Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni pitää lyhyyttä naisellisena piirteenä?

Vierailija
07.10.2018 |

T. 180cm, naisellisen kropan omaava nainen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen kuinka ap jaksaa vatvoa samaa asiaa viikosta toiseen? "Miksi miehet tykkää lyhyistä ja vaaleista?" jne. Silloinkin täällä oli lauma pituuskompleksisia naisia mm. kertomassa kuinka jossain *nälänhädästä kärsivässä kehitysmaassa* pituus korreloi äo:n kanssa. Eikö se vaan riitä, että viehätätte keitä viehätätte? Varmasti 200 cm pitkät miehet viehättyvät useammin 180 cm naisista kuin minulaisistani 160-senttisistä? Joskus luin, että naiset (keskimäärin) kuvasivat unelmakumppaninsa olevan itseään 21 cm pidempi, miesten unelmakumppani (keskimäärin) olisi heitä 9 cm lyhyempi. Ja harvalle tuo pituus on niin ratkaisevassa asemassa, mitä on korvien välissä ratkaisee. Vaikeat kompleksit voivat tietenkin olla paha turn off parisuhdemarkkinoilla. Koska ilmiannetaan?

Mikä saa sut kuvittelemaan, että mä olisin aloittanut kyseisen ketjun, jossa vain haukuttiin pitkiä naisia? En aloittanut sitä, tai muitakaan täällä olleita pituuskeskusteluja.

Ap

No hyvä kuulla. Tosiaan täällä on ihan riittävästi ketjuja aiheesta. Helposti kaikki tällaiset menevät kaikkien loputtomaksi haukkumiseksi koska nämä ketjut houkuttavat huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä magneetin lailla ja tietysti trolleja seurakseen.

Pituus on tietysti silmäänpistävä ominaisuus, mutta kaikille oikeasti viehättäville ja elämästä nauttiville ihmisille löytyy kyllä ottaja. Mitä jos sitä oikeasti keskittyisi siihen mikä itsessä on hyvää ja pyrkisi kehittymään hyväksi kaikessa mihin voi itse vaikuttaa.

180-senttinen nainen ei ole vielä sellainen kummajainen, että pariutuminen olisi mahdotonta. Vika ei ole myöskään niissä miehissä tai naisissa, jotka suosivat lyhyempiä. Pitää vain löytää ne, joiden kysyntää itse vastaa. Itse 160-senttisenä en aloittaisi kumppaninmetsästystä koripalloilijoista, varmasti pidemmät naiset ovat enemmän heidän mieleensä. Parasta olisi jonain päivänä hyväksyä pituutesi ilman, että tarvitsee asettua vastakkain muiden naisten kanssa taikka hämmästellä muiden mieltymyksiä.

Vierailija
22/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat usein lyhyempiä kuin miehet.

Nykyisin on paljon pitkiä ihmisiä ja hyvä niin.

Mitä hyvää siinä on? Ei nykyihminen tarvitse lisäpituutta mihinkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen kuinka ap jaksaa vatvoa samaa asiaa viikosta toiseen? "Miksi miehet tykkää lyhyistä ja vaaleista?" jne. Silloinkin täällä oli lauma pituuskompleksisia naisia mm. kertomassa kuinka jossain *nälänhädästä kärsivässä kehitysmaassa* pituus korreloi äo:n kanssa. Eikö se vaan riitä, että viehätätte keitä viehätätte? Varmasti 200 cm pitkät miehet viehättyvät useammin 180 cm naisista kuin minulaisistani 160-senttisistä? Joskus luin, että naiset (keskimäärin) kuvasivat unelmakumppaninsa olevan itseään 21 cm pidempi, miesten unelmakumppani (keskimäärin) olisi heitä 9 cm lyhyempi. Ja harvalle tuo pituus on niin ratkaisevassa asemassa, mitä on korvien välissä ratkaisee. Vaikeat kompleksit voivat tietenkin olla paha turn off parisuhdemarkkinoilla. Koska ilmiannetaan?

Mikä saa sut kuvittelemaan, että mä olisin aloittanut kyseisen ketjun, jossa vain haukuttiin pitkiä naisia? En aloittanut sitä, tai muitakaan täällä olleita pituuskeskusteluja.

Ap

No hyvä kuulla. Tosiaan täällä on ihan riittävästi ketjuja aiheesta. Helposti kaikki tällaiset menevät kaikkien loputtomaksi haukkumiseksi koska nämä ketjut houkuttavat huonolla itsetunnolla varustettuja ihmisiä magneetin lailla ja tietysti trolleja seurakseen.

Pituus on tietysti silmäänpistävä ominaisuus, mutta kaikille oikeasti viehättäville ja elämästä nauttiville ihmisille löytyy kyllä ottaja. Mitä jos sitä oikeasti keskittyisi siihen mikä itsessä on hyvää ja pyrkisi kehittymään hyväksi kaikessa mihin voi itse vaikuttaa.

180-senttinen nainen ei ole vielä sellainen kummajainen, että pariutuminen olisi mahdotonta. Vika ei ole myöskään niissä miehissä tai naisissa, jotka suosivat lyhyempiä. Pitää vain löytää ne, joiden kysyntää itse vastaa. Itse 160-senttisenä en aloittaisi kumppaninmetsästystä koripalloilijoista, varmasti pidemmät naiset ovat enemmän heidän mieleensä. Parasta olisi jonain päivänä hyväksyä pituutesi ilman, että tarvitsee asettua vastakkain muiden naisten kanssa taikka hämmästellä muiden mieltymyksiä.

Mä olen kyllä sinut pituuteni kanssa ja jos olisi mahdollista, ottaisin muutaman sentin lisääkin. Ihmetyttää vain väite, ettei pitkä nainen ole naisellinen ja jotkut jopa pokkana väittävät, ettei pitkää naista erota miehestä takaapäin katsottaessa. Kun se kropan mallikaan ei ole pituudesta kiinni, kuten jotkut väittävät.

Ap

Vierailija
24/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen kyllä sinut pituuteni kanssa ja jos olisi mahdollista, ottaisin muutaman sentin lisääkin. Ihmetyttää vain väite, ettei pitkä nainen ole naisellinen ja jotkut jopa pokkana väittävät, ettei pitkää naista erota miehestä takaapäin katsottaessa. Kun se kropan mallikaan ei ole pituudesta kiinni, kuten jotkut väittävät.

Ap

No pitkä nainen ei ole naisellinen (lue viehättävä) niiden mielestä, jotka etsivät lyhyempää naista. Pitkä nainen on viehättävä niiden mielestä, jotka pitkistä naisista pitää. Tuota, ettei naista tunnista naiseksi ei kuule itsevarman ja älykkään ihmisen suusta, joten mitä sinä heistä välität. "Ei jatkoon" sanoisin heistä itse. Näillä aloituksilla saat kyllä varmasti kuulla mitä kummallisempia kommentteja pituudestasi juuri näiltä ihmisiltä koska aloitus vahvasti viittaisi asian olevan kipukohtasi. Mikäs sen suurempi ilo kuin kiusata av:ssa. Jos saat kuitenkin jotain irti tästä niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
25/32 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan siis oikeassa elämässä kuullut tällaisesta ajatuksesta. Ainoastaan keskustelupalstoilla. tiedän ainakin että monissa kulttuureissa joissa ihmiset ovat lyhyitä miehet valitsevat mieluiten itseään hieman pidemmän tai vähintään saman pituisen naisen jotta lapsista tulisi heitä pidempiä. Kuten kiinalaiset. 

Yleisesti ottaen kansallisuudesta piittaamatta tutkimuksien mukaan miehet kuitenkin tykkäävät naisista jotka ovat enintään päänmitan verran lyhyempiä ja kokevat ongelmallisena jos nainen on tätä lyhyempi. Rakkaus tekee kuitenkin sokeaksi pituudelle joten jos mies on rakastunut niin hän ei ajattele naisen pituutta ollenkaan. 

Eniveis, naisellisen naisen oletetaan olevan siro. Se ei ole sama asia kuin lyhyt. Lyhyt ei ole synonyymi myöskään pienikokoiselle. Lyhyt voi nimittäin olla melkoinen mörssäri pidempään naiseen verrattuna. 

Vierailija
26/32 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa nyt vähän nykyään on pitempiä ihmisiä, viellä 5 vuotta sitten suurin osa 30 ja 40 vuotiaista oli keski-eurooppalaisen mittaisia, mutta nyt ollaan Hocus Pocus kaikki 190 senttisiä, voihan mandela efekti sentää.

Vierailija
27/32 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat hevosmaisia.

Vierailija
28/32 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat hevosmaisia.

Hevonen on kaunis eläin. :) vahva ja kaunis.

Vierailija
29/32 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen niin, että jos nainen on noin 155-165cm, hän on parhaassa tapauksessa hyvin sopusuhtainen, siro, urheilullinen ja kantaa vaatteensa hyvin. Ns täyttää vaatteet (xs-s) joka paikasta. Yleensä tämän pituiset myös kantavat itsensä kauniisti.

Sitten tätä lyhyemmän ovat todella pikkuruisia, jopa lapsekkaan pieniä. Jos nainen on alle 155, hän näyttää hyvin herkästi myös lihavalta, mikäli painoa on aikuisen verran, eli yli 50kg.

Sitten taas pitkä nainen. Hän voi olla näyttävä, pitkä ja hoikka. Tällöin on kuitenkin riski, ja aika yleinenkin ongelma, että nainen on luinen ja vähän kömpelö. Tuntuu että luisilla pitkillä säärillä kävely, urheilu yms näyttää siltä kuin bambi luistelisi jäällä. Usein myös pitkä ja hoikka nainen ei täytä vaatteita kauniisti, ja esim farkkupylly näyttää lähinnä tyhjältä. Jos taas pitkä nainen on normaalipainoinen tai lihava, hän on naisellisuudesta kaukana. Iso nainen on enemmänkin emäntä, ja siinä mies ei saa enää kokea ottavansa neitoa syliinsä, vaan neito voi napata halutessaan miehen syliinsä.

Vierailija
30/32 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen niin, että jos nainen on noin 155-165cm, hän on parhaassa tapauksessa hyvin sopusuhtainen, siro, urheilullinen ja kantaa vaatteensa hyvin. Ns täyttää vaatteet (xs-s) joka paikasta. Yleensä tämän pituiset myös kantavat itsensä kauniisti.

Sitten tätä lyhyemmän ovat todella pikkuruisia, jopa lapsekkaan pieniä. Jos nainen on alle 155, hän näyttää hyvin herkästi myös lihavalta, mikäli painoa on aikuisen verran, eli yli 50kg.

Sitten taas pitkä nainen. Hän voi olla näyttävä, pitkä ja hoikka. Tällöin on kuitenkin riski, ja aika yleinenkin ongelma, että nainen on luinen ja vähän kömpelö. Tuntuu että luisilla pitkillä säärillä kävely, urheilu yms näyttää siltä kuin bambi luistelisi jäällä. Usein myös pitkä ja hoikka nainen ei täytä vaatteita kauniisti, ja esim farkkupylly näyttää lähinnä tyhjältä. Jos taas pitkä nainen on normaalipainoinen tai lihava, hän on naisellisuudesta kaukana. Iso nainen on enemmänkin emäntä, ja siinä mies ei saa enää kokea ottavansa neitoa syliinsä, vaan neito voi napata halutessaan miehen syliinsä.

Heh, aika osuva 👌

Vierailija
31/32 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo taidan olla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin miehet? Ei se ehkä sen monimutkaisempaa ole perustaltaan. Se, mitä ominaisuuksia joku lyhyyteen liittää ("pieni ja söpö" yms.) , lienee yksilöllistä ja monimutkaisempaa.

En ehkä osaa oikein ajatella näitä, kun itselleni pituudella on niin vähän merkitystä. Olen aina yllättynyt, jos joku pitää nimenomaan lyhyistä naisista ja oma pituuden puutteeni on jotenkin plussaa. Jos kyseessä on pitkä mies, se ihmetyttää, koska sehän on kovin epäkäytännöllistäkin. 

Olen joskus miettinyt, onko tämä jonkun sortin fetissi vai ainoastaan tottumusta, kun itse olen yli 180 ja kaikki naisystäväni ovat olleet 150-160 senttisiä. Pidän lyhyitä sääriäkin erityisen viehättävinä.

Et oo outo. Itse oon 167cm ja välttelen noin lyhyitä miehiä kun sä. Kaikki miesystäväni on ollu reilusti yli 190cm ja nykynen jo 200cm. Se on miehekästä, alle 180cm on naisen pituus. Hyvä, että te lyhyet pysytte toistenne kanssa.

Olipa nolo kommentti. Jos oikeasti olisit itsevarma pituudestasi, sulla ei olisi tarvetta haukkua täällä lyhyitä. Hassuinta kommentistasi tekee se, ettet itsekään ole mikään erityisen pitkä mutta haukut täällä lyhyitä. 

Niinpä, mitä tuo naikkonen tekee pitkien miesten seurassa. Hus, pois sieltä.

Vierailija
32/32 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on suhteellista tietysti. Miehen nyt vain oletetaan olevan naista pidempi, mutta kaksimetriselle miehelle 180-senttinenkin on naisellinen. 175-senttiselle ei niinkään. Onneksi meitä löytyy eri pituisina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän