Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9783)
Vierailija kirjoitti:
4. Muuten mukava ihana jne mutta oli kokoajan. "saanko lainata sun autoo, oisko lainata pari kymppiä, saanko syödä sun luona, saanko sitä saanko tätä." Ei jotenkin sopinut omaan elämään että joku lainailee kokoajan jotain kun itse tein töitä niin että pärjäsin juuri ja juuri itse jotenkin... mutta propsit tälle miehelle. Oli ensimmäinen mies joka kuunteli rivien välistä kun olin valittanut ettei ole korviksia ja oli sitten ilmeisesti palkkapäivänään käynyt ostamassa minulle korvikset. Ihan ilman mitään merkkipäiviä. Ensimmäinen mies joka huomioi noin suloisesti. Siitä kyllä suuret pisteet.
Manipuloinnin klassikko, annat kaiken ja toinen tuo sulle jotkut rihkamakorut olet sulaa vahaa.
Yksi oli pihi. Lähdimme yhdessä ostamaan joululahjoja läheisille,lopulta minulla oli kädet täynnä pusseja ja miehellä vaan jotkut alesukat. Kahvilaan kun mentiin,mies otti vain vesilasin. Ja suorastaan suuttui kun ehdotin, että mennään taksilla meille ( en halunnut kytätä bussia väsyneenä räntäsateessa), lopputulos oli että minä menin taksilla omaan kotiin ja mies bussilla omaansa. Ja miehellä muuten oli kortti JA auto mutta säästi kulkemalla bussilla.
Toinen taas oli raha-asiat sotkenut ja aggressiivinen. Maksumuistuksia tunki avaamatta roskiin ja sai raivarin kaupassa, kun sossun maksulapulla ei saanutkaan röökiä,lonkeroa ja partavettä. Huusi ja uhosi niin että vartija tuli paikalle. Ostin sitten hänelle ne kaljat ja röökit mistä kiitoksena huusi, että olen porvarinarttu.
Kolmas mies oli muuten ihana,mutta älyttömän allerginen eläimille ja minulla on kissa. Koetti sanoa ettei haittaa ja otti allergialääkettä,mutta silti silmät punotti ja ääni meni käheäksi. Ja kissasta luopuminen ei tosiaan ollut vaihtoehto.
Ja sitten oli bi-nainen joka kuvitteli olevansa vampyyri. Ei näyttänyt miltään gootilta, eikä naisesta olisi uskonut sellaista. En nyt sanoisi että oli harhainen mutta jotenkin sekaisin kyllä,esimerkiksi joi shottilasista verta ja toiseen rintaan oli tatuoitu puremajäljet. Sanoin että vähän turhan synkkää touhua minulle kiitos.
Siis muistan vaan joskus koulu aikoina kun seurustelin jonkun pojan kanssa jonka nimeä en edes muista mutta kuitenkin hän siis uhkaili ja kiristi minua aina kun sanoin jotain josta hän ei pitänyt tai jos en totellut häntä
Emme sopineet yhteen. Eri arvot ja elämäntavat.