Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Koirien takia pistin poikki yhden naisen kanssa. Koko elämä pyöri koiriensa ympärillä. Olevinaan tiesi koirista ja niiden kouluttamisesta kaiken, mutta omansa olivat jäätäviä räksyttäjiä. Vessassa ei voinut yöllä käydä ilman että jompikumpi koirista alkoi huutaa. ei osannut myöskään kuunnella muita pätkääkään, oli Kaikkien Alojen Asiantuntija, tituleerasi itseään "erittäin älykkääksi" mutta lopulta selvisi että asui isin ostamassa kämpässä eikä ollut mitään koulutusta taustalla. Hyvätuloisen perheen lelliprinsessa vaikka ei siltä näyttänytkään.
Kämppä oli myös järkyttävä kaaos. Koirankarvaa kaikkialla, lattioita ei oltu luututtu varmaan koskaan ja se tavaran määrä.... 30-vuotias muija kuitenkin. Nostin kytkintä.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli treffeille äitylinsä Skodalla. Yöks.
Haha! Varmaan sama mies, jonka kans mä kävin yksillä treffeillä Turussa. Jostain syystä sen jutut vaikuttivat niin itseään täynnä -olevilta, että tsekkasin sen auton rekkarin. Mamman autolla kuitenkin ajeli, vaikka vuositulojen piti olla vaikka mitä.
Luulin meneväni treffeille 24-vuotiaan miehen kanssa, mutta paikalle tulikin viisikymppinen mies. Ihmettelin asiaa, ja mies myönsi käyttäneensä aikuisen poikansa kuvaa ilmoituksessa. Olin saanut aikaisemman keskustelun perusteella hänestä ihan fiksun ja mukavan kuvan, mutta jotenkin en voinut edes kuvitella tapailevani oman isäni ikäistä miestä. Ja tuo huijausyritys ärsytti todella paljon, kuvitteliko hän että minua ei haittaisi iän valehtelu melkein 30 vuotta alaspäin?
Nyt alkaa kuulostamaan liian tutulta! Olemmekohan olleet yhden ja saman hepun kanssa treffeillä vai voiko tämä muka olla sattumaa??? Turun suunnalla minäkin treffeillä kävin, tosin vaan kerran.
Mies oli kasvokkain täydellinen mutta...otti alkoholia vkonloppuisin enemmän ja arkena 5-6 olutta illassa. Olimme etäsuhteessa ja kotonaan ja kun otti niitä oluita alkoi syyttely viestitse et valehtelen hänelle. Olin ihan äimistynyt ja tietysti tulin puolustuskannalle. Sitten sanoikin että hyvästi ja tää loppuu tähän. Hetken päästä tai seuraavana päivänä tuli kikkelin kuva tai sanoista et rakastaa. Mitään edellispäivän juttuihin ei viitattu.
Kasvokkain kun oltiin kaikki oli ihanaa.
Lopulta jätti mut
Mies veti ihan hirveät kännit perjantai-illasta lauantaiaamuun asti. Joi siis putkeen 12 tuntia. Ja tämä toistui joka perjantai. Muuten oikein älykäs ja mukava mies, mutta tuo perjantaikännääminen oli ihan tajutonta. Erittäin korkeassa ja vaativassa asemassa työssään, mutta kiitos ei.
Mies epäili angiinaa ku oli kurkku jotenkin kipeä. Avasi suunsa yht'äkkiä sepposen selälleen ja käski kattoo näkyykö jotaki. Näky joo, miehellä ei ollut yhtäkään takahammasta kummallakaan puolella alaleukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Siis anteeksi mutta otitko vieraalta mieheltä suihin ilman kondomia?
Mies ei todellakaan ollut vieras. Oltiin tapailtu jo 8 kk! Joku voisi sanoa sitä tuossa vaiheessa jo seurusteluksi mutta tapailtiin kuitenkin niikseen harvoin ettei sanaa seurustelu vaan voinut käyttää. Kerran-kaks viikos, väliin kahden-kolmen viikon pausseja. Halus varmaan kattoo telkkuu rauhas :D
Minä taas ihmettelen sitä, että jos tyyppi on pökkelö eikä seurallinen ollenkaan, niin en todellakaan ottaisi suihin enkä muutakaan seksiä harrastaisi. En niin puutteessa olisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas tapaus. Pökkelö. Ei puhunut mitään, treffeillä hänen luonaan vahtasi vain televisiota, tuskin kahveja tarjosi. Kahden tunnin tv:n tölläämisen palkkioksi sain seksiä. Sui*inotto karseaa koska ka-lu haisi ja maistui todella pahalle.
Siis anteeksi mutta otitko vieraalta mieheltä suihin ilman kondomia?
Mies ei todellakaan ollut vieras. Oltiin tapailtu jo 8 kk! Joku voisi sanoa sitä tuossa vaiheessa jo seurusteluksi mutta tapailtiin kuitenkin niikseen harvoin ettei sanaa seurustelu vaan voinut käyttää. Kerran-kaks viikos, väliin kahden-kolmen viikon pausseja. Halus varmaan kattoo telkkuu rauhas :D
Minä taas ihmettelen sitä, että jos tyyppi on pökkelö eikä seurallinen ollenkaan, niin en todellakaan ottaisi suihin enkä muutakaan seksiä harrastaisi. En niin puutteessa olisi!
Seksi oli hyvää..pökkelyys loppui makkarin ovelle ;)
Äijä haisi kuin näätä ja jutut oli harvinaisen tyhmiä. Maksoi kahvit kolikoilla, joita säilytti vanhanajan muovisessa filmirullapurkissa.
Kehui pyydystäneensä yhden ravun ja pitävänsä sillä rapujuhlat.
Ajoi vanhalla tila-autolla, jossa oli lastenistuin takana. Kertoi olevansa lapseton sinkku. Todellisuudessa äijällä oli viisi lasta (kahden eri naisen kanssa) - tuttu tiesi äijän taustan. Saatiin hyvät naurut.
Ensimmäinen, petti useasti, valehteli vielä että vahinkoja, sain selville että yritti toisen naisen kanssa, no jatkettiin kun sinisilmäisesti olin rakastunut. Kauhean mustasukkainen, henkistä väkivaltaa ja lopulta löi, siihen sitten jäi.
- toinen oli juoppo, seurustelu-ajan esitti maltillista juojaa, yhteen kun muutettiin, joi joka päivä itsensä humalaan, töihin krapulassa (lopulta alkoivat siellä puhalluttsa häntä) valitti että haluan liian usein, juomin n oli kivempaa kuin harrastaa seksiä, no oli sitten mustasukkainen mun vibralle. Eli mun siivellä, pelas kaikki rahansa ja otti vippiä. Äitinsä maksoi velkansa, mutta yllätti yllätti, otti lisää velkaa. Sitten vielä kännipäissään ajeli ja menetti korttinsa. Jätin kuitenkin jo ennen kuin autonsa ajoi nurin, kuulin että oli pettänyt mua useamman kerran humalassa. Kiitti vaan kauheesti.
- seuraava liian iso munainen, sillä ei seissyt edes. Kehui seksiä, mutta mua vaan ällötti. Lopulta kävi myös liian tungettelevaksi.
- sitten mies joka nuoruutensa kuvalla esittäytyi, todellisuudessa juopottelemalla ja polttamalla oli pilannut ulkonäkönsä, myös valehteli työstään ja autostaan, oli työtön ja auto oli äitinsä.
-hällä oli riiviö kakara, ei pitänyt yhteyttä, eikä suostunut ikinä tulla minun luokseni.
-unelmien prinssin, kuitenkaan ei tahtonut lapsia, ja oli liian kiireinen, kerran kuussa oli aikaa minua tavata, no harmi
Mies olisi halunnut heti ekoilla treffeillä sänkyyn, toinen mies puhui liikaa ja haisi pahalle, kolmas mies kiirehti liikaa ja oletti, että rakastuminen tapahtuisi nopeammin..Kolmas mies ei halunnut lapsia eikä naimisiin, vaikka sanoin tähtäävääni niitä kohti. Tein viisaan päätöksen, kun päästin roskakalat takaisin järveen.
mies kertoi ympäri kyliä *treffien* jälkeen että seurustelemme. Kävimme kahvilla *ystävinä* ja siellä mies tunnusti ihastuneensa minuun. Minä kiitin ja totesin ettei tunne ole molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Olimme ihan eri maailmoista: mies kokematon, asui ilmaiseksi isänsä omistamassa talossa Helsingissä, opiskeli pari päivää viikossa, ei käynyt töissä, eleli vanhempiensa rahoilla ja tuhlasi surutta esim. yli 200 euroa sauvasekoittimeen. Itse olen aina tienannut rahani, vanhemmiltani tietysti sain pientä avustusta eli kun opiskelijana kävin pari kertaa vuodessa kotona (välimatkaa 700 km), sain yleensä 100 € avustukseksi. Suoritin puolet opinnoista työssäoppimalla, eli olin lähes 40 h/vko ruokapalkalla töissä, lisäksi kävin palkkatöissä muutaman kerran viikossa ja luin pääsykokeisiin, koska halusin pois silloisesta koulusta. Mies ei uskonut, että paloin loppuun, sanoi että eihän tuossa mitään, hänen siskonsa paloi oikeasti loppuun ylioppilaskirjoituksiin lukiessaan! Yritin soittaa yhtenä iltanahä hänelle, mutta hän halusi katsoa mieluummin tv:tä. Dumppasin hänet sitten tekstiviestillä.
Kuullostaa ihan mun eksältä. Kävin töissä ja illat koulussa, kuljin bussilla pitkät matkat. Hänen mukaansa ei voinut palaa loppuun kun sain nukkua aamulla pitkään. :D Eli heräsin ennen kymmentä, pakkasin kamat ja lähdin töihin ja olin kotona lähempänä puolta yötä.
Yhden pirkon lemppasin koska sen nahkapimpetti haisi ihan kuselta. Ei voinu naamaa viedä lähellekkään kun ureankatku tunki sieraimiin. Ei jatkoon.
Melkein 5-kymppinen nainen, mutta edelleen lähes joka päivä soitteli isälleen ja tuntui puhuvan hänelle asioita, joita ei edes ystävilleen. Asiat taas olivat enemmän muiden aikuisten kuin isän ja tytön normi-jutusteluun kuuluvia... Ystävänsä tiesivät tämän ja luulin heidän aluksi vitsailevan asiasta minullekin.
Nuorempana tapailin yhtä nelikymppistä miestä. Hänellä oli ärsyttävä tapa flirttailla muille naisille seurassani (yritti ehkä tehdä minut mustasukkaiseksi). Naiset näyttivät tosi vaivaantuneilta, kun tämä iski heille silmää minun seistessä hänen vieressään. Lopetin tapailun, kun kysyessäni mitä teemme juhannuksena, hän vastasi viettävänsä sitä äitinsä kanssa ja siitä ei neuvotella.
Toinen oli myös nelikymppinen ja hän luuli tietävänsä kaiken naisista ja heidän orgasmeistaan. Klitorisorgasmi ei kuulemma ollut oikea orgasmi ollenkaan. Lisäksi kaikilla naisilla piti olla kyky saada monta kertaa peräkkäin. Jouduin näyttelemään sängyssä saadakseni hänet lopettamaan. Tullessaan luokseni iltaisin hänellä oli tapana tuoda mukanaan sikspäkki olutta ja juoda se yksin ripeään tahtiin keittiön pöydän ääressä, koskaan ei tarjonnut minulle. Parin viikon tapailun jälkeen hän rupesi puhumaan kihloihin menosta, silloin näytin hänelle ovea.
Kolmas tapaus oli hienosteleva ranskalainen. Hänellä oli joitain tosi naismaisia maneereja. Hän olisi halunnut suomalaisia ystäviä, mutta oli hanakka arvostelemaan suomalaisia ja pilkkasi suomalaisia miehiä mm. heidän epäromanttisuudestaan. Hän myös kävi vain ranskankielisissä illanvietoissa, joihin en ollut tervetullut, koska olisin tuntenut itseni ulkopuoliseksi. Se ärsytti, koska olen sosiaalinen ihminen ja olisin mielelläni harjoitellut ranskankielen taitoani. Lopulta suhde kaatui seksiin, hänellä ei kerta kaikkiaan ottanut eteen. Joskus olen miettinyt, olikohan hän ensinkään hetero.
450 kilometrin välimatka. Itse en halunnut muuttaa pikkupaikkakunnalle, josta en todennäköisesti olisi saanut töitä. Mies ei taas halunnut muuttaa Helsinkiin.