Vierailija

Me ei olla kyllä lainkaan häveliäitä. Yhtenä päivänä nauroin että toimiikohan kukaan muu näin, kun tullessani vessasta vedin housuja reisistä ylös samaan aikaan kun kävelin jo vessasta ulos :D Samaan tapaan saatan käydä ovi auki/raollaan vaikka paskalla. Tai juosta housut kintuissa hakemaan lisää paperia jos vessasta paperi loppu. Kun nyt erittelen näitä näin mielessäni niin alan miettimään että onko tää kovinkin poikkeavaa, vai onko muitakin jotka voivat olla kumppaninsa seurassa ihan yhtä estottomia kuin yksin ollessaankin?

• ylös 44
  • alas 103

Sivut

Kommentit (73)

Vierailija

Minusta tuollainen ei ole estotonta, vaan ällöttävää. En piilottele puolisolta vessassakäyntejäni, mutta en myöskään pidä kohteliaana ja ystävällisenä hieroa paskaa toisen naamaan.

• ylös 213
  • alas 51
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oleskelen kotona paljon alasti/alushousuissa, mutta vessatoimitukset pidän yksityisinä, samoin kumppani. Meillä ei myöskään piereskellä seurassa, vahinkotöräykset tietysti oma asiansa, eikä niitä kumpikaan kauhistele, yöki tai noteeraa. Terveysasioista, myös niistä "ällöistä", pystytään kyllä puhumaan, mutta ei meillä vaikkapa ruokapöydässä ripulivaivoja vatvota. Luonnollisia asioita kaikki, mutta tietyt asiat on kiva pitää piilossa. Seksiä on usein, yhä monen yhteisen vuoden jälkeenkin, ja se se vasta kaukana häveliäästä onkin.

• ylös 126
  • alas 24
Vierailija

En ottaisi kumppaniksi miestä joka olisi niin häveliäinen että arkipäivän jutut ahdistaisivat. Kumppanin pitää olla sellainen jonka kanssa pystyy tekemää asioita joita usein kehtaat vain tehdä yksin.

• ylös 81
  • alas 8
Vierailija

Kotona saa kulkea alasti, yhdessä käydään saunassa ja nukutaan ja lapsikin on hankittu (mies oli mukana synnytyksessä), niin en ymmärrä mitä piiloteltavaa tai häpeiltävää tässä on.

• ylös 74
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollainen ei ole estotonta, vaan ällöttävää. En piilottele puolisolta vessassakäyntejäni, mutta en myöskään pidä kohteliaana ja ystävällisenä hieroa paskaa toisen naamaan.

Taisit käsittää jotain väärin, sillä emme tosiaankaan hiero ulostetta toistemme naamoihin! Olisi mustakin todella ällöttävää ja epähygienistäkin ;) Mutta tavalliset ruumiintoiminnot, toisiamme likaamatta voidaan hyvin hoitaa toistemme läsnäollessa. Ollaanhan me joskus patikointiretkellä menty yhdessä puskapaskallekin parin metrin päähän toisistamme. Sentään ei käsistä kiinni pidetty.

ap

• ylös 54
  • alas 59
Vierailija

Makailen tässä sohvalla alasti haarat levällään mieheen päin. Eipä tuo ole moksiskaan.

• ylös 22
  • alas 27
Vierailija

Meillä voidaan olla alasti kotona (kahdestaan), voidaan jutella kaikesta, pissalla voidaan käydä ovi raollaan tai niin että toinen kylppärissä. Mutta haisevat jutut hoidetaan kyllä itsenäisesti ja yksin. En koe, että se on häveliästä, vaan huomaavaista.

• ylös 117
  • alas 2
Vierailija

Arveletko sen vessan oven olevan siinä häveliäisyyssyistä, se pitää kätevästi myös hajut WC:n puolella. Kuulostatte porukalta, jolta unohtuu myös käsienpesu WC käynnin jälkeen... tulevaisuudessa vauvan vaipat vaihtuvat kätevästi keittiön pöydällä, myös kylässä ollessa... tai sohvalla.

• ylös 77
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ottaisi kumppaniksi miestä joka olisi niin häveliäinen että arkipäivän jutut ahdistaisivat. Kumppanin pitää olla sellainen jonka kanssa pystyy tekemää asioita joita usein kehtaat vain tehdä yksin.

Mä ajattelen ihan samoin! Koen että mulle on nimenomaan tosi tärkeää se että voin olla kumppanini kanssa ihan yhtä rennosti ja oma itseni kuin voisin olla ypöyksinkin. Ei tarvitse muuttaa omaa toimintaa mihinkään suuntaan vaikka se oma rakas onkin läsnä. Musta ihaninta on tulla juurikin hyväksytyksi täysin omana (suht ällöttävänä?) itsenäni. :)

ap

• ylös 21
  • alas 21
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arveletko sen vessan oven olevan siinä häveliäisyyssyistä, se pitää kätevästi myös hajut WC:n puolella. Kuulostatte porukalta, jolta unohtuu myös käsienpesu WC käynnin jälkeen... tulevaisuudessa vauvan vaipat vaihtuvat kätevästi keittiön pöydällä, myös kylässä ollessa... tai sohvalla.

Normaali hygienisyys on ihan erillinen asia tän kanssa. Ei ole epähygienistä vaikka olisikin ovi auki vessassa tai piereskelisi toisen vieressä. 

Käsiä tietenkin pesen ja keittiön pöydän pidän kaukana ulosteista, juurikin hygieniasyistä. Hyvin voisin kyllä sohvalla vaihtaa vauvalle vaipan, toki joku hoitoalusta siinä välissä. Kylässä taas kuuluu ainakin musta toimia sen kodin omistajan säännöillä.

ap

• ylös 15
  • alas 31
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä levittäisi paskanhajua muualle asuntoon pitämällä ovea auki...

Toki pointti olikin että toimitteko toisin ollessanne yksin/puolisonne kanssa. Tietenkin silloin jos yksin ollessasikin suljet aina kakalle mennessäsi oven hajusyistä, niin ei ole pienintäkään syytä eritoten jättää sitä auki kumppaninkaan ollessa paikalla... :D (Mä toimin samalla lailla aloituksessa kuvaamallani tavalla myös yksin ollessani.)

ap

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Aika normaalia minusta. Mä itseasiassa oon melko estoinen ihminen muutoin, mutta puolisoni kotona ollessa teen noita samoja asioita. Vessan oven pitäisin kyllä mieluiten kiinni, mutta pikkulapsia kun on, niin se on ihan turha laittaa kiinni.

• ylös 9
  • alas 11
Vierailija

Vaimoni lievästi häpeilee alastomuuttaan, vaikka omistaa upean kropan :-)

Itse saatan varsinkin kesällä hillua alasti tuntikausia, eikä minua haittaa pieni möhömahani ja lihakseton kroppani. Tuskin vaimoanikaan.

Nuo vessahommien tekeminen ovi avoinna on mielestäni outoa, jotenkin perverssiä, enkä kyllä koskaan itse toimisi niin, eikä kyllä vaimonikaan.

• ylös 35
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä levittäisi paskanhajua muualle asuntoon pitämällä ovea auki...

Toki pointti olikin että toimitteko toisin ollessanne yksin/puolisonne kanssa. Tietenkin silloin jos yksin ollessasikin suljet aina kakalle mennessäsi oven hajusyistä, niin ei ole pienintäkään syytä eritoten jättää sitä auki kumppaninkaan ollessa paikalla... :D (Mä toimin samalla lailla aloituksessa kuvaamallani tavalla myös yksin ollessani.)

ap

Ne etkö ajattele yhtään sitä kumppania.? Ei varmaan kenestäkään ole mukava haistella toisen kakkoja. 

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ei olla kyllä lainkaan häveliäitä. Yhtenä päivänä nauroin että toimiikohan kukaan muu näin, kun tullessani vessasta vedin housuja reisistä ylös samaan aikaan kun kävelin jo vessasta ulos :D Samaan tapaan saatan käydä ovi auki/raollaan vaikka paskalla. Tai juosta housut kintuissa hakemaan lisää paperia jos vessasta paperi loppu. Kun nyt erittelen näitä näin mielessäni niin alan miettimään että onko tää kovinkin poikkeavaa, vai onko muitakin jotka voivat olla kumppaninsa seurassa ihan yhtä estottomia kuin yksin ollessaankin?

Eli et pese käsiä käynnin jälkeen, jos juokset housut puolitangossa vessasta pois.

Ymmärsinkö oikein?

• ylös 35
  • alas 1
nainen29

Käyn vessassa yksin, putsaan hammasvälini yksin, vältän piereskelyä ja röyhtäilyä ja nenänkaivuuta seurassa.

Mies taas tekee tätä kaikkea seurassa, huomautteluista huolimatta. Pahinta on illalla sängyssä piereskely.

12 vuotta yhdessä ja en koe enää mitään seksuaalista vetovoimaa miestäni kohtaan. Eikä ymmärrä ollenkaaaaaaan mistä kenkä puristaa tai miten se voi puristaa niin paljon.

Minusta voi olla luonnollinen ja oma itsensä olematta epäkohtelias puolisoa kohtaan. Tietty yksityisyys parisuhteessa säilyttää kipinän mielestäni paremmin.

Mies saa kyllä pian etsiä itselleen oman pieru-Justiinan jonka kanssa viettäköön sitten niitä tuhnunhajuisia sänkyhetkiä ja yhteisiä aamup*skalla istumisia. Minä olen mieluummin vaikka yksin.

• ylös 53
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.