Pitäisikö miehet koeajaa tietääkseen voiko kiinnostua?
Ongelmani on, että en kiinnostu tapaamistani miehistä. Monet fiksuja ja hyviä miehiä, mutta se jokin puuttuu. Olenkin miettinyt pitäisikö miehiä alkaa koeajamaan nopeasti eikä vain kahvitella? Mitä jos vastaan ei tulekaan enää sutä miestä, jossa on se jokin mikä saa kiinnostumaan...? Tyytyäkö vain johonkin ihan kivaan? Ei kuulosta kivalta.
Kommentit (66)
Suosittelen ap:lle koeajoa. Ei kannata tuhlata aikaa epäsopiviin tyyppeihin.
Ainiin että onko löysä vai tiukka? Ja kiihtyvyys 0-100? No tietysti.
Olen nainen.
Eiköhän sen nää paljon nopeammin.. turha testata jotain jonka näkee jo etukäteen olevan huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse ainakin koeajan aina ennen kuin alan suhteeseen. Jos seksi on huonoa, niin suhdetta ei tule, vaikka muuten synkkaisi miehen kanssa.
N27Eihän tuo kerro muuta kuin sen, että miehen exä sattuu olemaan seksin suhteen suht samanlainen kuin sinä ja vanha toimintamalli toimii. Sitten kun saa suun auki omista mieltymyksistä, kyyti on ihan toisenlaista
Ei todellakaan noin.
Miehet ovat ihan erilaisia! Luontainen kosketus ja rytmi ja tuoksu jne. Ellei ole fyysistä luontaista yhteensopivuutta, niin sitä ei voi tullakaan, sitä ei voi opetella.Juuri näin. Luontaista yhdensopivuutta ei pysty opettelemaan. Sitä joko on tai ei ole.
Ajattelen samoin. En ymmärrä näitä seksiterapeutteja tms. jotka sanovat, että mieltymyksistä keskustelemalla saadaan aikaan hyvää seksiä. Joillain se varmasti toimii, eikä siinä mitään. Mutta itselläni on aina ollut olennaista se luontainen tapa olla toisen kanssa, se josta ei ole etukäteen sovittu tyyliin painele pistettä A minuutin ajan ja sen jälkeen pistettä B kahden sekunnin sykleissä. Ei seksuaalista yhteensopivuutta voi tietää ennen kuin oikeasti koskettaa toista, eikä siinä edes ulkonäöllä ole mitään tekemistä asian kanssa. Kun homaa lähtee toimimaan, se on aivan kuin tanssi, täysin intuiition varassa. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja kokemukseni.
Vierailija kirjoitti:
Netistä olen tavannut. Lähinnä kaverillisia fiiliksiä kaikkia kohtaan, ei pienintäkään latausta. Mietinkin jos sen saisi syttymään testaamalla sängyn puolella, vaikka pikku kännissä kun selvänä ei nappaa.
Ap
Tuolla taktiikalla saat todennäköisesti erittäin huonoa seksiä. Ja miehen, joka ihastuu sinuun korviaan myöten pullia saatuaan, ja kohta olet hänen kanssaan pakkosuhteessa vaikkei itseäsi olisi edes kiinnostanut.
trololololoo