Mies paljastui homoksi
Olen täysin järkyttynyt. Meillä on yhteisiä lapsia, asunto, normielämä. Ei kylläkään pitkä historia, 5 vuotta. Miehellä myös ex-vaimo ja lapsia siitä suhteesta.
Nyt paljastui yllättäen miehen salattu puoli.. irtosuhteita miesten kanssa. Olen kuin puulla päähän lyöty. Miten tästä nyt eteenpäin. Minua ei henk koht himota homomiehet eikä bi:t, kummasta sitten oikeasti kyse.
Päällimmäinen tunne on v#tutus. Eikö ihminen osaa olla rehellinen toiselle ja antaa tämän valita kiinnostuuko tuommoisesta..nyt tunnen olevani huijattu tähän paskaan..
Kommentit (101)
Oikeasti, jätä se. Ei homouden, vaan epärehellisyyden takia. Kyllä sylettäis minuakin, eikä tarttis enää mua panna. Hoonaa niitä tuhkaluukkuja vaan.
Tollasta tapahtuu. Ei toki niin tavallista mutta silti. Yhden kaverin iskä erosi äidistä kun lapset muuttaneet kotoa, ja muutti miesystävänsä luokse suoraan. Jotkut pystyvät itsellensäkään tunnustamaan asian vasta aikuisella iällä. Tosi kurja juttu sulle toki silti. Mutta toivottavasti jatkaa silti hyvänä isänä lapsilleen vaikkei parisuhde toiminutkaan.
Provohuutelijoita varmasti tulee, ensimmäiset jo ilmoittautuivatkin. Oli aloitus aito tai ei, todellisuudessa tällaista kuitenkin tapahtuu ja joku, jolle on käynyt näin ilmestyy lukemaan ketjua saadakseen vertaistukea. Siispä: olen pahoillani puolestasi. Kuulostat pettyneeltä. Mikä tilanne on, onko ero väistämätön (mies haluaa lähteä miehiin, sinä haluat erota) vai onko (ollut) bi-curious ja nyt kuitenkin sitoutunut sinuun?
Mies kuulostaa biseksuaalilta enemmän kuin homolta, kun kerran naissuhteitakin on ollut ja sinunkin kanssasi kaikki ollut hyvin ennen tätä paljastumista.
Keskusteltava teidän varmastikin on. Jos jätetään pettäminen hetkeksi sivuun kuviosta, niin jos miehen biseksuaalisuus jo ajatuksena on luotaantyöntävä, niin vaikea on nähdä suhteellenne tulevaisuutta. Olen pahoillani että jouduit petetyksi suhteessasi.
Siis onko se pettänyt sinua suhteenne aikana, vai harrastanut näitä irtosuhteita ennen suhdettanne?
Jos pettänyt, jätä se. Mutta mitäs sitten, jos on ollut suhteita ennen sinua? Tietäisitpä vaan, miten moni "heteromies" on kokeillut miestä. Homopalstat on täynnä miesten ilmoituksia, jossa naisille varatut miehet etsivät seuraa :D
Niin siis, mikäli tapaus on aito, veikkaan, että enemmän sattuu se pettäminen kuin se, että mies viehättyi omasta sukupuolestaan.
Jos omalle kohdalle sattuisi, että mieheni löytäisi tiensä toisen miehen sänkyyn, olisin raivoissani. Pettämisestä, ei siitä, kenen tai millä ominaisuuksilla varustetun henkilön kanssa se tapahtuu.
Jostain syystä tuntuu olevan olettamus, että bi-seksuaaleilla olisi nyt jotenkin sallitumpaa pettää, koska he tykkäävät molemmista.
Mitä väliä sillä on, mitä on touhunut ennen sinua? Jos teillä suhde on toiminut, voit syyttää vaan itseäsi sen tuhoamisesta, jos aiot entisten juttujen vaikuttaa.
Siitä olisin toki vihainen, jos lapsesta ei olisi kerrottu, mutta muuten entiset suhteet ei kuulu nykyisille.
Kyllä mies voi olla ihan ehta homo, eikä mikään bi, vaikka hänellä olisi montakin suhdetta naisen kanssa takana. Tiedän miehen, joka rakastui mieheen lapsensa ollessa vauva. Oli melkoinen shokki vaimolle se. Ja erään miehen jolla on 6 lasta, ja nykyään asustelee miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies voi olla ihan ehta homo, eikä mikään bi, vaikka hänellä olisi montakin suhdetta naisen kanssa takana. Tiedän miehen, joka rakastui mieheen lapsensa ollessa vauva. Oli melkoinen shokki vaimolle se. Ja erään miehen jolla on 6 lasta, ja nykyään asustelee miehen kanssa.
Totta, silloin on ollut kaapissa. Mutta on aika huvittavaa, että ap pilaa suhteensa sillä, että nyt on paljastunut jotain vanhoja säätöjä.
Mäkin seurustelin aiemmin naisen kanssa, mutta nykyään miehen kanssa.
Kannatan uskollisuutta, joten en jatkaisi pettävän miehen kanssa. Olivatpa suhteet naisiin tai miehiin.
Homoseksuaaleja vastaan minulla ei ole mitään, mutta haluan miehen, jolla on suhde vain minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, silloin on ollut kaapissa. Mutta on aika huvittavaa, että ap pilaa suhteensa sillä, että nyt on paljastunut jotain vanhoja säätöjä.
Mäkin seurustelin aiemmin naisen kanssa, mutta nykyään miehen kanssa.
Lähetin liian aikaisin. Tosiaan, en ole edes varma, tietääkö nykyinen mieheni tuosta suhteesta. Hämmentyisin kovasti, jos mieheni nyt jättäisi minut tuon suhteen takia.
Ap kerro lisätietoja. Voidaan tuomita tai olla tuomitsematta tuo mies sitten,.kun kerrot, että onko nuo irtosuhteet tapahtuneet suhteenne aikana vai ei?
Jos ovat, mies on "sika". Jos ei, miehessä ei ole mitään vikaa.
Sain käsityksen aloituksesta, että miehellä on ollut seksisuhteita miehiin tuon eron ja tämän uuden suhteen välissä, ei siis pettänyt? Voisitko tästmentää, muuten luokittelen kyllä provoksi jos noin yhtäkkiä ap katoaa paikalta. Tai provohan tämä taitaa olla, otsikkokin "mies paljastui homoksi" vaikka bi-seksuaalisuuteen aloitus viittaisi. Voisitko ap tulla takaisin kommentoimaan, ei tämä keskustelu muuten syvene?
Mua v#tuttais enemmän se, että mies pettää minua naisen kanssa suhteemme aikana kuin se, että mies olisi joskus kauan sitten harrastanut irtosuhteita miesten kanssa.
Mutta meitä on moneen junaan. :)
Hyi yäk. Tästäkin syystä on tehtävä se mistä täällä ei saa puhua mutta liittyy niihin juttuihin joita on maiden välillä ja jotka voi myös sulkea!
Vierailija kirjoitti:
Hyi yäk. Tästäkin syystä on tehtävä se mistä täällä ei saa puhua mutta liittyy niihin juttuihin joita on maiden välillä ja jotka voi myös sulkea!
Lol, ja mitähän se siihen vaikuttaa jos niiden juttujen sisäpuolella miehet haluavat tökki toisiaan hanuriin? :D
Rehellisyydellä ei kovin moni suhdetta saisi alkamaan.
Umpihomo mies voisi naisena harmittaa, mutta bi-mies.
Ehdottaisin että laittaisin sellaisen kaluvyön lanteilleni ja voisin vähän tökkiä.
Asutte Porvoossa?