Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
121/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin epävarmaksi miehen tunteista, enkä kestänyt epätietoisuutta.

Vierailija
122/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän suhteen kuluessa aloin kokemaan olevani mielenterveysongelmaisen hankalan ihmisen omaishoitaja.

Samaistun tähän.

Olen tämän kirjoittaja, ja palaan nyt asialle kun ketju suht asiallinen. Eksä hallitsi suhdetta mielialoillaan, kummalisella yläasteelle jääneellä ihmisryhmäjakokäsityksellä (en keksi parempaa termiä), kiukutteli, kontrolloi ja valvoi minua ja kiusasi milloin milläkin syyllä. Ensin hän marisi siivoamisestani, eli tuli kämpilleni kertomaan miten pitää imuroida ja miten minun pitää pari pv ennen palkkaa ostaa imurinpusseja. Ne olivat siis tosi kalliita säkkejä, ja en todellakaan ennen palkkaa ostellut mitään ylimääräisiä. Kun siivoaminen osoittautuikin vahvuudekseni kun tiedossa ei ole tenttisumaa ja töitä päällekäin, niin hän keksi marista kun en siivonnut hänenkin jälkiään. Seuraava teema kiusata olikin sitten raha ja hän veti käsittämättömiä johtopäätöksiä milloin mistäkin, mutta ongelma oli siinä ettei hän osannut käyttää rahaa itse.

Riidan haastaminen oli ainaista. Tyyppi alkoi kiukutella mitä pienimmästä ja käyttäytyi kuin uhmaikäinen. Jossain vaiheessa tajusin että kannattaa hankkia lapsi jota voi edes yrittää kasvattaa, miestä ei kannata yrittää parantaa. Ja joo. Olen nykyisin uudessa suhteessa ja minulla on 2 v lapsi, ja sekin on helpompi uhmineen kuin eks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutui huonosti ja keliin sopimattomina tavalla. Esim.käytti jotain sisäpelikenkiä ulkokenkinä ja liian isoja vaatteita muutenkin. Oli komea ja hauska, mutta ihan järkyn pihi. Siitä olisi kuitenkin tullut pitemmän päälle ongelma.

Vierailija
124/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut puhua, ja sekin puhe mitä puhui, oli pelkkää valhetta.

Kertoi ekoilla treffeillä miten on aina rakastanut vain eksäänsä. Lopulta kaikki jutut liittyivät vain tähän naiseen tai häneen itseensä ja minusta tehdyt huomiot olivat vain inhottavia. Lopulta tajusin ettei mies hae minusta muuta kuin patjaa.

Miehen lapset pyörivät jaloissa. Nimenomaan pyörivät, koska mies otti heitä usein luoksensa muttei hoitanut heitö ja kuvitteli että lasten nähden voi harrastaa seksiä ja polttaa pilveä. Totuus: ei voi.

Vierailija
125/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin yhdeltä netin palstalta kivan oloisen mieheen suhdemielessä. Eipä mennyt kuin viikko niin mies oli haukkunut elämäntapani, ihmissuhteeni, koulutukseni, työpaikkani, yms, ja ehkä parhaimpana puhelinliittymäni tarjoajan :D. Ja mies veti raivarit kun pistin poikki. Onneksi ei ehditty vaihtaa mitään henkilökohtaisia tietoja, ties mikä stalkkeri siitä olisi tullut.

Vierailija
126/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä mies vei minut katsomaan jotain sovinistista komediaa ja hohotti jokaiselle vitsille. Ei tullut toisia treffejä, vaikka komea mies olikin. 

Tyyppi unohti kertoa, että hänellä olikin viikset. Muutenkin tuntui tosi väärältä, vaikka oli valokuvassa tosi hyvännäköinen. Oli tosi vaikea kiemurrella pois tuostakin tapaamisesta.

Minä lemppasin naisen joka unohti kertoa että hänellä on lyhyet hiukset.

Pointti oli, että pitäisi olla sen näköinen kuin valokuvassa, mun mielestä. Mulla on pitkät hiukset, en laita kuvaa, jossa olen lyhythiuksisena, en ilmesty tapaamiseen 10 kg lihavampana kuin kuvassa.

Listalta unohtui mies, joka liioitteli pituuttaan, kuuluu samaan sarjaan. Koska tulee heti mieleen, että mistä muusta ei puhu totta.

Vierailija
127/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli helposti kaunein nainen jonka kanssa olen seurustellut. Kyseinen nainen oli asiakkaana yrityksessä jossa työskentelin, joten olin ihaillut häntä jo pitkään. Yhden kerran törmäsimme baarissa, ja one thing led to another. Aloimme tapailla, yleensä hänen luonaan. Hänellä oli n. 5v tytär joka oli minusta ihan ok juttu, vaikka se asettikin minut hieman uudenlaisen kuvion eteen. Ensimmäiset varoitusmerkit olivat naisen alkoholinkäyttö. Itsekin otin nuorena reippaammin, mutta en sentään koskaan ns. kuset housuissa -kännejä. Kun katselin hänen kirjahyllyään, niin siellä ei ollut kuin muutama "opus": Unikirja sekä horoskooppikirja. Hänen suosikkielokuvansa oli Angelina Jolien tähdittämä, karmivan huono, Kohtalokas ennustus...  Aika pian huomasin hänen kanssaan keskustelun olevan kuin puhuisi lievästi kehitysvammaisen kanssa. Itsekään en ole kovin korkeasti koulutettu, mutta suht sivistynyt siitä huolimatta. Kun vielä seksikin oli todella huonoa, niin oli pakko ottaa taktinen aikalisä, ja yrittää lopettaa orastava suhde häntä turhaan loukkaamatta, ja siinä onnistuinkin. Ulkonäkö ei tosiaan merkkaa kaikkea.

Nykyinen vaimoni ei ehkä ole ulkonäöltään läheskään yhtä näyttävä kuin tämä kyseinen nainen, mutta hän on henkisesti, ja fyysisestikin, juuri oikea minulle. Älykäs, herkkä ja minulle aina se kauneinkin. Vuosia on kulunut, mutta rakkaus vain kasvaa :)

Vierailija
128/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Naiset on niin kohteliaita.

Ei halunnut sanoa rehellisesti, että olet vanha rupsu.

Olen 5 vuotta häntä vanhempi, ja tyttäreni 15v, itse olen siis 35v enkä ole mikään kovin vanha rupsu, tiedoxi vaan, ja mitä tekemistä valehtelemisella on kohteliaisuuden kanssa?

Vierailija
129/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli surkea sängyssä ja lihoi rajusti ensimmäisten yhteisten kuukausien aikana. Lopetti täysin itsestään huolehtimisen ja veti vain pizzaa. Olin itse hyvässä kunnossa ja hoikka, mutta mies huomautteli minulle, että: "voisit joskus salilla käydä" (lenkkeilin ahkerasti ja söin terveellisesti). Mies ei kaivannut yhtään hellyyttä. Ei koskaan halailu tm.

Vierailija
130/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Naiset on niin kohteliaita.

Ei halunnut sanoa rehellisesti, että olet vanha rupsu.

Olen 5 vuotta häntä vanhempi, ja tyttäreni 15v, itse olen siis 35v enkä ole mikään kovin vanha rupsu, tiedoxi vaan, ja mitä tekemistä valehtelemisella on kohteliaisuuden kanssa?

Aijjaij. Iski oikeaan paikkaan.

Vierailija
131/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitön nainen. Ja siis, ei edes pienet rinnat vaan oikeasti näytti siltä kuin olisi miehen yläkroppaa katsonut. Tämä harmitti pitkään kun oli oikeasti tosi mukava ja hyvää seuraa. Mutta viisari ei vain värähtänyt em. johtuen.

Vierailija
132/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin epävarmaksi miehen tunteista, enkä kestänyt epätietoisuutta.

Seurustelu ensirakkauden kanssa loppui tavallaan tuohon syyhyn. Hän lähti pariksi kuukaudeksi töihin ulkomaille, lopetin suhteen. Nykyisin olen iloinen, ettei suhde jatkunut, koska löysin paljon paremman miehen, jonka kanssa olen naimisissa. Ehkä alitajunnassani tiesin, etten sen miehen kanssa loppujen lopuksi olisi tullut onnelliseksi.

Vierailija
133/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haukkui koko ajan exäänsä, lastensa äitiä jopa niille lapsille. Ahdisti moinen ja kävi sääliksi ne lapset.

Vierailija
134/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän niitä nyt on ollut syitä...varmaan nää:

-ulkonäkö ei viehättänyt

-dissasi ammattiani

-deittaili muita vaikka olimme tapailleet jo pidempään (itse keskityn yhteen kerrallaan)

-haukkui exäänsä

-haikaili exäänsä

-epäili kykyään sitoutua parisuhteeseen

-sanoi ettei koskaan halua naimisiin

Vierailija
135/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharit kirjoitti:

Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti. 

Mies joka ei osaa suudella ei osaa panna.

Tämän viisauden bongasin jostain aikoja sitten. Ja on muuten totta. Se on selvä merkki ettei kannata nähdä vaivaa mennä pidemmälle.

Vierailija
136/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oharit kirjoitti:

Suuteli ihan älyttömän huonosti. Yhdet treffit riitti. 

Mies joka ei osaa suudella ei osaa panna.

Tämän viisauden bongasin jostain aikoja sitten. Ja on muuten totta. Se on selvä merkki ettei kannata nähdä vaivaa mennä pidemmälle.

Näin varmasti, mikäli hyvät suutelot ja panot ovat pääasia mitä suhteelta odottaa ja ei ole valmis katsomaan, josko oisi vain kokemuksen puutetta ja oppisi.

Vierailija
137/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juttelu oli tylsää 

- Olivat huomattavasti lihavampia kuin deittiprofiilikuvissa 

- Poltti tupakkaa vaikka tein selväksi että tupakointi on  deal breaker

- Ei vain natsannut romanttisesti, vaikka muuten oli ihan ok

- Oli täynnä itseään (filosofian opettaja)

- Oli isä, jota ei kuitenkaan paljastanut treffeillä vaikka oli tuhannen taalan tilaisuus se paljastaa

+ monta muuta, mutta en enää muista kun siitä on aikaa kun olen treffaillut viimeksi. 

Vierailija
138/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron teille nyt kirjaimellisen Tinder-Timo tarinan.

Kaikki lähti siitä, että me matchattiin tinderis, mies oli lapsirakas, kuitenkaan omia lapsia ei löytynyt ja päätettiin sitten tavata.

Tavattiin miehen kotona, joka oli kuin pommin jäliltä, eli ei ollut edes vaivautunut siivoamaan, vaikka tiesi, että olin tulossa tuona kyseisenä päivänä.

Katsoimme elokuvaa, jonka minä sain päättää.

Yhtäkkiä Tinder-Timo päättääkin alkaa lääppimään ja yrittää suudella useamman kerran (en ollut tähän halukas vaan keskityin kauhu elokuvaan, eli emme katsoneet mitään romanttista).

Sitten mies alkoi ehdotella kaikkea, että "otetaan vaatteet pois, pannaan tässä sohvalla, mennään makuuhuoneeseen", johon vastasin "ei kiitos, minulla on kuukautiset".

Mies tunki kättänsä paitani alle selittäen "etkö tiennyt, että seksi tuntuu paremmalta, jos on kuukautiset yms.

No vetosin seuraavaksi raskaus riskiin ja pyysin miestä lopettamaan.

Tämä mies ei mistään raskaus riskistä välittänyt vaan jatkoi siitä huolimatta väittäen, että kuukautisten aikaan on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Vetosit raskausriskiin? Joo, tietty tosi ahdistava tyyppi, mutta sulla on oikeus ihan vaan kieltäytyä keksimättä typeriä verukkeita. Ja oletko kuullut ehkäisystä? Ja kun toteat, että mies "väitti", että kuukautisten aikaan on epätodennäköistä tulla raskaaksi, niin kai oikeasti tiedät, että on erittäin epätodennäköistä, että ovulointi on samaan aikaan kuin kuukautiset? Et luule, että kuukautiset on joku erityisen hedelmällinen aika?

Vierailija
139/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen tapaus ei tapahtunut itselle vaan kaverille.

Mies tuli kaverin luokse yökylään. Kaveri kyseli onko nälkä, tekeekö mitään mieli?

Kohteliaasti mies totesi että "ei ole nälkä".

Kaveri oli jo nukkumassa kun kuuli yksiön toiselta puolelta keittiöstä rapinaa - mies istui pimeässä huoneessa keittiön pöydän ääressä syömässä kuivia muroja..

Miehellä ei muutenkaan ollut oikein omaa ääntä, joten lähti kuvioista aika nopeasti.

Omalla kohdallani yksi syistä on ollut erityisen paha ominaishaju! Vaikka mies olisi juuri käynyt suihkussa, iho haisi silti voimakkaasti jollekkin hien kaltaiselta vahvalta ja tunkkaiselta löyhkältä. Samalla miehellä oli myös jatkuvasti nihkeän märät kädet. Nämä oli niin isot turn offit etten pystynyt kuvittelemaan miehen kanssa mitään tulevaisuutta. Mukava ja herttainen mies oli kyllä.

Toinen tapaus mikä tulee mieleen on kun mies pyysi ulos treffeille ravintolaan syömään. Omasta puolestani oltaisiin voitu mennä vaikka kahville, mutta mies halusi ehdottomasti testata kyseisen ravintolan minkä ohi oli usein kävellyt. En tilannut sen kummempaa kuin risottoannoksen ja lasin viiniä,joten loppulaskuni yksistään oli varmaan parikymppiä. Oletin, että koska mies halusi viedä minut kyseiseen ravintolaan, hän myös tarjoaisi ensimmäisten treffien kunniaksi. Ruokailun päätteeksi tarjoilija kysyy haluammeko laskun yhdessä vai erikseen. Miehen vastatessa 'erikseen', olin suoraan sanoen pettynyt. :D halusi kuitenkin kovasti vielä nähdä uudestaan ja tivasi syytä miksen halunnut nähdä uudestaan. Valitettavasti arvostan tarjoamista ensitreffeillä niin kovasti etten usko että olisin tyytyväinen miehen kanssa myöskään pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
140/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli r-vika. Oli koko ajan naurussa pidättelemistä kun kuulosti niin nololta se puhe. Ei olisi tapailusta tullut mitään niin pistin poikki.

Tunnen yhden superkuuman r-vikaisen naisen. Niin kaunis ja viehättävä ihminen muutenkin, kelpais todellakin, mut on varattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi