Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin kun mies sanoi näin naisten jääkiekosta

Vierailija
10.10.2018 |

Olin kioskilla asioimassa ja siellä istui miehiä veikkauspisteellä tai missä lie. Toinen mies alkoi puhua jääkiekosta, laine kuulemma pska pelaaja. Sitten aloitti puheen naisten jääkiekosta, sanoi ettei siihen rahaa pidä laittaa ja "kuka niitä lesboja jaksaa katsella". Tämä lähinnä huvitti minua, vanha patu jauhoi omia aatteitaan kaverilleen joka oli hiljaisempi. Sitten tämä suupaltti mietti menisikö taas baariin tämän kaverinsa kanssa ja siellä oltaisiin ihan "taas nuo kaksi täällä", näin siis itse totesi ylpeän suurieleisesti. Tämän halusin jakaa teille :D :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jääkiekko ei kyllä kiinnostaa moniakaan, se on tosiasia.

Vierailija
2/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne oli pariskunta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jääkiekko on kyllä hirveetä paskaa.

Vierailija
4/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten jääkiekko kiinnostaa jääkiekkoilevia naisia ja muutamaa urheilu vaikuttajaa

Vierailija
5/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisjääkiekkoilu ei tule ikinä nousemaan yleisöä kiinnostavien lajien joukkoon. Miksi nousisi, kun yleisöllä on tarjolla paljon viihdyttävämpää miesten kiekkoa vaikka kuinka monen eri sarjan verran.

Vierailija
6/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jääkiekko tai mitkään kilpaurheilulajit sovi naisille, koska miehet on moninkerroin parempia. Mielestäni esim. cheerleading sopii taas paremmin naisille kuin miehille. Mukava katsoa vaikka lätkämatsin erätauolla esitystä

Vierailija
7/7 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kiinnosta koska nassu ja vartalo ei näy ja hiuksetkin ihan rutussa kypärän alla. Ihan toista on tenniksen ja taitoluistelun kanssa. Naisjääkiekkoakin voisi tosiaan kehittää näyttävämpään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän