se toki säälittävää ja kuvottavaa

Vierailija
93/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän siinä käy silloinkin, jos äiti sairastuu. Lapset sijoitukseen, kun isä ei halua lapsia pilaamaan uutta suhdettaan

Vierailija
94/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen ovat ihan samalla viivalla tässä. Jos kumpikaan ei halua lapsia, ne menevät yhteiskunnalle.

Vierailija
95/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kunhan ap muistaa maksaa elarit lähivanhemmalle.

Vierailija
96/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on "epäreilua" minkäs teet. 

Nykyään tuntuu, että suurin osa lapsia tehneistä ihmisistä eroaa jossain vaiheessa jokatapauksessa.

Kannattaisi naisena tehdä lapsia vain ja ainoastaan jos on valmis olemaan äiti totaaliyksinhuoltajanakin.

Mitään varmuutta ei ole, että lasten isä olisi syntymän jälkeen lapsen elämässä yhtään auttamassa ja mikään laki ei miehiä siihen pakota. Tämä kannattaisi pitää mielessä ennen lisääntymistä. 

Vierailija
97/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oletkin hyvä äiti, toisin kun nää muut. Meilläkin ydinliitto ja lapset on 15 ja 17v.

Tuskin on äitejä jotka antaa lapset pois kun mies ei huoli niitä.

Kunhan ap kiukuttelee.

Monella vastaajalla ei edes ole yhtään lasta.

AI niin vanhemmat joutuu maksamaan lapsista kun ne joutuu lastenkotiin ja tulot vaikuttaa.

Se summa voi olla melko isokin.

Vierailija
98/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ja nainen ovat ihan samalla viivalla tässä. Jos kumpikaan ei halua lapsia, ne menevät yhteiskunnalle.

Ja elatusmaksut myös, ei siellä lastenkodissa ilmaiseksi olla.

Vierailija
99/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä on ihan yhtä hyvä lähivanhempana kuin äitikin, pois lukien vauvaikäiset lapset. En ymmärrä miksi nainen leimataan automaattisesti huonoksi äidiksi jos lapset jäävät isälle.

Kyllä minusta isä voi olla yhtä hyvä lähivanhempi myös vauva ikäiselle lapselleen :)

Vierailija
100/273 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeinhan tuo olisi. Tosin en itse pystyisi olemaan vain viikonloppuäiti. En kestäisi olla lapsista niin paljoa erossa, joten olisin itse mielummin se yh.

Sun kaltaisten naisten kanssa ei miesten pitäisi ikinä tehdä lapsia, koska omitte lapset. Isänkö pitäis muka pystyä viikonloppuisyyteen?

Olet väärässä, hänellä ydinliitto ja melkein aikuinen lapsi eli onnistunut siinä missä te muut ette ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme