Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9760)

Vierailija
1221/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Voisiko joku selventää, miksi mies joka hakee neitsyttä naista saa aina niin paljon negatiivista palautetta?

Ymmärrän esimerkiksi ihan täysin naista joka hakee yli 2m pitkää miestä, onhan se rajoittava tekijä, mutta jos hän semmoisesta pitää niin minun mielestäni olisi hienoa jos hän semmoisen saa.

Vierailija
1222/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lopetti minun deittailun kun en enää 31 vuotiaana ollut neitsyt. Takana minulla oli 11 vuoden suhde. Sori siitä.

Olen pahoillani, mutta periaatteistaan on  pidettävä kiinni. Jos haluan, että nainen on neitsyt, niin silloin on ihan oikeutettua lempata naiset, jotka eivät täytä tuota helposti toteutettavaa toivetta. Mikään ei pakota naista jakamaan pesäänsä ympäri kyliä.

Konteksti jäi vähän vajaaksi. Mies siis tiesi ennen asian esiintuloa että edellinen suhde oli 11 vuotta ja silti oletti että olen neitsyt. Oltiin ensimmäisillä live treffeillä ja kertoi miten ihana oli löytää yhtä kokematon nainen. Jouduin tuottamaan pettymyksen. Luuliko se että pidettiin edellisessä suhteessa toisiamme vain kädestä? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies lopetti minun deittailun kun en enää 31 vuotiaana ollut neitsyt. Takana minulla oli 11 vuoden suhde. Sori siitä.

Olen pahoillani, mutta periaatteistaan on  pidettävä kiinni. Jos haluan, että nainen on neitsyt, niin silloin on ihan oikeutettua lempata naiset, jotka eivät täytä tuota helposti toteutettavaa toivetta. Mikään ei pakota naista jakamaan pesäänsä ympäri kyliä.

Kuinka moni normaali suhdetta kaipaava ja suhteisiin kelpaava 31 vuotias ei ole harrastanut seksiä?

Ja kiva että normaali parisuhde seksi on sinusta pesän jakamista ympäriinsä. Voimia sinulle.

Vierailija
1224/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään. Tää sama mies usein myös perui kaikki tapaamiset viikonloppusin, koska tulikin yhtäkkiset bileet kavereiden kanssa. Parin kuukauden jälkeen luovutin ja lopetin sen viesteihin vastaamisen....

Toisen tapailun lopetin mm siksi että tää mies ei vastannut viikkoon mun viestiin. Viikon jälkeen tuli viesti että nähtäskö pitkästä aikaa yms, no ihastuneena(epätoivosena) halusin tottakai nähdä. Oltiin sillon nuorempia ja tavattiin jossain baarissa ja hän umpipäissään alkaa kertomaan ”tiiätkös miksi en viikkoon vastannu sulle? No siksi kun tapasin yhen paremman näkösen, mutta ei siitä tullu mitää”😂 Rehellisyys palkitaan, mutta tohon kyllä jäi meidän juttu.... tää oli kyllä outo mies, kuulen hänestä aina kerran vuodessa vieläkin, kun hän laittaa viestiä, johon en vastaa.. Tapauksesta tosiaan 7 vuotta.

Kolmas tapailu loppui, kun mies ei halunnut missään nimessä kokeilla anaaliseksiä, kun minä taas suorastaan rakastan sitä.

Tapasit sitten vissiin maailman ainoan a-haluttoman miehen.

Vierailija
1225/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tutustumassa uuteen ihmiseen. Ihminen unohtaa, että oon käyny jo sen luona. Lääkepöhnissään vissiin? :D Sitten ihminen ottaa mut ikään ku yleisönä, esiintyen. En saa suunvuoroa minkäänlaista, eikä mun mielipidettäni kysytä mihinkään. Saan luvan hänen olemattoman itsetuntonsa julkiseen pönkittämiseen :D Tehtäväni on tehdä muut mahdolliset ihailijat mustasukkaisiksi julkisesti ( apua! ) XD Mä en enää tienny olenko tekemisissä potentiaalisen aikuisen uuden ystävän, vaiko 5-vuotiaan kanssa. Kun vierailin luonaan, laittoi mut siivoamaan saastaisen kämppänsä, ripuliparvensa pöntön reunoilta. 1 kerta riitti, kiitti vaan, sitä siivoamista :D Muutakin ois, syytä sille, että laitoin välit poikki, mut en viiti toista julkisesti nolata.

Vierailija
1226/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varokaa viher punikkeja kirjoitti:

tulikin ilmi että akka onkin viher punikki susien suojelia. laittamani hirvi peura paistoikset oli kyllä kiitosten kera mennyt alas. akka kun susien suojelun jopa kannattajana oleva. kysyin kauvanko menee aikaa kun olet oven ulkopuolella. ei tahtonut uskoa heitin hänen tavaransa pihalle saatoin myös susien suojelijan ovesta pihalle

Se oli tämän naisen onni!

Paljasta tästä lähtien luonteesi jo ennen ekoja treffejä, pliis.[/quote

Toi miehen käytös on kauheeta. Jos sanot että tykkäät susista niin maalaisisäntä saa raivokohtauksen. Tosi pelottavaa käytöstä. Eikö aika ihminen osaa puhua rauhallisesti asiasta treffien aikana? Pitääkö heittää tavarat pihalle.

Mulla oli oikein kivaa yhden kartanonomistajan kanssa pari vuotta sitten. Sitten selvisi, että henkilö harrasti metsästystä silkasta tappamisen ilosta. Se siitä ihmisestä.

Vierailija
1227/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi.

"Olen erittäin hyvännäköinen" ja muita itsekehukommentteja kaikkialla netissä.

Pinnallisuus.

Tunneköyhyys.

Sivistymättömyys.

Tyhmyys.

Vierailija
1228/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyrtyert kirjoitti:

Nainen ei ollut tarpeeksi viehättävä ulkonäöllisesti.

Mies ei ollut tarpeeksi viehättävä henkisesti, älyllisesti, tunneälyllisesti. Ulkonäkövaateita ei mulla ole, ellei ihan sairaalloisuuksiin yli- tai alipainon kohdilla mennä :)

Vierailija
1229/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jaaritteli tasoteoriasta ja jykeväleukaisista alfoista.

Ihan varmasti, juu.

Vierailija
1230/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden komean,  vaatteistaan tarkan ja ulkonäöltään minulle tavikselle miltei liiankin komean miehen jätin nirsoilun ja huonojen sänkytaitojen vuoksi. Olisi kai pitänyt muistaa, että jos jokin näyttää olevan liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä on! Tämä unelmien prinssi joi vain teetä kermalla, kuulemma kahvista alkoi koskea mahaan pierettää. Pelkän teen olisin vielä tajunnut mutta kun siihen piti olla se kerma! Ruokavalio koostui tomaattikeitosta ja paahtoleivästä. Mies olikin hyvin hoikka, miltei laiha.  

Kun rakastelimme ei ikinä tahtonut nähdä kasvojani ja olimmekin aina kyljellämme niin että mies oli takanani,  elin lipsahteli tuossa asennossa ulos mutta silti mies ei suostunut tulemaan päälleni. Ja seksin jälkeen syöksyi suihkuun.  Siis ihan kirjaimellisesti syöksyi, kuin jokin kuvottava olisi äkkiä pestävä pois.

Oli aika kurjaa joutua sanomaan että tahdon erota, etenkin kun tiesin sen näköisen miehen olevan minulle "once a lifetime"-kokemus.

Miehiä sanotaan pinnallisiksi, mutta kyllä täällä on monesta kommentista käynyt ilmi että nainenkin on tarpeeksi komean miehen edessä valmis ihan mihin vaan, kunhan saa edes kokeilla. Se on ikään kuin pokaali takanreunuksella, jos on edes kerran elämässä saanut antaa komealle miehelle.

Vierailija
1231/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 Nainen salasi että hänellä on lapsi (eli lapsi ei haitannut vaan se että hän meni äärimmäisyyksiin valehtelussa) 2 Nainen käytti huumeita. 3 Naiselle kissa oli kaikkein tärkein asia. 4 Nainen haki lähinnä jotain kummallista "heppa" talkoolaista. 5 Nainen haki elättäjää/lasten tulevaa isää. 6 Naisella oli nuoruuden juoksut juoksematta. 7 Naisella oli miljoona rautaa tulessa ja käytännössä ei lainkaa aikaa meille. 8 Nainen puhui vain ainoastaan ex puolisostaan (työnsin oikeaan suuntaan ja ovat nykyään kuulema onnellisesti naimisissa). 9 Nainen hoki pääasiassa minä, minä... minun elämä ja aika. 10 (useampi) Nainen joille seksi oli kaupankäyntiä, kiristystä tai eivät olleet kiinnostuneita asiasta. 11 Lopuksi, nainen joka oli ilmeisesti sairas narsisti ja joka valehteli kaikesta. Vähän tutkimuksesta riippuen naiset jättää miehen kaksi tai kolme kertaa useammin kuin mies (kaikki miehet sikoja vai miehet pyrkivät rakentamaan ennemmin kuin hajoittamaan?). Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen.

"Ehkä joku päivä se tulee vielä vastaan, nainen joka haluaa elämänkuppanin, parhaan ystävän ja on seksuaalisesti aktiivinen."

Sitä päivää odottelen minäkin. Luultavasti turhaan.

Mies tunnutaan haluavan kun miehelle on joku naisen elämänsuunnitelmiin liittyvä tarve. Lapsille, talolle remppakaveri, huonoon rahatilanteeseen pelastaja, suojelija, turvaaja, tms.

Pelkkä seksi joka toinen sunnuntai ja 50-50 lupaus kumppanuudesta toistaiseksi eivät riitä siihen että alkaisin työjuhdaksi.

"Luultavasti turhaan." Ei luovuta toivosta. Ei tarvitse kuin löytää yksi nainen joka ei usko että onni löytyy steriilin valkoisesta talosta ja velka autosta? Kumma kuitenkin että tuntuu miesten etsivän enemmän nykyään oikeaa elämänkuppania ja naiset tuntuu hakevan jotain outoa utopiaa. Huulitäyte, meikki, tukan värjäykset..... naisten omaa utopiaa. Epäilisin että moni kunnon mies haluaisi unelmanaisensa saunan raikkaana ja juuri omana itesenään.

Unelmia voi olla monenlaisia, mutta aina se peruste miehen hakemiselle on joku unelma jonka toteuttamiseen tarvitaan miestä.

Elämänkumppani, paras kaveri ja seksi tuntuvat olevan naisille toisarvoisia asioita. Jos niitä (parasta kaveria ja seksiä) halutaan ollenkaan.

Jälkimmäisestä olen samaa mieltä. Luomunainen on paras. Harmi kyllä luomuun sisältyy muutakin kuin se ettei meikkaa.

Kipeimpiä asioita miehen elämässä on se hetki, kun ymmärtää että ei ole yksilönä tai persoonana koskaan arvokas naiselle, vaan pelkästään jonkun toiminnon täyttäjänä. Se pitää vain hyväksyä, jos haluaa parisuhteissa olla. Veikkaan että aika moni alkaa pelimieheksi tämän ymmärryksen seurauksena. Se ei siis ole sitoutumiskyvyttömyyttä, vaan sitä että on nähty se todellisuus verhon takana. Osa miehistä taas kulkee koko elämänsä läpi heräämättä koskaan tähän tosiseikkaan. Jos on simppeli tai muuten vain naiivi mies, niin ei näe kaiken sen illuusion taakse.

Vierailija
1232/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1247, onko sulla omaa kokemaa siis aiheesta, asiasta? olet omasta mielestäsi tämä helvetin komea mies, joka on " joutunut" antamaan isopil*uisille suominaisille? voi sua :( toivottavasti sulla nykyjään menee paremmin; tuloja, merkkiautoa, laihaa tiukkapil*ua on. arvojes mukaisesti. toivon mukaan et koskaan herää unistasi. ympäristösi ei ehkä näe susta samaa unta kuin sä..

Vierailija
1233/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse olen komea mies.." .. Eihän sulla ollu telkkaria sohvan edessä. Mä en o kuvaukses persoona, mut viritelmäs huomasin. Pitäskö ilmottaa jonnekin....? ;)

Vierailija
1234/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurakunnan toiminasa, en hyväksy uskomatonta naista.

Vierailija
1235/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Omanikäisesi pojat ehkä odottavat tuollaista, eivät miehet.

Vierailija
1236/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

N19

Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.

Höpsis, kyllä pimpin pitää tuoksua pimpille. Se on tylsää jos kaikki on neutralisoitu pois. Vai ovatko nykyiset soijapojat jo niin vieraantuneita luonnosta, että elämässä ei voi olla kuin purkista tulevia hajuja?

Vierailija
1237/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MustaLumi kirjoitti:

Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi.  Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot  tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia.  Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa.  Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää tai itkettää tai vatsaan koskee.  Ja koko ajan sain haukkuja miten kuvottavan pienet tissit minulla on  (piti pitää sängyssäkin push up-liivejä) ja  miten henkeni haisee (kuvitelkaa nyt lemua kaiken sen oksentelun ja tupakanpolton jälkeen..) Kun jouduin osastolle, mies lemppasi minut.

Ja kaikki tämä, miksi? Koska mies oli komea?

Vierailija
1238/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin siksi koska mies oli todella kokematon naisten kanssa, meni lopulta hermo kun mistään ei tullut mitään.

Jännä kärsimätön ja aggressiivinen asenne kyllä tullut huomattua naisilla kokemattomia miehiä kohtaan, ikäänkuin se olisi miehen vika että on kokematon. Eihän kokemattomalta voi odottaa, että osaisi kaiken kuin kokeneempi.

Vierailija
1239/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilainen temeperamentti: Itse olisin halunnut edetä hitaasti, askel kerrallaan, mutta daami oli tulta ja tappuraa ja halusi raahata minut kotiluolaansa saman tein. Ensi treffeillä meninkin kotiinsa kutsuttuna, mutta pidin välimatkan. Tässä tuli ongelmaksi kysynnän ja tarjonnan laki: Ne eivät kohdanneet.

Kun treffailimme muutaman kerran, ja yhdistelin daamin kertomuksia elämästään, huomasin hänen tehneen aina suuriakin päätöksiä hetken mielijohteesta, enempi ajattelematta: Kaupunki ja työpaikka oli vaihtunut usein lennosta ja sydämmen (lue: miessuhde) mukaan. Vaikka kyseessä olikin mukava ihminen ja huumorit kohtasivat toisensa, en halunnut jatkaa suhdetta ihmisen kanssa jonka kanssa eläessä ei pysty suunnittelemaan mitään pitkäkestoista ja kauemmas ylettyvää, koska jos hänelle "pälkähtää päähän" tehdä jotain radikaalia, hän tekee sen sen enempiä seurauksia itselleen ja muille ajattelematta.

Tarjosin kaverisuhdetta. Ei kelvannut. Pisti kokonaan poikki minun suuntaani. -Joka kuvastaa hyvin sitä, että olin oikeassa äkkijyrkkyydestään ja ebbalta-arvaamattomuudestaan. Ei ollut ottanut opikseen omasta elämästään mitään. Oli näet maksanut kovan hinnan nopeista käänteistään ihmissuhteissa ja työasioissa, sekä asunpaikkojen suhteen.

Edelleen haussa on itsensä ja elämänsä kanssa tasapainossa elävä nainen joka tietää paikkansa maailmassa ja osaa ajatella nenäänsä pidemmällekkin kuin 15 minuuttia.

Pakko kommentoida tähän. Jos nainen on etsinyt parisuhdetta, miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt tyytyä pelkkään kaveruuteen? Varsinkin jos on itse toisesta osapuolesta kiinnostunut muutenkin kuin kaverimielessä, kaveruus voi olla mahdotonta tai ainakin todella kiusallista, joten on paljon parempi ratkaisu laittaa välit kokonaan poikki. Lisäksi on ihmisiä, jotka eivät ylipäätään tarvitse kavereita elämäänsä. Esimerkiksi minä olen kokenut kaikki kaverisuhteet turhiksi, joten kieltäydyn niistä nykyisin aina. Olisin toiminut ihan samalla tavalla kuin tuo nainen.

Jep, jos olen ihastunut naiseen niin ei sitä kaveriksi voi ottaa, sehän olisi itsensä kiduttamista. 

Vierailija
1240/9760 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli muuten mukavaa seuraa mutta:

- Täysin vailla mitään tavoitteita elämässä. Istuminen sohvalla netflixiä tuijottaen sopi elämän sisällöksi.

- Ei suostunut maistamaan mitään uutta ruokaa. Itse tykkään kokeilla erilaisia ruokia mutta ei vaan käynyt. Ehdotin että molemmat syö haluamaansa ruokaa. Ei kelvannut, minunkin olisi pitänyt syödä yhtä tylsästi kuin hän.

- Hän ei omistanut ajokorttia. Ehdotin että menee autokouluun. Olisin maksanut puoliksi. Ei kelvannut koska hän ei halua opiskella. Kyyti kyllä kelpasi.

- Mikään muukaan opiskelu ei kelvannut. Itsensä kehittämiseen ei ollut tarvetta.

- Oli sängyssä todella huono. Vain yksi ja sama asento kelpasi. Se oli niin tylsää että aloin keksiä tekosyitä ettei tarvitsisi panna.

Itse haluan että elämässä on kuitenkin jotain tavoitteita ja muutakin kuin sohvaperunoiden tuijottaminen.

3 vuotta jaksoin kyseistä neitoa katsella, sitten oli pakko laittaa suhde poikki.

Hän oli kuitenkin älykäs ja mukava nainen joten en edelleenkään ymmärrä tuota saamattomuutta.

Kuulostaa aika passelilta naiselta, sovittaisiin hyvin yhteen. Onkohan hän vapaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme