Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
81/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Dumppasin miehen jonka mielestä esim kahvilassa käyminen oli turhainpäiväistä kun kotonakin  voi juoda kahvia ja jonka mielestä McDonalds oli ravintolaillallinen.... 

-Toisen tyypin dumppasin siksi että sen äiti kielsi sitä lähtemästä jouluksi matkoille (oltiin melkein kolmekymppisiä) lähdin reissuun yksin ja palatessa sanoin ettei kiinnosta enää tapailla

Vierailija
82/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan hajun takia, siis kun se ihminen hikoili niin se haisi todella kuvottavalle, ei myöskään pessyt hampaitaan joka päivä. Ja toinen siksi, ettei osannut tehdä mitään aloitetta. Kolmannella oli rehellisesti sanoen liian pieni, mutta sen olisin kestänyt jos muutama muu asia olisi ollut järjestyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden vanhan tuttavan kanssa päädyin tapailemaan, aluksi oli kivaa ja hän kaikilla tavoin "muodollisesti pätevä", komea ja etenkin netissä tosi hauska, romanttinen (tätäkin kyllä enimmäkseen netissä/viestitse), teki itselleen mieluisaa työtä ja harrasti itselleen mieluisia lajeja. Ja tietenkin kiva kaveripiiri. Jossain vaiheessa kuitenkin minua alkoi häiritsemään se miten hän ei tuntunut yhtään tajuavan että kuka minä olen, siis ehdotteli että vaihtaisin pukeutumistyyliäni ja kehitteli sellaista tekemistä josta en yhtään välitä (jos olisi kuunnellut koskaan juttujani niin olisi tiennyt) ja syyllisti mielenkiinnonkohteistani ja noh, ylipäätään siitä minkälainen olen. Usein kyllä kehui ulkonäköäni ja kotiani ja ruoanlaittotaitojani ja kivaa ammattiani, eli taisi vain haluta muokata minun "epäkohtani" hänelle sopiviksi. Kun lopulta sanoin että ei taida olla nyt ihan tarkoitettu tämä meidän juttu tapahtuvaksi, niin sai ihan hirveät kilarit ja meuhkasi siitä kuinka oli käyttänyt aikaansa minuun ja olin johdatellut häntä harhaan. 

Sitten oli aivan superhauska ja lämmin mies joka taisi olla patologinen valehtelija. Kertoi ihan ihme juttuja elämästään, hänelle tapahtui päivässä enemmän kun monelle kuukaudessa. Selitteli maksuhäiriömerkintöjään jollain ihan kummallisilla tekosyillä. Olisi vaan sanonut että mokasin ja homma on nyt hoidossa, niin olisin ollut että ok, hyvä että sait tilanteen kuntoon. 

Tämä seuraava oli kuitenkin kaikista pahin. 

Todella erikoinen tyyppi, tunsin oloni hänen seurassaan vähän epämiellyttäväksikin ajoittain, mutta kuvittelin että paremmin tutustuminen auttaisi tähän ongelmaan. Hän kehui minua paljon ja kohteli puolet ajasta hirmuisen kauniisti, osoitti kiintymystään ja keskusteli, mutta sitten se toinen puolisko! Oli ihan mahdoton pummi, julkisilla kulkiessa piti aina väijyä että jos tarkastajat tulee niin ulos ratikasta. Tai jos oltiin syömässä niin minähän ne aina maksoin. Näistä ei koskaan puhuttu etukäteen, jos olisi puhuttu niin en olisi antanut tapahtua näin. Hän puhui todella rumasti läheisistään ja valitti ettei kukaan hänen ystävistään ole ns. oikea ystävä. Lopulta kun paljasti että oli ollut nuorempana tosi onnettomassa parisuhteessa jossa oli alkanut jo puoliksi leikillään miettimään että miten voisi murhata silloisen tyttöystävänsä niin huh huh, otin vähän etäisyyttä pohtiakseni että mikäs tyyppi tuo nyt oikein on. Todella taitava manipuloija, kun meinasi tuostakin päästä vielä takaisin elämääni kunnes itse sitten halusi laittaa jutun poikki. Tämän hoiti tietenkin viestillä. Siitä sitten puolen vuoden kuluttua halusi tavata minut uudestaan ja jutella tapahtuneesta, että ei kai nyt kenellekkään jäänyt paha mieli. Suostuin koska en halunnut jättää välejämme oudoksi jos vaikka joskus törmäisimme jossain. Hän koko tapaamisen ajan romantisoi kaikkea tapahtunutta ja koitti selvästi jotenkin saada minut harmistumaan siitä että juttu oli päättynyt. Laittoi vielä viestiä perään, että haluaisi perustaa minun kanssani perheen ja että tietää ettei kukaan koskaan tule olemaan minulle niin hyvä kun hän oli. Toivon että hän saa ongelmansa käsiteltyä ennenpitkää, vaikka vähän epätodennäköistä onkin sillä tuntui näkevän vain muiden ongelmat, ei ollenkaan omiaan. 

Vierailija
84/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tulikin jo kaikki hörhöt yms hullut lueteltua. 

Monta mukavaa miestä on kuitenkin tullut lempattua sen takia, että ei tarpeeksi kemiaa. Eli vaikka olisi pussailtu pitkään jne, niin silti ei tule sellainen olo että haluaisin seksiä. En voisi kuvitella itseäni seksittömään suhteeseen. En tiedä miksi joidenkin kanssa sitä kemiaa ei vaan herää vaikka pitäisin miestä miellyttävän näköisenä ja luonteeltaan mukavana? Onko se sitten joku feromonien yhteensopivuusasia? 

Tätä olin itsekin tulossa kirjoittamaan. Tapasin aivan ihanan pojan joitain vuosia takaperin - ei sellaisia aarteita vaan löydä. Niin huomaavainen, fiksu, mukava, kiinnostunut kertomistani asioista. Hän myös osoittaa kuuntelevansa usein ("Ai se kaverisi Anni, joka opiskelee tradenomiksi?" vaikkei ole koskaan tyyppiä tavannutkaan). Mutta jumankauta kun ei ollut tippaakaan seksuaalista kemiaa siinä homassa - mä todella yritin ihastua häneen mutta kun ei niin ei. Tämä harmitti todella pitkään. Oli myös tosi hankala selittää näin ihanalle tyypille että "ehei sussa tietenkään mitään vikaa ole, vika on minussa" koska tämähän kuulostaa ihan typerältä tekosyyltä.

Vierailija
85/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet epämiellyttävät tai kummalliset asiat voivat joskus muodostaa kokonaisuuden, joka pilaa koko jutun. Mutta yleensä se minulla menee niin, että tunteita ei vaan herää tarpeeksi vaikka toisessa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
86/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

No huhhuh, oliko muuten ihan tasapainoinen tapaus? Tuollaisesta tulee väkisinkin mieleen, että ei ole ehkä pääkopassakaan enää kaikki ihan kunnossa, jos on noin pakonomaista...  Saatan olla nyt ennakkoluuloinen, mutta tulee mieleen että tuon tason nymfolla ehkä on vähän epävakaa mieli.

Vierailija
87/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kun ei sitä seksuaalista kemiaa löydy, on kyllä äärimmäisen turhauttavaa ja surullista. Mutta kun ei sitä vaan voi olla pelkkä ystävä parisuhteessa. Tai minä en voi.

Vierailija
88/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron teille nyt kirjaimellisen Tinder-Timo tarinan.

Kaikki lähti siitä, että me matchattiin tinderis, mies oli lapsirakas, kuitenkaan omia lapsia ei löytynyt ja päätettiin sitten tavata.

Tavattiin miehen kotona, joka oli kuin pommin jäliltä, eli ei ollut edes vaivautunut siivoamaan, vaikka tiesi, että olin tulossa tuona kyseisenä päivänä.

Katsoimme elokuvaa, jonka minä sain päättää.

Yhtäkkiä Tinder-Timo päättääkin alkaa lääppimään ja yrittää suudella useamman kerran (en ollut tähän halukas vaan keskityin kauhu elokuvaan, eli emme katsoneet mitään romanttista).

Sitten mies alkoi ehdotella kaikkea, että "otetaan vaatteet pois, pannaan tässä sohvalla, mennään makuuhuoneeseen", johon vastasin "ei kiitos, minulla on kuukautiset".

Mies tunki kättänsä paitani alle selittäen "etkö tiennyt, että seksi tuntuu paremmalta, jos on kuukautiset yms.

No vetosin seuraavaksi raskaus riskiin ja pyysin miestä lopettamaan.

Tämä mies ei mistään raskaus riskistä välittänyt vaan jatkoi siitä huolimatta väittäen, että kuukautisten aikaan on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Tässä vaiheessa olin jo ääriä myöten ahdistunut ja halusin vain poistua.

Mies hinkutteli itseä minua vasten hyvän ajan lopulta yritti keskittyä elokuvaan.

Huomasin yhtäkkiä miehen nukahtaneen ja koitin varovasti nousta sohvalta poistuakseni, mutta mies heräsi ja veti minut kiinni itseensä.

Kun elokuva vihdoin ja viimein loppui, totesin "kiitos seurasta minun pitääkin nyt poistua".

(Tämä siis kun tiesin loppu tekstien tulevan kohta).

Kaikista hämmentävintä oli se, että kyseinen henkilö oli vieläpä sanonut "mä en tajua tätä naisten juttua, että ne tulee tapaamaan ja on heti halukkaita seksiin" (siksi en osannut odottaa mitään seksin vonkaamis yrityksiä, kun vaikutti, ettei mieskään ole sellainen joka harrastaa seksiä ekalla kerralla).

Lisäksi kun olin poistumassa ja mies laittoi valoja asuntoon huomasin alkavan pälvikaljun (lippis oli tippunut sohvalla nukkuessa pois päästä).

Poistuin samatien ovesta mitään sanomatta ja tämä taisi olla tinder-Timollekkin selvää, ettei meidän tiet enää kohtaisi.

A: kuka hitto on niin hullu että menee suoraan tuntemattoman ihmisen luo??

B: miksi ihmeessä sun piti jäädä elokuvan loppuun, kun olosi kerran oli epämukava jo paljon aiemmin??

Sinuna olisin vain onnellinen ettet tullut raiskatuksi... Ei ikinä ekoja treffeja muualle kuin julkiselle paikalle!

Siinäpä se, tyyppi vaikutti aluksi tosi asialliselta, kunnes oikeasti tavattiin.

Tuon jälkeen poistin tinderin ja en ole tavannut ketään muuta kuin vain julkisilla paikoilla päiväsaikaan.

Ja kaikki vähänkään "päälle käyvät" ihmiset pelottavat minua.

Vierailija
89/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron teille nyt kirjaimellisen Tinder-Timo tarinan.

Kaikki lähti siitä, että me matchattiin tinderis, mies oli lapsirakas, kuitenkaan omia lapsia ei löytynyt ja päätettiin sitten tavata.

Tavattiin miehen kotona, joka oli kuin pommin jäliltä, eli ei ollut edes vaivautunut siivoamaan, vaikka tiesi, että olin tulossa tuona kyseisenä päivänä.

Katsoimme elokuvaa, jonka minä sain päättää.

Yhtäkkiä Tinder-Timo päättääkin alkaa lääppimään ja yrittää suudella useamman kerran (en ollut tähän halukas vaan keskityin kauhu elokuvaan, eli emme katsoneet mitään romanttista).

Sitten mies alkoi ehdotella kaikkea, että "otetaan vaatteet pois, pannaan tässä sohvalla, mennään makuuhuoneeseen", johon vastasin "ei kiitos, minulla on kuukautiset".

Mies tunki kättänsä paitani alle selittäen "etkö tiennyt, että seksi tuntuu paremmalta, jos on kuukautiset yms.

No vetosin seuraavaksi raskaus riskiin ja pyysin miestä lopettamaan.

Tämä mies ei mistään raskaus riskistä välittänyt vaan jatkoi siitä huolimatta väittäen, että kuukautisten aikaan on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Tässä vaiheessa olin jo ääriä myöten ahdistunut ja halusin vain poistua.

Mies hinkutteli itseä minua vasten hyvän ajan lopulta yritti keskittyä elokuvaan.

Huomasin yhtäkkiä miehen nukahtaneen ja koitin varovasti nousta sohvalta poistuakseni, mutta mies heräsi ja veti minut kiinni itseensä.

Kun elokuva vihdoin ja viimein loppui, totesin "kiitos seurasta minun pitääkin nyt poistua".

(Tämä siis kun tiesin loppu tekstien tulevan kohta).

Kaikista hämmentävintä oli se, että kyseinen henkilö oli vieläpä sanonut "mä en tajua tätä naisten juttua, että ne tulee tapaamaan ja on heti halukkaita seksiin" (siksi en osannut odottaa mitään seksin vonkaamis yrityksiä, kun vaikutti, ettei mieskään ole sellainen joka harrastaa seksiä ekalla kerralla).

Lisäksi kun olin poistumassa ja mies laittoi valoja asuntoon huomasin alkavan pälvikaljun (lippis oli tippunut sohvalla nukkuessa pois päästä).

Poistuin samatien ovesta mitään sanomatta ja tämä taisi olla tinder-Timollekkin selvää, ettei meidän tiet enää kohtaisi.

A: kuka hitto on niin hullu että menee suoraan tuntemattoman ihmisen luo??

B: miksi ihmeessä sun piti jäädä elokuvan loppuun, kun olosi kerran oli epämukava jo paljon aiemmin??

Sinuna olisin vain onnellinen ettet tullut raiskatuksi... Ei ikinä ekoja treffeja muualle kuin julkiselle paikalle!

Siinäpä se, tyyppi vaikutti aluksi tosi asialliselta, kunnes oikeasti tavattiin.

Tuon jälkeen poistin tinderin ja en ole tavannut ketään muuta kuin vain julkisilla paikoilla päiväsaikaan.

Ja kaikki vähänkään "päälle käyvät" ihmiset pelottavat minua.

Ja siis siksi en uskaltanut lähteä, kun en halua loukata toista ihmistä tai tämän tunteita.

Vierailija
90/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten opiskelijana nainen ajoi minut raivon partaalle: hänellä oli hermostuttava tapa kysyä kaikista asioista mitä mieltä olen niistä. Ja jos en vastannut nimenomaisesti pitävänäsi asiasta, hän kysyi miksi minä inhoan sitä. Neutraali vastaus ei kelvannut. Suurin osa asioista maailmassahan on meille yhdentekeviä. Ei me koko ajan inhota tai vihata kaikkea, vaan talsitaan vaan eteenpäin arjessa. Mutta se ei neidille kelvannut. Katsoimme illalla televisiota:

"Mitä sä tykkäät tosta julkkiksesta/mainoksesta/dokumentissa esitellystä töyhtöhyypästä/naapurin uudesta autosta/serkkuni lapsen yksivuotissynttäreistä/ilmaisjakelulehdestä?"

Minä mumisen: "No jaa, en mä nyt oikein mitään osaa sanoa... (muminaa)"

"Miksi sä inhoat sitä? Onko sulla jotakin sitä vastaan?"

Vielä vuosien takaa raivo kohoaa muistellessani tuota inttämistä... 

Vierailija
91/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ex-vaimo tappoi itsensä. Kuvio meni sen verran kummalliseksi ettemme enää tavanneet.

Vierailija
92/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Nainen otti leipoessaan kuuman veden hanasta. Kuumimman mahdollisen. Väitti että se on juuri 37 asteen lämpöistä.

2. Naisella oli melkein nopan kokoinen luomi hauiksen kohdalla. Siitä kasvoi 4-5cm pitkä paksu musta suora karva.

3. Nainen ei antanut minun ottaa hänestä valokuvia.

4. Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.

5. Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.

6. Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.

7. Nainen ei osannut keskustella. Jos minä en aloittanut keskustelua niin saatoimme istua tunnin hiljaa. Jos kysyin jotakin niin vastasi, mutta itse ei kysynyt mitään.

8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.

9. Nainen kehui tv:ssä olevia miehiä, esim. Rikospaikan miehet on kuulemma pantavia, ja Puolan 2016-euroviisuesiintyjä. TV:n katselutuntia kohden 2-3 miestä oli pantavia. Minun ulkonäköä haukkui ensitreffeistä lähtien.

10. Nainen oli puolet ajasta ripulissa. Viimeisellä tapaamisellamme ulosti housuunsa.

11. Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).

12. Nainen opetti yliopistossa ja luuli että voittamansa SM-mitalit ovat kokonaan oikeaa kultaa, ja mietti montako tuhatta euroa ne myymällä saisi, kun kullan arvo oli noussut.

13.-20. Ehkä joskus avaudun näistä.

Vierailija
93/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu koko ajan ja tarvitsee huomiota kuin pikkulapsi ja on mustasukkainen

Vierailija
94/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Puhui liikaa rahasta ja siitä miten rikas on. Halusi välttämättä treffata kalliissa paikoissa, muttei tarjonnut. (Olen köyhä opiskelija ja mulle olis käynyt kävely puistossa tai ihan vaan hengata kotisohvalla.) Mulla ei ollut yksinkertaisesti varaa tapailla häntä.

- Huonot käytöstavat.

- Puhui inhottavasti muista naisista.

- Olin kertonut etukäteen, ettei seksiä/yökyläilyä ole tiedossa. Miehen asunnolla mies katosi vessaan juuri kun minun piti lähteä. Hetken päästä käveli sieltä bokserit päällä makuuhuoneeseen, "Tule sitten kun olet valmis!". Laitoin takin päälle ja huikkasin heipat.

- Erilaiset arvot.

Vierailija
95/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi suu auki ja maiskutti syödessään.

Vierailija
96/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nainen oli liian lihava

- Naisella oli koira

- Tämä tapahtui erittäin nuorena, mutta tytön äiti oli vähän liian innostunut minusta, ei siis varsinaisesti (fyysisesti) lähennellyt, mutta tuppautui seuraan, maalaili ruusuisia tulevaisuudennäkymiä kesistä heidän mökillään, siis mitä nimenomaan hän ja minä siellä yhdessä tekisimme jne., oltiin kuitenkin reilusti alaikäisiä hänen tyttärensä kanssa tuolloin.

- Naisella oli mielenterveysongelmia, jotka pidemmän päälle kävivät liian raskaaksi

- Nainen oli muuten oikein kiva, mutta järjesti tahallaan aivan hirveitä riitoja, lopulta yhteiselämä oli minun puoleltani vain seuraavan räjähdyksen pelkäämistä. 

m44

Vierailija
97/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilmoitti, että hänellä on papukaija. Minua yököttää ajatuskin nurkkiin paskovasta, kirkuvasta siipiveikosta. Harmi, sillä muutoin se ihminen vaikutti minulle sopivalta, vähän hullulta sielulta.

Nainen, tyttö oikeastaan vasta, oli niin hermostunut, että poltti tupakkaa ketjussa. Hänet löysin ammoin chatista, ja siellä hän vaikutti mukavalta ja rennolta ihmiseltä. Ehkä hän ei ollut kovin kokenut treffailija. Jännittäminen olisi ollut helppo hyväksyä, mutta se tauoton sauhuaminen oli liikaa.

Tyttö oli hiljainen, oikutteli ja konstaili. En minä voi tietää, enkä voinut silloin aikanaankaan aavistaa, mitä liikkuu tuppisuisen likkalapsen päässä, kun hän ei kerro itsestään mitään. Samalle mimmille olisin halunnut tarjota baarissa teetä ja sämpylän tai jonkin leivoksen, mutta hän ei suostunut moisia syömään. Ei edes pelkkää teetä. Siinä minä sitten yksin istuin kahvini kanssa.

Vierailija
98/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin fwb-suhteeseen, seksi ilman sitoutumista tuntui merkityksettömältä. Tuntuu, että tuollainen suhde on vähän jokamiehen unelma.

En halua enää tuollaista, enkä aio tyytyä sellaiseen, joka pitemmän päälle alkaa ahdistamaan. Olen mieluummin vaikka selibaatissa, jos ei muuta löydy.

Nainen 46 v.

Vierailija
99/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mininakki

Vierailija
100/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin exän, koska sillä oli niin pieni penis ettei seksistä tullut mitään :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi