En jaksa tätä yksinäisyyttä
Aikaisempi keskusteluni eiliseltä poistettiin, en tiedä mitä siellä kirjoitettiin kun piti koko ketju poistaa.
En vaan jaksa olla jatkuvasti yksin. En löydä parisuhdetta yhtään mistään. Kai tällä palstalla saa edes yksinäisyydestä keskustella? Ahdistaa ja itkettää jatkuvasti ja itsetuhoiset ajatukset on vaikea saada pois päältä...
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää ihan syvältä. Seksiä ei neljään vuoteen. Halauksen taisin saada pari vuotta sitten. Ylipainoa on jonkun verran, mutta näkyy niitä kumppaneita itseäni isommillakin. Joku kumma vika mussa on :(
Oletko jahdannut suosittuja, menestyneitä ja komeita miehiä?
Ei mun itsetuntoni näiden kokemusten jälkeen riittäisi semmoiseen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää ihan syvältä. Seksiä ei neljään vuoteen. Halauksen taisin saada pari vuotta sitten. Ylipainoa on jonkun verran, mutta näkyy niitä kumppaneita itseäni isommillakin. Joku kumma vika mussa on :(
Ei mun itsetuntoni näiden kokemusten jälkeen riittäisi semmoiseen :)
No jos et jahtaa niitä muutamaa miestä, joita kaikki naiset jahtaa, niin sinulla on erittäin hyvä mahdollisuus löytää vielä loppuelämän kumppani. :)
Sen sijaan useimmat naiset, jotka jahtaavat miehiä joita kaikki muutkin naiset jahtaavat, ovat toivottomia tapauksia ja tulevat elämään loppuelämänsä yksin, saaden ehkä muutaman panon niiltä suosituilta miehiltä, mutta muuten eläen kurjassa yksinäisyydessä.
Niin olen minäkin yksinäinen. Onnistuin vähäksi aikaa löytämään ihanaa seuraa, mutta hänkin sitten loppujen lopuksi hylkäsi, enkä nyt halua esittäytyä minään marttyyrina vaan voin rehellisesti todeta, että olin hänelle niin hyvä kuin mahdollista mutta ei se riittänyt. On vissiinkin tähtiin kirjoitettu tänä yksinäisyyteni.
Ei se yksinäisyyden tunne liity pelkästään miehiin. Mulla yksinäisyyden tunne liittyy vahvasti siihen, jos en saa myötätuntoa vaan syyllistämistä tai tuomitsemista. Myötätunto on se voima joka saa yrittämään ja tomimaan mutta harva sitä haluaa antaa. Monen mielestä se on palkinto turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se yksinäisyyden tunne liity pelkästään miehiin. Mulla yksinäisyyden tunne liittyy vahvasti siihen, jos en saa myötätuntoa vaan syyllistämistä tai tuomitsemista. Myötätunto on se voima joka saa yrittämään ja tomimaan mutta harva sitä haluaa antaa. Monen mielestä se on palkinto turhasta.
Annan myötätuntoa yksinäisyyteen ja elämän ongelmiin, mutta syyllistämistä naisten yleiseen ongemaan siitä, etteivät ole saaneet todella suosittua ja menestynyttä ja komeaa miestä.
t. empaatikkomies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Ei ole :(
Eikä varmaan tulekaan, kun parisuhteen saaminen on niin käsittämättömän vaikeaa. En jotenkin pysty näkemään itseäni yksinhuoltajana.
Miksi on pakko päästä parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Eikä varmaan tulekaan, kun parisuhteen saaminen on niin käsittämättömän vaikeaa. En jotenkin pysty näkemään itseäni yksinhuoltajana.
Koska parisuhteessa elämä on niin paljon kevyempää. Asia jota ne, jotka ovat olleet teini-ikäisestä asti parisuhteissa, eivät tule ikinä ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla lapsia?
Koska parisuhteessa elämä on niin paljon kevyempää. Asia jota ne, jotka ovat olleet teini-ikäisestä asti parisuhteissa, eivät tule ikinä ymmärtämään.
Elämä on helpompaa parisuhteessa, mutta oma onnellisuus ei ole puolison vastuulla.
Täällä itketään kuorossa yksinäisyyttä, mutta kukaan ei ole tarttunut tuohon mun viestiin? :D
Tässä siis kirjoittaa sama mies kuin viestissä 78
Ootte te naiset kummallisia...
Vierailija kirjoitti:
Täällä itketään kuorossa yksinäisyyttä, mutta kukaan ei ole tarttunut tuohon mun viestiin? :D
Tässä siis kirjoittaa sama mies kuin viestissä 78
Ootte te naiset kummallisia...
Koska yksinäisyys on laajempi käsite ja tunne kuin parisuhteen puute...