Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tuunaatte purkkihernekeittoa?

Vierailija
12.10.2018 |

Kermaa, sipulia vai mausteita? mikä on suosikkinne?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloviinaa 1 korkillinen ...tulee aiettää!

Vierailija
162/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää ostaa metallin makuista hernekeittoa? Minä ostan pussin herneitä ja n. 400 g jauhelihaa, niin siitä saa ison kattilallisen, josta pakastan heti osan. Turhaa on vähävaraisen valittaa, ettei ole rahaa ruokaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja opetelkaa tekemään ruokanne itse edullisista raaka-aineista. Söin juuri pakastamaani kaalipataa, oli hyvää puolukkahillon kanssa.  Sitten on varaa ostaa myös marjoja hedelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloviinaa liemeksi... Nssikatkin tykkää !

Vierailija
164/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää ostaa metallin makuista hernekeittoa? Minä ostan pussin herneitä ja n. 400 g jauhelihaa, niin siitä saa ison kattilallisen, josta pakastan heti osan. Turhaa on vähävaraisen valittaa, ettei ole rahaa ruokaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja opetelkaa tekemään ruokanne itse edullisista raaka-aineista. Söin juuri pakastamaani kaalipataa, oli hyvää puolukkahillon kanssa.  Sitten on varaa ostaa myös marjoja hedelmiä.

Hernekeittopurkilla voi sitten syötyä hitsata datsunin ruostereikäisen äänenvaimentimen ehjäksi.

Vierailija
165/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan sen purkin töhkän ympäriltä.

Vierailija
166/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan purkilliseen toisen liha-/rustopalan, joskus pitää laittaa hernekin. Sorkkapalat yms. teurasjätteet pyrin poistamaan. Rottien ruumiinosatkin.

Vierailija
167/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuunaan sen suolistossani ripulisonnaksi.

Vierailija
168/167 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman helpoin keitto ja sekin pitää purkissa ostaa. aijai

Mökkiolosuhteissa en ala hernekeittoa itse keittelemään.

Jos siellä on liesi ja kattila, niin mikä siinä on niin vaikeaa? Siinä se kiehuu, kuin purkista kaadettukin.

Ensiks, mökillä on paljo muuta tekemistä kun herneiden keittäminen. Toiseks, kaasu loppuu.

Keiton voi keittää kotona ja viedä valmiin keiton kattilassa mökillä, ei ole vaikeata. Keksikää uusia verukkeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi