Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YKSINHUOLTAJA: minkä verran tuot miehiä tai naisia kotiin asti?

Vierailija
10.10.2018 |

Mietin tässä että mikä lasten kannalta hyvä tai huono? Olen aika aktiivinen deittipalveluissa sekä muuten ja tänäkin vuonna miessuhteita ollut 7, osa pidempiä ja osa ihan vain yhden yön juttuja. Olen kahden lapsen totaaliyh ja yksi lapsista käy isällään viikko-viikko systeemillä. Omaa aikaa ei siis paljonkaan ole, tästä syystä on ollut pakko tuoda lastenkin elämään näitä suhteita.

Jotenkin tää lasten kanssa yksineläminen vie voimia, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Parisuhteesta haaveilen, kunnollisia ei vaan osu kohdalle. Aika nopeesti sitä on huomannut et ei mee ajatukset yksiin tai miehessä mättää joku. Nyt sain paheksuntaa yhdeltä lähisukulaiselta, lapset olivat puhuneet siellä yökylässä ollessa et miehiä on tänäkin vuonna ollut useita. En käsitä tätä tuomitsemista? Miksi en saisi nauttia elämästä. Tällä samalla tyylillä on mennyt jo useempi vuosi, en voi sille mitään että yh:na on tosi vaikea löytää pysyvää suhdetta. En tiedä miksi tämä ihminen nyt alkoi asiasta valittaa, sanoi että lapsille ei tee hyvää tämä. Onhan se hienoa et hekin tutustuvat uusiin ihmisiin, miten tämä voisi haitata??? En tietty kaikkia yhdenyön juttuja ole lapsille esitellyt mutta on tänä vuonna useempi pitkäkestoinen (1-4 kk) suhde tullut esiteltyä kyllä. Viettävät yöt usein täällä mun luona kun en voi tietenkään lapsia keskenään jättää.

Kertokaa miten te muut hoidatte nää hommat, onko sama ongelma ja onko perhe tai muut läheiset kokeneet huonoksi sen et pidätte yllä normaalia suhde-elämää?

Kommentit (115)

101/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti aiemmin, että hänen nuorin lapsi käy päiväkotia ja että hän on ollut sinkkuna 5 vuotta. Eli tästä voi laskea, että nuorin lapsi oli vasta vauva tai ap oli raskaana kun tuli ero lasten isästä.

Mulla on nuorehko naispikkuserkku, jolla on ex-miehensä kanssa 1- ja 3-vuotiaat lapset ja hän erosi lasten isästä, kun nuorempi lapsi oli pikkuvauva. Puolen vuoden kuluttua hänellä oli jo uusi poikaystävä, joka siis viettää aikaa näiden lasten kanssa. Pikkuserkkuni tosin usein vie lapset isälleen eli ukille hoitoon, jotta saisi viettää kahdenkeskistä aikaa poikaystävän kanssa.

Vierailija
102/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä ellei satoja, kun ei tarvitse kuluttaa aikaa työssä käymällä 👍

Ehtii hakemaan "kahvi" seuraa päivin öin 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut olevan MELKO aktiivinen deittipalveluissa, varsinainen XXXXX.

Mitä lapset ajattelevat, kun miehiä tulee ja menee....

Sääliksi käy!

Vierailija
104/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä ellei satoja, kun ei tarvitse kuluttaa aikaa työssä käymällä 👍tuet juoksee 24/7

Ehtii hakemaan "kahvi" seuraa päivin öin 🙂

Vierailija
105/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran toin. Oli meillä 12 vuotta.

En sen jälkeen ole tuonut.

Vierailija
106/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden lapsen yhteishuoltaja.

Erosta reilu vuosi. Vain yhtä miestä olen sen jälkeen tapaillut, ja suhde edennyt juuri seurusteluksi. Lapsi ei ole vielä tavannut miestä.

Vierailija
107/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava provoasetelma, not. " Ei oo lapset mitään sanonu, ni ei niitä haittaa" ne vaan hajoaa sisältä. Mutt ennen maa repee kun h häpee.

Vierailija
108/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuo miehiä kotiin jos lapset on kotona. Toki meillä 50/50 asuminen. Silloin kun lapset minulla, treffit ja muut tapaamiset on vain muualla. Suhdetta en etsi mutta seksisuhde on. Nämä tapaamiset hoidettu kesän aikana milloin missäkin muttei kotona.

109/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
110/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta parisuhde, mä viihdyn yksin ja teinien kanssa, joten ei tule miehiä kotiin.

Näin on hyvä.

Vierailija
111/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli just niinku ap. Hänen mielestään hän ei tehnyt mitään väärää. Lapset vain eivät halua, että HÄN on onnellinen ja kiukuttelevat mustasukkaisuuttaan. Vieläkin muistan sen äidin ylimielisen ilmeen kun hän kutsui taas tervehtimään uutta hoitoaan ja meillä lapsilla oli väärä asenne. Nyt aikuisena itkee, kun lapset ei pidä mitään yhteyttä.

Vierailija
112/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. Meillä ei käy kuin lapsen sisarukset ja ex mies vaimonsa kanssa tai lasten kanssa

Vierailija
113/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteeni poikkeaa siinä mielessä palstan enemistöstä, että minusta on täysin ok esitellä tuore miesystävä lapsille eikä ennen tätä tarvitse olla takana tyyliin vuoden seurustelua. Mutta siis siinä tapauksessa että kumppaniin on jo tutustuttu eikä kyseessä ole mikään yhden yön juttu yms. Panokavereita en hyväksy lasten paikalla ollessa enkä edes lasten isän kanssa seksin harrastamista jos on mahdollista että lapset kuulee tai pääsee yllättämään.

114/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut sellaista, että uusi miestd8on melkein heti muuttanut asumaan naisen ja tämän lasten luokse.

115/115 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme