Naiset, voisitteko rajoittaa hajuveden käyttöä?
Kävin tuossa eilen yhdellä kurssilla, ja viereen istuutui nainen, joka ei ollut säästellyt hajuveden määrässä. En ole yliherkkä hajusteille, mutta se haju tarttui omiin vaatteisiin, kuten huomasin kotona.
mies
Kommentit (91)
Jotkut luulevat kaunistuvansa hajuilla, mutta oikeasti ne antavat vain hyvin feikin kuvan tyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa eilen yhdellä kurssilla, ja viereen istuutui nainen, joka ei ollut säästellyt hajuveden määrässä. En ole yliherkkä hajusteille, mutta se haju tarttui omiin vaatteisiin, kuten huomasin kotona.
mies
Et ole yliherkkä, joten mikä on ongelma? Vaimoko raivostui kun tuoksuit hajuvedelle?
Miestenkö hajut eivät sitten haittaa ollenkaan?
Rakastan hajuvesiä, ja tulen käyttämään niitä jatkossakin. En kylve niissä, mutta laitan sen verran että tuoksuu kun tulee lähelle. Kurja juttu yliherkkien kannalta, mutta elämä on välillä vaikeaa jos on yliherkkyyksiä.
Rajoittaa jo, koska en siedä itsekään niitä jotka kylpevät hajusteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Et ole yliherkkä, joten mikä on ongelma? Vaimoko raivostui kun tuoksuit hajuvedelle?
KUKA haluaa löyhkätä jonkun toisen ihmisen hajusteelle?
Joudun siirtymään kaupassa kauemmaksi löyhkäävistä asiakkaista ja joskus jään kesken matkan pois bussista, jossa joku on Axettanut itsensä tai luulee tuoksuvansa hyvälle käyttäessään Angel-HAJUvettä.
Kohtuus toki tuoksujen kanssa, mutta kyllä nykyään on hajuvesinatsejakin, jotka nokka vipattaen valittavat heti, jos jollakin on vaikka hento suihkunraikkaus mukana töihin tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan hajuvesiä, ja tulen käyttämään niitä jatkossakin. En kylve niissä, mutta laitan sen verran että tuoksuu kun tulee lähelle. Kurja juttu yliherkkien kannalta, mutta elämä on välillä vaikeaa jos on yliherkkyyksiä.
Moni, joka on käyttänyt pitkään jotain tiettyä tuoksua, luulee noin. Omaan hajuveteen turtuu, joten sitä kylvää päälleen päivä päivältä enemmän ja ihmiset pyörtyilevät ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on viheliäistä, olipa hajustettu kumpaa sukupuolta tahansa.
Minun harrastukseni on peseytyminen. Ei lian peittäminen haju- tai partavesillä. :)
Et ole sellaisesta kuullut, että ensin peseydytään ja sitten laitetaan haju- tai partavettä? En tiedä ketään, joka "peittäisi lian" hajusteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
En minä ainakaan halua haista jollekin toisen valitsemalla random-hajusteelle, ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuus toki tuoksujen kanssa, mutta kyllä nykyään on hajuvesinatsejakin, jotka nokka vipattaen valittavat heti, jos jollakin on vaikka hento suihkunraikkaus mukana töihin tullessaan.
Suihkunraikkaus olisikin hyvä, mutta "hajusteraikkaus" ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni, joka on käyttänyt pitkään jotain tiettyä tuoksua, luulee noin. Omaan hajuveteen turtuu, joten sitä kylvää päälleen päivä päivältä enemmän ja ihmiset pyörtyilevät ympärillä.
Ehkä moni, mutta en minä. Ensinnäkin mulla on monta eri hajuvettä, joiden välillä vaihtelen. Toiseksi laitan aina saman määrän, en suihkuttele päivä päivältä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies
Ei ole vaimoa, mutta sanoisin että itse haju häiritsi myös keskittymistä kurssilla.
mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun harrastukseni on peseytyminen. Ei lian peittäminen haju- tai partavesillä. :)
Et ole sellaisesta kuullut, että ensin peseydytään ja sitten laitetaan haju- tai partavettä? En tiedä ketään, joka "peittäisi lian" hajusteilla.
Ainakin tällä palstalla on liikaa "käyn illalla suihkussa, koska en halua mennä likaisena nukkumaan" -ihmisiä.
Jokainen hikoilee puoli litraa yössä, joten kyseiset ns. raikkaat ja freshit lisäävät hien päälle aamulla hajuvettä.
Aamulla suihkuun, kiitos ja puhtaana matkaan.
Voisivat ainakin sen verran rajoittaa, etteivät suihkuttelisi niitä hajuvesiä yleisissä pukuhuoneissa ja vessoissa.
Kiva saada migreeni ja pahoinvointi siitä hyvästä, että käy treenin jälkeen pukukopissa jossa joku vieressä suihkii itsensä täyteen hajuvettä.
Olen huomannut ihan saman. Asuin aikanaan kerrostalossa, jossa asui keski-ikäinen nainen, joka varmaan täytti kylpyammeen hajuvedellä ja kylpi siinä joka aamu. Osuin ensimmäisen kerran hänen kanssaan hissiin ja se katku oli niin hirveä, että vaikka miten yritin estää, silmät vuosivat vettä ja en vain voinut olla yskimättä. En käsitä, miten hän itse voi koko ajan haista siltä yskimättä ja tukehtumatta. Aina myös tiesi, jos hän on lähtenyt ulos, kun koko rappukäytävä ja hissi haisi todella voimakkaasti hänen hajuvedeltään vielä tunteja, kun siellä oli kulkenut. Silloin ei sentään enää vettä valunut silmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tällä palstalla on liikaa "käyn illalla suihkussa, koska en halua mennä likaisena nukkumaan" -ihmisiä.
Jokainen hikoilee puoli litraa yössä, joten kyseiset ns. raikkaat ja freshit lisäävät hien päälle aamulla hajuvettä.
Hui että. :D Siis sunko mielestä ihminen on likainen, jos suihkussa käynnistä on kymmenisen tuntia? Tuo on lähinnä neuroottista eikä vastaa normaalien ihmisten käsitystä likaisesta ja puhtaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui että. :D Siis sunko mielestä ihminen on likainen, jos suihkussa käynnistä on kymmenisen tuntia? Tuo on lähinnä neuroottista eikä vastaa normaalien ihmisten käsitystä likaisesta ja puhtaasta.
Juuri noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mutta olen samaa mieltä. Aamulla suihkuun, ja hiusten pesu aamulla. Yöllä tapahtuu ihon oma puhdistautuminen ja korjaaminen, tali on hyvä suihkuttaa pois nimenomaan aamulla. Et ehkä itse haista, mutta itse tarkkanenäisenä haistan talisen ihon ja päänahan, huomaan kuka ei ole käynyt suihkussa. Hajuvesi talin päälle on oksettavaa. Hajuvesi pitäisi lailla kieltää yleisillä paikoilla kuten tupakkakin!
Ehdoton turn off miehellä on tunkkainen pesemätön iho! Olen lempannut miehiä heti alkuunsa ominaishajun vuoksi. Suihkusaippua aamulla ja deodorantti, se riittää!
Tuoakanhaju on jotain niin kaameaa, ettei voi pahempaa olla, tiedoksenne tupakoitsijat...