Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni pitää lyhyyttä naisellisena piirteenä?

Vierailija
07.10.2018 |

T. 180cm, naisellisen kropan omaava nainen

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat usein lyhyempiä kuin miehet.

Nykyisin on paljon pitkiä ihmisiä ja hyvä niin.

Vierailija
2/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä lyhyet naiset/miehet itse ajattelee niin. Olen pitkä mies, mutta viehättävimpinä pidän ehdottomasti keskipitusia tai pitkiä naisia. Jos multa kysyttäis ottaisinko mielummin 160cm vai 180cm naisen niin aivan ehdottomasti 180cm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ite tykkään pitkistä naisista. Oon ite 182.

Vierailija
4/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan pidä..naisen pitää olla väh. 164cm.

Muuten näyttää vaan persjalalta.

Vierailija
5/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituuden perusteella voi määritellä naisellisuutta.

Vierailija
6/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Persjalkaisuudella" käsittääkseni viitataan siihen, että tyypillä on lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan. Kaikilla lyhyillä ihmisillä näin ei suinkaan ole. Ärsyttää, kun tuota käytetään lyhyyden synonyymina.

Vierailija
7/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai taustalla on ikiaikainen olettama vai pitäsikö sanoa toive siitä, että unelma naine on aina miestä sirompi. - Harvoin kohtaa pariskuntaa, jossa mies on baista merkittävästi lyhyempi saati muutoin sirompi. Ja aika monella saattaa kulmat hieman johota, jos mies kirjoittaa treffipalstalla unelmakumppaninsa piirteitä hahmotellessaan esimerkiksi seuraavasti: Olethan minua pidempi, niin voin rauhassa käyttää korkkareita ja tuntea itseni mieheksi. - Toisaalta hieman miehen kannattaa olla varovainen, jos haluaa itseään merkittävästi itseään lyhyemmänkin kumppanin. Saattaa toisenkin treffipalstan kulmat kohota, jos mies maalailee kirjoittaen.. Olethan minua sitten lyhempi että mahdut nyrkin  anteeksi paremmin kainalooni ja voin sitten suojella ja puollutaa sinua...  

Vierailija
8/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet? Ei se ehkä sen monimutkaisempaa ole perustaltaan. Se, mitä ominaisuuksia joku lyhyyteen liittää ("pieni ja söpö" yms.) , lienee yksilöllistä ja monimutkaisempaa.

En ehkä osaa oikein ajatella näitä, kun itselleni pituudella on niin vähän merkitystä. Olen aina yllättynyt, jos joku pitää nimenomaan lyhyistä naisista ja oma pituuden puutteeni on jotenkin plussaa. Jos kyseessä on pitkä mies, se ihmetyttää, koska sehän on kovin epäkäytännöllistäkin. 

Vierailija
9/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset ovat tyypillisesti lyhyempiä kuin miehet. Siksi lyhyys mielletään pikemminkin naiselliseksi kuin miehekkääksi.

Vierailija
10/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Persjalkaisuudella" käsittääkseni viitataan siihen, että tyypillä on lyhyet jalat suhteessa muuhun kroppaan. Kaikilla lyhyillä ihmisillä näin ei suinkaan ole. Ärsyttää, kun tuota käytetään lyhyyden synonyymina.

Juuri näin. Pitkällä ihmisellä voi olla tosi pitkä selkä ja lyhyet jalat selkään nähden. Tunnen erään tällaisen miehen.

Vierailija
11/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittääkö joku, että suuri kroppa on erityisen naisellinen ja vastaavasti pienet ja hintelät miehet ovat erityisen miehekkäitä? Siis noin niin kuin keskimäärin?

Vierailija
12/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan koska naiset sukupuolena on lyhyempi kuin miehet sukupuolena !?!?!?

Silloin "lyhyys" on luonnollisesti naisellinen piirre. 

Vierailija
13/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet? Ei se ehkä sen monimutkaisempaa ole perustaltaan. Se, mitä ominaisuuksia joku lyhyyteen liittää ("pieni ja söpö" yms.) , lienee yksilöllistä ja monimutkaisempaa.

En ehkä osaa oikein ajatella näitä, kun itselleni pituudella on niin vähän merkitystä. Olen aina yllättynyt, jos joku pitää nimenomaan lyhyistä naisista ja oma pituuden puutteeni on jotenkin plussaa. Jos kyseessä on pitkä mies, se ihmetyttää, koska sehän on kovin epäkäytännöllistäkin. 

Olen joskus miettinyt, onko tämä jonkun sortin fetissi vai ainoastaan tottumusta, kun itse olen yli 180 ja kaikki naisystäväni ovat olleet 150-160 senttisiä. Pidän lyhyitä sääriäkin erityisen viehättävinä.

Vierailija
14/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo taidan olla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, onko tämä jonkun sortin fetissi vai ainoastaan tottumusta, kun itse olen yli 180 ja kaikki naisystäväni ovat olleet 150-160 senttisiä. Pidän lyhyitä sääriäkin erityisen viehättävinä.

Et oo outo. Itse oon 167cm ja välttelen noin lyhyitä miehiä kun sä. Kaikki miesystäväni on ollu reilusti yli 190cm ja nykynen jo 200cm. Se on miehekästä, alle 180cm on naisen pituus. Hyvä, että te lyhyet pysytte toistenne kanssa.

Tuossa näkee sen, ettei lyhyemmälläkään aina mene hissi ylös asti. 

Vierailija
15/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani kotipaikkakunnalla oli kasi huomiota herättävän pitkää nuorta naista. Useimmat miehet tuumasivat, ettei niitä voi hakea tanssiin, kun niitä pitäisi ohjailla melkein sukkanauhoista. Mies haluaa olla se pidempi.

Vierailija
16/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen kuinka ap jaksaa vatvoa samaa asiaa viikosta toiseen? "Miksi miehet tykkää lyhyistä ja vaaleista?" jne. Silloinkin täällä oli lauma pituuskompleksisia naisia mm. kertomassa kuinka jossain *nälänhädästä kärsivässä kehitysmaassa* pituus korreloi äo:n kanssa. Eikö se vaan riitä, että viehätätte keitä viehätätte? Varmasti 200 cm pitkät miehet viehättyvät useammin 180 cm naisista kuin minulaisistani 160-senttisistä? Joskus luin, että naiset (keskimäärin) kuvasivat unelmakumppaninsa olevan itseään 21 cm pidempi, miesten unelmakumppani (keskimäärin) olisi heitä 9 cm lyhyempi. Ja harvalle tuo pituus on niin ratkaisevassa asemassa, mitä on korvien välissä ratkaisee. Vaikeat kompleksit voivat tietenkin olla paha turn off parisuhdemarkkinoilla. Koska ilmiannetaan?

Vierailija
17/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo taidan olla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo outo. Itse oon 167cm ja välttelen noin lyhyitä miehiä kun sä. Kaikki miesystäväni on ollu reilusti yli 190cm ja nykynen jo 200cm. Se on miehekästä, alle 180cm on naisen pituus. Hyvä, että te lyhyet pysytte toistenne kanssa.

Olipa nolo kommentti. Jos oikeasti olisit itsevarma pituudestasi, sulla ei olisi tarvetta haukkua täällä lyhyitä. Hassuinta kommentistasi tekee se, ettet itsekään ole mikään erityisen pitkä mutta haukut täällä lyhyitä. 

Vierailija
18/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, koska se on naisellisempaa ku pituus ja isokokosuus. :D On naisellista olla pienikokonen ku isokokonen.

Ihan niinku miehilläki on miehekkäämpää olla pitkä kun lyhyt?!? tyhmä kysymys.

Kyllä silti pitkäki nainen voi olla naisellinen, mut harvemmin niin päin. Tietty on sit erikseen ne jotka tykkää pitkistä naisista. Ja jotkut tykkää lyhyemmistä miehistäkin, mut se on vaan harvinaisempaa.

Vierailija
19/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Pituus korreloi luiden paksuuden kanssa. Ei liene sattumaa, että pituusjäteillä on myös lapiomaiset kädet ja kengännumero sen mukainen. Lihakset voivat olla vaatimattomat. 

Osa pitkistä naisista ja miehistä on myös röyhkeitä pituutensa takia ja se on enemmänkin maskuliininen ei-toivottu ominaisuus, kun taas juonittelu on ei-toivottu feminiininen ominaisuus. 

S-m kokoiset kädet ja 39-40 nyt ei mikään hirveän iso ole. Vois kyllä olla vähän isommat, niin olis sopusuhtaiset mun kroppaan.

Ap

Vierailija
20/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen kuinka ap jaksaa vatvoa samaa asiaa viikosta toiseen? "Miksi miehet tykkää lyhyistä ja vaaleista?" jne. Silloinkin täällä oli lauma pituuskompleksisia naisia mm. kertomassa kuinka jossain *nälänhädästä kärsivässä kehitysmaassa* pituus korreloi äo:n kanssa. Eikö se vaan riitä, että viehätätte keitä viehätätte? Varmasti 200 cm pitkät miehet viehättyvät useammin 180 cm naisista kuin minulaisistani 160-senttisistä? Joskus luin, että naiset (keskimäärin) kuvasivat unelmakumppaninsa olevan itseään 21 cm pidempi, miesten unelmakumppani (keskimäärin) olisi heitä 9 cm lyhyempi. Ja harvalle tuo pituus on niin ratkaisevassa asemassa, mitä on korvien välissä ratkaisee. Vaikeat kompleksit voivat tietenkin olla paha turn off parisuhdemarkkinoilla. Koska ilmiannetaan?

Mikä saa sut kuvittelemaan, että mä olisin aloittanut kyseisen ketjun, jossa vain haukuttiin pitkiä naisia? En aloittanut sitä, tai muitakaan täällä olleita pituuskeskusteluja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi