Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison kanssa asuvat: Kuinka häveliäitä olette kotona?

Vierailija
07.10.2018 |

Me ei olla kyllä lainkaan häveliäitä. Yhtenä päivänä nauroin että toimiikohan kukaan muu näin, kun tullessani vessasta vedin housuja reisistä ylös samaan aikaan kun kävelin jo vessasta ulos :D Samaan tapaan saatan käydä ovi auki/raollaan vaikka paskalla. Tai juosta housut kintuissa hakemaan lisää paperia jos vessasta paperi loppu. Kun nyt erittelen näitä näin mielessäni niin alan miettimään että onko tää kovinkin poikkeavaa, vai onko muitakin jotka voivat olla kumppaninsa seurassa ihan yhtä estottomia kuin yksin ollessaankin?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt vauhdissa, paskanhajua riittää.

Vierailija
42/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wc:ssä käymme yksin ja ovi suljettuna. En oikein ymmärrä, mikä hinku joillain ihmisillä on änkeä vessaan silloin, kun siellä on joku, eikö voi hetkeä pidätellä. Jos wc:ssä aiheutuisi ääniä, avataan vesihana. On epämiellyttävää itse vaikka istua sohvalla ja joutua samalla kuuntelemaan toisen vessaääniä. Ei heiluta muuten vain kokonaan ilman vaatteita kotona, enhän tee niin yksinkään. Toki voidaan vaikka vaihtaa vaatteet samassa tilassa yhtäaikaa, ja saunassa tietenkin käydään yhdessä alasti. Ei myöskään piereskellä toisen vieressä. Meillä ei ole sinänsä mitään estoja alastomuutta tai ruumiintoimintoja koskien, ollaan vain huomaavaisia.

Mun mielestä hirveän huono tapa avata vesihana vain siksi, ettei kuuluisi ääniä vessasta! Silloinhan sitä vasta ajatteleekin, että "jaaha, nyt siellä tulee pierua pönttöön, kun hana laitettiin päälle". Mutta kaikista typerintä siinä on puhtaan veden tuhlaaminen. Laulaisit ennemmin, jos on pakko ääniä peittää! Hampaitakaan pestessä ei sovi pitää koko kahta minuuttia hanaa auki, niin miksi sitten vessassa istuessa? Ja jos sohvalla istuessa äänet häiritsee, niin laittaa tvtä kovemmalle, tai keskittyy johonkin muuhun, lähtee vaikka ulos.. tai alkaa viheltelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni lievästi häpeilee alastomuuttaan, vaikka omistaa upean kropan :-)

Itse saatan varsinkin kesällä hillua alasti tuntikausia, eikä minua haittaa pieni möhömahani ja lihakseton kroppani. Tuskin vaimoanikaan.

Nuo vessahommien tekeminen ovi avoinna on mielestäni outoa, jotenkin perverssiä, enkä kyllä koskaan itse toimisi niin, eikä kyllä vaimonikaan.

Mä en tykkää kun mies tulee aamupalalle miestissit roikkuen ja kaljamaha pömpöttäen. Se on vaan ruman näköistä. Pitääkö niitä ihan tarkoituksella esitellä.

En minäkään tykkää katsella lihavia miehiä, siksi menin naimisiin komean ja urheilullisen miehen kanssa. Mielestäni toisen kroppaa pitää sietää kun seuransa on itse valinnutkin. En nyt ota kantaa pitääkö kumppanin vessakäynneistä innostua (ei) - eri

Niin mäkin. Sen jälkeen on kulunut noin 20 vuotta eikä meistä kumpikaan näytä enää samalta.

Kiinnostavaa, joka tapauksessa kuulostaa aika kylmältä kommentoida miehensä ulkonäköä epäviehättäväksi tuohon sävyyn. Kyllä meilläkin on varmaan se päivä edessä, että selluliittia on kankussa ja miehellä paremmat tissit kuin minulla. Surkealta vain kuulostaa tuollainen epäarvostava puhetyyli omasta puolisosta, olkoonkin vaikka huumoria. Ehkä olemme vain tässä erilaisia, itse en ole ollut koskaan niin herkkä vartaliden epätäydellisyydelle, että toivoisin sitä peiteltävän. Siinä pysyn kannassani, että toisen kroppaa pitää tuon verran sietää.

Jaha. No miestissit on epäviehättävät. Mitä sitä kiertelemään. Ongelma ei ole minusta ihan järisyttävän suuri kun se ratkeaa pelkästään sillä että vetää t-paidan päälle. Eiköhän tuon verran voi tehdä parisuhteen eteen.

Jos vartalonsa peittely teillä ylläpitää kipinää niin hyvältä kuulostaa. Itselleni tulisi vaivaantunut olo tuollaisesta.

joo mene opettamaan vaikka isääs naimaan.

Vierailija
44/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo.

Vierailija
45/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin pitämään jonkinlaista jännitettä ja salaperäisyyttä yllä ihan vaan romantiikan takia. En puhu liikoja vessa-asioita, pyrin siihen että mies näkee minut alasti saunassa ja romanttisissa tunnelmissa, ettei alaston vartaloni muutu silmissään liian peruskauraksi. En puhu kakka-/pissajuttuja (ilman hyvää syytä). En piere/röyhtäile, kuin toki joskus harvoin vahingossa. Alkuinnostuksen jälkeen mies röyhtäili seurassani, mutta on nyt lopettanut, kun lopetin kohteliaan hymyilemisen ja näytin vaivaantuneelta. (En jaksa valittaa joka asiasta kuitenkaan.)

Ei mun maailma lopu jos joku vahinko sattuu, enkä ole estoinen. Miehen seurassa voin periaatteessa tehdä melkein mitä vaan, tunnen oloni rennoksi. Haluan käyttäytyä häntä kohtaan arvostaen, pitää romantiikan liekkiä yllä.

Oma nyrkkisääntöni: arvostan puolisoani vähintään yhtä paljon kuin ystäviäni ja työkavereitani. En siis tee hänen läsnäollessaan mitään sellaista, mitä en tekisi myös ystävieni tai työkavereideni aikana.

Sitten jos jompikumpi sairastuu ja toinen joutuu omaishoitajaksi, tilanne on tietysti ihan toinen, mutta niin kauan kuin olemme psyykkisesti ja fyysisesti terveitä ihmisiä, ei ole mitään syytä kohdella toista huonommin kuin kohtelisi muita ihmisiä.

Vierailija
46/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni lievästi häpeilee alastomuuttaan, vaikka omistaa upean kropan :-)

Itse saatan varsinkin kesällä hillua alasti tuntikausia, eikä minua haittaa pieni möhömahani ja lihakseton kroppani. Tuskin vaimoanikaan.

Nuo vessahommien tekeminen ovi avoinna on mielestäni outoa, jotenkin perverssiä, enkä kyllä koskaan itse toimisi niin, eikä kyllä vaimonikaan.

Mä en tykkää kun mies tulee aamupalalle miestissit roikkuen ja kaljamaha pömpöttäen. Se on vaan ruman näköistä. Pitääkö niitä ihan tarkoituksella esitellä.

En minäkään tykkää katsella lihavia miehiä, siksi menin naimisiin komean ja urheilullisen miehen kanssa. Mielestäni toisen kroppaa pitää sietää kun seuransa on itse valinnutkin. En nyt ota kantaa pitääkö kumppanin vessakäynneistä innostua (ei) - eri

Niin mäkin. Sen jälkeen on kulunut noin 20 vuotta eikä meistä kumpikaan näytä enää samalta.

Kiinnostavaa, joka tapauksessa kuulostaa aika kylmältä kommentoida miehensä ulkonäköä epäviehättäväksi tuohon sävyyn. Kyllä meilläkin on varmaan se päivä edessä, että selluliittia on kankussa ja miehellä paremmat tissit kuin minulla. Surkealta vain kuulostaa tuollainen epäarvostava puhetyyli omasta puolisosta, olkoonkin vaikka huumoria. Ehkä olemme vain tässä erilaisia, itse en ole ollut koskaan niin herkkä vartaliden epätäydellisyydelle, että toivoisin sitä peiteltävän. Siinä pysyn kannassani, että toisen kroppaa pitää tuon verran sietää.

Jaha. No miestissit on epäviehättävät. Mitä sitä kiertelemään. Ongelma ei ole minusta ihan järisyttävän suuri kun se ratkeaa pelkästään sillä että vetää t-paidan päälle. Eiköhän tuon verran voi tehdä parisuhteen eteen.

Jos vartalonsa peittely teillä ylläpitää kipinää niin hyvältä kuulostaa. Itselleni tulisi vaivaantunut olo tuollaisesta.

joo mene opettamaan vaikka isääs naimaan.

No johan on fantasiat. Taitaa juuri tuo kaunopuheisuutesi pitää sinut puutteessa. En minäkään antaisi jos tissejäni arvosteltaisiin. Onnea seuraavaan 20 v rutistukseen, ei se varmaan tuosta parane

Vierailija
47/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ei olla kyllä lainkaan häveliäitä. Yhtenä päivänä nauroin että toimiikohan kukaan muu näin, kun tullessani vessasta vedin housuja reisistä ylös samaan aikaan kun kävelin jo vessasta ulos :D Samaan tapaan saatan käydä ovi auki/raollaan vaikka paskalla. Tai juosta housut kintuissa hakemaan lisää paperia jos vessasta paperi loppu. Kun nyt erittelen näitä näin mielessäni niin alan miettimään että onko tää kovinkin poikkeavaa, vai onko muitakin jotka voivat olla kumppaninsa seurassa ihan yhtä estottomia kuin yksin ollessaankin?

Eli et pese käsiä käynnin jälkeen, jos juokset housut puolitangossa vessasta pois.

Ymmärsinkö oikein?

Et. Vaikka tapoihisi niin kovin tottunut oletkin, käsien pesu ei edellytä housujen ylös vetämistä.

ap

Vierailija
48/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä levittäisi paskanhajua muualle asuntoon pitämällä ovea auki...

Toki pointti olikin että toimitteko toisin ollessanne yksin/puolisonne kanssa. Tietenkin silloin jos yksin ollessasikin suljet aina kakalle mennessäsi oven hajusyistä, niin ei ole pienintäkään syytä eritoten jättää sitä auki kumppaninkaan ollessa paikalla... :D (Mä toimin samalla lailla aloituksessa kuvaamallani tavalla myös yksin ollessani.)

ap

Ne etkö ajattele yhtään sitä kumppania.? Ei varmaan kenestäkään ole mukava haistella toisen kakkoja. 

Tottakai jos sieltä tuleva haju häiritsisi niin oven sulkisin. Meillä ei vessa oo kuitenkaan sellasessa paikassa ettäkö se haju sieltä erityisen laajalle leviäis. Eikä siis kumpaakaan meistä haittaa vaikka käytäis vessassa ovi auki :)

ap

Vierailija
49/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hävis kaikki estot aikalailla seurustelun alettua, kun sairastuttiin yhdessä noroon - kun kahdella ihmisellä lentää oksennus ja ripuli samaan aikaan ja käytössä on vaan yksi pönttö ja yksi sankko... sen jälkeen ei oikein koe että ois mitään salailtavaa.

Me pieretään, käydään yhdessä kakalla (toinen pytyllä ja toinen voi vaikka jutella siinä samalla...), hengataan kotona alasti ja seksihän se vasta siivotonta onkin. Olen jopa pyyhkinyt perseeni ja vaihtanut tamponin mieheni nähden, mutta näitä en kyllä mielelläni tee.

Joku oli kommentissa kertonut, että patikointireissulla paskottu yhdessä - meillä sama :D

Meille on tärkeetä että kotona ei tarvi hävetä/piilotella/salailla mitään. Mulle on ihan se ja sama jos joku ei vaikka piere toisen kuullen koskaan, ei se minuun vaikuta, joten en kyllä ymmärrä näitä jotka vikisee että on ällöttävää miten toiset on niin estottomia omissa kodeissaan oman rakkaansa seurassa.

Vierailija
50/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ilmoittaa menevänsä kakalle. Käy kusella (se lorotus ja suhina on kusemista, kun taas nätisti pissalla käynti ei aiheuta juurikaan ääntä) vessanovi yleensä auki. Piereskelee täysin estotta kotona. Kuorsaa niin, että tärinä ja ääni kuuluu viereiseen huoneeseen seinän läpi. Kun asiasta mainitsee niin vain hekottelee vastaukseksi. Olen nukkunut kohta 7 vuotta toisessa huoneessa..

Kun itse olen vessassa niin, vaikka ovi on kiinni niin sinne on pakko tunkea. Ei se ole mikään sosiaalinen tapahtuma. Laitoin vessanoveen lukon. Kun käy siellä vessassa kääntymässä niin sammuttaa yleensä aina valot, vaikka olen siellä sisällä!!??

Ihan niinkuin olisin joku asunnossa oleva huonekalu.

Exällä sentään oli jotain "estoja", mutta näin jälkikäteen ajateltuna hän oli vain huomaavainen minua kohtaan.

ja yhdessä vasta 19 vuotta. Taidan laittaa eron vireille heti huomenna.

Vierailija
51/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole estotonta, vaan noloa ja junttia. Ei ole kohteliasta käydä kakkosella niin, että ovi auki (!!!). Luonnonlapsi voi olla ja estoton, mutta ihan toisenlaisissa tilanteissa. Vessahommat on yksityisiä.

En ymmärrä, mitä hauskaa tai nauramisen arvoista ap näkee omassa käytöksessään. En kehtaisi edes anonyymisti tunnustaa mitään tuollaista.

Siitähän se nimenomaan kertoo että sulle on juurtunut jo niin syvälle noi ajatukset toisten nähden tarpeiden tekemisen ällöttävyydestä että et pysty ymmärtämään ettei se ole sitä kaikille.  Mä olen lapsuudenkodissanikin käynyt ovi auki vessassa, ei meilläkään siitä piitattu. Eikä tosiaan minä eikä mieskään siitä piitata nykyäänkään. Miksi pitäisi toimia omassa kotonaan oman kumppaninsa kanssa kahdestaan joidenkin ulkopuolisten sanelemien "kohteliaisuussääntöjen" mukaan? Me toimitaan siten miten meistä on mukavin ja rennoin, miksi se on susta jotenkin kovin junttia? En mä nyt tietenkään muiden ulkopuolisten läsnä ollessa ovi auki vessassa käy. Ketään läsnä olevista (minä tai mieheni) ei moinen siis haittaa, miksi siis pitäisi haitata?

ap

Vierailija
52/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ap, joko hävettää?

Ei, naurattaa :D Jotenkin niin outoa että suurimmalle osalle muista ihmisistä tää miten toimin on just jotain niin erikoista ja outoa kuin olin ajatellutkin sen olevan! Mulle on aina tuntunut tosi luonnolliselta. Varmaan lapsuudessa saamastani kasvatuksesta kiinni. 

ap

Vierailija
53/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä hävis kaikki estot aikalailla seurustelun alettua, kun sairastuttiin yhdessä noroon - kun kahdella ihmisellä lentää oksennus ja ripuli samaan aikaan ja käytössä on vaan yksi pönttö ja yksi sankko... sen jälkeen ei oikein koe että ois mitään salailtavaa.

Me pieretään, käydään yhdessä kakalla (toinen pytyllä ja toinen voi vaikka jutella siinä samalla...), hengataan kotona alasti ja seksihän se vasta siivotonta onkin. Olen jopa pyyhkinyt perseeni ja vaihtanut tamponin mieheni nähden, mutta näitä en kyllä mielelläni tee.

Joku oli kommentissa kertonut, että patikointireissulla paskottu yhdessä - meillä sama :D

Meille on tärkeetä että kotona ei tarvi hävetä/piilotella/salailla mitään. Mulle on ihan se ja sama jos joku ei vaikka piere toisen kuullen koskaan, ei se minuun vaikuta, joten en kyllä ymmärrä näitä jotka vikisee että on ällöttävää miten toiset on niin estottomia omissa kodeissaan oman rakkaansa seurassa.

Tää vika kappale on just sitä miten mäki tästä ajattelen! 

ap

Vierailija
54/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli peset kätesi vessassa käynnin jälkeen housut puolitangossa?

Erikoinen tapa kyllä. 

Jos taas et "joka kerta ny viitti käsiä pestä" niin toivon mukaan ei tunneta.

Vierailija
55/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tapa kyllä. 

Joo, en tosin edes mitenkään yleensä, vaan joskus. Joskus kun onnistun pyyhkiessä saamaan pissaani kädelle, joten en sillä pissaisella kädellä halua housuihini koskea vaan pesen silloin kädet ensin ja kosken housuihin vasta sitten. Jos kädet likaantuu niin ei sitä nyt halua samaan syssyyn vielä housujakin liata.

Ja kyllä pesen kädet myös silloin vaikka en olisikaan tiputellut kädelleni pissaa....

ap

Vierailija
56/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tapa kyllä. 

Muakin kiinnostaa ajatus, että nostetaan housut puolitankoon, pestään kädet ja jatketaan matkaa

Tai

Nytkytetään käsien pesulle housut nilkoissa ja pestään sit kädet

Tai

Tässä taloudessa ollaan niin estottomia ettei käsiä pestä.

Toivottavasti ei tunneta.

Vierailija
57/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tässä menee hyvinkin se raja. En pane ihmisen kanssa jonka kanssa ”käyn paskalla”. En noin ylipäätään käy kenenkään kanssa ulostamassa. Minun rakkauttani ja läheisyyden tunnetta ei millään tapaa lisää jaetut siteenvaihdot, yhteiset kakka-pissahetket tai mikään muukaan vastaava. Vielä vähemmän jaettu ehygieenisyys (ollaan niin ”rentoja” ettei pestä kakan jälkeen käsiä tai pyllyä vaan laitetaan menemään).

Joo ei.

Vierailija
58/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen tapa kyllä. 

Muakin kiinnostaa ajatus, että nostetaan housut puolitankoon, pestään kädet ja jatketaan matkaa

Tai

Nytkytetään käsien pesulle housut nilkoissa ja pestään sit kädet

Tai

Tässä taloudessa ollaan niin estottomia ettei käsiä pestä.

Toivottavasti ei tunneta.

Vastasinkin tuossa juuri ylempänä että millaisissa tapauksissa pesen kädet ennen housuihin koskemista. Lavuaari on meillä heti pytyn vieressä joten kävellä ei minnekään tarvii vaan nousta pelkästään seisomaan ja avata vesihana. Jos sulla menee käteen pissaa/paskaa niin otatako sä sillä likaisella kädellä vain huolettomasti housuista kiinni ja vedät ylös? Vai eikö sulla ikinä koskaan mene käteen mitään eritettä pyyhkiessä/vessassa?

Sama juttu jos vaihdan vaikka tamponin. En helvetissä sillä verisellä kädellä koske housuihin... Miten te muut sitten vastaavassa tilanteessa toimitte kun tää mun tapa kuulostaa niin erikoiselta?

ap

Vierailija
59/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa, mitä mieltä te muut olette ..?

Voi teitä vajaita 

Vierailija
60/73 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessatoimitukset pidämme yleensä yksityisinä, mutta on sitä joskus tullut kuitenkin käytyä vessassa samalla kun toinen on suihkussa. Näin siis silloin kun ei pysty enää odottamaan. Alastomuus kotona on itselleni sen sijaan suurin piirtein normi. Aika usein olen kotona vain alkkareisillani, harvoin on vaatetta päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi