Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?

Vierailija
09.10.2018 |

Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.

Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....

Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD

Kommentit (9682)

Vierailija
341/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeasti paljastui alkoholistiksi, omien sanojensa mukaan vaan nauttii elämästä...

Vierailija
342/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutamia ominaisuuksia eri henkilöillä, jotka johtivat siihen, ettei tavattu kuin kerran:

- ylimääräiset kilot

- nuhjuinen vaatetus

- haiseva hengitys

- pahalle haisevat sukuelimet

- huono sivistystaso

- ei niin kauniit rinnat

- löysä emätin

- piereskely

- kirosanojen käyttö

- kauniiden ihmisten mollaaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon sotkuisuuteen, niin itsekin olen käynyt kutsuttuna miehen luona, jonka koti oli aivan likainen ja sekaisin! Hän ei nähnyt asiassa mitään ongelmaa ja ilmeisesti ajatteli, että seksiä irtoo, vaikka kämppä näyttäisi millaiselta, ei muuten irronnut :D mies oli muuten ulkoisesti hyvin huoliteltu, siistit vaatteet ja tuoksui hyvältä, mutta koti aivan hirveä läävä.

Olen myös tavannut tällaisen miehen, jonka ulkomuoto oli siisti, ja autokin viimeisen päälle kiiltävä, mutta koti oli uskomaton läävä.

Heti eteisessä oli roskapussivuori, joista valui lattialle kuoleman hajuista limaa. Kenkiä ei tehnyt mieli ottaa pois, koska lattiaa ei juuri nähnyt kaiken roskan ja lian alta. Keittiössä esim. kahvipannu ja kaapissa olevat ”tiskatut” astiat olivat niin likaiset, että läpi ei nähnyt. Pahin oli kylppäri, vessan vaaleita pintoja ei kunnolla erottanut paska/kusi/oksennus jne. tahrojen alta. Käsipyyhe haisi hirveälle ja näytti homeiselta, lattialla vilisi sokeritoukkia.

Kämppä näytti ihan siltä, että siellä asuu joku täysin elämänhallinnan menettänyt moniongelmainen. Mies oli kuitenkin kotkeakoulutettu, ihan hyvässä ammatissa oleva, ja päälle päin kaikin puolin normaalin oloinen. En vaan pystynyt jatkamaan tapailua tuon asunnon jälkeen.

Vierailija
344/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kiinnostui ulosteleikeistä, joka jatkui lopulta ettei saanut orgasmia ennen kuin ulosotin hänen rintakehälle.

Jossain vaiheessa iski niin kova morkkis tuosta touhusta, että päätin lähteä.

Vierailija
345/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Maailman pienin muna, jonka otti esille onnellinen hymy huulilla ja sanoi: "Nuole"

2. Vei mäkkäriin "ravintolaan" ekoilla treffeillä, ei edes tarjonnut

Vierailija
346/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillu oli löysä kuin velhon hiha. Kerran tavattiin ja toista ei.

Mikromuna siellä fantasioi

Harmittaako löysäpillua jokin?

Ketä tahansa harmittaa mikromuna.

Vierailija
347/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut tapailuja koska:

- naisella oli kissa tai koira tai marsu tai hevonen tai rotta tai useita näistä

- oli siivoushullu

- kaikki oli aina vaikeaa ja vastaukset oli ehkä joskus sitten tai jotain 

- elämän sisältö on viini ja matkustelu ja muut tinder-kliseet

- pitää miestä varalla

- pitää miestä tyhmänä

- tarkoituksella hankkiutuu niiden ihmisten seuraan joita välttelen, passiviis-agressivisia ongelmia much?

- nirppanokka

- iskäongelmainen

- luulee että ostelen sille jotain, hohoho meeppä vaikka töihin

- ym

Huonoja kyllä riittää joka sormelle ja varpaalle.

Jos kirjoittaisit mulle noin, osaisin olla sopimatta sitä ensimmäistäkään tapaamista. 

Vierailija
348/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli netissä hauska ja puhelias, mutta livenä ei saanut juuri mitään sanottua. Valitti että hiljaisuus on kiusallista muttei kuitenkaan lähtenyt omiin keskustelunavauksiini kunnolla mukaan. Avautui entisistä treffikumppaneistaan ja kertoi mielenterveysongelmistaan (skitsofrenia ja toistuvat psykoosit). Jälkimmäisessä tapauksessa rehellisyys oli toki hyvä asia, mutta samalla viestitti itselle että tähän juttuun ei ehkä kannata lähteä mukaan. En sitten lähtenyt toisille treffeille vaikka vielä jonkin aikaa viestittelimmekin. 

Vierailija
349/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tikkupenis.

Siis niin kuin Hesen ranskalainen?

Ihan oikeasti?

Tapailin vuosia sitten miestä jonka kanssa tultiin hyvin juttuun. Kerran sitten jäin hänen luokseen yöksi, ja molemmille oli selvää että saatetaan suhde seuraavalle tasolle. No, eihän siitä mitään tullut. Paljastui että miehellä oli pikkurillini kokoinen vehje, joka ei ottanut eteen, ei sitten millään. Aamulla kun tein lähtöä töihin, kaveri sanoi, että olen kiva nainen mutta pettymys seksissä. Tämä siksi, etten kuulemma osannut käsitellä hänen vehjettään siten, että siihen olisi tullut eloa. Ajattelin (sitä hänelle kuitenkaan sanomatta), että tämä saa jäädä tähän, oli kohtuutonta syyttää minua seksin epäonnistumisesta. Päätin etten ota häneen enää yhteyttä, meni maku kaveriin. Eikös hän viikon päästä soittanut ihmetelläkseen miksen ole soitellut sitten viime näkemän, ei kuulemma suhde toimi tällä tavalla ettei yhteyttä pidetä!

Vierailija
350/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kuin valtaosa ihmisistä. Ahne, ärsyttävä, tylsä, rasittava, piti turhaa meteliä itsestään, halusi lapsia, halusi neitsyen vaikka oli itse pannut jokaista naista jota oli tervehtinyt ja jokaisen kanssa oli mukula väännettynä. Pahinta tässä miehessä oli se että ei pitänyt kissoista. Päätin poistua sinkkumarkkinoilta. Unelmoin elämästä vanhana piikana🙎‍♀️🐱

Vierailija
351/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
352/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli koira yhdessä exän kanssa, ihan kuin kyseessä olisi ollut lapsi. En ymmärrä tällaista. Kyseessä on eläin, päättäkää kummalle se jää erossa ja sillä hyvä. En halua mitään exiä mukaan kuvioihin joille sitten mukamas eläimen asioista soitellaan.

Samanlainen miesystävä oli minullakin. Hän nimitti itseään koiran iskäksi ja asunto, auto ja huonekalut olivat aivan koirankarvojen peitossa. Hän ei imuroinut koko sinä aikana, kun tapailin häntä.

Vierailija
353/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Ja sitte sä heräsit.

Vierailija
354/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...

T: M40

Ja sitte sä heräsit.

Mistä ne palstamammat ovat sitten saaneet niitä huippumiehiä, koska kaikki tänne kirjoittelevat miehet ovat muka koskaan naista saamattomia neitsyitä?

Vierailija
355/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuuuuup

Vierailija
356/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin selluliittia. Haluan kiinteän naisen. Hän väitti olevansa urheilullinen. No ei siltä näyttänyt. Yök.

Vierailija
357/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvassa hymyili suu kiinni, näytti ihan kivalta. Treffeillä suusta paljastui ihan järkyttävän rumat hampaat. Hymyili aina hampaat levällään suu auki. Kaikki vähäkin viehätys katosi. Toki ei hampailleen mitään voi mutta kyllä tuo oli liian iso turn off.

Vierailija
358/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin epävarmaksi miehen tunteista, enkä kestänyt epätietoisuutta.

Seurustelu ensirakkauden kanssa loppui tavallaan tuohon syyhyn. Hän lähti pariksi kuukaudeksi töihin ulkomaille, lopetin suhteen. Nykyisin olen iloinen, ettei suhde jatkunut, koska löysin paljon paremman miehen, jonka kanssa olen naimisissa. Ehkä alitajunnassani tiesin, etten sen miehen kanssa loppujen lopuksi olisi tullut onnelliseksi.

Luin, että suhde ensirakkauteen loppui SYYHYYN 😆😆😆😆😆😆 kamalaa.

Vierailija
359/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron teille nyt kirjaimellisen Tinder-Timo tarinan.

Kaikki lähti siitä, että me matchattiin tinderis, mies oli lapsirakas, kuitenkaan omia lapsia ei löytynyt ja päätettiin sitten tavata.

Tavattiin miehen kotona, joka oli kuin pommin jäliltä, eli ei ollut edes vaivautunut siivoamaan, vaikka tiesi, että olin tulossa tuona kyseisenä päivänä.

Katsoimme elokuvaa, jonka minä sain päättää.

Yhtäkkiä Tinder-Timo päättääkin alkaa lääppimään ja yrittää suudella useamman kerran (en ollut tähän halukas vaan keskityin kauhu elokuvaan, eli emme katsoneet mitään romanttista).

Sitten mies alkoi ehdotella kaikkea, että "otetaan vaatteet pois, pannaan tässä sohvalla, mennään makuuhuoneeseen", johon vastasin "ei kiitos, minulla on kuukautiset".

Mies tunki kättänsä paitani alle selittäen "etkö tiennyt, että seksi tuntuu paremmalta, jos on kuukautiset yms.

No vetosin seuraavaksi raskaus riskiin ja pyysin miestä lopettamaan.

Tämä mies ei mistään raskaus riskistä välittänyt vaan jatkoi siitä huolimatta väittäen, että kuukautisten aikaan on erittäin epätodennäköistä tulla raskaaksi.

Vetosit raskausriskiin? Joo, tietty tosi ahdistava tyyppi, mutta sulla on oikeus ihan vaan kieltäytyä keksimättä typeriä verukkeita. Ja oletko kuullut ehkäisystä? Ja kun toteat, että mies "väitti", että kuukautisten aikaan on epätodennäköistä tulla raskaaksi, niin kai oikeasti tiedät, että on erittäin epätodennäköistä, että ovulointi on samaan aikaan kuin kuukautiset? Et luule, että kuukautiset on joku erityisen hedelmällinen aika?

Tämä!!!! Naisena kiinnitti huomion heti tuo juttu!

Vierailija
360/9682 |
21.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli r-vika. Oli koko ajan naurussa pidättelemistä kun kuulosti niin nololta se puhe. Ei olisi tapailusta tullut mitään niin pistin poikki.

Tunnen yhden superkuuman r-vikaisen naisen. Niin kaunis ja viehättävä ihminen muutenkin, kelpais todellakin, mut on varattu.

Lola?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi