Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9760)
Öö mies paljastu kokemattomaks tumpeloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Ihan oikein sinulle, ettei nainen suostunut suutelemaan vieraan miehen kanssa. Sinulla olisi voinut olla vaikka sukupuolitauti suussasi. Eihän hän edes tuntenut sinua.
Ymmärrätkö lukemaasi? Vieraudella ei ollut mitään tekemistä tuon lemppaamisen kanssa. Tuossahan käy täysin selväksi, ettei suuseksi sovi koskaan. En minäkään olisi jäänyt tuohon suhteeseen.
-eri
Minä lopetan yleensä tapailun vasta siinä vaiheessa, kun nainen ei halua enää tavata.
Usein käy niin, että omakin kiinnostukseni on lopahtanut aikaa sitten, mutta annan naisen tehdä eropäätöksen. Silloin eivät jää vainoamaan, kun ovat "itse" tehneet päätöksen erosta. Lisäksi naiset antavat vielä monta kertaa senkin jälkeen kun kiinnostus on hiipunut, koska eivät henno sanoa ääneen ettei kiinnosta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko
Mun täytyy tunnustaa, että olin tämä nainen. Juttu meni osaltaan näin. Tapasin miehen, mentiin hänen asunnolleen. Hän ohjasi minut suoraan olohuoneeseen, mistä muistan vaan sohvan ja sen tv:n ja jonkun nauhurin. Ajattelin että siinä on piilokamera tai jotain. Siinä sohvalla sitten istuttiin ja katseltiin telkkaria. Oltiin kuitenkin yhdessä ja samalla mietin joudunko jo johonkin videopläjäykseen mukaan? Mies varmaan kuvasi minua salaa? Tein hänelle koomiset temput siitä hyvästä, söin räkää ja yritin syödä varpaankynsiä. Haha... Siitä sai mies. Jossain vaiheessa minuun iski paniikki, kun kävin vessassa tai muissa huoneissa, ajattelin että mies kuvaa minua joka paikassa piilokameroillaan. En luottanut häneen yhtään enää. Ei muistaakseni tavattu enää. Ps. Poista se video itseltäsi, jos saan pyytää.[/quote
Muistaakseni tämä mies ilmoitti minulle, ettei ole mitään filmiä meistä sängyssä. Ja nyt ihmeellisesti onkin, kun tänne kirjoittaa asiasta. Sika mies. Pidä thainaisesi.
Vaikka räänsyöjänaisia tuntuukin olevan todella paljon, niin sinä et ollut se onnekas, joka on munaani saanut.
Säälin sitä onnetonta joka sinun pikkunakkisi nylkytettäväksi joutuu.
Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.
Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.
Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt. Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.
Aikamoista tekstiä, mutta sanotaan nyt kiinnostavana pohdintana että oman havaintoni mukaan suomalaisilla naisilla on alaosa yhden vaatekoon suurempi kuin yläosa verrattuna keskieurooppalaisiin naisiin. Ehkä tämä vaikuttaa sisäistenkin elinten kokoon.
Tuotakin on tutkittu ja suomalaisilla naisilla on pinpsa pari numeroa isompi kuin siskoillaan keski-euroopassa. Syytä yritetään selvittää.
Laitahan linkkiä ensin ja epäilen vahvasti ettei sinulla ainakaan omakohtaista kokemusta asiasta ole. Kunhan trollailet.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen nainen ilmoittaa paljonko veneen perämoottorissa pitää olla hevosvoimia ja vaatimuksen asunnon huonekalujen valmistajasta. Muuten on turn-off.
Eivät vaan kehtaa sulle sanoa että luonteesi ja ulkoinen habituksesi on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetan yleensä tapailun vasta siinä vaiheessa, kun nainen ei halua enää tavata.
Usein käy niin, että omakin kiinnostukseni on lopahtanut aikaa sitten, mutta annan naisen tehdä eropäätöksen. Silloin eivät jää vainoamaan, kun ovat "itse" tehneet päätöksen erosta. Lisäksi naiset antavat vielä monta kertaa senkin jälkeen kun kiinnostus on hiipunut, koska eivät henno sanoa ääneen ettei kiinnosta enää.
Naiset jää vainoamaan? Minulla ainakin naiset on hävinneet aika nopeasti estojen paukkuessa kun olen sanonut ettei tästä taida mitään tulla, naiset ei kestä torjuntaa, eivätkä todellakaan jää roikkumaan kun ei ylpeys salli.
Saako kertoa miksi minut on lempattu? Miehen mukaan erikoinen pukeutumiseni nolotti, oltiin kuulemma oikein silmätikkuina!
Joo, mulla oli ekoilla treffeillä semmoinen tekomokkainen lyhyt musta viitta, siis semmoinen että olkapäät peittyy ei mikään draculan viitta :D Mielestäni ei eroa mitenkään jostain jakusta sekä musta tuubitoppi , mustat suorat housut ja mustat balleriinat.
Toisilla treffeillä taas pitkä oranssi maksimekko ja punaiset kukkakuvioset tennarit (ajattelin vähän väriä näyttää ettei mies luule minua gootiksi).
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nuoruudessani lakannut tapailemasta naisia yhden ainoan syyn perusteella - kun vastapuoli alkuvaiheessa tutustuttuamme sanoi kolme taikasanaa: "Mä inhoan siivoamista". Tämän jälkeen jätin ko. neidit tylysti.
Ei siivouksen inhoaminen tarkoita ettei siivoa. Nimimerkillä inhoan siivousta mutta tykkään että on puhdasta joten siivoan. Aika harva siitä oikeasti oikeasti nauttii sydämensä kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lady squirttaili jatkuvasti.
Teki mitä??
Naisen siemen syöksy.
Tai virtsan karkailu.
Tota sattuu kaikille, myös miehille. Jo lapsena ollessa jos nauratti paljon, saatto lirahtaa pissit housuun. Ei täydellistä tässä asiassa ole olemassakaan. Valitettavasti näin on.
Vierailija kirjoitti:
Nainen oli sitä mieltä, että hänen häpynsä oli niin pyhä ja yksityinen paikka, ettei hänelle saa antaa suuseksiä. Suhde ei oikein maistunut miltään sen jälkeen kun vakuutuin siitä, että hän oli täysin "absolutisti" tämän asian suhteen.
Muistan tällaisen tapauksen. Ei miehessä mitään syytä ollut. Huomasin vaan että ei enää kiinnostanut tavata miehiä. Lopetinkin deittailun vähäksi aikaan kokonaan ja keskityin muihin juttuihin.
Alati kasvavat vaatimukset ja suoranainen valehtelu. Väitti alkuun, ettei kaipaa esim. seksiä ja että haluaa vain minut omana itsenäni. Kaikki muu olisi kuulemma vain kivaa bonusta siihen päälle. Ihanaa, ajattelin. Jonkin ajan kuluttua alkoi kuitenkin painostaminen ja turhautunut raivoaminen, kun sitä seksiä ei herunut. Kun alkoi vaikuttamaan siltä, että sain vähänväliä saada tuntevani itseni kelvottomaksi ja riittämättömäksi sen asian vuoksi, päätin lopettaa jutun.
Vierailija kirjoitti:
Mies lopetti minun deittailun kun en enää 31 vuotiaana ollut neitsyt. Takana minulla oli 11 vuoden suhde. Sori siitä.
Olen pahoillani, mutta periaatteistaan on pidettävä kiinni. Jos haluan, että nainen on neitsyt, niin silloin on ihan oikeutettua lempata naiset, jotka eivät täytä tuota helposti toteutettavaa toivetta. Mikään ei pakota naista jakamaan pesäänsä ympäri kyliä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kryptinen tyyppi oli, ettei edes varmaan itse ollut itsestään selvillä. Totaalinen kyllästyminen moiseen.
Anna mä arvaan, M.H? :D Jos on tuo, niin ei se ole oikeasti mikään kryptinen tyyppi, se vain esittää sellaista. Tarkkaan harkitsee liikkunsaz, jotta vaikuttaisi jotenkin erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies lopetti minun deittailun kun en enää 31 vuotiaana ollut neitsyt. Takana minulla oli 11 vuoden suhde. Sori siitä.
Olen pahoillani, mutta periaatteistaan on pidettävä kiinni. Jos haluan, että nainen on neitsyt, niin silloin on ihan oikeutettua lempata naiset, jotka eivät täytä tuota helposti toteutettavaa toivetta. Mikään ei pakota naista jakamaan pesäänsä ympäri kyliä.
Aivan vapaasti. Onko oma poikuus tallella? Jos ei, niin kaksinaismoraali käryää.
Ehkä onnistaa sitten vähän vanhempana. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erilaisia syitä on ollut vaikka mitä. Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.
Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja sellaista on lähes mahdotonta löytää Suomesta. Päädyin lopulta tutustumaan aasialaisiin naisiin ja sieltähän löytyikin todella mahtava nainen, joka toimii nykyisin vaimonani. Muutama tuttukin on päätynyt samaan ja ovat kiitelleet minua, että innostuivat aasialaisista naisista ja ovat nyt oikeasti onnellisia.
Haha... Ehkä nainen teki tarkoituksella tämän, kun huomasi että asunnossa on videokamera yhteys. Söi räkää jne. Sain päivän naurut tästä. Hauska nainen. Ter:eräs samanlainen koomikko
Mun täytyy tunnustaa, että olin tämä nainen. Juttu meni osaltaan näin. Tapasin miehen, mentiin hänen asunnolleen. Hän ohjasi minut suoraan olohuoneeseen, mistä muistan vaan sohvan ja sen tv:n ja jonkun nauhurin. Ajattelin että siinä on piilokamera tai jotain. Siinä sohvalla sitten istuttiin ja katseltiin telkkaria. Oltiin kuitenkin yhdessä ja samalla mietin joudunko jo johonkin videopläjäykseen mukaan? Mies varmaan kuvasi minua salaa? Tein hänelle koomiset temput siitä hyvästä, söin räkää ja yritin syödä varpaankynsiä. Haha... Siitä sai mies. Jossain vaiheessa minuun iski paniikki, kun kävin vessassa tai muissa huoneissa, ajattelin että mies kuvaa minua joka paikassa piilokameroillaan. En luottanut häneen yhtään enää. Ei muistaakseni tavattu enää. Ps. Poista se video itseltäsi, jos saan pyytää.[/quote
Muistaakseni tämä mies ilmoitti minulle, ettei ole mitään filmiä meistä sängyssä. Ja nyt ihmeellisesti onkin, kun tänne kirjoittaa asiasta. Sika mies. Pidä thainaisesi.
Vaikka räänsyöjänaisia tuntuukin olevan todella paljon, niin sinä et ollut se onnekas, joka on munaani saanut.
Säälin sitä onnetonta joka sinun pikkunakkisi nylkytettäväksi joutuu.
Heh, minun kommenttini tästä viestiketjusta poistettiin, kun totesin siinä lopettaneeni naisen tapailun hänen väljän värkkinsä takia. En lauennut siitä kertaakaan ja exälläni taas oli jopa ylitiukka ja aiheutti liiankin nopean laukeamisen.
Miehiä kyllä saa sanoa pikkunakkisiksi, mutta annas olla jos väljää naisen reikää kommentoi, niin viesti poistetaan viidessä minuutissa.
Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt. Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.
Aikamoista tekstiä, mutta sanotaan nyt kiinnostavana pohdintana että oman havaintoni mukaan suomalaisilla naisilla on alaosa yhden vaatekoon suurempi kuin yläosa verrattuna keskieurooppalaisiin naisiin. Ehkä tämä vaikuttaa sisäistenkin elinten kokoon.
Tuotakin on tutkittu ja suomalaisilla naisilla on pinpsa pari numeroa isompi kuin siskoillaan keski-euroopassa. Syytä yritetään selvittää.
Laitahan linkkiä ensin ja epäilen vahvasti ettei sinulla ainakaan omakohtaista kokemusta asiasta ole. Kunhan trollailet.
Ikävä kyllä en voi laittaa, koska materiaali sisältää myös kuvia ammollaan töröttävistä emättimistä. Saisin ikuisen bannin joka alustalle, jonne sen laittaisin.
Mies ei tehnyt kotitöitä tai mitä jos joskus kerran viikossa vei roskat tai täytti tiskikoneen ja siitäkin aina odotti jotain kehuja ja kiitosta minulta. Enpä vaan minä ikinä kotitöistä kehuja tai kiitosta mieheltä saanut. Paras päätös kun jätin miehen, saa mies etsiä uuden äidin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan vapaasti. Onko oma poikuus tallella? Jos ei, niin kaksinaismoraali käryää.
Oletko vähän yksinkertainen? Oliko Neitsyt Maria mies? No eipä ollut kuule, joten miten MINÄ MIEHENÄ edes voisin olla neitsyt?!
Seksi sujui sen naisen kanssa kyllä ihan hyvin, mutta muuta yhteistä ei sitten ollutkaan. Hän mm. tykkäsi käydä niissä räkäsimmissä kippoloissa. Ehkä hän haki sitä elämänsä rekkamiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainenkin vaati mieheltä asioita joita ei itse täytä.
Esimerkiksi "haluan miehen olevan kokenut ja varmaotteinen, koska olen itse epävarma ja kokematon".
Oltiin miehen luona ja katsottiin leffaa, mies meni vessaan ja viipyi. Kun tuli takaisin ja laittoi käteni olkapäideni yli niin että kämmen oli lähellä kasvojani, haistoin järkyttävän paskanlöykän! Mies ei siis ollut pessyt käsiään kunnolla. Ja kahmi tyytyväisenä sipsejä yhteisestä pussista.