Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lady squirttaili jatkuvasti.
Teki mitä??
Naisen siemen syöksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lady squirttaili jatkuvasti.
Teki mitä??
Naisen siemen syöksy.
Tai virtsan karkailu.
On sitä ollut kaikenlaista:
-hirveän hajuinen alapää
-paskanhaju persvaossa
-hirveä jalkahiki
-olikin jumalaton läski vaikka piti olla urheilija
-nätti naama ja hyvä kroppa, mutta niin rumat tissit, etten päässyt yli, piti panna aina takaapäin
-entinen narkkari joka pyysi panna perseeseen, mutta kun työnsin sormea sisään, niin vastassa kova paskapökäle. Oltiin aika tuiskeessa molemmat.
-mt-ongelmaisia muutama
-varattuja todella monta ja muutamalla niin hulluja ukkoja et oli vaihdettava paikkakuntaakin
-väljiä pilluja todella monella
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffeillä tai parien treffien jälkeen jatkoon ei ole menneet seuraavat miehet:
- Mies, jolla ei ollut oikein mitään harrastuksia, ei mitään mielenkiinnon kohteita ja oli vain todella tyhjä ihminen. Oli kyllä korkeakoulutettu, vakityö, omistusasunto jne ja oli ihan symppis ja mukava, mutta jotenkin ei ollut mitään tarttumapintaa, ei mitään mielenkiintoista koko ihmisessä. Pari kertaa käytiin treffeillä, mutta siihen se sitten jäi. Vaikea kuvitella, miten kukaan nainen voisi hänestä kiinnostua vaikka oli ihan ok näköinenkin ja peruskiva tyyppi.
- Mies, joka oli isossa firmassa pomona, omistusasunto Etelä-Helsingissä, mielenkiintoisia harrastuksia, erittäin miellyttävä ja kohtelias, hyvä ulkonäkökin ja tyylikäs. Kaikessa tuli kuitenkin esille, että on deittaillut paljon ja oli vähän liiankin smooth käytökseltään. Liian "täydellinen" joka teki epämielenkiintoiseksi.
- Mies, joka oli muuttamassa parin kk jälkeen takaisin ulkomaille.
Ja ehkä pahin:
- Mies, joka vaikutti ensitreffeillä olevan joko huumeiden vaikutuksen alaisena tai kännissä jo tullessa. Hän asui hyvällä alueella ja oli hyvässä työssä eli vaikea kuvitella huumeiden käyttäjäksi. Vieläkin mietin, oliko hän jossain aineissa vai vaan hermostunut. Lähdin kesken treffien pois kun ahdisti miehen omituisen euforinen mielentila.
Mitä enemmän pätäkkää sen kovemmat ja kalliimmat aineet, miljonääreillä on usein henkilökohtainen lääkäri joka määrää mitä vain.
Yksi nainen pelkäsi lintuja aivan hysteerisesti. Se riitti, vaikka nainen mukavalta vaikuttikin.
Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen pelkäsi lintuja aivan hysteerisesti. Se riitti, vaikka nainen mukavalta vaikuttikin.
Oletko paikallinen kanafarmari?
Vierailija kirjoitti:
Ollessani treffeillä miehen kotona kävi erittäin hyvin selväksi kuinka mies jättää oven sepposen selälleen käydessään vessassa, ei pessyt käsiä kuin kerran kahdesti viikossa ja pissasi ulkona mihin tahansa, vaikka vessakin olisi ollut lähellä. Ei enää.
Toi ulkona pissaaminen on huono asia miehessä. Sitä näkee varsinkin kesällä, kun ravintolat menee kiinni. En hyväksy sitä miehessä. Mieluummin yleiseen vessaan tai kahvilaan. Tai sitten ravintolassa pissaaminen.
Minustakin toi ulkona pissaaminen on hieno asia miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Ihan oikein sinulle, ettei nainen suostunut suutelemaan vieraan miehen kanssa. Sinulla olisi voinut olla vaikka sukupuolitauti suussasi. Eihän hän edes tuntenut sinua.
Vierailija kirjoitti:
varokaa viher punikkeja kirjoitti:
tulikin ilmi että akka onkin viher punikki susien suojelia. laittamani hirvi peura paistoikset oli kyllä kiitosten kera mennyt alas. akka kun susien suojelun jopa kannattajana oleva. kysyin kauvanko menee aikaa kun olet oven ulkopuolella. ei tahtonut uskoa heitin hänen tavaransa pihalle saatoin myös susien suojelijan ovesta pihalle
Se oli tämän naisen onni!
Paljasta tästä lähtien luonteesi jo ennen ekoja treffejä, pliis.[/quote
Toi miehen käytös on kauheeta. Jos sanot että tykkäät susista niin maalaisisäntä saa raivokohtauksen. Tosi pelottavaa käytöstä. Eikö aika ihminen osaa puhua rauhallisesti asiasta treffien aikana? Pitääkö heittää tavarat pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko
Mun täytyy tunnustaa, että olin tämä nainen. Juttu meni osaltaan näin. Tapasin miehen, mentiin hänen asunnolleen. Hän ohjasi minut suoraan olohuoneeseen, mistä muistan vaan sohvan ja sen tv:n ja jonkun nauhurin. Ajattelin että siinä on piilokamera tai jotain. Siinä sohvalla sitten istuttiin ja katseltiin telkkaria. Oltiin kuitenkin yhdessä ja samalla mietin joudunko jo johonkin videopläjäykseen mukaan? Mies varmaan kuvasi minua salaa? Tein hänelle koomiset temput siitä hyvästä, söin räkää ja yritin syödä varpaankynsiä. Haha... Siitä sai mies. Jossain vaiheessa minuun iski paniikki, kun kävin vessassa tai muissa huoneissa, ajattelin että mies kuvaa minua joka paikassa piilokameroillaan. En luottanut häneen yhtään enää. Ei muistaakseni tavattu enää. Ps. Poista se video itseltäsi, jos saan pyytää.[/quote
Muistaakseni tämä mies ilmoitti minulle, ettei ole mitään filmiä meistä sängyssä. Ja nyt ihmeellisesti onkin, kun tänne kirjoittaa asiasta. Sika mies. Pidä thainaisesi.
Vaikka räänsyöjänaisia tuntuukin olevan todella paljon, niin sinä et ollut se onnekas, joka on munaani saanut.
Säälin sitä onnetonta joka sinun pikkunakkisi nylkytettäväksi joutuu.
Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.
Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.
Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt. Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.
Aikamoista tekstiä, mutta sanotaan nyt kiinnostavana pohdintana että oman havaintoni mukaan suomalaisilla naisilla on alaosa yhden vaatekoon suurempi kuin yläosa verrattuna keskieurooppalaisiin naisiin. Ehkä tämä vaikuttaa sisäistenkin elinten kokoon.
Ehkä sä oot rynkyttänyt naista isolla hepilläsi liikaa, niin että naisesi paikat on hajonnut. Koita ottaa vähän iisimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollessani treffeillä miehen kotona kävi erittäin hyvin selväksi kuinka mies jättää oven sepposen selälleen käydessään vessassa, ei pessyt käsiä kuin kerran kahdesti viikossa ja pissasi ulkona mihin tahansa, vaikka vessakin olisi ollut lähellä. Ei enää.
Toi ulkona pissaaminen on huono asia miehessä. Sitä näkee varsinkin kesällä, kun ravintolat menee kiinni. En hyväksy sitä miehessä. Mieluummin yleiseen vessaan tai kahvilaan. Tai sitten ravintolassa pissaaminen.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä enkä hyväksi mieheltä ulos pissaamista. Tämäkin mies vain naureskeli pissatessaan ulkona, että kasvit saavat kostuketta. Hyi olkoon!
-Naisella oli aivan h*****n rumia tatuointeja useampi yläkropassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kanssasi täysin samaa mieltä enkä hyväksi mieheltä ulos pissaamista. Tämäkin mies vain naureskeli pissatessaan ulkona, että kasvit saavat kostuketta. Hyi olkoon!
Mä olin kanssa kerran keskellä päivää kesällä treffeillä miehen kanssa. Yhtäkkiä hän sanoo että pakko päästä kuselle. Meni sitten keskellä kaupunkia talon viereen kuselle. Multa meni samassa mielenkiinto miestä kohden. Treffit loppu siihen.
Kontrollointi! Lisäksi väheksyntää, halveeraaminen ja kaksoiselämä. Kyvyttömyys empatiaan,.
Syitä löytyy. On kuitenkin oikeastaan pelottavaa, että tukea ei löydy silloin kuon sinä tarvitsee, mutta pillu kelpaa.
Suomalainen nainen ilmoittaa paljonko veneen perämoottorissa pitää olla hevosvoimia ja vaatimuksen asunnon huonekalujen valmistajasta. Muuten on turn-off.
Nainen oli painanut kaupungin kaikkia miehiä..myös varattuja käynyt, paljastui herpes, liikaa tatuointeja,ylipaino ja mielenterveys ongelmat,kämppä oli aivan kauhea läävä jossa koira ja sen jätökset, ja haisi pahalle nainen sekä asunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tupakointi
2. Tatuointi
3. Jatkuva vanhojen seksikokemusten jakaminen
4. Pääasiallisena harrastuksena alkoholi
5. Sivistyksen puute ja sen kaipaamattomuus
6. Eri äidinkieli
7. Lapset useamman eri kumppanin kanssa
8. Välimatka
9. Erilainen elämänkatsomus
9. Lap
Eli siis lemppaisit jonkun pienen tatskan vuoksi? Aika kylmää. Eri kielikin vähän pisti silmään, etkö osaa enkkua?
Kyllä. Luiskaan lähti. Jos ajatellaan toisinpäin niin miksi pieni tatuointi piti ottaa? Thaimaasta halvalla otettu täysin merkityksetön mietelause osoittaa sivistymättömyyttä.
Kyse ei ole ainoastaan käytännön asioiden ymmärtämisestä. Keskusteluista puuttuu syvällisyys. Perimmäiset merkitykset, haaveet ja muu yhteen hitsautuminen jää saavuttamatta. Kyse on toisaalta kulttuurieroista.
Mies lopetti minun deittailun kun en enää 31 vuotiaana ollut neitsyt. Takana minulla oli 11 vuoden suhde. Sori siitä.