Punaisuutta taittava shampoo ruskeille hiuksille?
Minulla on värjäämättömät, keskiruskeat hiukset, joissa on punertavaa sävyä. Hiukseni ovat siis luonnostaan punertavan ruskeat. Blondeille on niitä kaikkia hopeashampoita ja violettishampoita, joilla he säätelevät blondia sävyään.
Mutta onko meille luonnonbruneteille mitään vastaavaa shampoota, joka taittaisi punaisuutta?
Kommentit (8)
Ei ole.Ruskeat hiukset sisältävät aina punaista pigmenttiä.Ilman punaista,ei ole ruskeaa.Toki voit sävyttää jollain,joka samaa tummuusastetta oleva,kuin hiuksesi.esim.vaikka tuhkanruskea,joka ei niin punertava.
Mitä se taittaminen tarkoittaa? Lisätä vai vähentää punaisuutta?
Fudgella on Cool brunette blue toning - shampoot ja hoitoaineet. Sininen vivahde taittaa pois punaista. Uusi tuote.
Vierailija kirjoitti:
Fudgella on Cool brunette blue toning - shampoot ja hoitoaineet. Sininen vivahde taittaa pois punaista. Uusi tuote.
Sininen taittaa pois keltaisuuttaa vaaleista hiuksusta?Taittaako tosiaan punaista?
Mä olen pessyt ihan hopeashampoilla, siis sellaisilla mitkä on väriltään sinisiä ja just blondeille tarkoitettu ja oikein hyvin on toiminut. Fudgen on aika jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sininen taittaa pois keltaisuuttaa vaaleista hiuksusta?Taittaako tosiaan punaista?
Kyllä, tän pitäisi nimenomaan taittaa punaista pois, sekä oranssin sävyjä.
esim. https://www.hairdesignshop.fi/uusi-fudge-cool-brunette-shampoo-250ml-p-…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tän pitäisi nimenomaan taittaa punaista pois, sekä oranssin sävyjä.
esim. https://www.hairdesignshop.fi/uusi-fudge-cool-brunette-shampoo-250ml-p-…
Hienoa,kiitos:)
Kiinnostaa kanssa.