Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kanssa asuvat: Kuinka häveliäitä olette kotona?

Vierailija
07.10.2018 |

Me ei olla kyllä lainkaan häveliäitä. Yhtenä päivänä nauroin että toimiikohan kukaan muu näin, kun tullessani vessasta vedin housuja reisistä ylös samaan aikaan kun kävelin jo vessasta ulos :D Samaan tapaan saatan käydä ovi auki/raollaan vaikka paskalla. Tai juosta housut kintuissa hakemaan lisää paperia jos vessasta paperi loppu. Kun nyt erittelen näitä näin mielessäni niin alan miettimään että onko tää kovinkin poikkeavaa, vai onko muitakin jotka voivat olla kumppaninsa seurassa ihan yhtä estottomia kuin yksin ollessaankin?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun puolisoon kuin parhaaseen ystävään enkä keksi yhtäkään syytä sille, miksi hänen pitäisi osallistua ulosteeni löyhkän haisteluun tai miksi haluan  hänen seuraavan, miten puhdistan hampaanvälejä tai teen kasvonaamion. Vastaavasti mies ei oleta, että erityisesti nauttisin moottorisahan korjaamisesta keittiön pöydällä, joten hän korjaa koneet jossain muualla. Se bensankatku ei minusta kuulu kotiin, joten olen aika lailla estoinen tämän asian suhteen.

En kaivele nenääni ruokapöydässä, en syö räkää,  et tongi peräaukkoani etsien kihomadonmunia jne. edes ollessani yksin, mutta tällä palstalla olen oppinut, että tuollaiset lähinnä apinamaiset asiat ovat osa joidenkin parisuhdetta. Onneksi minulle osui mies, joka ei halua minun tarkastelevan ja ihastelevan ulostettaan, vaan hän kykenee suolentyhjennykseen suljetun oven takana ilman rupatteluseuraa.

Vierailija
62/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa teillä haistaa pahalle, jos molemmat paskoo ovi auki. Yäk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun puolisoon kuin parhaaseen ystävään enkä keksi yhtäkään syytä sille, miksi hänen pitäisi osallistua ulosteeni löyhkän haisteluun tai miksi haluan  hänen seuraavan, miten puhdistan hampaanvälejä tai teen kasvonaamion. Vastaavasti mies ei oleta, että erityisesti nauttisin moottorisahan korjaamisesta keittiön pöydällä, joten hän korjaa koneet jossain muualla. Se bensankatku ei minusta kuulu kotiin, joten olen aika lailla estoinen tämän asian suhteen.

En kaivele nenääni ruokapöydässä, en syö räkää,  et tongi peräaukkoani etsien kihomadonmunia jne. edes ollessani yksin, mutta tällä palstalla olen oppinut, että tuollaiset lähinnä apinamaiset asiat ovat osa joidenkin parisuhdetta. Onneksi minulle osui mies, joka ei halua minun tarkastelevan ja ihastelevan ulostettaan, vaan hän kykenee suolentyhjennykseen suljetun oven takana ilman rupatteluseuraa.

Ihanaa kärjistämistä😂

Vierailija
64/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla kyllä lainkaan häveliäitä. Yhtenä päivänä nauroin että toimiikohan kukaan muu näin, kun tullessani vessasta vedin housuja reisistä ylös samaan aikaan kun kävelin jo vessasta ulos :D Samaan tapaan saatan käydä ovi auki/raollaan vaikka paskalla. Tai juosta housut kintuissa hakemaan lisää paperia jos vessasta paperi loppu. Kun nyt erittelen näitä näin mielessäni niin alan miettimään että onko tää kovinkin poikkeavaa, vai onko muitakin jotka voivat olla kumppaninsa seurassa ihan yhtä estottomia kuin yksin ollessaankin?

Ei tuo ole estotonta, vaan noloa ja junttia. Ei ole kohteliasta käydä kakkosella niin, että ovi auki (!!!). Luonnonlapsi voi olla ja estoton, mutta ihan toisenlaisissa tilanteissa. Vessahommat on yksityisiä.

En ymmärrä, mitä hauskaa tai nauramisen arvoista ap näkee omassa käytöksessään. En kehtaisi edes anonyymisti tunnustaa mitään tuollaista.

---En mä nyt tietenkään muiden ulkopuolisten läsnä ollessa ovi auki vessassa käy.

ap

Tätä epäilen kyllä vahvasti.

Vierailija
65/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ihan samoin ajattelen.

Vierailija
66/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakäynnit on yksityisiä, muutoin saatan viettää aikaa kotona esim. alasti suihkun jälkeen vaikka koko loppuillan.

Vierailija
67/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku, joka harrastaa vessailua ovet selällään, röhnöttää haarat levällään sohvalla, kulkee alusvaatteissa päivät pitkät ja muuta vastaavaa, että seksielämä siitä paranee ja on estottomampaa kuin näillä, jotka vessa-asioivat ovet kiinni ja pukeutuvat muuhunkin kuin alusvaatteisiin. Väittäisin, että tuollainen "estottomuus" päinvastoin laskee sukupuolista vetovoimaa. Ollaanhan sitä kuinn kaverien kesken.

Vierailija
68/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin jo lapsena, että tietyt asiat hoidetaan yksityisesti. Se on lähtemättömästi selkärangassani, enkä pysty muunlaiseen. Itse asiassa inhoan ihmisiä, jotka suorittavat nenän kaivuuta ja eri ruumiinosien rapsuttelua muiden nähden ja kuullen. omat lapseni kasvatin samaan tapaan, enkä ole huomannut heidän erityisesti kärsivän, vaikka eivät luullaksenijaa näitä eritehommia puolisoidensa kanssa.

Vierailija
69/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole estotonta, vaan noloa ja junttia. Ei ole kohteliasta käydä kakkosella niin, että ovi auki (!!!). Luonnonlapsi voi olla ja estoton, mutta ihan toisenlaisissa tilanteissa. Vessahommat on yksityisiä.

En ymmärrä, mitä hauskaa tai nauramisen arvoista ap näkee omassa käytöksessään. En kehtaisi edes anonyymisti tunnustaa mitään tuollaista.

---En mä nyt tietenkään muiden ulkopuolisten läsnä ollessa ovi auki vessassa käy.

ap

Tätä epäilen kyllä vahvasti.

Sama. Mä oikeasti uskon että teidän kaikki vieraat saa kuulla tämän saman tarinan siitä kuinka avoin ja erikoinen sä olet + jollekkin näytät ihan livenä että kaikki varmasti ”uskoo”.

Se on kiusallista.

Vierailija
70/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä käydään kakkos hädällä ihan ovi kiinni. Pisulla tulee monestikkin käytyä, niin että toinen harjaa vieressä hampaita/ on suihkussa. Piereskellä en kehtaa miehen läsnäollessa, mutta mies kyllä päästelee ilmat pihalle, eikä se minua häiritse. Silloin röyhtäillään, kun tuntuu siltä. Vaatteet pidän yleensä päällä, kun en ole ihan niin tyytyväinen omaan kroppaani, että haluaisin hillua puolialasti. Kaikista asioista voidaan keskustella toisten kanssa, oli kyse sitten ripulista tai menkoista.

Vierailija
71/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteleeko joku, joka harrastaa vessailua ovet selällään, röhnöttää haarat levällään sohvalla, kulkee alusvaatteissa päivät pitkät ja muuta vastaavaa, että seksielämä siitä paranee ja on estottomampaa kuin näillä, jotka vessa-asioivat ovet kiinni ja pukeutuvat muuhunkin kuin alusvaatteisiin. Väittäisin, että tuollainen "estottomuus" päinvastoin laskee sukupuolista vetovoimaa. Ollaanhan sitä kuinn kaverien kesken.

Olet oikeassa. Kuka tahansa noin käyttäytyvä ihminen saa ainoastaan aikaa syvää kuvotusta ja inhoa.

Vierailija
72/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kummallinen, kun en yksinkään kävele housut kintuissa (miksi?) tai vaella alasti ympäri kämppää.

Vierailija
73/73 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä käydään kakkos hädällä ihan ovi kiinni. Pisulla tulee monestikkin käytyä, niin että toinen harjaa vieressä hampaita/ on suihkussa. Piereskellä en kehtaa miehen läsnäollessa, mutta mies kyllä päästelee ilmat pihalle, eikä se minua häiritse. Silloin röyhtäillään, kun tuntuu siltä. Vaatteet pidän yleensä päällä, kun en ole ihan niin tyytyväinen omaan kroppaani, että haluaisin hillua puolialasti. Kaikista asioista voidaan keskustella toisten kanssa, oli kyse sitten ripulista tai menkoista.

Meillä mies aloitti piereskelyn aikanaan. Sanoin siitä ensin, ei juurikaan vaikuttanut mitenkään. Aloin itsekin sitten päästellä, se oli muuten keino millä sain hänen sitä hiukan vähentämään  kun ehkä tajusi miten mieltä ylentävää se on ;)  Ensi kerroillani hän järkyttyi että mitä sä siinä pieret, no eipä ollut varaa kommentoida vaikka meinasikin sitä että naiset eivät piere. Jaajaa.

Vessassa käydään yksin ja ovi kiinni, kaikilla asioilla. Menkoista voimme puhua, lähinnä vain toki se että onko ne vai eikö ole että tietää toinenkin "varautua" jos vaikka romantiikkapuuhiin olemme ryhtymässä. Alusvaatteisillamme emme hillu kotona.

Ikä 35 ja 38. Keskituloisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän