Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9757)
Vierailija kirjoitti:
1. Tupakointi
2. Tatuointi
3. Jatkuva vanhojen seksikokemusten jakaminen
4. Pääasiallisena harrastuksena alkoholi
5. Sivistyksen puute ja sen kaipaamattomuus
6. Eri äidinkieli
7. Lapset useamman eri kumppanin kanssa
8. Välimatka
9. Erilainen elämänkatsomus
9. Lap
Eli siis lemppaisit jonkun pienen tatskan vuoksi? Aika kylmää. Eri kielikin vähän pisti silmään, etkö osaa enkkua?
Tapailua oli kestänyt jo 9 vuotta ja kävi viimein selväksi että suhde ei siitä etene koska herraa ei sitoutuminen kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitt on näitä suomalaisia miehiä, jotka maksavat thaivaimoilleen ihan kaiken, brassivahaukset, kynnet hiukset jne. Suomi vaimolle, jos olisi sellaisen ottanut vaimoksi, sanoo mene töihin siitä, maksa itse kyntesi ja hiuksesi ja sheivaa itse pimppisi, lahna. Tasan ei käy onni suomi naisella.
Vaimo kävi kurkkaamassa mille nauran välillä ääneen ja pyysi sanomaan, että yleensä se nainen joka tuollaisesta itkee, on mallia Saara Särmä.
Selvää Saara Särmän kiusaamista. Jättäkää hänet rauhaan molemmat. Ette kuulu tälle palstalle enää.
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Oikein teki nainen. Mitä suotta sitä kiirehtimään treffeillä suutelemaan tai sänkyyn. Täytyy tutustua ensin mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan häntä oli joku keskenkasvuinen nälväissyt haju/makuasioista, se saa pitkäksi aikaa sulkemaan portit. Toinen on se ettei kukaan ole osannut antaa kunnollista suuseksiä vaan enemmänkin partahaavoja ja vaivaantuneita hetkiä.
Toisen masennuskohtaukset alkoivat vaan olemaan minulle liikaa. Tuossa tilassa ei ollut yhtään oma itsensä ja sanallisesti alkoi pieksemään minua kuin vierasta sikaa niinsanotusti.
Niin kryptinen tyyppi oli, ettei edes varmaan itse ollut itsestään selvillä. Totaalinen kyllästyminen moiseen.
Itse olen nuoruudessani lakannut tapailemasta naisia yhden ainoan syyn perusteella - kun vastapuoli alkuvaiheessa tutustuttuamme sanoi kolme taikasanaa: "Mä inhoan siivoamista". Tämän jälkeen jätin ko. neidit tylysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin jonkin aikaa erästä miestä, joka vaikutti aluksi juttujen perusteella ihan ok:lta ja asialliselta tyypiltä. Sängyssä hän osoittautui kuitenkin pettymykseksi, akti kesti aina 2-5 minuuttia kun hän jo laukesi. Yritin päästä asian yli ja ajattelin, että ehkä tilanne paranee ajan kuluessa, mutta mies ilmoittikin, että hän ei sitten halua tästä jutusta kehittää mitään vakavaa, mutta seksisuhde kuulemma kelpaisi. No päätin sen "suhteen" sitten siihen, kun ei huvittanut toimia minään pumpattavan Barbaran korvikkeena. Kului muutama vuosi ja olin kerennyt unohtaa koko tyypin, kunnes sain yllättäen kaveripyynnön häneltä Facebookissa, kun hänkin oli sinne low-tech ihmisenä vihdoin ja viimein liittynyt. Hän kyseli muina miehinä kuulumisia ja yritti mankua minun numeroa kun oli "hukannut" sen kun vaihtoi kännykkää, sanoin vain että ei minullakaan ole sun numeroa enää ":)".
Useampi minuutti on jo paljon! Itse tapailin miestä, jolla oli joku vika ja sen vuoksi kesti 4 työntöä. Hän kyllä varoitti, ettei ehkä kestä kauan, mutta olin kyllä tästä suorituksesta järkyttynyt. Tapailu loppui muista syistä, mutta tuo oli kyllä itselleni turn-off jo valmiiksi. Vaikkei tuo miehen vika ollut.
Itse laukean jo parista vedosta paljaalla pelillä. Mutta laitan useampia kortsuja päällekkäin, jolloin tuntoherkkyys pienenee.
Ajattelen myös velkojani ja laskujani alkuvaiheessa, jolloin voin venyttää sessiota vaikka 10 minuuttiseksi. Se yleensä riittää vastapuolelle.
Juuri näin! Tämäpä on naista ajatteleva pikalaukeaja.
Ihastus laimeni, se on lähes aina ollut syynä
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nuoruudessani lakannut tapailemasta naisia yhden ainoan syyn perusteella - kun vastapuoli alkuvaiheessa tutustuttuamme sanoi kolme taikasanaa: "Mä inhoan siivoamista". Tämän jälkeen jätin ko. neidit tylysti.
Oikein teit. Ei tarvinnut ko. naisten onnekseen jäädä sottapytyn kotipiioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Toisen masennuskohtaukset alkoivat vaan olemaan minulle liikaa. Tuossa tilassa ei ollut yhtään oma itsensä ja sanallisesti alkoi pieksemään minua kuin vierasta sikaa niinsanotusti.
Oliko tämä se barettipää, graafikko? Tosi itsekeskeinen tyyppi muutenkin.
varokaa viher punikkeja kirjoitti:
tulikin ilmi että akka onkin viher punikki susien suojelia. laittamani hirvi peura paistoikset oli kyllä kiitosten kera mennyt alas. akka kun susien suojelun jopa kannattajana oleva. kysyin kauvanko menee aikaa kun olet oven ulkopuolella. ei tahtonut uskoa heitin hänen tavaransa pihalle saatoin myös susien suojelijan ovesta pihalle
Se oli tämän naisen onni!
Paljasta tästä lähtien luonteesi jo ennen ekoja treffejä, pliis.
Ei neiti suostunut lopultakaan molemminpuoliseen pieruseksiin vaikka kuinka maanittelin. Haukkui pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se barettipää, graafikko? Tosi itsekeskeinen tyyppi muutenkin.
Aika lähellä, erikoinen tyyppi kuitenkin. Tiedänpä vastaisuudessa tarkastella vähän tarkemmin samantyyppisiä.
Nainen oli muuten mukavaa seuraa mutta:
- Täysin vailla mitään tavoitteita elämässä. Istuminen sohvalla netflixiä tuijottaen sopi elämän sisällöksi.
- Ei suostunut maistamaan mitään uutta ruokaa. Itse tykkään kokeilla erilaisia ruokia mutta ei vaan käynyt. Ehdotin että molemmat syö haluamaansa ruokaa. Ei kelvannut, minunkin olisi pitänyt syödä yhtä tylsästi kuin hän.
- Hän ei omistanut ajokorttia. Ehdotin että menee autokouluun. Olisin maksanut puoliksi. Ei kelvannut koska hän ei halua opiskella. Kyyti kyllä kelpasi.
- Mikään muukaan opiskelu ei kelvannut. Itsensä kehittämiseen ei ollut tarvetta.
- Oli sängyssä todella huono. Vain yksi ja sama asento kelpasi. Se oli niin tylsää että aloin keksiä tekosyitä ettei tarvitsisi panna.
Itse haluan että elämässä on kuitenkin jotain tavoitteita ja muutakin kuin sohvaperunoiden tuijottaminen.
3 vuotta jaksoin kyseistä neitoa katsella, sitten oli pakko laittaa suhde poikki.
Hän oli kuitenkin älykäs ja mukava nainen joten en edelleenkään ymmärrä tuota saamattomuutta. 
Ai kamalaa... miehet, joilla on lapsia.
Deittailin aika ahkerasti muutama vuosi sitten, ja hyvin selkeästi ilmaisin profiilissani etten etsi mitään vakavaa ja että lapsia ei ole eikä tule.
No, oli useampikin mies jolla lapsia entuudestaan, viikonloppuisä ja joka-toinen-viikko-isä.
Yhden kanssa sujui hyvin, parin viikon jälkeen halusi että tulen viettämään iltaa kotiinsa. No lapset oli siellä. Ei siinä mitään, tehtiin ruokaa ja syötiin ja pelattiin, ihan kiva ilta. Lapset tykkäsivät musta kovasti. Ja se oli ilmeisesti ongelma, alkoi tuon jälkeen ghostaamaan. Hyvä niin.
Toinen, oli kivaa ja seksi oli huikeeta, alkoi parin viikon jälkeen suunnittelemaan että "sunhan pitää muuttaa mun kanssa samalle paikkakunnalle kun haluan että on kokonainen perhe eikä eletä erillään". Se jäi siihen.
Kolmas, herrasmies ja huumorintajuinen, ikävä kyllä ihan köpsä sängyssä. Se, sekä lastenhuoneiden turhan innokas esittely sai mut perääntymään.
Neljäs, ei lapsia mutta hirvee hinku pariutua ja saada lapsia. Ei.
Viides, sanoi ihan suoraan että tarvitsisi äitihahmon, on niin rankkaa itsekseen lasten kanssa joka toinen viikko.
Kuudes, kaikin puolin täydellinen PAITSI ne kuumat illat jotenkin väljähtyivät niihin lässytyspuheluihin lasten kanssa ja ex-vaimon kanssa käytyjen puhelinkeskustelujen takia.
Muita syitä:
- Huono suutelija
- Ei minkäänlaista kemiaa sängyssä
- Hajut (hengitys, iho, jalkahiki, parfyymi)
- Feikkiys (näkee heti että tää ei oo sellainen kun on olevinaan)
- Lammasmaisuus/koiranpentumaisuus
- Mustasukkaisuus (jep, heti ensitreffeillä)
- Moukkamaisuus muita ihmisiä kohtaan (ei sano kiitos, ei jätä tippiä, on tyly taksikuskille esim)
- Liika yrittäminen (että me toimittais, että pääsis pukille, että ois täydellistä)
1. Tupakointi
2. Tatuointi
3. Jatkuva vanhojen seksikokemusten jakaminen
4. Pääasiallisena harrastuksena alkoholi
5. Sivistyksen puute ja sen kaipaamattomuus
6. Eri äidinkieli
7. Lapset useamman eri kumppanin kanssa
8. Välimatka
9. Erilainen elämänkatsomus
9. Lap