Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
361/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daami referoi Helsingin Sanomien artikkeleita kuin pyhää sanaa. Mielenkiinto suurimpaan osaan suomalaisista naisista pysähtyy tähän. Ei osoita mitään mielenkiintoa oppia uusia näkökulmia ja ymmärtää asioita laajemmin. Lisäksi just too boring....

Vierailija
362/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.

Siis anteeksi mutta otitko vieraalta mieheltä suihin ilman kondomia?

Minä taas ihmettelen sitä, että jos tyyppi on pökkelö eikä seurallinen ollenkaan, niin en todellakaan ottaisi suihin enkä muutakaan seksiä harrastaisi. En niin puutteessa olisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi sisäsiisti kirjoitti:

Kävi kusella pihalla, aidan vieressä. Kai se oli reviirin merkkausta. Hävetti sen puolesta.

Ai ai,tuli mieleen samanlainen tapaus. Tyyppi oli talvella kuseksinut pihamaan lumipenkat. Rapun viereen,mattotelineen luo,puuliiterin nurkalle. Ei ollut vaivautunut edes vähän peittämään.

Viimeinen kerta kun kävin,kysyin onkohan hänellä koiraa? Ei tajunnut kysymystä....

Vierailija
364/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viis-kuus tapaamista ja yhteinen yö, jona ei antanut, niin aattelin, että ei tää oo vajaa nelikymppisten hommaa.

Leikkiköön hankalaa jonku muun ukon kans.

Vaikutat todella vajaalta nelikymppiseltä! Mitäpä sinä annat kenellekään? Tuskin ainakaan älyn ja persoonan ilotulitusta tai hellyyttä.

Vierailija
365/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies talutti pyöräänsä kaikkialle, ei siis polkenut sillä. Mentiin metrolla pizzalle, polkupyörä kuljetettiin metrolla mukana. Meni töihin julkisilla, pyörä mukana. Kun oli aika lähteä mun luo, bussilla, mies pyysi käveleen hänen vierellään kun hänellä on tämä pyörä mukana. Otin bussin ja sanoin että polje peräs. En jaksanu enää tätä taluttajaa, jäin miettii et pystykö sillä pyörällä loppupeleis edes ajamaan.

Vierailija
366/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ex-filesien avaaminen ensitreffeillä. Ei jotenkin nostanut fiilistä kun puolet tapaamisesta meni entisen ruotimiseen.

- wc- tavat; aikuinen mies ei kuseskele pitkin lattioita ja jätä pissatippojaan muhimaan kannen alle.

- huono hygienia; hampaat pestään joka päivä ja kalsaritkin vaihdetaan. Tämäkään ei ole kaikille itsestään selvää.

- "se ja se on ollut muhun ihastunut" Ei jatkoon.

Vierailija
367/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei puhua juuri pukahtanut ja vastaili keskustelunavausyrityksiini vain "joo", "ei" tai "en tiiä." Treffit olivat hänen kanssaan kilometrikaupalla kävelyä. Lisäksi hän paljastui kiihkoilijavegaaniksi ja vihasi koiria. Joo EI!

Ei pukahtanut edes vegaaniudestaan? Ihana hiljainen kiihkoilija.

Vierailija
368/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kivan oloinen, rauhallinen, melkein juttukin alkoi luistaa, mutta sitten eka kerta sängyssä....

Oli kyllä ihana ja iso, mutta kuolasi ja hikoili aivan mielettömästi, kumpaakin / jompaakumpaa tippui mun silmiin ja inhotti hitosti kun oli kuin kuolassa uinut kauttaaltaan...

Vierailija
369/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähti kotiinsa.

Vierailija
370/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies talutti pyöräänsä kaikkialle, ei siis polkenut sillä. Mentiin metrolla pizzalle, polkupyörä kuljetettiin metrolla mukana. Meni töihin julkisilla, pyörä mukana. Kun oli aika lähteä mun luo, bussilla, mies pyysi käveleen hänen vierellään kun hänellä on tämä pyörä mukana. Otin bussin ja sanoin että polje peräs. En jaksanu enää tätä taluttajaa, jäin miettii et pystykö sillä pyörällä loppupeleis edes ajamaan.

😂

Vierailija
371/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tapaus oli karsea. Viesteilin Tinderissä mukavan oloisen naisen kanssa. Juttu luisti ja päätettiin mennä kaljalle. Huh.. vastassa oli noin 20 kg lihavampi tapaus. Puhui itsestään ja vain itsestään ja suvustaan. Teki selväksi, että on rikkaasta perheestä (itse oli työttömänä). Veti olutta kauheaa vauhtia. En jaksanut jäädä katsomaan pidempään, ei viisari värähtänyt livenä tuollaisen jälkeen. Jätin ihan vaan vastaamatta enää, oli niin itseriittoista menoa.

Vierailija
372/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi ex:nsä olevan raskaana. Olin epäillyt, että on käynyt panemassa häntä, ja silloin päätin vakaasti, että jos kuulen sanankin raskausuutisista osoitan ovea ja niin myös tein.

Vierailija
373/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden mukavan naisen jätin koska yksinkertaisesti inhosin hänen koiraansa. Iso piski mikä änkesi jokapaikkaan. Oli yllättäen ollut hänen exänsä haluama, mutta eron hetkellä ei ollutkaan enään sen hoito kiinnostanut.

Vierailija
374/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä keretty edes tapaamaan, kun pistin jo poikki. Puhui vaan koko ajan seksistä ja kuinka mun pitäisi sitoa hänet jne. Kerroin olevani neitsyt ja että haluaisin mielelläni ekan kerran olevan ns. rauhallinen ja normi, että saisi edes vähän käsitystä millaista seksi edes on. No ei käynyt hänelle, jatkoi paasausta sitomisesta ja muista rajuiste leikeistä ja suorastaan alkoi painostamaan. Poikkipistämisen jälkeen laittoi noin 3kk välein aina viestiä kunnes vihdoin estin sen.

Toisen kanssa kerkesin sänkyyn kahdesti, mutta pistin poikki kusipäisyyden takia. Oli jo ekalla kerralla tosi tökerö ja tyly, mutta olin kerennyt jo vähän ihastumaan niin suostuin toiseen tapaamiseen. Toinen kerta olikin onneksi viimeinen niitti. Kun maattiin vierekkäin  sängyllä, alkoi kuvailemaan kuinka hänen unelmanaisensa olisi hoikka, lyhythiuksinen, pienitissinen ja poikamainen tyttö. Itse taas täysi vastakohta, pulska, pitkähiuksinen ja isompi tissinen. Haukkui myös mun kehitysvammaista siskoa. Hälle menetin neitsyyteni ja hetin ekan kerran jälkeen alkoi painostamaan mua ottamaan ohjat seuraavalla kerralla. Mollasi mun seksitaitoja ekalla kerralla (kuka silloin edes osaa mitään?! :D) Onneksi sain otettua vaaleanpunaiset lasit pois päästä ja pistettyä poikki!

Vierailija
375/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies jaksoi hetken huomioida. Ehkä pari viikkoa. Aika pian huomasin että ei jaksanut edes arki-iltoina vastata viesteihin kuin parilla sanalla, minä otin eka yhteyttä, viikonloppuna kelpasin sänkyyn ja sitten veti unta kellon ympäri, ei mitään muuta yhteistä kun seksi, vaikka piti muutakin olla.

Myös ”ota suikkii” jankutus häiritsi heti erityisesti.

Erään viikonlopun jälkeen ajattelin että olkoot, hirveetä peetä, en enää yritä kysellä kuulumisia tai tapaamisia ja palasin exän kanssa yhteen.

Tuo tyyppi veti herneet nenään.

Vierailija
376/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks mies jaksoi hetken huomioida. Ehkä pari viikkoa. Aika pian huomasin että ei jaksanut edes arki-iltoina vastata viesteihin kuin parilla sanalla, minä otin eka yhteyttä, viikonloppuna kelpasin sänkyyn ja sitten veti unta kellon ympäri, ei mitään muuta yhteistä kun seksi, vaikka piti muutakin olla.

Myös ”ota suikkii” jankutus häiritsi heti erityisesti.

Erään viikonlopun jälkeen ajattelin että olkoot, hirveetä peetä, en enää yritä kysellä kuulumisia tai tapaamisia ja palasin exän kanssa yhteen.

Tuo tyyppi veti herneet nenään.

Ja kyllä, olin nuori ja tyhmä.

Nyt yli 12v ajan naimisissa, joiltakin osin ehkä hippasen fiksumpi kuin silloin :D

Vierailija
377/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin 30+ miehen, mukava ja muutenkin ok, mutta hänellä oli yks etuhammas, kaikki muut hampaat edessä oli katkennut ja näkyi vaan jäljelle jääneet ruskeat "juuret". Eikä asiasta saanut mainita. Yööööks!

Vierailija
378/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Täysin perässä vedettävä, ei kyennyt olemaan mitään mieltä mistään.

2. Nätisti sanottuna ei penaalin terävin kynä. Kysyi minulta, onko tosiaan miehelläkin munuaiset (oli siis sotkenut ne munasarjoihin) ja muita väläytyksiä.

3. Retosteli naisseikkailuillaan ja yhdenillanjutuillaan ja lopulta ilmoitti ennen ekaa kertaa, että hän ei suostuisi kirveelläkään käyttämään kumia, koska "en ole ikinä käyttänyt enkä tule ikinä käyttämään". Esittelin hänelle ulko-oveni välittömästi.

4. Telkesi minut autoon erään tapaamisen päätteeksi, kun totesin että hän on ihana tyyppi, mutta ei todellakaan minua varten seurustelumielessä. Takertuja. Kertoi saavansa jotain ihme mielenhäiriöitä seurassani. Hei hei.

5. Sovinististen vitsien viljelija, omien juttujensa jatkuva jauhaja. Vaikka en erityisemmin vaadi huomiota tai kehuja, ei koskaan kysynyt miten mulla menee. Huono hygienia, varpaankynnet epäsiistit ja pitkät kuin nälkävuosi.

6. Pakko-oireinen, täysin kaavoihinsa kangistunut, pasmat meni sekaisin pienimmästäkin risauksesta (jos esim toin kaupasta vääränmakuista proteiinijugurttia). Tarkkoja vaatimuksia kumppanin suhteen, ei minkäänlaista joustokykyä suuntaan eikä toiseen. Hullun mustasukkainen kiukuttelija ja mykkäkoululainen. Viimeinen niitti oli, kun ei kestänyt sitä, kun annoin huomiota vasta hankkimalleni koiranpennulle. Ero tuli kahdessa päivässä. Eron jälkeen levitteli suhteemme asiat ja jopa perättömiä juttuja yhteisille työkavereillemme

Onhan näitä. Kaikkia se leipä elättää, sanonpahan vaan.

Vierailija
379/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. elämänkoululainen, ryyppäsi ja pelasi videopelejä sen minkä kerkesi ja suhteen loppupuolella alkoi käyttää myös aineita. kun kaikki rahat menivät alkoholiin ja huumeisiin, kehtasi pyytää minulta että maksaisin hänenkin vuokransa ja laskunsa (asuttiin yhdessä). ei muutenkaan ollut mitään elämänhallintaa ja oli riippuvainen äidistään.

2. meillä oli juttua monta kuukautta, mutta mies ei osannut sanoa haluaako jotain vakavampaa vai ei. ensin selitti kuinka kovasti rakastaa minua ja seuraavana päivänä jauhoi siitä kuinka haluaisi panna jotain naispuolista tuttavaansa. lopulta annoin vaan olla.

3. petti minua parhaan ystäväni kanssa (sekä paras ystävä että seurustelukumppani olivat miehiä, siihen asti seurustelukumppani oli vannonut olevansa henkeen ja vereen hetero)

4. samaa vikaa kuin numerossa 1. alkoholi ei maistunut yhtä hyvin eikä käyttänyt huumeita, mutta ei ollut tehnyt MITÄÄN peruskoulun jälkeen (oli 21 kun alettiin seurustella) ja kuvitteli että hänestä tulee vielä ammattipelaaja. häneltä meni luottotiedot meidän seurustelun aikana, koska makasi vain kotona ja oletti että minä maksaisin hänen laskunsa, koska kävin itse töissä. lopulta myös petti minua.

5. todella mukava ihminen, mutta ihan liian perässä vedettävä. aina kun kysyin esimerkiksi että mitä tehtäisiin tai syötäisiin vastaus oli "päätä sä". oli myös huono suutelija ja seksiä ei ollut, joten en vaan enää lopulta halunnut häntä.

Vierailija
380/9682 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lakannut tapaamasta vain yhtä miestä koska hänen hengityksensä haisi kamalalta.

Muuten olen aina ollut se joka on ghostattu :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän