Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti kirjoittaa lapsensa lapsuudenkirjaan tällaisen "muiston"?

Vierailija
06.10.2018 |

"Maiju tykkää käydä muskarissa. Mummi ja ystävätär vievät Maijua ja Seppoa (ystävättäen lapsenlapsi, vuotta nuorempi) sinne joka tiistai. Mutta itseasiassa näyttää siltä, että Maiju tykkäää käydä siellä vain Sepon takia, joten otimme hänet sieltä pois" ja loppuun olisi varmaan laitettu iloinen hymiö, jos sellaisia olisi siihen aikaan käytetty.

Kommentit (974)

Vierailija
441/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tyhmä edes jaksa, saati osaa miettiä, mistä se, ettei joku voi hyvin ja nauti elämästä, ja jaksa edistää OMAA hyvinvointiaan, johtuu.

Ap

Mielelenterveysongelmista! Banaanikin tajuaisi tämän jos osaisi lukea.

Niin, mutta tyhmä ei jaksa miettiä, mikä ne aiheutti.

Ap

Vierailija
442/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan. En ikinä törmännyt täällä näin raivokkaaseen ihmiseen, mitä tämä ap on.

Kysymyksessä vielä ihan sairaan mitätön juttu:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojallehan siinä osoitettiin, ettei hän ole tyttöjen kiinnostuksen tai hyväksynnän arvoinen.

Ap

Just joo. Kukaan muu ei osaisi tuotakaan tapahtumaa tulkita noin vinksahtaneesti kuin sinä. Nyt on sitten pojalle tuotettu elinikäiset traumat, vai? Kymmenen vuoden päästä itkee ja vatvoo tätä tapahtumaa tällä palstalla tuhansien viestiketjujen muodossa.

Jos pojalla 10 v päästä onkin traumoja, niin ainakaan se ei ole äitinsä syytä, vaan nimenomaan hänen äitinsä. Uskoo ainakin yksi henkilö tässä maailmassa.

Eikös se poika ole jo masennuksen takia hoidossa? Että ei Äitihullun tarvitse kymmentä vuotta odottaa korjatakseen hedelmää teoistaan.

Perheterapiaa saatiin pojan nimissä. Missäs mun äitini meille hankkima sellainen oli?

Ap

Pojan sairauden takia. Sairauden jonka sinä olet hänelle aiheuttanut

Äitihullu taitaa olla kateellinen pojalleen joka saa huomiota. Huomiota joka Äitihullun silmissä kuuluisi hänelle...

???

Ap

Tätähän sinä jatkuvasti vikiset. Kun ne tylsät jälkeläisesi jatkuvasti saavat huomiota. Isältään, äidiltäsi, koulussa ja nyt vielä terapiassa.

Vierailija
444/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraako kukaan edes yhtä fiksu (kuin minä) tätä ketjua? Puuh.

Ap

Ei tietenkään, kumartakaamme kaikki äitihullun kirjoituksia ja ajatuksia. Sä olet äitihullu kaikkein ihastuttavin ja älykkäin ihminen päällä maan. Kaikki kadehtivat sua.

Ajattelin vaan, että jos täällä joku sentään ei ois ihan tosissaan.

Ap

Sä oot äitihullu aina niin ihanan tosissasi. Kukaan muu ei ole ikinä niin tosissasi kuin sinä. Sun älykkyyttä voimme kaikki vain ihailla.Olet aina oikeassa. Me muut vain aina väärässä. Ja meitä harmittaa, kun sinä aina tiedät oikeat vastaukset, koska olet niin älykäs. Ja me muut emme.

Oon tietysti omissa kommenteissani, joissa kerron tilanteistani, mutta muuten....

Ap

Kyllä sinä olet ihan meidän kaikkien mielestä täällä se kaikkein älykkäin. Aina osaat kirjoittaa juuri ne oikeat sanat ja tehdä kaikki asiat juuri niin kuin pitääkin tehdä. Kaikki täällä ihmettelevät, et miten sä osaatkin ajatella noin hienosti. Olet kyllä fiksuin kaikista.

Vierailija
445/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiivistettynä tämän viikon pakkomielteinen jankkaus.

Äitihullu on 2(?) vuotiaana käynyt muskarissa ja muistaa kristallinkirkkaasti nauttineensa tästä.

Muskariin Äitihullua on vienyt mummonsa, joka jossain vaiheessa on tullut siihen tulokseen, ettei Äitihullua niinkään kiinnosta muskari vaan tuttavapoika. Tästä johtuen mummo päätti, ettei muskaria kannata jatkaa, koska se ei Äitihullua kiinnosta.

Äitihullun logiikalla mummon päätös lopettaa muskari tekee äidistä syyllisen Äitihullun paskoihin parisuhdekokemuksiin.

Tuossa kohtaa lähti mopedi keulimaan, ja irtosit realismista. Isoäidilläni ei ole päätöksen kanssa mitään tekemistä.

Ap

Oliko isoäitisi se muskarin maksaja, vai eikö? Ymmärsin ketjusta että hänellä olisi ollut tässä maksajan vastuu, mikä tietenkin tarkoittaa myös päättävää vastuuta.

Keine Ahnung.

Ap

Et tiedä? Mutta koko ketjun olet syyttänyt äitiäsi muskarin lopettamisesta?

Äiti sen lopetti. Mistä minä tiedän, kuka sitä maksoi?

Ap

Ettei ollut isäsi? Ettei muskarissa pyydetty lopettamaan. Sinä olit 2-vuotias. Et muista kuka päätti tai miten käyttäydyit.

Äitini kirjoitti (voi h*tto, LUE se aloitus, KAIKKI on siinä!!) että "otamme/otimme tytön pois", eli IHAN ITSE PÄÄTTIVÄT. Ei, että piti ottaa, pyyettiin ottamaan tms. enkä minä ollut mikään häirikkö, vaan tykkäsin käydä (äidin harhoissa) siellä "Sepon" takia! Siksi otettiin pois!

Ap

Vierailija
446/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tyhmä edes jaksa, saati osaa miettiä, mistä se, ettei joku voi hyvin ja nauti elämästä, ja jaksa edistää OMAA hyvinvointiaan, johtuu.

Ap

Ap

Kertomasi perusteella ei äitisi ainakaan. Jokainen "esimerkkisi" on väärintulkintaa täysin merkityksettömistä tapahtumista.

Jos olisit niin kovin älykäs tajuaisit tämän. Ehkä kannattaisi vierailla hedelmäosastolla?

Vierailija
447/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojallehan siinä osoitettiin, ettei hän ole tyttöjen kiinnostuksen tai hyväksynnän arvoinen.

Ap

Just joo. Kukaan muu ei osaisi tuotakaan tapahtumaa tulkita noin vinksahtaneesti kuin sinä. Nyt on sitten pojalle tuotettu elinikäiset traumat, vai? Kymmenen vuoden päästä itkee ja vatvoo tätä tapahtumaa tällä palstalla tuhansien viestiketjujen muodossa.

Jos pojalla 10 v päästä onkin traumoja, niin ainakaan se ei ole äitinsä syytä, vaan nimenomaan hänen äitinsä. Uskoo ainakin yksi henkilö tässä maailmassa.

Eikös se poika ole jo masennuksen takia hoidossa? Että ei Äitihullun tarvitse kymmentä vuotta odottaa korjatakseen hedelmää teoistaan.

Perheterapiaa saatiin pojan nimissä. Missäs mun äitini meille hankkima sellainen oli?

Ap

Pojan sairauden takia. Sairauden jonka sinä olet hänelle aiheuttanut

Äitihullu taitaa olla kateellinen pojalleen joka saa huomiota. Huomiota joka Äitihullun silmissä kuuluisi hänelle...

???

Ap

Tätähän sinä jatkuvasti vikiset. Kun ne tylsät jälkeläisesi jatkuvasti saavat huomiota. Isältään, äidiltäsi, koulussa ja nyt vielä terapiassa.

Koulussa???? Äidiltäni?????????? Se on PERHEterapiaa. Kaikki osallistuu.

Ap

Vierailija
448/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sua on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty.

Vierailija
449/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kertomasi perusteella ei äitisi ainakaan. Jokainen "esimerkkisi" on väärintulkintaa täysin merkityksettömistä tapahtumista.

Jos olisit niin kovin älykäs tajuaisit tämän. Ehkä kannattaisi vierailla hedelmäosastolla?

Nimenomaan hän aiheutti. Tuokin esimerkkini jo kertoo, että hänelle oli vastenmielistä, että joku oli kiva minulle. Tai minusta kiva.

Ap

Vierailija
450/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä väliä vaik näin kävikin?

Siitähän on kohta 50v aikaa, miks se vielä kiinnostaa sua?

Vierailija
451/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uspa kirjoitti:

Kuulostaa siltä että sua on lapsena seksuaalisesti hyväksikäytetty.

Kiitos....et ole ensimmäinen, joka epäilee samaa. Terapeuttini mielestä on mahdollista, että äitiäni on. Tai itseasiassa hän on melko varma siitä. Outoa kyllä, mutta toisaalta ei niin outoa, koska jotain vääristynyttä siihen liittyy.

Ap

Vierailija
452/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu on 2(?) vuotiaana käynyt muskarissa ja muistaa kristallinkirkkaasti nauttineensa tästä.

Muskariin Äitihullua on vienyt mummonsa, joka jossain vaiheessa on tullut siihen tulokseen, ettei Äitihullua niinkään kiinnosta muskari vaan tuttavapoika. Tästä johtuen mummo päätti, ettei muskaria kannata jatkaa, koska se ei Äitihullua kiinnosta.

Äitihullun logiikalla mummon päätös lopettaa muskari tekee äidistä syyllisen Äitihullun paskoihin parisuhdekokemuksiin.

Tuossa kohtaa lähti mopedi keulimaan, ja irtosit realismista. Isoäidilläni ei ole päätöksen kanssa mitään tekemistä.

Ap

Oliko isoäitisi se muskarin maksaja, vai eikö? Ymmärsin ketjusta että hänellä olisi ollut tässä maksajan vastuu, mikä tietenkin tarkoittaa myös päättävää vastuuta.

Keine Ahnung.

Ap

Ap

Ettei ollut isäsi? Ettei muskarissa pyydetty lopettamaan. Sinä olit 2-vuotias. Et muista kuka päätti tai miten käyttäydyit.

Äitini kirjoitti (voi h*tto, LUE se aloitus, KAIKKI on siinä!!) että "otamme/otimme tytön pois", eli IHAN ITSE PÄÄTTIVÄT. Ei, että piti ottaa, pyyettiin ottamaan tms. enkä minä ollut mikään häirikkö, vaan tykkäsin käydä (äidin harhoissa) siellä "Sepon" takia! Siksi otettiin pois!

Ap

Otimme. Äitisi JA isäsi. Tai mummosi aloitteesta äitisi JA isäsi. Heitä nyt vähän kuraa sinne juoppoisinkin suuntaan niin saat edes vähän uskottavuutta. Jos nussit pilkkua niin sitten nussit sitä ( tähän sellainen seksuaaliskauhisteinen salaseura vink vink katse).

Vierailija
453/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä väliä vaik näin kävikin?

Siitähän on kohta 50v aikaa, miks se vielä kiinnostaa sua?

Liittyy tämänpäiväisiin asioihini. Joku on kiva minulle. Olisi kivaa, jos siitä olisi aiempiakin kokemuksia. Ihan hyväksyttynä. Ei mitään ihmeellistä, kunhan vain on kiva jne.

Ap

Vierailija
454/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Keine Ahnung.

Ap

Ap

Ap

Otimme. Äitisi JA isäsi. Tai mummosi aloitteesta äitisi JA isäsi. Heitä nyt vähän kuraa sinne juoppoisinkin suuntaan niin saat edes vähän uskottavuutta. Jos nussit pilkkua niin sitten nussit sitä ( tähän sellainen seksuaaliskauhisteinen salaseura vink vink katse).

Äitini ei puhu me-muodossa isoäidistäni, koska ei ole tämän sukulainen.

Ap

Vierailija
455/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin suu auki lukee ton ap:n juttuja :)

Ihan hulluna riehuu ja äksyilee!

Vierailija
456/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Nimenomaan hän aiheutti. Tuokin esimerkkini jo kertoo, että hänelle oli vastenmielistä, että joku oli kiva minulle. Tai minusta kiva.

Ap

Esimerkkisi ei kerro muuta kuin sen, että sinut otettiin pois muskarista. Kaikki muu on harhaisen mielesi tuotetta.

Minua ei edes viety muskariin, äitini on siis paha, joten minulla on oikeus käpertyä itseeni ja kaltoinkohdella läheisiäni.

Vierailija
457/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olisiko sinun äitisi siis pitänyt hankkia terapiaa pojallesi? MYönnetään, että äitisi olisi varmaan päässyt helpommalla jos olisi hankkinut terapiaa sinulle, mutta poikasi hoito on omalla vastuullasi

Vierailija
458/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Esimerkkisi ei kerro muuta kuin sen, että sinut otettiin pois muskarista. Kaikki muu on harhaisen mielesi tuotetta.

Minua ei edes viety muskariin, äitini on siis paha, joten minulla on oikeus käpertyä itseeni ja kaltoinkohdella läheisiäni.

Onhan siinä nauraen sytnä se, että minä tykkäsin olla siellä, mutta syy oli väärä! Vaikka, eihän TODELLAKAAN ollut.

Ap

Vierailija
459/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Olisiko sinun äitisi siis pitänyt hankkia terapiaa pojallesi? MYönnetään, että äitisi olisi varmaan päässyt helpommalla jos olisi hankkinut terapiaa sinulle, mutta poikasi hoito on omalla vastuullasi

Ei vaan mun lapsuudessa.

Ap

Vierailija
460/974 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei vaan mun lapsuudessa.

Ap

Mieluummin oli ilkeä minulle.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän