Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
41/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän meni naimisiin toisen kanssa, päätin, että tämä oli tässä. Pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
42/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pienen munan puolustuspuhe aina ennen seksiä

-Mustasukkaisuus

-Kontrollointi

-Huono itsetunto "vieläkö sä tykkäät musta?"

-Ilkeys, vähättely

-Alkoholin suurkulutus

Olisivat voineet olla samassa paketissakin, mutta jakaantuivat useammalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole ollut kemiaa riittävästi on yleisin syy. Sitten kerran oli kemiaa riittävästi, mutta oli käynyt harrastamassa seksiä muun/muiden kanssa, niin se oli sen verran turn off, ettei enää kiinnostanut.

Vierailija
44/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli rumat sukat ja vielä rikkinäisetkin.

Vierailija
45/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian tuttavallinen muitten naisten kanssa. Käsistä pitelyä yms.

Vierailija
46/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nainen oli todella mukava, koulutettu ja yhteinen huumorintaju. Mutta aivan liian lihava. Pieni pyöreys ei haittaa. Mutta painoa oli noin 100kg. 

-Ketjupolttaja

-Tili tuli, tili meni. Ei siis ikinä rahaa mihinkään vaan jatkuvaa minulta lainaamista. Oli kuitenkin ihan normi töissä. Muuten todella ihana ihminen

Vierailija
47/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei elä Raamatun uuden liiton mukaan niin se on iso miinus. Ehkä pahin on jos ei kohtele muita kuten haluaisi itseään kohdeltavan eli kauniisti ja kunnioittaen.

Vierailija
48/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli passiivinen ja heitteli ”leivänmuruja” silloin tällöin. Eipä tuo kauaa jaksa kiinnostaa.

Mitä tarkoittaa tuo "leivänmurujen" heittely?

Vierailija kirjoitti:

Parin tapailu kerran jälkeen tuli ilmi, että miehellä on lapsi vaikka deitti-ilmoituksessani lukee ei kiitos lapsellisille.

Jos se ymmärsi lapsellinen-sanan toisella tavalla?

Vierailija
49/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen läheisyysriippuvaisuus

Ihmissuhteiden, rahan, seksin yms kontrollointi

Välinpitämättömyys

Puhevika (tiedän oon kamala..)

Vaaniminen ja valvonta

Epäluottamus ja pettäminen

Vierailija
50/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulikin jo kaikki hörhöt yms hullut lueteltua. 

Monta mukavaa miestä on kuitenkin tullut lempattua sen takia, että ei tarpeeksi kemiaa. Eli vaikka olisi pussailtu pitkään jne, niin silti ei tule sellainen olo että haluaisin seksiä. En voisi kuvitella itseäni seksittömään suhteeseen. En tiedä miksi joidenkin kanssa sitä kemiaa ei vaan herää vaikka pitäisin miestä miellyttävän näköisenä ja luonteeltaan mukavana? Onko se sitten joku feromonien yhteensopivuusasia? 

Vierailija
51/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli passiivinen ja heitteli ”leivänmuruja” silloin tällöin. Eipä tuo kauaa jaksa kiinnostaa.

Mitä tarkoittaa tuo "leivänmurujen" heittely?

Vihjailee jatkuvasti, muttei tee mitään. Esim. Laittaa viestin että "nähdäänkö pian ;)?" mutta ei sitten vastaa jos pitäisi sopia päivä, tai peruu tapaamisen päivää paria ennen.

Vierailija
52/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat raidat tummissa hiuksissa! Se mies sai kenkää

Vierailija
53/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin että mies käyttää vain hyväksi, kelpasin ruuanlaittajaksi ja pedinlämmittäjäksi. Välillä piti tiivisti yhteyttä ja huomioi paljonkin, välillä taas oli ihan mulkku ja tuntui etten kiinnosta yhtään. Poistin yhteystiedot enkä enää vastannut viesteihin enkä puheluihin. Miehelle tuli ihan yllätyksenä että sain tarpeekseni.

Vierailija
54/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Meillä kemiat kohtasi heti alkuun. Oli aika satumaista mutta juttu tyrehty mun osalta siihen, että mies hikoili sekstaillessa ihan älyttömästi. Kaikki lakanat litimärkiä. Alkoi ällöttää.

-Mies haki mut treffeille kalliilla autolla ja kertoi sukunsa varallisuudesta. Käytiin kai jossain syömässä ja paluu matkalla mies ilmoitti, että voisinko nyt sanoa että olenko hänen tyttöystävänsä, koska hänellä on muita tarjokkaita jonossa... No thanks!

Vierailija
55/9681 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi potentiaalinen kumppaniehdokas pilasi koko jutun valehtelemalla mulle, ettei tapaile ketään muita. Olimme niin alkuvaiheessa ja olin itse sanonut, että tapailen muitakin, ettei hänen muut suhdevirittelyt olisi vielä haitanneet mitenkään tutustumistamme. Mutta toistuva valehtelu ja niistä kiinni jääminen oli mulle turnoff. Tuli tunne, että jos tässä vaiheessa valehtelee näin turhasta asiasta, niin mistä valehtelee varsinaisessa suhteessa. En olisi kaivannut mitään tilityksiä, mutta en myöskään vakuutteluita kuinka olen ainoa, kun en sitä ollut. Sama ihminen teki mulle kahdesti myös oharit eli ehdotti treffejä ja sitten ajankohdan lähestyessä kun varmistin tilannetta, hän ilmoitti menevänsä kavereiden kanssa juhlimaan ja että saisin tulla mukaan jos haluaisin. En ole sinällään tiukkis, ettenkö hänen kavereitaan olisi voinut tavatakin. Mutta tuli niin epämääräinen fiilis koko tyypistä, että ihastus loppui itsestään.

Toisen tyypin kanssa kävi niin, että seksin jälkeen hän sulkeutui täysin. Ei puhunut mitään, oli kireä. Seksikin oli huonoa. Vei mut kyllä kotiin ja ajattelin jo siinä, että tämä tästä. Taisin laittaa viestinkin, että olipa paskaa ja kohtelu vielä paskempaa. Yllätyin todella, kun tyyppi alkoi laittaa mulle rakkausrunoja ja rakkaudesta kertovia biisejä. Meillä siis oli ennen seksikertaa ollut tosi hyvä yhteys ja oltiin juteltu paljon. Mutta kyllä mun orastavat tunteet kuoli siihen mykkyyteen. Eikä hän ollut mitenkään kokematon, vaan tunnettiin entuudestaan ja hänellä oli ollut pitkiä suhteita.

Vierailija
56/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin että mies käyttää vain hyväksi, kelpasin ruuanlaittajaksi ja pedinlämmittäjäksi. Välillä piti tiivisti yhteyttä ja huomioi paljonkin, välillä taas oli ihan mulkku ja tuntui etten kiinnosta yhtään. Poistin yhteystiedot enkä enää vastannut viesteihin enkä puheluihin. Miehelle tuli ihan yllätyksenä että sain tarpeekseni.

Ollaan varmaan treffattu samaa henkilöä. :D Lisänä tuohon, että mies pyysi lainaan rahaa (olin opiskelija!), maksoi pienet summat nopeasti pois, mutta sitten kun lainasin tyhmänä 300e niin eipä koskaan maksanut sitä useista pyynnöistä huolimatta takaisin. Katkaisin suhteen, kun huomasin että piti myös muita naisia, varmaan hurvitteli niillä antamillani rahoilla niiden muiden ämmíen kanssa. Enpähän lainaa enää kenellekään mitään. 

Vierailija
57/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti siksi, että tyyppi ei ollut tarpeeksi kiinnostava eikä sopivan tuntuinen minulle. Ei siihen sen kummempia syitä tarvita.

Vierailija
58/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naikkonen oli muuttamassa välittömästi luokseni sadan kilometrin päähän kotoaan vanhemmiltaan. Opiskelut kesken, mielenterveysongelmineen. Joka ikisessä asiassa samaa mieltä kuin itse olin, täysin epäitsenäinen. Vielä lihava ja lapsellinen riippakivi. Pari kertaa tapailua riitti, kaikki ruoat tarjoiluineen mun piikkiin tottakai.

Vierailija
59/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kävi huorissa useamman kerran (ja salakuvasti teot). Näin videoidun materiaalin tehdessäni poikaystävän luona koulujuttuja. Jätin tyypin. Mies sekosi ja uhkaili. Lisäksi hän elelee nyt uuden pahaa-aavistomattoman naisen kanssa, joka on seiskan sivuilla toisinaan. Sopivat sitten yhteen kaksi taukkia ja simppeliä ihmistä :D

Vierailija
60/9681 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla todellista, että tämä palsta moderoi pois kaikki viestit, joissa puhutaan skottityyppiseen hamemaiseen alaosaan pukeutuvista miehistä edes leikillään?

Sensuroitu kertomukseni tiivistettynä: Viesteissä huumorintajuiselta ja fiksulta vaikuttanut komea mies oli livenä myös todella arka ja ujo, eikä ujous ja hermostuneisuus helpottanut edes useammilla treffeillä. Kertoi myös, että hänen ainoa naissuhteensa oli ollut parin tapaamisen mittainen, eikä hänellä ollut minkäänlaista intiimiä kokemusta. Itse olen elänyt nuorempana melko hurjaa elämää ja mm. seurustellut narkomaanin kanssa, joten koin meidän tulevan aivan liian erilaisista taustoista. Vaikka oma elämäni nykyään onkin tasaista ja varsin normaalia, ajattelin, että lika barn leka bäst.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan