Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaanko väreistä?

Vierailija
06.10.2018 |

Mitkä värit teille sopii?

Mulle sopii pastellit, musta, beige, ruskea ei taas, eikä vihreä, siniset sopii, tummansininen, harmaa, punainen ei, kirkas ainakaan. Koralli sopii, persikka, ns. lämpimät sävyt.

vaaleat hiukset, siniset silmät, vaalea iho ja pisamia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No okei. 

Kellertävä iho, ruskeat hiukset, vihreät silmät. 

Mulle sopii yönsininen, ukkosensininen, petrolinsininen, eukalyptuksenvihreä, khaki (mutten pidä siitä erityisemmin), useimmat lämpimät punaisen sävyt tomaatinpunaisesta viininpunaiseen, poltettu oranssi, ruosteenruskea, kesällä koralli ja lämmin "hot pink". Luonnonvalkoinen parempi kuin kirkas valkoinen paitsi kesällä. Voin käyttää myös lämmintä auringon- ja sahraminkeltaista, limenvihreää, siniharmaita sävyjä, harmaata, mustaa ja laivastonsinistä. 

Ei sovi ollenkaan: pastellit, räikeät kylmät värit kuten sähkönsininen tai magenta.

Vierailija
2/4 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan vaan,miten selitän sokealle ystävälleni millainen on punainen väri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustellaan vaan,miten selitän sokealle ystävälleni millainen on punainen väri?

Sanoisin, että se on kuin auringon lämpö kesällä, mutta niin kuuma, että ei melkein kestä.

Vierailija
4/4 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii syksyn värit parhaiten. Lempivärejä ovat petroli, syvä oranssi, violetti, tummanpunainen, monet siniset. Sinapinkeltainenkin sopii mulle todella hyvin, vaikkei se tämän palstan mukaan sovi kenellekään. Käytän paljon myös mustaa. Ylipäätään talven värikartasta käy mulle aika monikin väri. Minulla on ruskeat hiukset, ruskeanvihreät silmät, hyvin vaalea neutraalin sävyinen iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän