Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
101/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron teille nyt kirjaimellisen Tinder-Timo tarinan.

Kaikki lähti siitä, että me matchattiin tinderis, mies oli lapsirakas, kuitenkaan omia lapsia ei löytynyt ja päätettiin sitten tavata.

Tavattiin miehen kotona, joka oli kuin pommin jäliltä, eli ei ollut edes vaivautunut siivoamaan, vaikka tiesi, että olin tulossa tuona kyseisenä päivänä.

Katsoimme elokuvaa, jonka minä sain päättää.

Yhtäkkiä Tinder-Timo päättääkin alkaa lääppimään ja yrittää suudella useamman kerran (en ollut tähän halukas vaan keskityin kauhu elokuvaan, eli emme katsoneet mitään romanttista).

Sitten mies alkoi ehdotella kaikkea, että "otetaan vaatteet pois, pannaan tässä sohvalla, mennään makuuhuoneeseen", johon vastasin "ei kiitos, minulla on kuukautiset".

Mies tunki kättänsä paitani alle selittäen "etkö tiennyt, että seksi tuntuu paremmalta, jos on kuukautiset yms.

No vetosin seuraavaksi raskaus riskiin ja pyysin miestä lopettamaan.

Tämä mies ei mistään raskaus riskistä välittänyt vaan jatkoi siitä huolimatta väittäen, että kuukautisten aikaan on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Tässä vaiheessa olin jo ääriä myöten ahdistunut ja halusin vain poistua.

Mies hinkutteli itseä minua vasten hyvän ajan lopulta yritti keskittyä elokuvaan.

Huomasin yhtäkkiä miehen nukahtaneen ja koitin varovasti nousta sohvalta poistuakseni, mutta mies heräsi ja veti minut kiinni itseensä.

Kun elokuva vihdoin ja viimein loppui, totesin "kiitos seurasta minun pitääkin nyt poistua".

(Tämä siis kun tiesin loppu tekstien tulevan kohta).

Kaikista hämmentävintä oli se, että kyseinen henkilö oli vieläpä sanonut "mä en tajua tätä naisten juttua, että ne tulee tapaamaan ja on heti halukkaita seksiin" (siksi en osannut odottaa mitään seksin vonkaamis yrityksiä, kun vaikutti, ettei mieskään ole sellainen joka harrastaa seksiä ekalla kerralla).

Lisäksi kun olin poistumassa ja mies laittoi valoja asuntoon huomasin alkavan pälvikaljun (lippis oli tippunut sohvalla nukkuessa pois päästä).

Poistuin samatien ovesta mitään sanomatta ja tämä taisi olla tinder-Timollekkin selvää, ettei meidän tiet enää kohtaisi.

Hahaha! Tämä kuulostaa pahasti kyllä eräältä J-P:ltä, hän nimittäin peittelee lippiksellä pälvikaljuaan. :DD!!!

Vierailija
102/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mininakki

ohuen ohut nakki kiinni kuplamuoviegossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllästyin fwb-suhteeseen, seksi ilman sitoutumista tuntui merkityksettömältä. Tuntuu, että tuollainen suhde on vähän jokamiehen unelma.

En halua enää tuollaista, enkä aio tyytyä sellaiseen, joka pitemmän päälle alkaa ahdistamaan. Olen mieluummin vaikka selibaatissa, jos ei muuta löydy.

Nainen 46 v.

Sama mulla. En mitään kunnon suhdetta olis kaivannutkaan, mutta vähän enemmän kuitenkin. Ois ollu kiva olla edes pikkusen merkityksellisempi ku joku random kaduntallaaja.

Vierailija
104/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän suhteen kuluessa aloin kokemaan olevani mielenterveysongelmaisen hankalan ihmisen omaishoitaja.

Samaistun tähän.

Vierailija
105/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Nainen otti leipoessaan kuuman veden hanasta. Kuumimman mahdollisen. Väitti että se on juuri 37 asteen lämpöistä.

2. Naisella oli melkein nopan kokoinen luomi hauiksen kohdalla. Siitä kasvoi 4-5cm pitkä paksu musta suora karva.

3. Nainen ei antanut minun ottaa hänestä valokuvia.

4. Naisella oli tapana kutsua luokseen ja puolen tunnin päästä alkoi meikata ja sanoi että lähtee treffeille, mutta voin olla luonaan yötä. Tai sitten kun olimme yhdessä baarissa niin lähti vieraan miehen matkaan juuri valomerkin jälkeen. Jälkikäteen oli aina kuin mitään epänormaalia ei olisi tapahtunut.

5. Laitoin jazzia soimaan ja nainen sanoi voisinko laittaa jotain musiikkia missä on sanat.

6. Nainen olisi halunnut panna baari-illan jälkeen, eikä suostunut siihen että nukun. Koko yön eli noin 6-7 tunnin ajan läpsäisi minua poskelle heti kun nukahdin. Eli yli sata kertaa sen yön aikana. Ja vonkui että panisin häntä.

7. Nainen ei osannut keskustella. Jos minä en aloittanut keskustelua niin saatoimme istua tunnin hiljaa. Jos kysyin jotakin niin vastasi, mutta itse ei kysynyt mitään.

8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.

9. Nainen kehui tv:ssä olevia miehiä, esim. Rikospaikan miehet on kuulemma pantavia, ja Puolan 2016-euroviisuesiintyjä. TV:n katselutuntia kohden 2-3 miestä oli pantavia. Minun ulkonäköä haukkui ensitreffeistä lähtien.

10. Nainen oli puolet ajasta ripulissa. Viimeisellä tapaamisellamme ulosti housuunsa.

11. Nainen itki x-ukkonsa perään ja oli löysä kuin mikä. Ja tökeröt nännitatuoinnit (kuin ekaluokkalaisen piirtämät kukat) ja ällö halkaistu kieli (kuin käärmeellä).

12. Nainen opetti yliopistossa ja luuli että voittamansa SM-mitalit ovat kokonaan oikeaa kultaa, ja mietti montako tuhatta euroa ne myymällä saisi, kun kullan arvo oli noussut.

13.-20. Ehkä joskus avaudun näistä.

Lol! Mut kasi kohta ei auennut?

Vierailija
106/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa ihmetyttää näiden täydellisyysvaatimusten keskellä, että miten kukaan ylipäätään enää löytää seurustelukumppania.

Vierailija
107/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti täynnä koirankarvoja, ei siivousvälineitä. Kaikki huonekalut kirpparilta, asui kaupungin vuokratalossa, törkeän ruskeat hampaat jatkuvasta tupakoinnista, erektio petti heti alkumetreillä sekstaillessa. Miehellä ikää 40+.

Ja silti menit tuollaisen kanssa sekstailemaan?

Vierailija
108/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilmoitti, että hänellä on papukaija. Minua yököttää ajatuskin nurkkiin paskovasta, kirkuvasta siipiveikosta. Harmi, sillä muutoin se ihminen vaikutti minulle sopivalta, vähän hullulta sielulta.

Nainen, tyttö oikeastaan vasta, oli niin hermostunut, että poltti tupakkaa ketjussa. Hänet löysin ammoin chatista, ja siellä hän vaikutti mukavalta ja rennolta ihmiseltä. Ehkä hän ei ollut kovin kokenut treffailija. Jännittäminen olisi ollut helppo hyväksyä, mutta se tauoton sauhuaminen oli liikaa.

Tyttö oli hiljainen, oikutteli ja konstaili. En minä voi tietää, enkä voinut silloin aikanaankaan aavistaa, mitä liikkuu tuppisuisen likkalapsen päässä, kun hän ei kerro itsestään mitään. Samalle mimmille olisin halunnut tarjota baarissa teetä ja sämpylän tai jonkin leivoksen, mutta hän ei suostunut moisia syömään. Ei edes pelkkää teetä. Siinä minä sitten yksin istuin kahvini kanssa.

Plussaa tälle. Nauroin katketakseni papukaiijanaiselle, koska papukaijat todella kirkuvat. Kämppikselläni oli aikoinaan kaksi. Kerran naapuri kutsui paikalle poliisin, kun luuli papukaijan ääntä naisen kirkumiseksi.

Vierailija
109/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla soi hälytyskellot siitä miehestä, kuukaudesta toiseen, eikä se loppunut. Siinä miehessä vain tuntui olevan jotakin pielessä. Ajattelin, että ehkä tunne katoaa, lykkäsin jopa suutelua, kunnes totesin 2kk jälkeen, että antaa olla, en jää ottamaan selvää, onko vaistoni oikeassa. Kymmeniä miehiä tapaillut ja yhdestäkään ei ikinä ole tullut tuommoista.

Hälytyskellojen sointi vain kasvoi pienistä asioista, kuten siitä, että sanoin kerran meneväni ystäväni kanssa uimaan. Mies kysyi, onko ystävä mies vai nainen ja saatuaan kuulla ystävän olevan mies, halusi tietää tämän nimen. En kertonut siinä tilanteessa, vaikka toki syvemmässä suhteessa seurustelukumppani saisi kaverien nimet tietää. Kerran hän tiesi (koska reiluudenn nimissä kerroin), että olen kotonani exän, nykyisen kaverin kanssa, ja lähetti mulle ihan viestiä, että "Kävelin just teidän ohi."(vaikka tästä siis ei mene läpikulkumatkaa minnekään). Lisäksi, hän pyysi (tuloksetta) usein, että saisi tulla luokseni "vaikka vain lukemaan kirjaa pöydän ääreen ja olemaan hiljaa", kun minä teen omia juttuja. En tykännyt tuosta ripustautumisesta. Tuli semmoinen kyttäämisfiilis. Kurkistelee kirjan yli, mitä teen koneella. :D

Vierailija
110/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffeillä mies vei minut katsomaan jotain sovinistista komediaa ja hohotti jokaiselle vitsille. Ei tullut toisia treffejä, vaikka komea mies olikin. 

Tyyppi unohti kertoa, että hänellä olikin viikset. Muutenkin tuntui tosi väärältä, vaikka oli valokuvassa tosi hyvännäköinen. Oli tosi vaikea kiemurrella pois tuostakin tapaamisesta.

Vierailija
111/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyi heti alusta alkaen äkäisesti, agressiivisesti ja hyökkäävästi, arvostellen minua naama irvistyksessä. Sanallisesti siis ei fyysisesti. En ymmärrä miksi edes oli hakeutunut kanssani suhteeseen kun aloitti heti noin. Onneksi kuitenkin aloitti niin eipähän kulunut aikaa hukkaan. 

Vierailija
112/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Vierailija
113/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tähän omalta kohdalta kovin montaa voi listata, mutta mut tavanneiden naisten mielipiteitä ois ehkä valaisevaa lukea. Itselle on tullut tätä perustyrmäystä " oot oikein mukava ja herrasmies. Jollekkin hyvä mies, mutta en tunne kipinää".

No yhden voin laittaa, tosin sekin katkesi ensin naisen aloitteesta, mutta vaikutelma tuli, että olisi odottanut mun anelevan takaisin pontevasti. Siinä suhteessa kaikki oli semmoista draamaa, vaikkei kuulemma sitä halunnut. Aina ois pitänyt olla kuumana kuin hellakoukku, kun neidolle se ajatus mieleen pälkähti ja mikäli hänen toivomalleen tapaamisajankohdalle oli joku todellinen este (kuten edes hieman nukkuminen ennen työvuoroa) oli se todiste etten rakasta (vaikka ehdotin aina vaihtoehtoista ajankohtaa). En jaksanut enää lähteä näytelmään mukaan.

Vierailija
114/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

rtyrtyert kirjoitti:

Nainen ei ollut tarpeeksi viehättävä ulkonäöllisesti.

Hah, sinut lempattiin kuvottavan luonteesi ja tökerön käytöksesi takia. Selität kuin impotentti.

Vierailija
115/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisella oli pahoja ristiriitaisia ajatuksia miehistä. Halusi miehen, mutta halveksui miehiä. En osannut kuvitella että suhde olisi ollut koskaan terveellä pohjalla.

Vierailija
116/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffeillä mies vei minut katsomaan jotain sovinistista komediaa ja hohotti jokaiselle vitsille. Ei tullut toisia treffejä, vaikka komea mies olikin. 

Tyyppi unohti kertoa, että hänellä olikin viikset. Muutenkin tuntui tosi väärältä, vaikka oli valokuvassa tosi hyvännäköinen. Oli tosi vaikea kiemurrella pois tuostakin tapaamisesta.

Minä lemppasin naisen joka unohti kertoa että hänellä on lyhyet hiukset.

Vierailija
117/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lemppasin naisen joka unohti kertoa että hänellä on lyhyet hiukset.

Mallia Kouvola/kanapersetukka 😆

Vierailija
118/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaimo ei tykänny yhtään, että miehensä kävi harrastaa seksiä muualla ku kotona. No sitte harrastettiin pari kertaa niillä kotona. Mut ei sille vaimolle kelvannu sekään. Se kielsi meitä tapaamasta enää. Siihen ne tapailut sitte loppu. Soitin pari kertaa vielä ja kysyin, et nähääks, mut ei se voinu, ku vaimo ratsas puhelinta ja ei se mies saanu enää käydä muualla kuin töissä.

Vierailija
119/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelun alussa nainen sanoi ettei halua lapsia, mutta se ei ollutkaan totta.

Hän oli siis lapseton 30v nainen ja minulla on yksi teini-ikäinen tytär edellisestä pitkästä suhteesta.

Niin se mieli muuttuu ja joillekin naisille tulee pakkomielle saada se lapsi vaikka oli alkuun aivan muuta mieltä asiasta, ja siitä seurasi suostuttelua ja painostusta, eikö sellainen yhteinen pieni tuhisija olisi ihana?

Naiset on niin kohteliaita.

Ei halunnut sanoa rehellisesti, että olet vanha rupsu.

Vierailija
120/9682 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi sitten opiskelijana nainen ajoi minut raivon partaalle: hänellä oli hermostuttava tapa kysyä kaikista asioista mitä mieltä olen niistä. Ja jos en vastannut nimenomaisesti pitävänäsi asiasta, hän kysyi miksi minä inhoan sitä. Neutraali vastaus ei kelvannut. Suurin osa asioista maailmassahan on meille yhdentekeviä. Ei me koko ajan inhota tai vihata kaikkea, vaan talsitaan vaan eteenpäin arjessa. Mutta se ei neidille kelvannut. Katsoimme illalla televisiota:

"Mitä sä tykkäät tosta julkkiksesta/mainoksesta/dokumentissa esitellystä töyhtöhyypästä/naapurin uudesta autosta/serkkuni lapsen yksivuotissynttäreistä/ilmaisjakelulehdestä?"

Minä mumisen: "No jaa, en mä nyt oikein mitään osaa sanoa... (muminaa)"

"Miksi sä inhoat sitä? Onko sulla jotakin sitä vastaan?"

Vielä vuosien takaa raivo kohoaa muistellessani tuota inttämistä... 

Jollain tavalla voin ymmärtää sitä naista, koska mikään ei ole raivostuttavampaa kuin mies jolle kaikki on ihan sama, joka ei kommentoi mitään tekemisiäni eikä ulkonäköäni ja antaa minun päätttää kaikesta. Sellainen jonka kanssa ei voi edes keskustella. Luonnollisesti kuvailen nyt exääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi