Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YKSINHUOLTAJA: minkä verran tuot miehiä tai naisia kotiin asti?

Vierailija
10.10.2018 |

Mietin tässä että mikä lasten kannalta hyvä tai huono? Olen aika aktiivinen deittipalveluissa sekä muuten ja tänäkin vuonna miessuhteita ollut 7, osa pidempiä ja osa ihan vain yhden yön juttuja. Olen kahden lapsen totaaliyh ja yksi lapsista käy isällään viikko-viikko systeemillä. Omaa aikaa ei siis paljonkaan ole, tästä syystä on ollut pakko tuoda lastenkin elämään näitä suhteita.

Jotenkin tää lasten kanssa yksineläminen vie voimia, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Parisuhteesta haaveilen, kunnollisia ei vaan osu kohdalle. Aika nopeesti sitä on huomannut et ei mee ajatukset yksiin tai miehessä mättää joku. Nyt sain paheksuntaa yhdeltä lähisukulaiselta, lapset olivat puhuneet siellä yökylässä ollessa et miehiä on tänäkin vuonna ollut useita. En käsitä tätä tuomitsemista? Miksi en saisi nauttia elämästä. Tällä samalla tyylillä on mennyt jo useempi vuosi, en voi sille mitään että yh:na on tosi vaikea löytää pysyvää suhdetta. En tiedä miksi tämä ihminen nyt alkoi asiasta valittaa, sanoi että lapsille ei tee hyvää tämä. Onhan se hienoa et hekin tutustuvat uusiin ihmisiin, miten tämä voisi haitata??? En tietty kaikkia yhdenyön juttuja ole lapsille esitellyt mutta on tänä vuonna useempi pitkäkestoinen (1-4 kk) suhde tullut esiteltyä kyllä. Viettävät yöt usein täällä mun luona kun en voi tietenkään lapsia keskenään jättää.

Kertokaa miten te muut hoidatte nää hommat, onko sama ongelma ja onko perhe tai muut läheiset kokeneet huonoksi sen et pidätte yllä normaalia suhde-elämää?

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli/on lapset isällään joka toinen viikonloppu, joten lähtökohtaisesti deittailu oli silloin helppoa. Ehdin viettää vapaata elämää ennen nykyistä miestä 2 vuotta. Kävin treffeillä kyllä. Ja yhden miehen kanssa oli hauskanpito/kaverisuhde, kun ei ollut mitään kiinnostavaa deittailua. Häntä ei lapsiperhearki kiinnostanut, joten suhde ei siksi syventynyt pidemmälle vajaassa 2 vuodessa. Tavallaan rankan eron jälkeen kaipasi,että se oli omaa aikaa tunti ennen töiden alkua tai vapaana viikonloppuna yökyläily. Enkä itse ainakaan kokenut, että lapsille sellaista ihmistä esittelen, jonka kanssa oli hauskanpitoa ja pidettiin juttu kevyenä. En tosin ymmärrä miksi sellainen suhde ei hoituisi lasten nukkuessa. Jos tarkoitus on tyydyttää läheisyydenkaipuu.

Ainoastaan nykyisen miehen lapset ovat tavanneet, kun oli jo varmuus, että molemmat ovat tosissaan.

Oleellisinta on kai mitä ap itse haet?

Vierailija
62/115 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä joku mainitsikin jo turvallisuuden - on olemassa miehiä/naisia jotka yh :n sijaan on kiinnostuneempia tämän lapsista. Sitä ei vain päälle päin huomaa .

Yh olen myös ja ymmärrän että seksi on tärkeää kunhan se ei vahingoita lapsia.

Nim. virheen tein

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin joku tuolla sanoikin niin kannattaa varmaan lopettaa se jatkuva p*rseen jakaminen niin saattaisi jotain vakituisempaa löytyä, koska sitä vaihtoehtoa ei enää ole että olisit jättänyt lapset hommaamatta niin saisit panna rauhassa mitä haluat

Vierailija
64/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanpa tässä oman arvioni aloittajasta:

Olet aika v-tun paska äiti. Vaikka olisin vuoden ollut puutteessa niin en panisi tuollaista akkaa joka pistää mukulat kuuntelemaan viereiseen huoneeseen kun äitin floosavittua hoonataan. Joku taso se minullakin.

Ei millään pahalla.

Vierailija
65/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän on pakko (toivottavasti) olla provo, mutta silmiin pisti: et voi hankkia lapsille hoitajaa mm. viikonloppuna, koska viikonloput ovat mielestäsi tärkeää yhteistä aikaa lapsille. Ainut järkevä lause tekstissä. Ihmetyttää todella, että jos näin ajattelet, miksi otat siihen yhteiseen aikaan pyörimään jonkun hoidon?

Olen ollut yhteishuoltaja (käytännössä 90% yksinhuoltaja) kohta kymmenen vuotta. Tänä aikana 2 pitkää vakiintunutta vuosien parisuhdetta, miehiin lapset tutustuivat pikku hiljaa. Normi miesten kanssa tällaiset asiat suunnitellaan yhdessä ja mietitään, miten kuvio ja tutustuminen on lapsille paras. Ainuttakaan "hoitoa" lapseni eivät ole nähneet kotonaan eivätkä tule koskaan näkemään. Toivon sydämestäni, että tämä on keksitty juttu. Äitinä sinulle pitäisi olla itsestään selvää, että koti on yhtä paljon lasten kuin sinun ja heillä on oikeus olla kotonaan rauhassa jatkuvasti vaihtuvilta miehiltä. Sinun libidosi ei ole pääosassa, jokaisella se on yhtä lailla.

Hommaa ennemmin se hoitaja, ei se "yhteinen aika" jonkun tuntemattoman äidin seksikumppanin kanssa ole mitään lasten toivomaa laatuaikaa.

Vierailija
66/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että kotiseudullani on miehistä paljon tarjontaa, omaan ikähaarukkaan sopivia sinkkumiehiä löytyy paljon. En tiedä ovatko kaikki vaan niin sitoutumiskammoisia. Toki olen itse heitä myös laittanut menemään kun toiveet ja tarpeet eivät ole kohdanneet.

ap

Mitään "sitoutumiskammoa" ei ole olemassakaan. Se on vain oman epäonnistumisen projisointia. Mitä luulet, nostaako vai laskeeko yksinhuoltajuutesi sinun markkina-arvoa parisuhdemielessä?

Vierailija
67/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahden lapsen isä ei ole kuvioissa ollenkaan, en mene sen tarkemmin yksityiskohtiin tässä. Ei ole tavannut lapsia vuosiin. Kolmas on isällään viikko viikko, toimii ihan hyvin näin. Miksi tämä olisi lasun aihe, voiko lapset saada trauman seksiäänistä??? Ei kai kukaan kiellä tuomasta kotiin ihmisiä, miten se olisi rikos.

No ylläripylläri et lapsilla eri isät...

Vierailija
68/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs on tää sun uus faijapuoli Pena. 

Huomenna se onkin repe ja niin edespäin

Vierailija
69/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

White Trash-meininkiä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kahden lapsen isä ei ole kuvioissa ollenkaan, en mene sen tarkemmin yksityiskohtiin tässä. Ei ole tavannut lapsia vuosiin. Kolmas on isällään viikko viikko, toimii ihan hyvin näin. Miksi tämä olisi lasun aihe, voiko lapset saada trauman seksiäänistä??? Ei kai kukaan kiellä tuomasta kotiin ihmisiä, miten se olisi rikos.

No ylläripylläri et lapsilla eri isät...

Lisää sikiää heti, kun on saanut jonkun onnettoman koukkuunsa.

Vierailija
70/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki haloo.. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä että kotiseudullani on miehistä paljon tarjontaa, omaan ikähaarukkaan sopivia sinkkumiehiä löytyy paljon. En tiedä ovatko kaikki vaan niin sitoutumiskammoisia. Toki olen itse heitä myös laittanut menemään kun toiveet ja tarpeet eivät ole kohdanneet.

ap

Mitään "sitoutumiskammoa" ei ole olemassakaan. Se on vain oman epäonnistumisen projisointia. Mitä luulet, nostaako vai laskeeko yksinhuoltajuutesi sinun markkina-arvoa parisuhdemielessä?

Sanoisin että ap:n tapauksessa sitoutumishaluttomuutta miesten puolelta.

Oikeasti, kuka tervejärkinen mies haluaisi sitoutua naiseen, joka jakaa itseään avoimesti koko kaupungille lastensa nähden/kuullen?

Korkeintaan ap saa vielä jonkun elämänhallintaongelmaisen pyörimään nurkkiinsa "sitoutuneena", ja siihen on sitten hyvä vielä vähän lisää jälkikasvua lykätä ankkuriksi.

Vierailija
71/115 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tässä että mikä lasten kannalta hyvä tai huono? Olen aika aktiivinen deittipalveluissa sekä muuten ja tänäkin vuonna miessuhteita ollut 7, osa pidempiä ja osa ihan vain yhden yön juttuja. Olen kahden lapsen totaaliyh ja yksi lapsista käy isällään viikko-viikko systeemillä. Omaa aikaa ei siis paljonkaan ole, tästä syystä on ollut pakko tuoda lastenkin elämään näitä suhteita.

Jotenkin tää lasten kanssa yksineläminen vie voimia, kaipaan seksiä ja läheisyyttä. Parisuhteesta haaveilen, kunnollisia ei vaan osu kohdalle. Aika nopeesti sitä on huomannut et ei mee ajatukset yksiin tai miehessä mättää joku. Nyt sain paheksuntaa yhdeltä lähisukulaiselta, lapset olivat puhuneet siellä yökylässä ollessa et miehiä on tänäkin vuonna ollut useita. En käsitä tätä tuomitsemista? Miksi en saisi nauttia elämästä. Tällä samalla tyylillä on mennyt jo useempi vuosi, en voi sille mitään että yh:na on tosi vaikea löytää pysyvää suhdetta. En tiedä miksi tämä ihminen nyt alkoi asiasta valittaa, sanoi että lapsille ei tee hyvää tämä. Onhan se hienoa et hekin tutustuvat uusiin ihmisiin, miten tämä voisi haitata??? En tietty kaikkia yhdenyön juttuja ole lapsille esitellyt mutta on tänä vuonna useempi pitkäkestoinen (1-4 kk) suhde tullut esiteltyä kyllä. Viettävät yöt usein täällä mun luona kun en voi tietenkään lapsia keskenään jättää.

Kertokaa miten te muut hoidatte nää hommat, onko sama ongelma ja onko perhe tai muut läheiset kokeneet huonoksi sen et pidätte yllä normaalia suhde-elämää?

Minä pidin tarkasti huolen siitä että lapsilleni en esitellyt yhden yön hoitoja. Ylipäätään tapasin miehiä silloin kun lapsilla oli joko hoitaja tai oli isällään. Lisäksi en päästänyt kotiini näitä hoitoja, olin päättänyt että kotiini ei tule mikään random-pano. Ja random-panona ne säilyivät, kahta lukuunottamatta. 

Ensimmäisen kanssa olin yhdessä n. vuoden ja sen suhteen loppu oli näin vuosienkin jälkeen katsottuna käsittämätön. Sitä en nähnyt tulevan vaikka miten mietin että olinko itse liian innokas, olinko liian vähän innokas jne. 

Tuon jälkeen pidin pitkän tauon ylipäätään kaikessa miehiin liittyvässä, tai no mulle pitkän, puoleen vuoteen keskityin vain töihin ja lapsiini ja oman olon paranemiseen ja itsetunnon keräämiseen.

Sen jälkeen kun menin takaisin tarkistamaan markkinatilanteen, olin äärimmäisen varovainen ja se kannatti. Tapailin nykyistä miestäni useamman kuukauden ennen kuin esittelin häntä lapsilleni, tai hän minua omalleen. 

Yhdessä ollaan nyt oltu 8 vuotta.

Mutta siis vinkkinä vaikka et saisikaan kumpaakin lasta isilleen viikonlopuiksi, niin lapset joko yökylään jonnekin toisaalle pois tai sitten lapsille hoitaja kotiin. Mutta et roudaa niitä äijiä nurkkiin pyörimään.

Vierailija
72/115 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa ketjuun:

Lapsia on mulla kolme, vain yksi heistä on isänsä luona viikko-viikko. Muuten olemme aina lasten kanssa yhdessä. Muutama sukulainen auttaa näissä tiukemmissa tilanteissa, aika vähän kuitenkin. Siksikin koen tämän sukulaiseni arvostelun kohtuuttomaksi, ei hän varmaankaan olisi valmis ottamaan lapsiani enempää hoitoon että voisin ylläpitää näitä suhteita. Haluan, että mies osallistuu myös lasten elämään, siksi mielestäni tärkeää että tarjokkaat näkevät heti mikä on tilanne. Eihän tätä kestä jos tulee jotenkin yllätyksenä lasten olemassaolo. 

Aika ikävää puhetta täällä on joillakin, naisen tarpeet rankalla tavalla mitätöidään. En tosiaan siis oo mikään pyhimys enkä sitä väitä, en haluakaan olla. Lasten saanti ei poista seksuaalisuutta naiselta, päinvastoinhan se useesti on. Haluan uskoa, etten tosiaan ole ainut nainen joka näin toimii. Isossa kaupungissa ja sen lähialueilla tarjontaa miehistä on kyllä, ei nämä miehet seksistä kanssasi laulele missään facessa. Kokeilen, jos miellyttää niin suhdetta aletaan rakentaa pidemmälle. Ikävästi vaan aika monen kanssa huomaa nopeasti et joku vaan tökkii, se voi olla jotkut miehen elämäntavat tai arvot ei olekaan ihan sitä mitä aluksi on puhuttu. En halua sitten suhdetta jatkaa kun selvää on et siitä ei mitään isompaa voi tulla.

Ei näitä asioita huomaa heti, voi mennä pidempi aika ennen kuin huomaa. Ja jäisi varmaan huomaamatta kokonaan jos ei ois mies intensiivisesti mukana mun perheen elämässä, eli yöpyisi kotonani ja olisi muuten kuvioissa. Siinä sitten tuhraantuu vuosi-kaksi kun ottaa selvää jostain tyypistä. Lopputulos onkin et on ihan täys *aska. Ajanhukkaa, mieluummin kaikki peliin -tyyli. Sillä selviää nopeasti jatkaako vai ei.

ap

Vierailija
73/115 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelin nykyisen puolisoni lapselle siinä vaiheessa, kun oltiin seurusteltu muutama kuukausi ja oltiin samoilla linjoilla siitä, kuinka vakavalla mielellä ollaan. Lapsen ja miehen tapaaminen suht aikaisessa vaiheessa oli siksi tärkeää, että en olisi halunnut kiintyä mieheen, joka ei tule toimeen lapseni kanssa. Onneksi meillä molemmilla oli malttia edetä rauhallisesti, vaikka tiukkaa teki.

Vierailija
74/115 |
12.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap palaa ketjuun:

Lapsia on mulla kolme, vain yksi heistä on isänsä luona viikko-viikko. Muuten olemme aina lasten kanssa yhdessä. Muutama sukulainen auttaa näissä tiukemmissa tilanteissa, aika vähän kuitenkin. Siksikin koen tämän sukulaiseni arvostelun kohtuuttomaksi, ei hän varmaankaan olisi valmis ottamaan lapsiani enempää hoitoon että voisin ylläpitää näitä suhteita. Haluan, että mies osallistuu myös lasten elämään, siksi mielestäni tärkeää että tarjokkaat näkevät heti mikä on tilanne. Eihän tätä kestä jos tulee jotenkin yllätyksenä lasten olemassaolo. 

Aika ikävää puhetta täällä on joillakin, naisen tarpeet rankalla tavalla mitätöidään. En tosiaan siis oo mikään pyhimys enkä sitä väitä, en haluakaan olla. Lasten saanti ei poista seksuaalisuutta naiselta, päinvastoinhan se useesti on. Haluan uskoa, etten tosiaan ole ainut nainen joka näin toimii. Isossa kaupungissa ja sen lähialueilla tarjontaa miehistä on kyllä, ei nämä miehet seksistä kanssasi laulele missään facessa. Kokeilen, jos miellyttää niin suhdetta aletaan rakentaa pidemmälle. Ikävästi vaan aika monen kanssa huomaa nopeasti et joku vaan tökkii, se voi olla jotkut miehen elämäntavat tai arvot ei olekaan ihan sitä mitä aluksi on puhuttu. En halua sitten suhdetta jatkaa kun selvää on et siitä ei mitään isompaa voi tulla.

Ei näitä asioita huomaa heti, voi mennä pidempi aika ennen kuin huomaa. Ja jäisi varmaan huomaamatta kokonaan jos ei ois mies intensiivisesti mukana mun perheen elämässä, eli yöpyisi kotonani ja olisi muuten kuvioissa. Siinä sitten tuhraantuu vuosi-kaksi kun ottaa selvää jostain tyypistä. Lopputulos onkin et on ihan täys *aska. Ajanhukkaa, mieluummin kaikki peliin -tyyli. Sillä selviää nopeasti jatkaako vai ei.

ap

Munanhimossasi pistät peliin lapsesi. Mieti nyt, miltä lapsista tuntuu, kun kotona ramppaa vieraita miehiä, joista osa käy vain kerran, osa jää viikoiksi tai kuukausiksi ja katoaa, kun lapset ovat ehkä juuri oppineet pitämään häntä pakettiin kuuluvana. Jos joskus löydät jonkun, joka on valmis vakiintumaan, lapset eivät ehkä enää uskallakaan tutustua tai kiintyä, ajattelevat että pian sekin katoaa. Sitäkö haluat?

Vierailija
75/115 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluthan alkaa 10.8., miten saat 5 päivästä puoli kuukautta?

Vierailija
76/115 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset pystärit vaikka vessassa. Sano että oli joku korjaaja.

Vierailija
77/115 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun lapset nukkuu, tuon miehiä, naisia, useamman.

En harrasta tylsiä one-on-one panoja, kunnon GB se olla pitää.

Jos lapset heräävät, sanon niille että aikuiset pelaavat nyt korttia.

78/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset menee ihan sekaisin, jos heille esitellään joka viikko uusi mies.

Vierailija
79/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opi lapset tuossa ainakaan normaalia parisuhdemallia.Kun lapset on pieniä,lasten tarpeet tulisi asettaa edelle.Eikö löydy vaikka vakiopanokaveria?Näyttäisi lasten silmissä paremmalle kuin se että kokoajan uusi mies.

Vierailija
80/115 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi hommat hoidettava sillon kun lapset ei ole paikalla.

Kuulostaa siltä, että et halua tosissaan edes löytää aitoa parisuhdetta, jos menet seksin tarve edellä noihin juttuihin. Ja myös se että olet totaali yh kahdelle lapselle joiden isä ei ole kuvioissa, kertoo jo jotain sinun vastuuntunnottomuudesta.

Hanki sitten edes tukiperhe, koska ihan varmasti sellaisen saat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä