Yksinasujat, eikö teitä pelota ruokaan tukehtuminen?
Jos asuu yksin ja ruokaillessa jää ruoanpala kurkkuun kiinni (ja puhelinkin on mahdollisesti kaukana), niin miten tuollaisesta tilanteesta voi selvitä?
Kommentit (67)
Juu. Siksi olen jo aikaa sitten alkanut syömään erilailla. Vähemmän suuhun kerralla ja juomaa pitää olla. Katson myös mistä syötävä koostuu ja miten rakenne menee kurkusta alas. Pelottaa ihan pastillitkin, se on parempi muruina kuin kokonaisena.
Joutuu sitä olemaan välillä yksin vaikka olisi useampi hätäapujäsen perheessä.
Ei pelota. Mutta jos pelottaa, kannattaa opetella pari taktiikkaa jolla saa yksin rytkäytettyä itsensä lapaluiden väliin vaikka huonekalua vasten.
Pelottaa. Syön siksi hitaasti.
Kerran lähdin päivystykseen, kun kuvittelin itselleni jotain muita oireita - sellaisia joista olisin kysynyt ensin toisen henkilön mielipiteen, jos olisi asuinkumppani. En normaalisti ole kuitenkaan luulotautinen, mutta yksinäisyys
Miten ihmeessä sä syöt jos tuollainen pelottaa?? Mulla ei ole ikinä ollut tilannetta, että meinaisin tukehtua ruokaani. Pureskele ja syö rauhassa niin ei tarvii tuollaista pelätä.
Joo. Kerran oli lähellä.
Mutta minkäs teet, riskejä on kaikkialla. Meteoriittikin voi tulla katon läpi.
Ole hyvä, opettele nämä
Netti on pullollaan muitakin ohjeita. Opettele ne jos niin pelottaa niin ei tarvitse yksin syödessä pelätä.
Ei pelota, pääsisi pois täältä. Olin onnekas. Paska maailma.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Siksi olen jo aikaa sitten alkanut syömään erilailla. Vähemmän suuhun kerralla ja juomaa pitää olla. Katson myös mistä syötävä koostuu ja miten rakenne menee kurkusta alas. Pelottaa ihan pastillitkin, se on parempi muruina kuin kokonaisena.
Hysteerinen akka.
Vierailija kirjoitti:
Kai sentään saat lääkkeitä mielenterveysongelmiisi?
Kerran kaksi on yksinasujana käsi jo hamunnut lautturin viittaa mutta vielä tässä sitkutellaan
Tämä ap:n pointti on vain yksi loppumattomasta listasta tapoja päättää päivänsä ja ainoa mitä voi tehdä on yrittää toimia niin, ettei ota tarpeettomia riskejä, ainakaan liikaa
Kuolemaa ei voi estää, mutta sitä voi ainakin yrittää viivyttää
Aika moni urheilija kuolee urheiluun, lääkkeiden käyttäjä lääkkeisiin ja terveellistä ruokaa syövä siihen terveelliseen ruokaansa
Sellaista on ihmisen elämä
Vierailija kirjoitti:
Kerran lähdin päivystykseen, kun kuvittelin itselleni jotain muita oireita - sellaisia joista olisin kysynyt ensin toisen henkilön mielipiteen, jos olisi asuinkumppani. En normaalisti ole kuitenkaan luulotautinen, mutta yksinäisyys
Olet just niitä harhaluuloisuushäiriöisiä keski-ikäisiä jotka kuormittaa terveydenhuoltoa!
Pelottaa aivan saatanasti! Siksi syönkin vain sosekeittoja ja liemiruokia.
Aloittakaa joskus ketju aiheesta jota te hysteeriset 50+ tantta ETTE pelkää.
Olin juuri ensiapukoulutuksessa missä ensihoitaja kertoi, että suomalaiset tukehtuu tosi paljon seurassa, koska lähtevät menemään muualle seurasta etteivät häiritse.
Mutta ei pelota. Tuossa on naapuri seinän takana. Ihan yhtä lähellä kuin miesystävän omakotitalolla ollessani
Otan pieni paloja ja pureskelen ruoan tosi hitaasti. Jos jotain tapahtuu, niin sitten pusken selkää seinää vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet just niitä harhaluuloisuushäiriöisiä keski-ikäisiä jotka kuormittaa terveydenhuoltoa!
Aivan! Käyn noin kerran vuodessa terveyskeskuksessa tai yksityisellä.
En koe, että mulla olisi tukehtumis vaaraa, mutta sairauskohtauksen pelko vähän on. Ei mitään akuuttia nyt ole, mutta sitten vanhemmiten.
M30
ei pelota