Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sekasaunominen

Vierailija
11.10.2018 |

Mieheni käy välillä saunomassa yhden kaverinsa kanssa ja asia on luonnollisesti minulle ok. Vähän aikaa sitten oltuaan taas kaverillaan saunomassa hän jäi vahingossa kiinni siitä, että myös kaverinsa avovaimo saunoi heidän kanssaan. Meille tuli tietysti aiheesta kauhea riita, sillä minusta ei ole kivaa, että hän saunoo myös naisten kanssa ja etenkään niin, ettei kerro minulle siitä. Mies sanoi, ettei ollut kertonut, koska hän "oli vain saunonut" ja kuulemma pelkäsi myös reaktiotani, siis sitä, että suuttuisin. Ilmeisesti tämä avovaimo on siis saunonut useammankin kerran yhdessä mieheni kanssa, ei vain tuota yhtä kertaa.

Mitä mieltä tällaisesta oikein pitäisi olla? Kertokaa, käykö teidän miehenne saunassa kavereidensa ja näiden vaimojen kanssa? Ei suoraan sanottuna käynyt mielessäkään, että mies voisi siellä olla munasillaan muidenkin kuin tämän kaverinsa kanssa, mistään avovaimosta ja sekasaunasta ei missään vaiheessa ollut puhetta. Jotenkin loukkaa koko juttu, mies väittää, ettei tilanteeseen liity mitään seksuaalista, mutta miksi hän sitten on salaillut asiaa minulta jos on muka viaton? Suututtaa ihan älyttömästi tuollainen! Tän kaverin olen siis tavannut pari kertaa, ihan ok tyyppi, avovaimoaan en. Ilmeisesti jotain aika hippejä tapauksia kumpikin, ainakin miehen puheista päätellen. Tuntuu, että luottamus mieheen on vähän mennyt.

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on kaksi sellaista kaveria ja minulla yksi, että kolmen hengen illanvietossa saunotaan aina yhdessä. Sitten kun on enemmän porukkaa, niin naisten ja miesten vuorot. Tuntuu jotenkin oudolta, että saunomisesta pitäisi erikseen kertoa, kun se ei vaan ole niin ihmeellinen asia. Ihan kuin kotona olevaa puolisoa pitäisi informoida siitäkin, juoko saunan jälkeen olutta vai lonkeroa.

Sinun mielestäsi juoma on verrattavissa puolison kroppaan ja alastomuuteen? 

Ei tietenkään verrattavissa, tarkoitin vain, että mielestäni kumpikaan ei ole niin merkittävä asia, että siitä pitäisi erikseen kertoa.

Vierailija
102/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huomiohuo-ra tämä nainen on, en olisi siis huolissani ollenkaan. Miehesi tuskin kiihottuu toisen tyrkystä rouvasta ja jos kiihottuu, niin luultavasti hän kiihottuu myös por-nosta ja vähäpukeisista naisista ylipäätään. En vetäisi herneitä nenään, vaan lähinnä hieman säälivästi naureskelen miestä katselisin.

Millä perusteella huomioh-ra??!! Jotkut tykkää saunoa, ei siinä mitään. Itse en sauno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, tämä on ehkä vieras asia sinulle, mutta meille täällä Suomessa sauna ja alastomuus siellä on aivan normaali osa elämää.

Kenelle ovat ja kenelle eivät. En ole ikinä ymmärtänyt yhteissaunomisia. Enkä olisi alasti muiden kuin puolison nähden.

Toisten alastomuutta en kuitenkaan tuomitse. Eikä ap:n tilanne haittaisi mua.

Vierailija
104/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin sinua. Monelle tällä palstalla tuo ei ole iso juttu, mutta heidän arvonsa ovat luonnollisesti erilaiset kuin meillä.

Miten liittyy arvoihin ja mitkä on teidän arvot?

Vierailija
105/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että näitä sekosaunomisjuttuja tehtailee sama henkilö (nainen), joka myös tekee aloituksia siitä, kuinka luonnollista jonkun perheenisän on viettää kahdenkeskistä lomaa ulkomailla jonkun ystävänaisen kanssa. Näissä on aina samat jutut, kuinka luonnollista tuollainen saunominen ja matkailu onkaan, siihen ei liity missään nimessä mitään seksiin viitaavaa ja jos nuo jutut eivät ole ok vaimon mielestä, on hän sairaalloisen mustasukkainen. Ehkä  kyseessä joku kolmas pyörä-fantasia.

Vierailija
106/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan halua että muut naiset näkee mun miehen alasti vaikka siinä tilanteessa ei olisikaan mitään seksuaalista.

Mitä pelkäät tapahtuvan, jos näin kävisi? Ihan realistisesti ajateltuna.

Vierailija
107/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaikuttaa siltä että, täälä keskustelee pääasiassa nudistit, koska puolesta kirjotuksia on muutamia, uskomatonta porukkaa!

Jos alastomuus on sulle noin epänormaalia, niin pukeudu säkkiin ja laita silmät kiinni.

Jos alastomuus on sulle niin normaalia, kai hillut yleisellä uimarannallaki alasti!

Vierailija
108/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa alastomuus on luonnollista ja sauna vain peseytymispaikka.  Mieheni Ahmad on ollut innoissaan, kun on päässyt saunaan minun ja naisystävieni kanssa. Minä olen myös muutaman kerran saunonut ahmadin ja mohammedin ja Amiirin kanssa. Kivaa ja luonnollista ja niin suomalaista se on ollut. Ei ole tullut seksi mieleen.  Maassa maan tavalla.

Vierailija
109/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on kaksi sellaista kaveria ja minulla yksi, että kolmen hengen illanvietossa saunotaan aina yhdessä. Sitten kun on enemmän porukkaa, niin naisten ja miesten vuorot. Tuntuu jotenkin oudolta, että saunomisesta pitäisi erikseen kertoa, kun se ei vaan ole niin ihmeellinen asia. Ihan kuin kotona olevaa puolisoa pitäisi informoida siitäkin, juoko saunan jälkeen olutta vai lonkeroa.

Sinun mielestäsi juoma on verrattavissa puolison kroppaan ja alastomuuteen? 

Nimenomaan puolison kroppaan. Eikö muka aikuinen saa ihan itse päättää, millaisessa seurassa on alasti?

Vierailija
110/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää huomata, miten eriäviä mielipiteitä kaikilla on tästä aiheesta.

Minulle saunomiseen ei missään tilanteessa (ei niin ikinä!) liity mitään seksuaalista. Sauna on minulle jotenkin "pyhä" paikka. Sen tarkoitus on täysin eri, kuin ne tilanteet, joissa ihmiset yleensä ovat tottuneet olemaan ilman vaatteita.

Jotenkin uskoisin, että jos kumppani haikailee muiden kuin oman kumppanin perään, suurempi todennäköisyys muiden tsekkailuun seksuaalissävytteisessä mielessä on kun vaatteet ovat päällä, ei saunassa ilman niitä.

Vierailija
111/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanhan sitä alasti sekasaunomisen yhteydessä muuallakin kuin saunassa. Pukkarissa riisutaan ja puetaan, vilvoittelemassa jne, kesällä uimassa. Hassua, että painotetaan aina sitä SAUNAA. Alasti riisuutuminen rannalla ja porukalla uimaanmeno on sitten myös yhtä ok. Tai alastomaksi riisuminen ja nakuilu kuumalla säällä mökillä vaikka mölkkyä pelatessa.

Hienoa, olet oivaltanut naturismin ytimen. 

Vierailija
112/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vaikuttaa siltä että, täälä keskustelee pääasiassa nudistit, koska puolesta kirjotuksia on muutamia, uskomatonta porukkaa!

Jos alastomuus on sulle noin epänormaalia, niin pukeudu säkkiin ja laita silmät kiinni.

Jos alastomuus on sulle niin normaalia, kai hillut yleisellä uimarannallaki alasti!

Miksei, alastomuus ei ole laitonta. Tosin en hillu (mitä se tarkoittaa), vaan olen normaalisti kuten rannalla ollaan.

Vierailija
113/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin sekasaunominen on ollut tavallista eikä siihen liity suuria tunteita. Jos tässä saunomiseen liitetään jotain pettämiskuvitelmia, entäpä biseksuaalit, voivatko he mielestäsi saunoa kenenkään kanssa?

Vierailija
114/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

._. kirjoitti:

Jännittävää huomata, miten eriäviä mielipiteitä kaikilla on tästä aiheesta.

Minulle saunomiseen ei missään tilanteessa (ei niin ikinä!) liity mitään seksuaalista. Sauna on minulle jotenkin "pyhä" paikka. Sen tarkoitus on täysin eri, kuin ne tilanteet, joissa ihmiset yleensä ovat tottuneet olemaan ilman vaatteita.

Jotenkin uskoisin, että jos kumppani haikailee muiden kuin oman kumppanin perään, suurempi todennäköisyys muiden tsekkailuun seksuaalissävytteisessä mielessä on kun vaatteet ovat päällä, ei saunassa ilman niitä.

No ei minustakaan sauna ole mikään seksuaalinen paikka. Nuorena yritin poikaystävän kanssa hommailla löylyssä, mutta eihän siitä mitään tullut.

Sauna on minullekkin pyhä rentoutuspaikka. Siksi en voisi kuvitella, että mieheni raahaisi mieskaverinsa kanssani saunomaan kimpassa. Haluan rentoutua rauhassa, enkä istua äijien vieressä kylki kyljessä löylyssä kuuntelemassa äijien juttuja.

Vierailija
115/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vannepäät, älkää menkö saunaan Saksassa, Itävallassa tai Hollannissa, ainakaan ilman nitroja.

Vierailija
116/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on nolla, jos ei puolisoaan sekasaunaan päästä.

Tässä ei ole päästämisestä kysymys vaan tämän miehen käytöksestä. Miksi ihmeessä se menee vieraan muijan kanssa saunomaan? Pitäisi itsekkin tajuta ,miten kuuluu käyttäytyä.

Vierailija
117/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai alastomuus on luonnollista, mutta on myös luonnollista valikoida missä seurassa itseään esittelee. Kyllähän nuo sekasaunat ovat varsinkin opiskelija ja kaveriporukoissa se hieno tilaisuus päästä läheiseen kontaktiin vastakkaisen sukupuolen kanssa ja kerätä ihan hyväksytysti runkkumatskua. Ihan syystä keskiajalla muualta Eurooppaa paavi kielsi saunat. Meno niissä oli villimpää kuin bordelleissa. Kyllähän täällä Suomessakin yksi ja toinen kutinaa tuntee sekasaunassa, käyttäytymuskoodi vaan on srllainen, ettei saa myöntää asiassa mitään seksuaalista olevan. Joo ihan luonnollista on olla alastomista ihmisistä kiinnostunut...

Vierailija
118/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saunonut tänä vuonna kymmenessä yleisessä yhteissaunassa Helsingissä, eikä yhdessäkään kukaan esitellyt itseään millään tavalla. 

Vierailija
119/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on nolla, jos ei puolisoaan sekasaunaan päästä.

Tässä ei ole päästämisestä kysymys vaan tämän miehen käytöksestä. Miksi ihmeessä se menee vieraan muijan kanssa saunomaan? Pitäisi itsekkin tajuta ,miten kuuluu käyttäytyä.

Menee saunomaan, koska haluaa saunoa. Mikään ei viittaa muuhun kuin että olisi pelkästään saunottu. Kahlitset varmaan miehesi side silmillä kellariin, ettei vaan näe muita naisia yhtään missään.

Vierailija
120/147 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni käy välillä saunomassa yhden kaverinsa kanssa ja asia on luonnollisesti minulle ok. Vähän aikaa sitten oltuaan taas kaverillaan saunomassa hän jäi vahingossa kiinni siitä, että myös kaverinsa avovaimo saunoi heidän kanssaan. Meille tuli tietysti aiheesta kauhea riita, sillä minusta ei ole kivaa, että hän saunoo myös naisten kanssa ja etenkään niin, ettei kerro minulle siitä. Mies sanoi, ettei ollut kertonut, koska hän "oli vain saunonut" ja kuulemma pelkäsi myös reaktiotani, siis sitä, että suuttuisin. Ilmeisesti tämä avovaimo on siis saunonut useammankin kerran yhdessä mieheni kanssa, ei vain tuota yhtä kertaa.

Mitä mieltä tällaisesta oikein pitäisi olla? Kertokaa, käykö teidän miehenne saunassa kavereidensa ja näiden vaimojen kanssa? Ei suoraan sanottuna käynyt mielessäkään, että mies voisi siellä olla munasillaan muidenkin kuin tämän kaverinsa kanssa, mistään avovaimosta ja sekasaunasta ei missään vaiheessa ollut puhetta. Jotenkin loukkaa koko juttu, mies väittää, ettei tilanteeseen liity mitään seksuaalista, mutta miksi hän sitten on salaillut asiaa minulta jos on muka viaton? Suututtaa ihan älyttömästi tuollainen! Tän kaverin olen siis tavannut pari kertaa, ihan ok tyyppi, avovaimoaan en. Ilmeisesti jotain aika hippejä tapauksia kumpikin, ainakin miehen puheista päätellen. Tuntuu, että luottamus mieheen on vähän mennyt.

Miehesihän sanoi, miksi ei ollut asiaa kertonut, koska sinä suutut ja näinhän siinä kävi. Olet vain mustasukkainen, so simple. Ja jos miehesi harrastaisi siellä ryhmäseksiä, et sillekään mahtaisi mitään. Ei toista voi omistaa, mutta mustasukkaisuudella tuhoaa paljon. Sellainen suhde on tosi rasittava, kun saa olla koko ajan varpaillaan, että mistähän se toinen taas kimmastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi