Syitä miksi lopetit miehen/naisen tapailun?
Muistelin deittailuaikojani ja tuli mieleen yksi mies joka puhui taukoamatta itsestään tai saavutuksistaan. Tuntui että hän halusi vain jonkun jolla on korvat. Myös kaikki sanomani piti jotenkin vääntää niin että hän pääsi pätemään jostain.
Mies: Hei ootkos seurannut tuota (joku ajankohtainen asia)
Minä: Joo olenhan mä aika paljonkin, kyllä minusta....
Mies alkaa selittää juurta jaksaen mistä koko ajankohtaisessa jutussa on kyse vaikka juuri sanoin että olen seurannut sitä :DDD
Kommentit (9847)
Täys sininen henkilö. Sielä se etsii vieläkin exceliään joka kertoisi että mitä nyt pitäisi tehdä kun katosin. Omaa ajattelua ei siis ollut, ei minkäänlaista tunneälyä, siksi lähdin.
- naisen ominaishaju ei mielyttänyt.
- 6kk sitten eronnut 2 lapsen yh-äiti oli vielä todella katkera exälleen. En jaksanut sitä exän mollaamista - ei ollut päässyt yli, vaikka muuta minulle vakuutteli. Rikkoi kostoksi miehen omaisuutta, juoruili ja kiristi lasten tapaamisella. Sanoin tästä, mutta loukkaantui minulle.
- näitä minulla ollut 2x6kk suhde. Molemmat kahden lapsen yh-äitejä, jotka selvästi joivat liikaa. Aina kuin lapset oli muualla - täyskännit ja kun lapset oli kotona joka ilta tissuttelukännit. Juomisen tahti oli liikaa jopa minulle.
Lady ei ottanut poskeen ollenkaan. Ei jatkoon
1. Oli liian ruma
2. Liian tyhmä
3. Persoonallisuushäiriöinen
4. Työtön/ köyhä
5. Pieni munanen
6. Oma rakas mies, jonka kanssa olen edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mämä ovat siis eri tapauksia
- Mies olisi halunnut muuttaa yhteen kolmen kuukauden jälkeen ja vielä niin että olisin muuttanut hänen luokseen, homeiseen ok-taloon. Siellä oli varmasti hometta! Aina kun olin ollut kylässä jouduin heittämään vaatteet pesuun ja käymään suihkussa mutta eihän se kellarin haju mihinkään meinannut irrota. Ja kun mies tuli luokseni piti ohjata ensimmäiseksi suihkuun, mistä loukkaantui "Ai mä haisen vai?" Ei muka itse haistanut mitään.
- Miehellä oli iso muna ja kovat seksihalut, mulla ei vaan paikat kestäneet. Välillä huusin kesken aktin että sattuu ja koetin opastaa hellempään menoon, mutta kohta taas rytkytti kuin ompelukone ja tökki pohjaan asti. Liukkarikaan ei auttanut.
- Mies niisti käteensä ja koska kärsi vasektomisesta nuhasta, tuota niistämistä kävi usein. Nenäliinoja ei tuntunut osaavan käyttää, vaikka niitä ostin ja tyrkytin. Ihmetteli sitten kun en pidä kädestä..
Miesten kannattanee harkita piuhojen katkaisua tarkkaan, jos siitä voi saada jatkuvan nuhan. :-D (Psst. Se on va-so-mo-to-ri-nen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin tapailun kun selvisi että mies on pelkkä tyhjäntoimittaja. Aikuinen ihminen, jolla ei ollut elämässä mitään päämäärää, unelmia tai suunnitelmia. Kaikki oli sen hetkisten mielijohteiden toteuttamista, ei siis mitenkään vakaata elämää.
Toinen mies taas ei halunnut sitoutua vakavasti, mutta olisi halunnut seksiä ja yhdessäoloa. Olisi siis halunnut rusinat pullasta. Itse halusin enemmän joten jätin hänet elämästäni pois.
Kolmas mies taas oli kovin leuhka ja kehuskeli saavutuksillaan. Esitti piinkovaa naistenmiestä, mutta sisimmässään oli hyvin epävarma ressukka.
Yllättävän monta sitoutumiskammoista miestä on tullut vastaan. Halutaan parisuhteen kaltaiset olosuhteet kuitenkaan ilman mitään "vakavaa", koko ajan halutaan pitää verkot vesillä jos saisikin jonkun paremman. Moni tuntuu etsivän vain sitä uutuudenviehätystä yhä uudelleen. Ei siinä mitään pahaa ole, äkkiä tuollaisista eroon pääsee.
Ei monella 40- vuotiaalla naisellakaan ole enää unelmia, koska ne vaativat rahaa eikä vakituista työpaikkaa saa. 2 lasta on tehty, enempää ei tule. Edessä on vain normaalia arkea, ei mitään erikoista enää.
Miehen luonne merkkaa myös tuossa iässä enemmän kuin pituus.
Siis ei jäniksen pituus.
Jos puhutaan miehen pituuksista niin 170 cm ja 13 cm on ok.
Vähintään 175/18cm
190 /24 on miehen mitta.
Nainen osoittautui juopoksi. Halusi tavata aina ravintolassa. Tapasimme kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla nainen myönsi olevansa krapulasssa - oli kuulemma edellisenä iltana ollut tuttavan tupaantuliaiset. Toisella keralla yritti peittää krapulansa, mutta paljastui, kun veti kaksi A-oluttuoppia siinä kuin minä yhden keskioluttuopin. Myönsi lopulta olevansa "vähän väsynyt". Yritti saada seuraansa kolmannen kerran. Soitti samasta ravintolasta ja pyysi seuraksi. En lähtenyt ja kerroin, että en enää kaipaa krapulaisen naisen soittoja sunnuntai-iltapäivisin. Varmuuden vuoksi laitoin numeronsa estolistalle. Tämä siis ennen koronascamdemiaa.
Hopeakettu kirjoitti:
...spagetit ovat miltei valmiit ja kastikekin on viimeistä silausta vaille valmis, tuohon kun himpun verran valkosipulia laittaa niin hyvä tulee. Jaa mutta mutta… ...enhän minä tiedä tykkääkö hän valkosipulista? Näpyttelen pikaisesti Whatsappiin: Pidätkö valkosipulista?
-
Mutta kyllähän kaikki siitä tykkää jos vaan sopivasti laittaa. Silppuan sipulin ja porisemaan sekin, samassa ovikello soi. Siellähän se minun treffikumppani onkin, sorja heppatyttö :)
-
Pasta kun ei pahemmin odottele niin pyydän samantien syömään ja kaadan vedet siitä, pikkaisen oliiviöljyä myöskin sinne.
-
Neito ottaa itselleen ihan tolkun annoksen ja minä myös itselleni sopivasti, niitä näitä jutellessa sitten mukavasti aika menee. Kun lautaset tyhjenevät niin neito sanoo: Tämä on hyvää, otan lisää. Minä tieteskin sanomaan että syötäväksihän se on tarkoitettu. Hiven kummissaan katson sitten kun ihan järkyttävän, semmoisen raavaan miehen annoksen neito ottaa. Mietiskelen että kaipa heppaneidolla ollut pitkä päivä talleilla ja energiaahan tietenkin tarvii.
-
Tieteski seurana pöydässä rupattelen kun neito syö, lautanenhan vääjäämättä tyhjenee ja rupean jo nousemaan jotta tiskeihin kaikki… ...mitä vielä? Neito tuumaa: Tämä on tosi hyvää, kippaa lautaselle taas annoksen jolla jokin kehitysmaaperhe lie päivän pärjäisi...
...itse kohtuullisen kokoinen äijänköriläs ja oisin sillä neidon ensimmäisellä annoksella jo tullut ähkyyn...
...Silloin minulla päähäni väistämättä tuli ajatus, tämä ei taida olla match in heaven...
Jos sillä oli matoja?
Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.
Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni
Parin kuukauden mittainen tapailu päättyi siihen, kun sain tietää, että miehellä oli raskaana oleva tyttöystävä toisessa kaupungissa. Törmäsin sattumalta tähän mieheen noin 10 vuotta tämän jälkeen, jolloin yritti taas pokata minua. Hyi hitto.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Äijä kirjoitti:
Naisen pikkupöksyistä paljastui niin huono vagina että seksihaluat alkoi karista pois piakkoin.
Ulospäin tursunneet lihat, mutta en miehenä halunnut perääntyä. Kokeilin naisen värkkiä ja se paljastui vielä löysähköksi. Päätin suhteen kun en halunnut noin huonoa naista itselleni
Tuttu tunne. Meitä molempia, sua ja mua, on rangaistu samalla vaivalla.
Äijä kirjoitti:
Painot kuitennii.
Vierailija kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Jonne nyt tunnille. Ei sulla ole mitään naista ollut, tuota samaa toistoviestiä olet laittanut tähänkin ketjuun 20 kertaa. Noin kun jatkat, ei naista tulekaan.
Mies ei osannut syödä susia puikoilla, halusi aina haarukan ja veitsen.
Äijä kirjoitti:
Minulle on käynyt samoin. Laitoin käden naisen pöksyihin ja tunne oli samanlainen kuin syöttää hevoselle sokeria kämmenestään. Oli tainnut kulua viimesestä seksikerrasta "hieman" liian kauan aikaa.
Yleensä olin todella tiukkana sokkotreffien kanssa, mutta jostain syystä tuo nainen sai uskoteltua, että on ihan hyvännäköinen nainen. En kuitenkaan arvannut ihan suinpäin lähteä hänen luokseen vaikka pyysi ja sovittiin tapaaminen yhteen kahvilaan. Oltiin kuvailtu toistemme vaatetus ja minulla kävi toisaalta niin hyvä, kuin huonokin tuuri. Hyvää tuuria oli se, että hän oli ainoa asiakas juuri sillä hetkellä ja huonoa tuuria oli se, että hän oli kieltämättä ihan ok-näköinen ja aika isotissinen, mutta toinen etuhammas oli poikki. Onneksi olin valehdellut oman vaatetukseni, eikä hän tunnistanut minua. Ostin kahvin ja istuin toiseen pöytään ja soitin yhdelle naistuttavalle, että tuo nainen ei osaisi yhdistää minua hänen treffikaverikseen. Tuo kaverinainen tulikin sitten samaan kahvikaan hetken päästä, joten pääsin pälkähästä.
Vierailija kirjoitti:
Äijä kirjoitti:
Minulle on käynyt samoin. Laitoin käden naisen pöksyihin ja tunne oli samanlainen kuin syöttää hevoselle sokeria kämmenestään. Oli tainnut kulua viimesestä seksikerrasta "hieman" liian kauan aikaa.
Uteliaisuuttani kysyn:
Ajatteletteko, että häpyhuulet ovat ulos tursunnutta lihaa vaginasta?
Pahimpia ovat olleet nämä peräkammarin pojat, jotka eivät tiedä esittäisivätkö panomiestä vai rakastunutta. Sitten siitä tulee sellainen alakoululainen mieleen, välillä vannoo rakkautta ja välillä puhuu rivoja, mutta tavalla josta heti huomaa, että on vain yksinäinen ja tuskin on koskaan saanut. Luulevat usein myös treffien päätteeksi, että nyt seurustellaan. Yhdestä kuulin monta viikkoa myöhemmin ekaa kertaa uudestaan, että koska tulen tapaamaan suvun. Jos haluaisi naimisiin, niin tästä ryhmästä voisi ottaa kenet vaan, tosin ei heitä taida kukaan haluta. Muutenkin tuntuu usein olevan noita äidin helmassa viihtyviä.
Olen jopa törmännyt naisiin jotka tätä ihmistyyppiä, mutta useimmin miehiä. Ruotsin paratiisihotellin, ehkä kaudella 12, uusin joka on ilmaiseksi näkyvissä ruudussa, on yksi tällainen tyttö, puhuu tuhmia ja luulee seurustelevansa miehen kanssa, mutta mies vaan vehtaa muiden kanssa.
Toinen itseä ärsyttävä tyyppi on nämä palstan vakio kiltti mies. Eli se tyyppi, joka ei koskaan sano omaa mielipidettä mistään, näyttää olevan tyytyväisenä mukana, ei jostain syystä ikinä näe kavereitaan ja on kaikesta samaa mieltä. Sitten selviää, että kaikki sen kaverit vihaa sinua, koska kiellät miestä lähtemästä mihinkään. Sinä et koskaan ole edes tiennyt, että teitä tai häntä on jonnekin pyydetty. Joskus pyytää sinua mukaan johonkin ja selviää, että se olikin poikien ilta. Mies on ollut kasvissyöjä koko seurustelun ajan, kuulet hänen kavereilta, että käy "salaa" mäkissä lihahampparilla ja ennen ei katsonutkaan kasviksiin päin. Taas kaverit luulee, että sinä olet pakottanut. Mies ei käytä alkoholia, paitsi selviää, että ennen suhdetta veti kännin joka perjantai ja mitähän ne kaverit luulee. Poliittiset mielipiteet, suhtautuminen lapsiin ja kaikki muu onkin aiemmin ollut täysin luultujen arvojen vastaista. Sinulle mies vannoo, että on vaan esittänyt kavereille, kavereille väittää myötäilevänsä sinua. Ei voi varmaksi tietää onko miehellä persoonallisuutta lainkaan. Jossain vaiheessa hän sitten katkeroituu, kun sinä estit häntä tekemästä jotain. Jotain mistä et edes tiennyt, että hän haluaa tehdä, saatika että nyt siihen on mahdollisuus, eikä sinua olisi edes haitannut, että mies olisi tehnyt.