Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9824)
Oli talvi ja tulipalopakkaset. Miehen talo oli jääkylmä ja niin täynnä tavaraa,ettei kävelemään päässyt kunnolla. Edes saunaan ei päässyt, koska kiuas oli rikki. Kaksi vierailua toppatakki päällä hytisten riitti! Mies ehdotti seksiä lämpimänä pysymiseksi ja suuttui kun sanoin, että eihän täällä edes pääse sängyn luo eikä mikään toppahousujen vetoketjun raosta-pano innosta.
Mulla oli tuolloin haju ja makuaisti flunssan jälkiseuraamuksena poissa enkä tiedä,vaikka mies olisi haissutkin. Ulkoisesti oli siisti ja normaali.
Alkoi huutaa kun pistin tursottimen kakkoseen. Ei jatkoon.
Oli viettänyt aikaa taikku'naisten seurassa. Tuli mieleen vaan kaikki mahdolliset sp-taudit.
Mistä tietää et alkoholisti valehtelee? Siitä kun hän avaa suunsa. Tämä on totta. Mulle valehdeltiin, että menee katkolle ja sitten raitistuu. Ei muutosta, joka päivä naukkaili kirkasta viinaa, enemmän tai vähemmän. Aikoi hoitaa terveysasiat paremmalle tolalle. Ei saanut tehtyä juuri mitään mitä aikoi. Aina kännissä puhelimessa ja väitti usein ettei ole. Loparit onneksi tein. Selvänä tietysti oli mukava...