Kaija Koo keskellä kolmiodraamaa ~ petetty vaimo: Jätä mieheni rauhaan!”
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kaija-Koo-keskella-kolmiodraamaa-Petetylt…
– Jätä mieheni rauhaan äläkä pommita häntä jatkuvasti viesteillä ja soitoilla. Olemme onnellisesti naimisissa, etkä voi tulla väliimme, petetyksi joutunut vaimo haluaa sanoa Kaija Koolle.
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen yks yritysjohtaja, jonka tytär on ollut linnanjuhlissa...
olisi hyvä, jos tuo pettäjäyritysaviomies tulisi julkisuuteen!!!
Mitä sinä siitä hyötyisit?
Kerrankin seiskalla kunnon juttua ja nyt ei enää elämä ahdista kun kunnolla maustetta pelissä.
Kaija koo on paras
Ei taida olla eka kerta kun ukko jää kiinni, vaimo vaikuttaa aika epätoivoiselta. Kaija on tietysti vapaa levittelemään lettuaan kenelle haluaa, mutta luulisi että jostain joku vapaakin mies löytyisi.
Vaimo on tolaltaan ja kosti. Niinhän täälläkin aina kehotetaan tekemään pettäjille.
Minä olin suhteessa varatun miehen kanssa. Kun sain tietää tilanteen, aloin asian purkamisen. Vuoroin soitti vaimo ja vuoroin mies, hulluksi meinasi tulla. Vaimo uhkaili ilmoittavansa asiasta työpaikalleni ja sukulaisille ja vaati jättämään miehen rauhaan, koska heillä on onnellinen ja hyvä liitto. Ja sitten seuraavaksi soitti taas mies ja ihan eri asialla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee mieleen yks yritysjohtaja, jonka tytär on ollut linnanjuhlissa...
olisi hyvä, jos tuo pettäjäyritysaviomies tulisi julkisuuteen!!!
Mikä oli? :,D
yhyy yhyy, älä tule onnellisen liittomme väliin, yhyy yhyy, miehessä ei oo mitään vikaa, kaija vaan kiusaa, yhyy, vamppi se o, yhyy yhyy.
mistä näitä idiootteja sikiää.
"Olemme onnellisesti naimisissa, etkä voi tulla väliimme"
Öööö, mitä.
Mitä? Onko Kaija koo nostanut korkkarit kohti kattoa varatun miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on tolaltaan ja kosti. Niinhän täälläkin aina kehotetaan tekemään pettäjille.
Minä olin suhteessa varatun miehen kanssa. Kun sain tietää tilanteen, aloin asian purkamisen. Vuoroin soitti vaimo ja vuoroin mies, hulluksi meinasi tulla. Vaimo uhkaili ilmoittavansa asiasta työpaikalleni ja sukulaisille ja vaati jättämään miehen rauhaan, koska heillä on onnellinen ja hyvä liitto. Ja sitten seuraavaksi soitti taas mies ja ihan eri asialla.
Ei Kaija sitä muijaa pettäny.
Toivottavasti se mies panee kaikkia oikein kaksin käsin tästä lähtien, olen kyllästyny tollasiin toopeämmiin jotka vollottaa avioliiton perään ja luulee että he omistaa jonkun toisen genitaalit, samoin inhoan typeriä aviomiehiä jotka ajettelee vaimoistaan samoin... helvetti, eletään vuotta 2018 ja ihmiset senkun tyhmistyy..
Tuolla pariskunnalla taitaa olla avioehto :D
En ole ikinä ymmärtänyt näiden petettyjen vaimojen logiikkaa. ”Meillä on hyvä liitto, meillä on perhe, meillä on lapset, me käymme yhdessä Kanarialla ja teemme sunnuntaisin ruokaa, meillä on tarpeeksi seksiä, ME olemme onnellisia”.
Niin? Sinä vaimo olet ehkä ollut ja tuntenut tuota kaikkea, mutta ET voi puhua toisen ihmisen, miehesi puolesta, et vaan voi!
Vierailija kirjoitti:
Just just. Täällä sitä riittää ymmärrystä sellaisillekin epätoivoisille sontiaisille, kodinrikkojille kuten Kaija Koo ja Anna Puu. En kyllä ymmärrä naisia jotka roikkuvat väkisin varatuissa miehissä. Seiskan paperilehdessä sanotasn selvästi että mies haluaa lopettaa suhteen mutta Kaija pommittaa ja vainoaa tätä kaikin keinoin.
Eikö, sanottiinko seiskassa niin. Sittenhän sen on totta! :O
Faith kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onnellisesti naimisissa - ja ukko menee silti pettämään? Eiköhän se mies ole se suurin syypää tässäkin casessa. ;)
Näin on. Uskoton puoliso on syyllinen aviorikokseen.
Minkä tuomion siitä saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä suhteessa ei ole kolmannen mentävää aukkoa🤣
Ei pettäminen liity suhteen hyvyyteen, vaan pettävän osapuolen löyhään moraalin.
Pettäminen voi olla myös ainoa ulos pääsy huonosta suhteesta. Siellä on saattanut rouva sivuuttaa kaikki yritykset puhua läpi parisuhteen ongelmat, käyttää henkistäväkivaltaa,jne. Nämä asiat yleensä hiukan monimutkaisempia asioita, kuin että paha paha mies silkkaa pahuuttaan pettää kilttiä naista.
Kuule ei siihen mitään draamaa puolison kanssa tarvita että mies pettä'. Olen melko varma että pitkissä monen kymmenen vuoden liitoissa pettävät kaikki miehet, jos vain tilaisuus tarjoutuu, ja yleensä ne vaimot ovat vain tyytyväisiä, kun ei seksi ja kiehnääminen niitä enää ole kiinnostanut ensihuuman jälkeen.
Miehiä seksi ja huuma kiinnostaa, kuihtuvat ilman sitä. Naisen elämässä taas on yleensä aivan muita arvoja ja tekemistä kuin peniksen kiillottaminen.
Eli monesti sivusuhde on avioliitossa win/win tilanne.
Mutta sitten on muutama näitä lapsellisia noloja poikkeuksia, jotka nostavat myötähäpeää aiheuttavan metakan. Ja mistä sen tietää onko näillä edes pitkä liitto takana, en ole juttua lukenut. Lapselliselta vaikuttaa tämä vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se vaimo Kaijaa, vierasta ihmistä, haukkuu? Haukkuis puolisoaan. Ei Kaijan tartte sinkkuna olla uskollinen kellekään.
Juu ei, mutta vapaita miehiäkin on maa pullollaan joten mikään pakko ei kenenkään ole vongata varattua ukkoa. Se on aina ihan tietoinen valinta ja kertoo kaiken tarpeellisen vonkaajasta.
Jos noilla naisilla kummallakaan on pienintäkään itsekunnioitusta, niin tuo mies jatkaa elämäänsä jatkossa yksin.
Kumpihan se "vonkaaja" on ollut, minä veikkaan miestä.
Ja eikös he ole tunteneet ja ystävystyneet ton lyhyen jutun perusteella jo ennen suhdetta, eli taitaa olla ihan ennemminkin kunnon romanssi, kuin pelkkä seksisuhde.
Sen jättihitti ysärillä oli suora kopio Moonlight shadow-kappaleesta Maggie Reillyltä.
Ei kova vaan räväkkä.