Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9708)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä tuntuu nykyään kuvottavan kaikki naisiin liittyvät normaalit asiat mm. häpyhuulet, karvoitus, luomurinnat, pe räreikä, raskausarvet, selluliitti, luomet...
Miksi sinua häiritsee se, mitä joku muu pitää kuvottavana? Tai mikä oikeus sinulla edes on sanella, mistä joku muu saa tykätä? Kuka oikein luulet olevasi?
Tuskin itse pidät mikropenistä viehättävänä? Tai miestä joka on merkittävästi ylipainoinen? Tai miestä joka on karvan peitossa?
Miksi olet niin tekopyhä, että sallit itsellesi tietyt ulkonäköstandardit, mutta et hyväksy sitä että muillakin voi olla standardeja?
Mikropenis on harvinainen kehityshäiriö, merkittävä ylipaino on sairaus ja rajoittaa monia asioita. Nuo tuossa luetellut asiat sen sijaan ovat normaaleja ominaisuuksia, jotka koskevat noin sataa prosenttia naisista. Ymmärrätkö eron? Jos ei kestä sitä, että nainen on ihminen, verta ja lihaa eikä mikään virheettömän sileä kuminukke, niin sitten voi tosiaan olla yksin ja kirjoitella tänne katkeria viestejä tasoista ja elämän epäreiluudesta.
Eri
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi näitä tapauksia sattuu juuri minulle, mutta tässä muutama helmi viiden vuoden ajalta:
-mikropenis
-täysin kokematon (seksi ja seurustelu)
-ei koulutusta
-pitkäaikaistyötön
-puhevika
-köyhä
No, ei munkaan naisseura aina täydellistä ole ollut, vaan pääosin lämpimät muistot on silti heistä jäänyt.
Minulla on paljon luomia ja ne jotenkin etoivat miestä kun alkoi kysellä,että eikö niitä voi poistaa?
Ei, olisin täynnä tikkejä kuin Frankestainin hirviö. Poistatan vain ne joissa on muutoksia tai jotka ärtyvät esim. Rintaliivien hankauksesta.
No,suhde kaatui sitten siihen. Luomiin.
Mies hakkasi varmaan jo neljättä kertaa, hän kertoi myös olevansa "kiltti", kuten hänen koko sukunsa.
Toisen suvun ja lapset hän kuitenkin haukkui kaikki.
Äijän yököttävä perseenhaju tarttui soffaan. Ei kiinnostanut enää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi näitä tapauksia sattuu juuri minulle, mutta tässä muutama helmi viiden vuoden ajalta:
-mikropenis
-täysin kokematon (seksi ja seurustelu)
-ei koulutusta
-pitkäaikaistyötön
-puhevika
-köyhä
Vakka kantensa valitsee, tasoteoria on totta kohdallasi. Hyvä, että saat mätchejä sulle sopivilta.
Tapailukumppani alkoi "leikillisesti" kuittailla kaikista minuun liittyvistä asioista, tyylistä, luonteesta, pienistäkin asioista miten toimin. Tuntui että hän häpeää minua ja yritti koulia piireihinsä sopivammaksi. Voin vain kuvitella millaista olisi ollut jos olisimme edenneet seurusteluun asti.
Minut on taas dumpattu ujouteni vuoksi pariin otteeseen. Tunteiden tullessa peliin muutun yhtäkkiä epävarmaksi, menen lukkoon ja ylianalysoin ihan kaikkea, ja lopputulos on sitten se, etten saa sanotuksi mitään kiinnostavaa (koska päässä ei pyöri muuta kuin ihastus), saati puhuttua niistä tunteista. Suhteen mentyä ohi muutun taas omaksi itsekseni ja dumppaaja kiinnostuu taas...
Muija sano deittiaikana että hällä on v8 bemari.Tuli sitten ilmi että
eihän se ollut kuin nelipyttynen 118 bemu.Pitäs olla joku kohtuus
valehtelussa.Siiihen loppu kiihyttely.
40vee mutta elämänhallinta täysin hukassa. Luottotiedot menneet, raha-asiat sössitty. Työkyvyttömyyseläkkeellä. 2 lasta jotka asuivat isällään, kun äidillä oli kaikki langat lipsuneet käsistä. Ketjupolttaja, eli lähinnä lihapiirakoilla ja ' mikropitsoilla. Ei osannut edes munia keittää. Lihava ja huonot hampaat. Halusi nukkua puolelle päivin ja valvoa koko yön.
Lesbon pikkukaupungissa ei pitäisi nirsoilla, mutta en vaan jaksanut olla kenenkään äiti!
Ex vaimo lihoi 10kg vaikka nimenomaan aloimme seurustellaan sporttisena parina. Tästä huomautin jo +5kg kohdalla että suklaa maistuu, mutta liikunta ei. Ei mennyt jakeluun joten kympin kohdalla otin eron. Eron jälkeen piti minua ihan täysin pinnallisena, vaikka nimenomaan olimme sopineet suhteen alussa että kropasta pidetään huolta.
Mies tapaili toista naista samaan aikaan ja asia tuli onneksi tietooni.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paljon luomia ja ne jotenkin etoivat miestä kun alkoi kysellä,että eikö niitä voi poistaa?
Ei, olisin täynnä tikkejä kuin Frankestainin hirviö. Poistatan vain ne joissa on muutoksia tai jotka ärtyvät esim. Rintaliivien hankauksesta.
Vaikkei niille itse mitään voi, niin harmillisesti runsaat luomimäärät vaan ovat melkoisen epäviehättäviä. Esim. selässä olipa sitten voimakasta hormonaalista aknea, tai satoja luomia, niin ei sille vaan voi mitään kun ne alkaa etomaan.
Luomien laserointi on muuten inhimillisempi tapa poistaa niitä, joten kannattaa tutkailla halutessasi tuotakin vaihtoehtoa.
Aina olisi pitänyt nussia ja mitä julkisempi paikka sen parempi. Kyllähän se tuoreen suhteen huumassa ja kesäkiimassa oli alkuun kivaa vetäistä pikaiset uimarannan pukukopissa tai puiston yleisövessassa,mutta vähitellen aloin kyllästyä kun tajusin ettei mies halunnut hidasta rakastelua sängyssä vaan aina piti olla jokin ostarin vessa. Ja minähän en siitä oikein mitään saanut että pyllistelin jotain vessanpyttyä vasten jännittäen, milloin oveen koputetaan ja mies pani kuin viimeistä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi. Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia. Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa. Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.
Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan hy
Sitt on näitä suomalaisia miehiä, jotka maksavat thaivaimoilleen ihan kaiken, brassivahaukset, kynnet hiukset jne. Suomi vaimolle, jos olisi sellaisen ottanut vaimoksi, sanoo mene töihin siitä, maksa itse kyntesi ja hiuksesi ja sheivaa itse pimppisi, lahna. Tasan ei käy onni suomi naisella.
Onnen kestävyyden varmistamiseksi kannattaa olla tietoinen muutamista asioista, vinkkaa tutuillesikin. Tutkimuksen mukaan osa aasialaisten kanssa avioliitossa olevista miehistä oli tyypiteltävissä miehiksi, jotka olivat sosiaalisesti eristäytyneitä tai lapsuuden kotiinsa jääneitä ja riippuvuussuhteessa äiteihinsä. Miehet luokiteltiin neljään eri ryhmään: Pettyneillä oli ollut aiemmin suhteita naisten kanssa, mutta he olivat niihin pettyneitä. Parisuhteen aasialaisen kanssa toivottiin olevan harmonisempi. Vanhemmilla tai nuoremmilla poikamiehillä oli ammatillisista tai persoonallisista syistä vaikeuksia avioitua kotimaan avioliittomarkkinoilla. Usein he halusivat perinteisemmän vaimon ja parisuhteen.
Vieraista kulttuureista innostuneilla oli paljon kokemuksia muista kulttuureista ja maista, ja he saattoivat olla tyytymättömiä suomalaiseen yhteiskuntaan. Ruumiillisesti ei-vetovoimaisilla oli ulkonäkönsä, kuten ylipainonsa takia, vaikeuksia saada puolisoa avioliittomarkkinoilta. Osa heistä oli ollut seksituristeja.
Suomessa naiset ovat hyvin vahvoja, ja miehet tuntevat olonsa heikoiksi ja epävarmoiksi. Moni on kertonut, ettei voi tuntea olevansa maskuliininen ja vahva perheen johtaja suomalaisen naisen kanssa. Siksi he haluavat aasialaisen naisen. Heidän kulttuurissa on opetettu, että naisten pitää kunnioittaa miestä. Antaa heille tilaa tehdä päätöksiä ja antaa heidän olla miehiä. Joillekin naisille kyse on vain taloudellisesta selviytymisestä: ulkomaisen miehen naiminen on heille oikotie parempaan elämään.
Suhde on elättäjyyssuhde, jossa suhde rahaan on vinoutunut. Jos puoliso on kokonaan miehen elätettävänä ja tähän riippuvuussuhteessa, se hidastaa normaalin ja tasa-arvoisen parisuhteen kehittymistä. Toisaalta aasialainen käsitys rakkaudesta on erilainen kuin länsimainen. LÄNSIMAISSA ajatellaan, että rakkautta ei voi ostaa ja että taloudelliset palkkiot sulkevat pois mahdollisuuden emotionaaliseen kiintymykseen. Molemmat antavat jotain. Mies voi auttaa vaimon köyhää perhettä taloudellisesti, nainen antaa muita palveluksia. Miesten oikea elintaso on Suomeen tulleille vaimoille usein pettymys. Lomalla miehet olivat kuluttaneet rahaa huolettomammin, ja myös maiden välisten tuloerojen takia suomalaismies näyttäytyi varakkaampana kuin onkaan. Kulttuurien välisistä eroista johtuvat kiistat sekä kieli- ja rahaongelmat kärjistyvätkin monissa suhteissa ihastumisen jälkeen.
Jotkut miehet halusivat vaimon olevan vain kotona heidän kanssaan. He eivät halunneet vaimonsa tuntevan ketään ulkopuolisia, jottei tämä juoksisi karkuun. Parhaiten uuteen kotimaahansa sopeutuvat ja avioliitossaan viihtyvät ne ulkomaalaisnaiset, jotka työllistyvät. Myös miehen kiinnostus puolison uskontoon, tapakulttuuriin ja arvomaailmaan on merkittävä tekijä suhteen jatkumisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei suhde voi toimia, jos molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa ei ole.
Lopetin suhteen, koska mies oli yksinkertaisesti vain tyhmä.
Törmäsin toisilla seksitreffeillä takaapäin asennossa kakkapyllyn hajuun. Ei pystynyt jatkamaan suhdetta jos jo näin nopeasti hygienia tolla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin suhteen, koska mies oli yksinkertaisesti vain tyhmä.
Minulla taasen oli kikattava nainen, tyhmä kuin saapas. Sönkkäsi vain ja pelkästään jotain jostain ostoksistaan.
Kuulostat tosi helmeltä itsekin.