Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9824)

Vierailija
9781/9824 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme sopineet yhteen. Eri arvot ja elämäntavat. 

Vierailija
9782/9824 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4. Muuten mukava ihana jne mutta oli kokoajan. "saanko lainata sun autoo, oisko lainata pari kymppiä, saanko syödä sun luona, saanko sitä saanko tätä." Ei jotenkin sopinut omaan elämään että joku lainailee kokoajan jotain kun itse tein töitä niin että pärjäsin juuri ja juuri itse jotenkin... mutta propsit tälle miehelle. Oli ensimmäinen mies joka kuunteli rivien välistä kun olin valittanut ettei ole korviksia ja oli sitten ilmeisesti palkkapäivänään käynyt ostamassa minulle korvikset. Ihan ilman mitään merkkipäiviä. Ensimmäinen mies joka huomioi noin suloisesti. Siitä kyllä suuret pisteet.

Manipuloinnin klassikko, annat kaiken ja toinen tuo sulle jotkut rihkamakorut olet sulaa vahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9783/9824 |
05.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli pihi. Lähdimme yhdessä ostamaan joululahjoja läheisille,lopulta minulla oli kädet täynnä pusseja ja miehellä vaan jotkut alesukat. Kahvilaan kun mentiin,mies otti vain vesilasin. Ja suorastaan suuttui kun ehdotin, että mennään taksilla meille ( en halunnut kytätä bussia väsyneenä räntäsateessa), lopputulos oli että minä menin taksilla omaan kotiin ja mies bussilla omaansa. Ja miehellä muuten oli kortti JA auto mutta säästi kulkemalla bussilla.

Toinen taas oli raha-asiat sotkenut ja aggressiivinen. Maksumuistuksia tunki avaamatta roskiin ja sai raivarin kaupassa, kun sossun maksulapulla  ei saanutkaan röökiä,lonkeroa ja partavettä.  Huusi ja uhosi niin että vartija tuli paikalle. Ostin sitten hänelle ne kaljat ja röökit mistä kiitoksena huusi, että olen porvarinarttu. 

Kolmas mies  oli muuten ihana,mutta älyttömän allerginen eläimille ja minulla on kissa. Koetti sanoa ettei haittaa ja otti allergialääkettä,mutta silti silmät punotti ja ääni meni käheäksi. Ja kissasta luopuminen ei tosiaan ollut vaihtoehto.

Ja sitten oli bi-nainen joka kuvitteli olevansa vampyyri. Ei näyttänyt miltään gootilta, eikä naisesta olisi uskonut sellaista.  En nyt sanoisi että oli harhainen mutta jotenkin sekaisin kyllä,esimerkiksi joi shottilasista verta ja toiseen rintaan oli tatuoitu puremajäljet. Sanoin että vähän turhan synkkää touhua minulle kiitos.

Vierailija
9784/9824 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis muistan vaan joskus koulu aikoina kun seurustelin jonkun pojan kanssa jonka nimeä en edes muista mutta kuitenkin hän siis uhkaili ja kiristi minua aina kun sanoin jotain josta hän ei pitänyt tai jos en totellut häntä

Vierailija
9785/9824 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden teeskentely. Miehellä ei ollut oikeasti aikeita toteuttaa niitä asioita joista puhui, lupaukset pelkkiä pilvilinnoja ja mahdottomia unelmia etten lähtisi suhteesta. Aikoi mennä ulkomaille huippuyliopistoon vaikka peruskoulun jälkeen oli opiskellut vain amiksessa ja sekin jäänyt kesken. Ulosotossa paljon, mutta lupaili silti rakennuttavansa meille sen ihanan punaisen tuvan. Esitti tuntevansa läheisesti julkisuuden henkilöitä ja tehneensä heidän kanssaan yhteistyötä tai olleensa lapsuuden ystävä. Osa näistä valheista oli niin räikeitä että naurattaa edelleen.

Vierailija
9786/9824 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Kirjoitit viisisataavuotias

Vierailija
9787/9824 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden teeskentely. Miehellä ei ollut oikeasti aikeita toteuttaa niitä asioita joista puhui, lupaukset pelkkiä pilvilinnoja ja mahdottomia unelmia etten lähtisi suhteesta. Aikoi mennä ulkomaille huippuyliopistoon vaikka peruskoulun jälkeen oli opiskellut vain amiksessa ja sekin jäänyt kesken. Ulosotossa paljon, mutta lupaili silti rakennuttavansa meille sen ihanan punaisen tuvan. Esitti tuntevansa läheisesti julkisuuden henkilöitä ja tehneensä heidän kanssaan yhteistyötä tai olleensa lapsuuden ystävä. Osa näistä valheista oli niin räikeitä että naurattaa edelleen.

Aaaah, future faking! Tähän miinaan mäkin olen ajanut! Kun aloin kyselemään tarkentavia ja yksityiskohtaisia kysymyksiä tästä kovasti hehkutetusta yhteisestä tulevaisuudesta... Kaboom, tulikin silmitön raivari. Sen jälkeen ei enää sitten ollutkaan sellaista tulevaisuutta näköpiirissä. Ei, koska sen jälkeen päätin, ettei meillä ole minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta. 

Toivottavasti opin läksyni 🙄

Vierailija
9788/9824 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen, joka viestittelyn alussa ja livenä vaikutti varsin järkevältä,  tapailu kariutui aika nopsaan, kun alkoi tokien -musta kivasti menneiden - treffien jälkeen yhtäkkiä spämmäämään whatsupissa kaikenlaisia, siis jotain aivan ihme tajunnanvirtaa, kuvia, meemejä, karttoja... Niinku kaikkea mahdollista ilman mitään selityksiä mihin ne edes liittyy. Aluksi kyselin niistä, että mihin kuva liittyy, mutta joko en saanut vastausta, tai vastattiin jotain omituista, usen emojilla. Aloin kyllästymään ja vastasin itsekin enää emojilla, mutta lopetin kaiken kommentoinnin parin päivän jälkeen. Yritin jossain välissä soittaakin miehelle (oltiin puhuttu pari kertaa puhelimessa), mutta hän ei vastannut, ehti kuitenkin niitä kuviaan lähettelemään 🙄😖 Laitoin estoon WUssa. Odotin päivän, että soittaisi takaisin tai kommentoisi soittoyritystäni tekstiviestillä, sitten meni numerokin estoon. 

Todella kummallinen tyyppi. Jotenkin ymmärrän, miksi mies kertoi, ettei ole ollut onnea deittailussa 😂 

Ja hei, tässä ei ollut kyseessä edes mitkään teinit, vaan +-50 🙄 Aikuisella miehellä melko erikoinen tapa kommunikoida....

Vierailija
9789/9824 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullinen tilanne ehdokkaalla mutta kyllä niiden juttujen irreaalisuus naurattaakin  🙄 🤣🤩 

Vierailija
9790/9824 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli niin kimittävä ääni että ei siitä tullut mitään. Siis inhoon yli kaiken korkea äänisiä miehiä ja samalla honottavia.

Vierailija
9791/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin miehen asuntoon hieman aiemmin kuin oli sovittu,löi vastaani armoton pa sk anlöyhkä. Mies oli käynyt isolla asialla ja koettanut tuulettaa vessaansa muun asunnon kautta vessanovi avoimena. Löyhkä yhdistyi mieheen niin voimakkaasti mielessäni,etten voinut enää jatkaa seurustelua hänen kanssaan. 

Vierailija
9792/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella oli tatuointi alavatsalla sen yläpuollella.

Vierailija
9793/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi oli yksinkertaisesti liian lapsellinen. Ei halunnut viettää aikaa kanssani mutta sen sijaan ravasi kapakoissa julistamassa, kuinka ihanaan naiseen hän on rakastunut. Oli kovakourainen ja kömpelö, jälkimmäisen nyt olisin voinut antaa anteeksi mutta en sitä, että hän jatkoi tahallista retuuttamistani senkin jälkeen, kun olin ilmaissut, että se tekee kipeää enkä pidä siitä. Oli luonut minusta jonkinlaisen haavekuvan ja mm. purskahti räkänauruun aina, jos sanoin tai tein jotain, mikä oli ristiriidassa tämän hänen luomansa kuvan kanssa. Kun ilmoitin lopettavani tapailun, hän vetäisi siitä hyvästä viikon ryyppyputken.

Myöhemmin selvisi, että oli arvomaailmaltaankin pohjimmiltaan aivan liian erilainen kuin minä. On kuuleman mukaan nyt huomattavasti kypsynyt mutta noiden erilaisten arvojen takia en häntä ottaisi takaisin.

Itsellä hyvin vastaava kokemus ja syyt. 

Mies oli luonut minusta mielessään jonkun ihannekuvan, minkä nosti jalustalle. Todellinen minä ei sopinut tähän kuvaan. Esim. jos ostin uuden vaatteen, mikä ei vastannut hänen käsitystään minusta, huomautti hän aina, miten noin erikoisen vaatteen ostin. Ei tiennyt yhtään, mistä oikeasti pidän tai, mitä haluan vaikka näitä asioita yritin hänelle kertoa. Osti yllätyslahjoja, joita en halunnut, mutta joita kuvitteli minun haluavan. Lopulta lähdin, kun hän ei vuodenkaan jälkeen yhtään enempää tuntenut minua vaikka olin kuinka yrittänyt tutustua. Hän ei lopulta ollut kiinnostunut minusta vaan jostain fantasiasta, mitä vastaavaksi hän yritti minua muokata. 

Vierailija
9794/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ollut lojaali, pari muuta miestä heti keskustelujen jälkeen. Itsestään selvyys..

Vierailija
9795/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttava alkoholin käyttö. Ei siis mikään rapajuoppo, mutta alkoa kului turhan paljon ja turhan usein. Ei ollut koskaan varsinaisesti silminnähden juovuksissa, mutta tissuttelu kuului tilanteeseen kuin tilanteeseen. Saunan jälkeen aina kalja, vaikka kävisi saunassa kuusi kertaa viikossa. Perjantaina ja lauantaina aina pari iltakaljaa ja pari viskiä. Kun mentiin ulos syömään, tilasi aina alkoholillisen juoman, vaikka oltaisiin lounaalla ja vaikka oli autolla. Kesälomalla terassille kaljalle vaikka aamupäivällä. Mökkiviikon aikana joi alkoa joka päivä: saunassa ja saunan jälkeen, polttopuita pilkkoessa tai pihatöissä puuhakaljat tietenkin, ruoan kanssa pari kaljaa ja iltaviskit tv:tä katsoessa. Laskin, että päivää kohden tuli helposti 8-10 alkoannosta, seitsemänä päivänä putkeen. Kun asiasta mainitsin, suuttui. Ei nähnyt ongelmaa. 

Vierailija
9796/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin tuttua! Mun ex puhui aina, minkälaisen talon haluaisi ja, miten sen remontoisi jne. Kun sitten asia tuli ajankohtaiseksi, ei yllättäin mikään talo kelvannut. Sanoi myös, ettei halua ottaa lainaa! Ei ole mikään miljonääri, joten kysyin, miten sitten ajatteli talon hankkia (olisin tietysti maksanut puolet). Sanoi, että ostaa sitten talon, kun on saanut säästettyä siihen oman osuutensa. Sillä oli säästössä jotain 20 k, jotka oli perinyt isältään eli vielä olisi pitänyt odottaa, että se jostain säästää semmoiset 30-50k, jotta hänen kriteerinsä täyttävän talon oltaisiin saatu hankittua. Totesin, että en jää odottamaan. Varmasti asuu vielä eläkkeelläkin nykyisessä vuokrakaksiossaan. 

Vierailija
9797/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin sinkkuudesta ja näen välillä jotain tyyppiä , useamman kerrankin. No yhden tapailun lopetin syystä,että välillämme ei ollut seksuaalista vetovoimaa. Ja yhden tapailun,kun selvisi että vehtaa ex vaimon kanssa,ovat avioeronneet,asuvat erillään mutta silti välillä jörnivät. Ja yksi mies on liikuntavammainen,ei ollut seksiä. En tiedä toimiiko hänellä mikään edes. 

Vierailija
9798/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menin miehen asuntoon hieman aiemmin kuin oli sovittu,löi vastaani armoton pa sk anlöyhkä. Mies oli käynyt isolla asialla ja koettanut tuulettaa vessaansa muun asunnon kautta vessanovi avoimena. Löyhkä yhdistyi mieheen niin voimakkaasti mielessäni,etten voinut enää jatkaa seurustelua hänen kanssaan. 

Hyyyyy

Vierailija
9799/9824 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi oli yksinkertaisesti liian lapsellinen. Ei halunnut viettää aikaa kanssani mutta sen sijaan ravasi kapakoissa julistamassa, kuinka ihanaan naiseen hän on rakastunut. Oli kovakourainen ja kömpelö, jälkimmäisen nyt olisin voinut antaa anteeksi mutta en sitä, että hän jatkoi tahallista retuuttamistani senkin jälkeen, kun olin ilmaissut, että se tekee kipeää enkä pidä siitä. Oli luonut minusta jonkinlaisen haavekuvan ja mm. purskahti räkänauruun aina, jos sanoin tai tein jotain, mikä oli ristiriidassa tämän hänen luomansa kuvan kanssa. Kun ilmoitin lopettavani tapailun, hän vetäisi siitä hyvästä viikon ryyppyputken.

Myöhemmin selvisi, että oli arvomaailmaltaankin pohjimmiltaan aivan liian erilainen kuin minä. On kuuleman mukaan nyt huomattavasti kypsynyt mutta noiden erilaisten arvojen takia en häntä ottaisi takaisin.

Itsellä hyvin vastaava kokemus ja s

Ja sitten ulkopuoliset miettii, miten jätit niin ihanan miehen. 

Vierailija
9800/9824 |
31.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu ei liene niin ärsyttävää kuin pihiys. Enkä nyt tarkoita hintojen vertailua tai ostamatta jättämisiä. Jätin yhden miehen joka oli todella hidas vetämään lompakkoa esiin kun tuli maksun paikka. Esim. ei tehnyt elettäkään kun tuli ravintolassa lasku tai liput piti maksaa. Suhde kesti vajaan vuoden, mikä sinänsä oli melkein vuoden liikaa. 

Toinen esimerkki ex-mies. Hän halusi jakaa kulut edelleen puoliksi kun itse kävi ansiotyössä ja sain hieman päälle 300€ kodinhoitotukea.  Kulujako meni jatkossakin siten, että hän keräsi omaisuutta ja minä hoidin juoksevia kuluja. Eron tullessa kävi ilmi miten paljon vinoutunut kulunjako oli häntä hyödyttänyt.

Nyt olen tyytyväinen sinkku. Kukaan ei enää tule vaikuttamaan mun kuluttamiseen tai säästöihin. Ex-mies on näköjään löytänyt uuden rouvan jonka nurkissa saa syödä ilmaiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän