Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9708)

Vierailija
8701/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys laatuajan viettämisestä kahdestaan oli se että mies pelasi tietokonepeliä ja raivosi kuin pikkulapsi, haukkui muita samaan joukkueeseen tulleita ja hakkasi nyrkillä tietokonepöytää. Häviäminen oli huonojen pelikavereiden vika, voittaminen vain hänen ansiotaan. Kuin muksu siitä Angry german kid-videolta mutta 30+ "mies".

Tämäkin oli sitten jotenkin minun vikani kun olin liian kriittinen hänen harrastuksiaan kohtaan :D Ja se huutaminen oli oikeasti jo raivohullua syljen roiskunnalla tehostettua haukkumanimien ja tappamisjuttujen kiekumista ja mietin vaan että soittaako joku naapureista poliisille.

Vierailija
8702/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tuntuu nykyään kuvottavan kaikki naisiin liittyvät normaalit asiat mm. häpyhuulet, karvoitus, luomurinnat, pe räreikä, raskausarvet, selluliitti, luomet...

Miksi sinua häiritsee se, mitä joku muu pitää kuvottavana? Tai mikä oikeus sinulla edes on sanella, mistä joku muu saa tykätä? Kuka oikein luulet olevasi?

Tuskin itse pidät mikropenistä viehättävänä? Tai miestä joka on merkittävästi ylipainoinen? Tai miestä joka on karvan peitossa? 

Miksi olet niin tekopyhä, että sallit itsellesi tietyt ulkonäköstandardit, mutta et hyväksy sitä että muillakin voi olla standardeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8703/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan tärkeintä on se henkinen yhteys naisen kanssa. Toimiiko se niin hyvin, että naisen seurassa pystyy rentoutumaan eikä ole tunne, että pitää suoriutua paineet niskassa. Toiset naiset osaavat tämän paremmin kuin toiset. Toki sekin auttaa että aikaa myöten tutustuu ja siten rentoutuu.

Itselläni kävi niin, että mitä enemmän tutustuin tapailemaani naiseen, sitä vähemmän pystyin rentoutumaan: pyöritti mieshaaremia, vaikka esitti olevansa sinkku. Loukkaantui, kun en lähennellyt (koska muut miehet ovat kuulemma käyneet heti "suoraan asiaan"), seuraavaksi ilmoitti, ettei ole minusta fyysisesti kiinnostunut.

Vierailija
8704/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä tuntuu nykyään kuvottavan kaikki naisiin liittyvät normaalit asiat mm. häpyhuulet, karvoitus, luomurinnat, pe räreikä, raskausarvet, selluliitti, luomet...

Jaa. Minusta ne ovat kaikki naisessa ihania.:-) Kummallisia miehiä. Vai olenko minä jotenkin poikkeava mies?

Vierailija
8705/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minusta ne ovat kaikki naisessa ihania.:-) Kummallisia miehiä. Vai olenko minä jotenkin poikkeava mies?

Ottaen huomioon että hengailet Vauva.fi:ssä, sanoisin että olet todennäköisesti poikkeava mies.

Vierailija
8706/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli laihduttanut 60 kiloa ja toki tajusin että se näkyy kehossa mutten ymmärtänyt miten paljon,etenkin kun miehellä oli aina huppari ja kollarit. Sitten koetti  se päivä että mies tuli luokseni saunaan,yökylään ja seksiä oli varmaan molemmat ajateltu.. ja kun näin miehen alushousuissa tajusin että ei vi""u,en pysty! Se roikkuva nahka oli kuin joku groteski ihopuku ja mies joutui laittamaan talkkia ettei tule hiertymiä. Koetin ajatella että miehestä voi tulla vaikka miten hottis kun iho poistetaan,mutta en vaan  kyennyt. 

Lopeta bodysheimaus!

Vierailija
8707/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sankari silitti sääriäni kun katsottiin leffaa ja alkoi sitten valittaa että minun pitäisi ajaa karvat kun sänki pistää,selitin ajaneeni edellisiltana enkä voi koko ajan olla sheivaamassa kun iho ärtyy.. Ei ymmärtänyt.  Samoin se oli kamalaa kun laitoin poninhäntää ja kainaloissa oli ihan pikkuinen sänki. Sama mies myös luuli että kaikki naiset paiskoo kuukautisten aikaan tavaroita ja  hämmästeli, kun minä olinkin ihan normaali.

Ja toisella taas haisi muna ihan kuolleelle vaikka itse mies oli siisti ja hyväntuoksuinen,oli aika kauhea yllätys aikoa ottaa suikkiin ja sitten kun se haju tuli nenään.. mies itse väitti ettei haista mitään eikä kukaan muu ole valittanut ja loukkaantui kun kehotin ystävällisesti menemään lääkäriin. Kun ei ole normaalia että muna haisee kuin esinahan alla olisi kuollut elukka! 

Vierailija
8708/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Vierailija
8709/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on kyllä kommentteja miesten imponenssista. Huolestuttavaa.

Vierailija
8710/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Kaikkea sitä kuulee, oikein teit. Pisteet siitä!

M69 ja koiranomistaja

Vierailija
8711/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi.  Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot  tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia.  Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa.  Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää tai itkettää tai vatsaan koskee.  Ja koko ajan sain haukkuja miten kuvottavan pienet tissit minulla on  (piti pitää sängyssäkin push up-liivejä) ja  miten henkeni haisee (kuvitelkaa nyt lemua kaiken sen oksentelun ja tupakanpolton jälkeen..) Kun jouduin osastolle, mies lemppasi minut.

Vierailija
8712/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin oli mies jolle teki mieli lähettää semmoinen "haluatko täydellisen naisen?" osta barbie"-meemi.  Naisen oli oltava laiha kuin huippumalli mutta isot  tissit ja jokainenhan tietää, ettei anorektisen laihalla naisella voi olla isoja luomurintoja. Hiuksia piti olla paljon mutta muuta karvoitusta ei, edes sänki (siis se joka jää väistämättä näkyviin vaikka vasta sheivattu) saanut näkyä. Kynsien piti olla pitkät. Napakoru tai nännikorut, muttei lävistyksiä kasvoissa. Naisen piti syödä mahdollisemman vähän tai yksin, kuulemma ei seissyt kun näki barbinsa mussuttamassa vaikka vain salaattia.  Tupakointi oli ok, kunhan ei ollut mikään yskivä syljeskelijä. Menkoista piti esittää ettei niitä ole olemassa.  Sängyssä piti hallita kaikki temput, mm kondomin pukeminen suulla esileikiksi.

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää ta

Kauhea mies, hyvä kun pääsit eroon. Mutta nyt en ihan ymmärrä...käsitin, että olet tapaillut tätä ihmistä enemmänkin kuin yhden kerrran. Miksi?

Vierailija
8713/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan ja satumaisen alun jälkeen mies alkoi hitaasti nälviä kaikkea minussa mielenkiinnonkohteistani koulutukseeni ja tapaani tiskata (:D). Tämä oli aika salakavalaa, mutta herätys tapahtui, kun suoranainen haukkuminen alkoi kohdistua lähipiiriini - hän saattoi yhtäkkiä paukauttaa ystäväni olevan h*ora tai kutsua siskoani "typeräksi lesboksi". Alussa tyrmistyin sanattomaksi, mutta aika pian päätin, että tuollainen puhe minulle tärkeistä ihmisistä on aivan pimeää. Sinne jäi se kultakimpale.

Vierailija
8714/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hymyillä eikä saanut paljastaa, että väsyttää ta

Naisen pitäis koko aika käydä brassivahauksessa tai olla sheivaamassa alapäätä, niin ettei mitään karvoja missään, ei edes pepussa. En jaksa enää näitä pimperopeppu miehiä. Ise olevinaan niin täydellisiä, valehtelevat minkä jaksavat.

Vierailija
8715/9708 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin masentunut bulimikko ja suhde tuohon mieheen rikkoi minut täysin. Piti vaan  hy

Sanopa älä muuta! Naisen pitää olla täydellinen, mutta itse ovat ylipainoisia, alkoholisoituneita luusereita ilman minkäänlaisia käytöstapoja tai ihmiselämässä tarvittavia taitoja ylipäätään (kuten ruoanvalmistus, tai edes niiden p****arantujen puhdistaminen vessanpöntöstä). Siksi sanonkin aina, että suostun sellaisiin vaatimuksiin, kun jätkä näyttää Henry Cavillilta, on yhtä fiksu kuin Steve Jobs ja kokkaa yhtä hyvin kuin Gordon Ramsay :D 

Vierailija
8716/9708 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

No en mä ole vielä liian väljään suominaiseen törmänny, ja käsittääkseni kalusto on ihan normi keskitasoa.

Oiskohan vika siis jossakin muualla, hmm?

Vierailija
8717/9708 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin etsiä kyselyä, jonka mukaan suomalaisia naisia pidetään maailmallakin yleisesti varsin väljinä, mutta en sitä tähän hätään löytänyt.  Tavallaan ymmärtäisin, jos normaali nainen on pettynyt pieneen penikseen, mutta kun itseni lisäksi moni isomunainen tuttukin on manannut samaa, että tiukkaa tavaraa on saatavilla harvoin, jos panee vain suomalaisia. Siksihän aasialaiset naiset ovat suosiossa, koska heillä on paikat kunnossa.

Minulla on pienet paikat ja moni mies on innoissaan kun koetan kertoa olevani niin tiukka vielä 34vuotiaanakin, että seksi sattuu/tuntuu pahalta. Ei,he eivät ymmärrä vaan ovat innoissaan että tiukkaa tarjolla. Sitten yhdynnässä valtava pettymys, kun en anna  painaa pohjaan enkä rynkyttää vaan vaadin,että mies liikkuu hitaasti. Ja lopettaa jos tunnen epämukavuutta. Yhtään isommille sanon että sori,en onnistu.

Myös gynen tutkimus on erittäin vaikea ja vaatii neitsyen välineet. Ainoa lapseni syntyi sektiolla ja raskaudenaikaiset tutkimukset olivat kamalia.

Uskon,että olen jollain tavoin epämuodostunut.

Vierailija
8718/9708 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari 27.2.24, 

Vantaalaiset naiset erottuvat ylipainollaan sekä koko maan väestöstä että Helsingin väestöstä. Tämän ihmisryhmän keskimääräinen ylipaino on myös selvästi lisääntynyt aiemmista vuosista.

Asia ilmenee Vantaan tuoreesta hyvinvointikatsauksesta.

Erot ovat selviä alueittainkin jos satut tällaisella aluella asumaan niin saattaa hyväkuntoisen naisen löytäminen olla mahdotonta.

Vierailija
8719/9708 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi näitä tapauksia sattuu juuri minulle, mutta tässä muutama helmi viiden vuoden ajalta:

-mikropenis

-täysin kokematon (seksi ja seurustelu)

-ei koulutusta

-pitkäaikaistyötön

-puhevika

-köyhä

Vierailija
8720/9708 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa, täynnä itseään, materialisti, empatiakyvytön, uskoton, väkivaltainen. Nämä tuli ensimmäisenä mieleen muutamista tapailemistani naisista. Onneksi valtaosa ihmisistä on pääosin suht tolkuissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi