Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9682)
Olen itse nainen ja tapailin naista, joka oli nätti ja mukava. Hän rakasti suuseksiä, mutta hänen värkkinsä haisi nin pahalta, että minua oksetti. Monet värkit olen nuollut, mutta tämä oli ainoa joka haisi. Lopetin tapailun lyhyeen. Nainen tivasi minulta miksi kiinnostus lopahti, en voinut sanoa oikeaa syytä.
Nainen oli ulkoisesti viehättävä, mutta kipinä puuttui. Turha siinä on kipinää odotella.
Tapailin erästä miestä muutaman kuukauden, kipinää oli ja seksikin oli ihanaa. Miess oli kuitenkin erittäin vaitonainen omista asioistaan eikä näyttänyt tunteitaan. Hänestä oli vaikeaa saada kiskottua irti minkäänlaisia syvempiä ajatuksia tai tunteita, eikä hän ilmaissut tunnetilojaankaan juurikaan. Oli, kuin hän olisi suhtautunut täysin neutraalisti kaikkeen. Oma kiinnostukseni hiipui pikkuhiljaa, sillä hän ei toiminnallaan juurikaan osoittanut olevansa kiinnostuneensa minusta. On erittäin raskasta yrittää olla suhteessa ihmisen kanssa, jonka ajatuksista ei yhtään saa kiinni. Mies myös tapasi lapseni yhden kerran, eikä tehnyt aloitetta tutustuakseen häneen, vaikka sitä varten hän tuli juuri lasta tapaamaan ja oli itse sanonut haluavansa tutustua lapseeni. Muitakin eroon johtaneita pikkuasioita oli, mutta nämä olivat minulle isoimmat asiat.
Luuli että autolla voi lentää. Oikeasti.
Onneksi sillä ei ollut ajokorttia.
Väkivaltainen. Yritti kuristaa.
Tapailin miestä joka ei näyttänyt tunteitaa,eikä puhunut niistä,monen kuukauden tapailun jälkeenkin yhdessä olo oli kiusallista ja väkinäistä koska hän ei juurikaan puhunut,jos puhui niin työstään.
Aamulla ensimmäisenä telkkari päälle,ettei aamiaispöydässä tarvinnut juttella tai katsoa edes päälle.
Seksi oli ok,tosin silloinkaan hän ei katsonut minua vaan jonnekkin seinille.
-mies puhui vain itsestään, ei ollut olenkaan kiinnostunut minun asioistani
-mies alkoi jo ekalla tapaamisella jauhaa exästään
-miehellä oli alhainen moraali (ulosotossa ym.)
Mies ei osannut suudella, vaan tunki aggressiivisesti suutaan ja kieltään naamalleni ja suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8. Nainen sanoi ettei saa yhtään leukaa ja että lempikirjailijansa on Le Guin.
Noi muut syyt sun listasta on mun puolesta ok, mutta tää 🤔 voisin olla mä 🤣 Mitä vikaa on Le Guinissa lempikirjailijana?
Tai ehkä jäbä tykkää naisista, jotka saa vedettyä leukoja:)
😂 Ehkä. Mutta mä käsitin että nää oli molemmat ihan nou-nou. Enkä vaadi enempää selittelyä jos ei tykkää lihaksettomista ja epäurheilullisista (ilmoittaudun!), mutta Le Guin???
Olen sutjakka ja minulla on treenattu lihaksikas vartalo, josta miehet pitävät. Ainoastaan käsissäni ei ole paljoakaan voimaa, joten leukoja en enää saa vedettyä yhtäkään. Harrastamani lajit ovat kehittäneet lähinnä selkälihaksia, vatsaa, kehon sisäistä korsettia ja jalkoja.
Ihmettelen minäkin tuota leuanvetojuttua.
Mies piereskeli. Siis kaikkihan meistä sitä tekevät, mutta kaverilla ei ollut mikäänlaista sosiaalista tajua asian suhteen. Töräytteli estotta missä vain, kaupassa, kaupungilla, bussipysäkillä. Illanistujaisissa sohvalla muiden vieraiden keskellä oikein nosti kankkuaan, töräytti äänekkäästi, nyrpisti nenäänsä ja näyttävästi liehutteli hajua kauemmas. Mitä lie alkukantaista reviirinmerkkausta. Mukava, kiltti, älykäs ja komea mies, mutta en vain päässyt yli tästä.
Naisella oli ollut suhde afrikkalaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisella oli ollut suhde afrikkalaisen kanssa.
Ymmärrän. On varmaan kiusallista, kun nainen nauraa sinulle seksin aikana.
häh? kirjoitti:
Lue enemmän, niin opit, että lentävä auto on suunnitteilla. Oikeasti.
Vedän turhan helposti puoleeni naisia jotka haluavat itkeä olkaani vastaan ja melkeinpä vain sitä. Eikä siinä sinänsä mitään, olenhan hyvä kuuntelija. Mutta annas kun yritän puhua edes vähän omista vaikeuksistani voi reaktio olla todella erikoinen - kiukkuitkua ja nyrkin hakkaamista sänkyyn, minunko syyni? Tai sitten kylmä toteamus - sinun pitäisi puhua jollekin. No, olen sellainen kiltti mutta vakaa ja turvallisen oloinen mies joka viehättää joitakin epävakaita, narsistisia naisia.
Nykyisin, jos vastavuoroisuus puuttuu suhteesta kokonaan, ajatuksissa on vain - juokse!
Miehellä oli alle 15cm varustus ja löysä erektio.
Eräs mies kutsui syömään ravintolaan, mutta fiilikset alkoi mennä, kun maiskutti ruokaa suu auki, että näin kuinka pihvinriekaleet ja kasvikset pyörivät kuin kalsarit ikkunallisessa pyykkikoneessa. Koetin kestää pienen viheen, mutta sitten riitti, kun kyyditti autollaan pitkin kotikontuja ja pysähtyi erään talo luo:"Katso, tässä asuu homopari, hehehe.."
Tapailemani mies kutsui minut luokseen yökylään. Hän teki ruokaa vain itselleen eikä edes kysynyt, haluanko mitään syötävää tai juotavaa. Mässytti vaan olohuoneen sohvalla ja katsoi telkkaria. Mies ei muutenkaan ollut kovin huomaavainen, joten juttu päättyi lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemani mies kutsui minut luokseen yökylään. Hän teki ruokaa vain itselleen eikä edes kysynyt, haluanko mitään syötävää tai juotavaa. Mässytti vaan olohuoneen sohvalla ja katsoi telkkaria. Mies ei muutenkaan ollut kovin huomaavainen, joten juttu päättyi lyhyeen.
Ihan karsee, mikä tuollaista ihmistä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
häh? kirjoitti:
Lue enemmän, niin opit, että lentävä auto on suunnitteilla. Oikeasti.
Soi se luuli -oikeasti - että mun vm 2005 Nissan Almera myös lentää.
Sori, jos en ilmaissut tarpeeksi selkeästi aikaisemmin, että olisit ymmärtänyt.
Tämä hänen harhaluulonsa (yksi niistä) tuli ilmi, kun hän halusi että "mee ton puolin yli ja sitten laskeudut tonne toiselle puolelle".
Btw, olisitko ystävällisesti ilkeilemättä.
Se antaa sinusta erittäin epämiellyttävän kuvan.
Ei leikannut munakarvojaan. Ne oli puoleen väliin reittä ja saanut letille.
Ei myöskään tykännyt käydä suihkussa eli h a i s i.