Wiener-nougat paketti maksoi 6,65 euroa
Kallistunut varmaan lähemmäs 40 % viime vuodesta, musta hinta ollut vitosen kieppeillä aiemmin.
Kommentit (14)
Onko tuo nyt yllätys, kun kaikkien muidenkin suklaiden hinta on kallistunut. (- Lähikaupassani normi 200 gramman suklaalevy taisi maksaa viimeksi käydessäni noin 3€)
Uskovainen mies
Ai, minusta tuo kuulosti halvalta. Wiener nygaa ja se siniraidallinen tryffelisuklaa ovat parhaat joulunamit. Tämä joulu menee kuitenkin sokeritta
Mitä tarkoittaa wiener nogat, onko sillä joku tietty alkuperä tai resepti.
Ei haittaa, oli maku muuttunut tai muistin väärin miltä maistuu
Vierailija kirjoitti:
Ai, minusta tuo kuulosti halvalta. Wiener nygaa ja se siniraidallinen tryffelisuklaa ovat parhaat joulunamit. Tämä joulu menee kuitenkin sokeritta
Oi, nuo on just mun lempparit. Miksi ankeutat joulusi?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo nyt yllätys, kun kaikkien muidenkin suklaiden hinta on kallistunut. (- Lähikaupassani normi 200 gramman suklaalevy taisi maksaa viimeksi käydessäni noin 3€)
Uskovainen mies
Wiener nougat paketissa on 210 g. Eli se on yli 3 krt kalliimpaa kuin tavallinen suklaa, toki yksittäispakattua. Alkaa olla kyllä mulle liian suolainen hinta. En aio ostaa edes jouluksi. Ton nyt ostin, kun tarvin koristeita yhteen juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa wiener nogat, onko sillä joku tietty alkuperä tai resepti.
Kyllä - Kylllä on tietty resepti.- Wienernougat poikkeaa ns. ranskalaisesta nougat'sta sisältäen ainoastaan sokeria, kaakaota, kaakaomassaa ja mantelia, toisin kuin ranskalainen nougat, joka sisältää myös munanvalkuaista
Uskovainen mies
Jos ajatellaan miten hinnat ja katteet nousivat kaikissa tuotteissa ja palveluissa valtavasti 2020-2024 niin ei ole ihme että ostovoima on täysin tuhottu... 8% inflaatiovaleella ei ole mitään tekemistä ahneiden korotusten kanssa...
Mikä ihmeen valitysryhmä tää on ? Jos on liian kallista, älä osta
Vierailija kirjoitti:
No jätä ostamatta, ei se ole tarpeellista
Katselin itse juuri kaupassa, että jää kyllä tänä vuonna joulusuklaat pitkälti ostamatta, sen verran arvokkaita alkavat olla. Aatoksi ostan muutaman lapsen lempparirasian, mutta muutoin taidan katsella leivontareseptejä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka moista paskaa tarvitsee ?
Ne jotka tykkää siitä.
No jätä ostamatta, ei se ole tarpeellista