Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Olisit ostanut silikoni tissit, mun muutamat ystävättäret ovat ottaneet. Eräskin pariskunta ihan yhdessä päättivät laittaa keittiöremontin sijaan naiselle uudet rinnat. Mullekin eräs mies ehdotti, että maksaa mulle rinnat, itse kyllä niistä omista pienistä rinnoista huomautin, mutta suhde ei lähtenyt jatkumaan muista syistä. Tuskin olisin ottanut, mutta niinkuin juuri kerroin, niitä naisia löytyy jotka haluavat, ja jos vielä toinen ne maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin 8 vuotta ihanaa naista. Olin itse jo naimisissa ja perheellinen, mutten voinut vastustaa tätä naista joka ihaili älykkyyttäni eikä koskaan kieltäytynyt petipuuhista Hän oli vannonut ettei paljasta suhdetta, mutta lopulta toi koko jutun julki Facebookissa. Oli pakko lopettaa suhde enkä yhteiseen lapseemmekaan voi olosuhteiden takia pitää yhteyttä. Sydämeni itkee kun minut näin petettiin :(
De Gröna
Ei. Väärä puolue.
Olen aina miettinyt näitä, jotka esiintyvät esim. deittisovelluksissa vanhoilla kuvilla, todella filtteröityinä tai muuten yrittävät kuvissa piilottaa jotain, vaikka se stereotyyppinen "kuvassa on pelkkä naama, joten kroppa on todennäköisesti melkoinen"... Että mikä näiden end game on, mitä he ajattelevat että siinä ensitapaamisessa toisen päässä liikkuu, kun paikalle tulee joku, jota ei välttämättä edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin 8 vuotta ihanaa naista. Olin itse jo naimisissa ja perheellinen, mutten voinut vastustaa tätä naista joka ihaili älykkyyttäni eikä koskaan kieltäytynyt petipuuhista Hän oli vannonut ettei paljasta suhdetta, mutta lopulta toi koko jutun julki Facebookissa. Oli pakko lopettaa suhde enkä yhteiseen lapseemmekaan voi olosuhteiden takia pitää yhteyttä. Sydämeni itkee kun minut näin petettiin :(
De Gröna
Ei. Väärä puolue.
Virheät / De Fela
se tappo mun rooli peli ukkelin
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt näitä, jotka esiintyvät esim. deittisovelluksissa vanhoilla kuvilla, todella filtteröityinä tai muuten yrittävät kuvissa piilottaa jotain, vaikka se stereotyyppinen "kuvassa on pelkkä naama, joten kroppa on todennäköisesti melkoinen"... Että mikä näiden end game on, mitä he ajattelevat että siinä ensitapaamisessa toisen päässä liikkuu, kun paikalle tulee joku, jota ei välttämättä edes tunnistaisi samaksi ihmiseksi?
Kerran tämmöisillä treffeillä käynyt, samaa ihmettelin minäkin. Miksi valehdella asiasta, joka joka tapauksessa ensitreffeillä selviää? Vai ajatteliko hän, että todellisuudessa on niin hurmaava, etten voi häntä vastustaa. Ei ollut.
Hänen autistinen poika. Meni mielenkiinto. Kun yhden adhd-lapsen on saanu aikuiseks, niin ei kyllä kiinnosta enää vaikeat mukulat.
Elämän koululainen ja ylpeä siitä. Orastava alkkis. Alkoi ensitapaamisten jälkeen laittaa liian imeliä viestejä, alkoi ällöttämään. Muutenkin olisi pitänyt viestitellä joka ilta koko ajan. Alkoi samantien viesteissä käymään läpi huonoa päiväänsä ja muuta paskaa mitä oli ollut ja vähätteli minun tekemislä. Olisi vaan pitänyt lohduttaa ja ymmärtää häntä ( itse aiheuttanut ongelmansa). Ja viestien kirjoitustapa kuin pikkulapsella, ukko kumminkin 50. Ja kaikilla tapaamisilla olisi pitänyt juoda. Lopetin 1 kertaan. Viestiä tulee edelleen.
Mies 45 v. kertoi olleensa 14-vuotiaasta asti jonkun naisen kanssa. Ensin seurustellut muutaman tytön kanssa, sitten lukiotyttöystävän kanssa naimisiin ja lapset. Jotenkin siitä avautumisesta päättelin, että ei ollut oikeasti kiinnostunut minusta eikä avioerokaan ollut vielä astunut voimaan. Hän vaikutti olevan paniikissa ja olisi vain tarvinnut jonkun, ettei tarvitsisi olla yhtään yksin. Vähän sellainen rassukkamies; aina oltava nainen, että pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.
Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.
Leikkimään hankalaa? Jos et houkuttele naista seksuaalisesti niin pitääkö hänen antaa seksiä vaikka häntä ei haluta? Sääliseksiäkö kaipaat? Onko sinulla tapana harrastaa seksiä henkilön kanssa joka ei kiihota eikä vedä puoleensa millään lailla?
Miehillä on tapana tehdä niin. Itsellä juuri päättyi vuoden tapailu tästä syystä kun mies kertoi ettei tuntenut kanssani minkäänlaisia tunnetiloja. Olipa vaan huvikseen ajanvietteenään pannut.
Törmäsit mun exään.
Tapailin muutaman kerran parikymppistä naista. Eräänä iltana hän kertoi, että edellisen viikonlopun laivaristeilyllä oli ihastunut vietnamilaiseen mieheen, joka oli todella sympaattinen. Kysyin luonnollisesti, että alatteko tapailla. Hän vastasi ettei osaa sanoa. Menin kotiin ja laitoin tekstiviestin, että parempi hänen nyt miettiä itsekeen mitä haluaa.
Hän laittoi seuraavien viikkojen aikana viestejä, että tulisinko tapaamaan. En mennyt. Keksin vain joitain syitä miksi en kerennyt. Viikon muuttui kuukausiksi ja hän viestitti että miksi katosin ja hänellä on kova ikävä. Meni muutama kuukausi ja hänen sisko soitti minulle, että kyseinen nainen oli yrittänyt itsemurhaa ja on sairaalassa. Sisko vaati minua paikalla, koska liityn tapaukseen. En mennyt enkä enää koskaan vastannut mitään heidän viesteihin.
Naisen haju oli vääränlainen.
Ulkonäkö. Näytti kellarirotalta.
Oli valehdellut minulle jo alusta alkaen, selvisi asia myöhemmin. 48v mies jolla oli aikuinen tytär Ruotsissa, mutta 4 v poikaa ei maininnut alussa ja salasi asian, en tiedä minkä takia, tämä poika asuu, myös Ruotsissa äitinsä kanssa. Sanoi olevansa kova tekemään töitä, no paljastui, että Kela goldilla elää. Seksiä ei uskalla harrastaa selvinpäin vaan tarvitsee siihen paljon alkoholia. No eipä jatkoa tullut ja juttu loppui lyhyeen, oikein unelmien mies.
En ymmärrä, miksi täytyy lähettää toiselle flitteröidyt kuvat ja kun deitti saapuu paikalle, ihmettelet, kuka hän on? Livenä en tuntenut enää minkäänlaista kiinnostusta deittiäni kohtaan, 158cm mies ja todella laiha. Olisi mieli tehnyt tässä vaiheessa hypätä bussin alle.
Liian tylsä minulle. Ei nähdä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli juttua yhden tyypin kanssa, jonka kulttuurissa naisen sanomisilla ei kai ole niin paljoa merkitystä. Pistin jutun poikki kun yritti alkaa komennella minua kaikessa ja tämä roikkui parin viikon välein langoilla vänisemässä miten on ikävä jne. Sanoin ensimmäisellä kerralla että en ole enää kiinnostunut ja toivotin hyvää jatkoa, toisella kerralla jo kohteliaan napakasti, etten ole kiinnostunut ja en halua häneltä mitään yhteydenottoja. Lopulta kolmannella kerralla väänsin hänelle tiukasti rautalangasta että kun nainen sanoo ei, se tarkoittaa ei ja jos haluan, että hän jättää minut rauhaan, hänellä ei ole vaihtoehtoja vaan hänen on kunnioitettava sitä ja piste. Uhkasin että jos ahdistelu ei lopu, otan yhteyttä poliisiin eikä meillä ikinä tule olemaan mitään eikä pommittaminen ja vänkääminen auta asiaa. Tuo tehosi kun ei ole nyt langoilla roikkunut.
Vastailit nöyrästi puhelimeen...........
Vierailija kirjoitti:
Olimme kiihkeässä doggy stylessä kun hänen puhelimensa soi, oli kiimassaan unohtanut auki. Yleensä hän sulkee sen. Kuulin aviomiehen kysyvän, meneekö ylitöissä vielä pitkään ja toisitko aamuksi lapsille maitoa. Puhelun loputtua totesin, että tämä oli tässä, et saanut edes siemeniä lahjaksi. Hän oli selittänyt minulle olevansa lapseton sinkku.
Tuosta tulee mieleen todella ihania ja kiihkeitä tapaamisia joita ei unohda.
Ehdittiin tavata viisi kertaa, ennen kuin harrastimme seksiä. Sängyssä ei ollut oikein mitään kemiaa, vaikka sitä muuten kyllä oli paljonkin.
Ehdotin sen jälkeen naiselle, että mitä jos oltaisiin vain kavereita. Hän ei siitä innostunut.
M41