YKSINHUOLTAJA: minkä verran tuot miehiä tai naisia kotiin asti?
Mietin tässä että mikä lasten kannalta hyvä tai huono? Olen aika aktiivinen deittipalveluissa sekä muuten ja tänäkin vuonna miessuhteita ollut 7, osa pidempiä ja osa ihan vain yhden yön juttuja. Olen kahden lapsen totaaliyh ja yksi lapsista käy isällään viikko-viikko systeemillä. Omaa aikaa ei siis paljonkaan ole, tästä syystä on ollut pakko tuoda lastenkin elämään näitä suhteita.
Jotenkin tää lasten kanssa yksineläminen vie voimia, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Parisuhteesta haaveilen, kunnollisia ei vaan osu kohdalle. Aika nopeesti sitä on huomannut et ei mee ajatukset yksiin tai miehessä mättää joku. Nyt sain paheksuntaa yhdeltä lähisukulaiselta, lapset olivat puhuneet siellä yökylässä ollessa et miehiä on tänäkin vuonna ollut useita. En käsitä tätä tuomitsemista? Miksi en saisi nauttia elämästä. Tällä samalla tyylillä on mennyt jo useempi vuosi, en voi sille mitään että yh:na on tosi vaikea löytää pysyvää suhdetta. En tiedä miksi tämä ihminen nyt alkoi asiasta valittaa, sanoi että lapsille ei tee hyvää tämä. Onhan se hienoa et hekin tutustuvat uusiin ihmisiin, miten tämä voisi haitata??? En tietty kaikkia yhdenyön juttuja ole lapsille esitellyt mutta on tänä vuonna useempi pitkäkestoinen (1-4 kk) suhde tullut esiteltyä kyllä. Viettävät yöt usein täällä mun luona kun en voi tietenkään lapsia keskenään jättää.
Kertokaa miten te muut hoidatte nää hommat, onko sama ongelma ja onko perhe tai muut läheiset kokeneet huonoksi sen et pidätte yllä normaalia suhde-elämää?
Kommentit (115)
Asia on äärettömän helppo hoitaa , kun lapset vuoroin toisella vanhemalla.AINA ON Vikko tauko niistä ja saa viettää sinkku elämää.Kesällä 1 kuukauden kesä lomat kun aina toisella.Ei mitän ongelmia. Lapsien ei tarvitse kohdata koskaan suhteita.Järjestelyt hyvä viikko todella toisella ja taas toisella.
En tuo uusia tuttavuuksia kotiin, enkä harrasta seksiä lasten ollessa kotona. Voin käydä kyllä nopeilla esim. lasten harrastusten aikana, jos nyt noin kova hinku on.
Vierailija kirjoitti:
Ap palaa ketjuun:
Lapsia on mulla kolme, vain yksi heistä on isänsä luona viikko-viikko. Muuten olemme aina lasten kanssa yhdessä. Muutama sukulainen auttaa näissä tiukemmissa tilanteissa, aika vähän kuitenkin. Siksikin koen tämän sukulaiseni arvostelun kohtuuttomaksi, ei hän varmaankaan olisi valmis ottamaan lapsiani enempää hoitoon että voisin ylläpitää näitä suhteita. Haluan, että mies osallistuu myös lasten elämään, siksi mielestäni tärkeää että tarjokkaat näkevät heti mikä on tilanne. Eihän tätä kestä jos tulee jotenkin yllätyksenä lasten olemassaolo.
Aika ikävää puhetta täällä on joillakin, naisen tarpeet rankalla tavalla mitätöidään. En tosiaan siis oo mikään pyhimys enkä sitä väitä, en haluakaan olla. Lasten saanti ei poista seksuaalisuutta naiselta, päinvastoinhan se useesti on. Haluan uskoa, etten tosiaan ole ainut nainen joka näin toimii. Isossa kaupungissa ja sen lähialueilla tarjontaa miehistä on kyllä, ei nämä miehet seksistä kanssasi laulele missään facessa. Kokeilen, jos miellyttää niin suhdetta aletaan rakentaa pidemmälle. Ikävästi vaan aika monen kanssa huomaa nopeasti et joku vaan tökkii, se voi olla jotkut miehen elämäntavat tai arvot ei olekaan ihan sitä mitä aluksi on puhuttu. En halua sitten suhdetta jatkaa kun selvää on et siitä ei mitään isompaa voi tulla.
Ei näitä asioita huomaa heti, voi mennä pidempi aika ennen kuin huomaa. Ja jäisi varmaan huomaamatta kokonaan jos ei ois mies intensiivisesti mukana mun perheen elämässä, eli yöpyisi kotonani ja olisi muuten kuvioissa. Siinä sitten tuhraantuu vuosi-kaksi kun ottaa selvää jostain tyypistä. Lopputulos onkin et on ihan täys *aska. Ajanhukkaa, mieluummin kaikki peliin -tyyli. Sillä selviää nopeasti jatkaako vai ei.
ap
Puhut arvoista, mutta omat arvosi on sellaiset että lapset sopeutukoot kun äidin tekee mieli joka viikonloppu uutta äijää.
Vierailija kirjoitti:
Ap palaa takaisin, lapset unilla niin vielä on aikaa...
aika kuivaa tuntuu monella muulla yhärillä olevan elämä. Yllättää ihmisten tiukkapipoisuus. Odotetaanko samaa myös yksihuoltajamiehiltä, ei naisia koskaan ennen kuin omat lapset täysikäisiä? Oon ollut yh nyt noin 5 vuotta, enkä kyllä vois kuvitella että ihan ilman miestä olisin tämän ajan ollut. Kyllä haku on ollut päällä siitä asti kun kahden viimeisimmän lapsen isän kanssa ero tuli. Kuten sanoin, mulla on lapset (kaksi nuorinta) lähestulkoon aina kun isä ei osallistu lasten eloon.
Hommaa lastenvahti ja tapaa niiden miesten luona tai hotellissa. Ei ole kuivaa muillakaan, muilla on vaan vähän parempi mielikuvitus kuin sinulla. Omat lapseni on esiteini-ikäisiä ja asunnon seinät on ihan paperia. Täällä ei voisi harrastaa seksiä rauhassa vaikka olisi naimisissa ja asuisi yhdessä miehen kanssa. Pakko on keksiä miten muuten sen hoitaa kuin niin että lapset kuulee ja tähän asti olen keksinyt.
Uusia ihmisiä en esittele lapsille. Mistä sitä tietää mikä pedo joku tindertuttavuus on.
Minä en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on lapsia. Minä en halua niitä hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, jolla on lapsia. Minä en halua niitä hoitaa.
Tai toisaalta jos miehellä olisi pieni taapero tyttö niin se voisi tykätä, jos lakkaan sen kynnet ja voisin viedä sen parturiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai toisaalta jos miehellä olisi pieni taapero tyttö niin se voisi tykätä, jos lakkaan sen kynnet ja voisin viedä sen parturiin.
Tykkään vaatteista, voisin äitipuolena ostaa tytölle mekon tarhan kevätjuhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun lapsi kasvaa teiniksi niin äitipuoli voi tehdä lapsen kanssa ulkomaan reissun ja ostaa sille Marimekon vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun lapsi kasvaa teiniksi niin äitipuoli voi tehdä lapsen kanssa ulkomaan reissun ja ostaa sille Marimekon vaatteita.
Lapset tykkäävät, kun äitipuoli ostaa kalliita merkkivaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tykkäävät, kun äitipuoli ostaa kalliita merkkivaatteita.
Omille lapsille ostan Adidasta ja Nike on nyt suosittu. Tyttö tykkää myös Marimekosta.
Äitipuoli saa lisä pisteitä merkkivaatteiden ostosta.
Provohan tämä on. Sinun asunto ei ole sinun lemmen luola vaan teidän kaikkien koti. Kotona pitää olla turva, eikä jakaa äidin huomiota tuntemattoman jätkän kanssa. Hanki lapsille tuki perhe niin pääset näistä vahinko lapsista eroon ajoittain tai anna huostaan. Suosittelen sterolisaatiota niin ei tule lisää häiriötekijöitä.
Olipas vanha ketju. Mutta en toisi. Itse lapsena sain kärsiä (vaikka en sitä kilttinä tyttönä äidilleni näyttänyt) kotonamme ramppaavista miehistä. Koti on lapselle turva ja pyhä paikka. Vieraat miehet on tunkeilijoita ja luokittelin äitini hoolla alkavaksi.
Minulla osui kerrasta oikeaan eka uusi kumppani, mutta olin jo valmiiksi päättänyt, että lapsia ei tarvi edes tavata ennen kuin kaikki on erittäin varmaa. Lapsistani nuorin tapasi miehen omasta halustaan 5kk kuluttua ja meille kotiin tuli lasten aikaan käymään vasta 10kk seurustelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voit kai sä antaa lapset isälleen niin saat mennä niin paljon kuin haluat? Ymmärrät varmaan että jos luonasi tota tahtia remppaa miehiä niin varmaan on lasu edessä.
Sanotaanko miehille ikinä näin? Ei.
Ap. Kyllä lapset ja panosi tietävät, että olet vain käyttö tavaraa. Muutenhan lapset tapaisi isäänsä, mutta jos ei mitkään tiedä kuka isä on.
Tee elämästä sellainen, että lapset voivat siinä elää. Se on sinun velvollisuus ja tehtävä.
Miettikää, että lapset joutuu nykyisin kasvamaan tällaisessa ympäristössä sen sijaan että olisi stabiilit kotiolot. Äiti tuo eri miehiä kotiin vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kyllä lapset ja panosi tietävät, että olet vain käyttö tavaraa. Muutenhan lapset tapaisi isäänsä, mutta jos ei mitkään tiedä kuka isä on.
Tee elämästä sellainen, että lapset voivat siinä elää. Se on sinun velvollisuus ja tehtävä.
Meillä kerrostalossa kuuluu, kun yh-äiti nai uuden miehen kanssa. Teini sanoo, että ei saa nukuttua, kun niiden makuuhuone juuri yläpuolella.
No ei ne miehetkään, jotka tulevat naisen luokse panemaan, vaikka tietävät lasten olevan kotona, ole mitään penaalin terävimpiä kyniä. Että siinä mielessä ap vaikuttaa löytäneen tasoistaan miesseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee elämästä sellainen, että lapset voivat siinä elää. Se on sinun velvollisuus ja tehtävä.Meillä kerrostalossa kuuluu, kun yh-äiti nai uuden miehen kanssa. Teini sanoo, että ei saa nukuttua, kun niiden makuuhuone juuri yläpuolella.
Tämä on jo toinen tapaus. Kaikilla niillä uudet miehet on ollut ainakin meidän kerrostalossa ja nostaa yh-tuet.
Pitäisikö soittaa kelaan.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, että lapset joutuu nykyisin kasvamaan tällaisessa ympäristössä sen sijaan että olisi stabiilit kotiolot. Äiti tuo eri miehiä kotiin vähän väliä.
Jep. Ja sitten ihmetellään, miksi lapset voivat huonosti eivätkä kunnioita vanhempiaan. No, se kunnioitus täytyy ansaita ihan niin kuin muissakin ihmissuhteissa.
En esittele naisia lapsilleni. Ehkä sitten joskus kun ovat omillaan ja aikuisia.
Oma äitini toi lapsuudessani, sinänsä ihan asiallisia, miehiä kotiimme ja olihan se nyt aivan totaalisen perseestä. En missään tapauksessa tee samaa omille lapsilleni.
Treffailen mitä treffailen omalla ajallani.