Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetelkaa syitä miksi nainen jää sinkuksi

Vierailija
04.10.2018 |

Olen kerran seurustellut. Sen jälkeen en ole löytänyt miestä enkä tiedä missä mättää. Olen jo 30 ja kaikilla tuntemillani naisilla (pois lukien mielenterveysongelmaiset) on mies ja perhe.
Laittakaa tähän syitä miksi nainen jää sinkuksi niin mietin johtuuko oma yksin jäämisen jostain mille voisin oikeasti tehdä jotain, kiitos!

Kommentit (313)

Vierailija
41/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole "jäänyt" sinkuksi. Olen sinkku. Syy on lähinnä henkilökohtaisista valinnoista ja luonteesta, koska ulkonäöltäni olen juuri sellainen jonka olisi pitänyt ensimmäiseksi pariutua:). Pieni, vaalea, naisellinen. Olen aina viihtynyt yksin, ahdistava nuoruussuhde, seksittömyyteen tottuu jne. Ja nyt on jo normaali elämäntapa olla yksin. Voisin kyllä seurustella, mutta en jaksa tehdä asian eteen mitään.

Sama täällä:) viihdyn hyvin itsekseni

Vierailija
42/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei pariudu silloin kun siihen on parhaat mahdollisuudet (opiskelijaelämä). Miehillä ei vielä silloin ole status lähelläkään huippua, joten todella helmiä voi ihan tavisnainenkin (jos nuori nainen nyt koskaan on parisuhdepelin tavis) saada. Kymmenen vuoden kuluttua, kun uraa on jo takana, miesten status nousee kuin raketti ja naisten tippuu kuin kivi.

Voit elää jatkossakin yksin, koska seuranasi ovat illuusiosi, setä hyvä. :)

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskojen nakkelu, ultimaattumien heittely, vessankannen asennosta rähjäys, siivouspakkomielle, kissahulluus, nuoren miljonäärihughgrantin vaatiminen.

Tämä vaan kertoo sen miesaineksen heikkoudesta. Siisteys ja lemmikeistä pitäminen on normaalia elämää. Enkä kyllä tajua, miksi on niin vaikeaa miestenkin pissiä istualtaan.

Vierailija
44/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden nuoren naisen, jolle olisi ottajia muutama, mutta nainen ei tätä tajua. Ihan pampula se on vielä, että aikaa on kyllä tajuta, mitä iskemis-yritykset on. Ei hätää vielä.

Vierailija
45/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä eivät koe että parisuhde/ kihlat/ häät olisi prioriteettina elämässä (näin ainakin itselläni). Ei sillä etteikö olisi mukavaa jakaa elämä tasavertaisen kumppanin kanssa, ihmisen jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin, mutta pelkkä parisuhde siinä olemisen takia ei houkuta.

Välillä huvittaa miten parisuhteessa oleville sinkku varsinkin nainen on jotenkin vaajaava ja reppana, mietitään mikä vika naisessa mahdolisesti on vai onko vain liian nirso.

Miten voi ylipäätänsä olla liian nirso, jos kyseessä mahdollinen elämänkumppani ja sinkku itse nauttisi elämästään ja sinkkuudestan ilmankin?

Itse en tunne montakaan ihmistä, jotka eläisivät oikeasti tasavertaisessa ja onnellisessa parisuhteessa. Nyt kun tarkemmin mietin, niin en tunne yhtäkään. Moni tyytyy siihen mitä on "kun nyt kerran on lapset ja kaikki" asenteella ja elävät hyvinkin epäonnellisena, silti mietitään mikä vika sinkussa on kun ei pariudu, niinpä niin...

Ihan jo senkin takia sinkkuus on hyvästä ihmiselle, että mikäli toinen osoittautuu täysin vääräksi tyypiksi itselleen, voi suhteen päättää ilman lapsien, asuntolainan jne. tuomaa taakkaa.

Ja ollaanpa rehellisiä, suurinosa pitkään parisuhteessa olevista, ovat täysin taloudellisen ja yhteiskunnan odottaman sekä tottumuksen perusteella, juuri siinä suhteessa missä ovat.

Vierailija
46/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys, itsensä lapsen tasolle typistäminen, uhriutuminen, heikko itsetunto, epävarmuus.

....ovat piirteitä joita löytyy runsaasti myös parisuhteissa olevilta. Joten parisuhteeseen päätymistä nuo eivät ainakaan yksistään estä.

47/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ehkä osalla on myös epärealistiset odotukset seurustelukumppanille...

Niinpä. Unohdetaan tai ei tiedosteta sitä seikkaa että seukkailu on yks hitonmoinen kompromissi kahden ihmisen välillä.

Aatellaan vaan minä, minä, minä!

Siis ei pelkästään naisilla ole tätä vaan tieteski myös miehillä. Parisuhdehan pitäisi olla me. Me siten että molemmilla on hyvä olla. Pitää osata antaa ja ottaa, molempien osapuolten on kyettävä tekemään kompromisseja siten että se tukee suhdetta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
48/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkyys, itsensä lapsen tasolle typistäminen, uhriutuminen, heikko itsetunto, epävarmuus.

Tämä. Tuntemani sinkku on listan lisäksi vielä tylsä (ei harrasta mitään, ei ole mitään omaa juttua elämässä=käy tyyliin vain shoppailemassa)

Ja ne keskenkasvuiset jutut. :D Seksi sitä ja seksi tätä. Kuinka montaa tuli pantua yhden viikonlopun aika. Kaija Koon voimalaulut karaokessa. Villi ja vapaa.

Miten jonkun ihmisen sinkkuus voi noin hiertää? Eipä näytä teillä henkinen elämä olevan mallillaan, ainakaan katkeran ja pahansuovan kirjoittelun perusteella...

Vierailija
49/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole "jäänyt" sinkuksi. Olen sinkku. Syy on lähinnä henkilökohtaisista valinnoista ja luonteesta, koska ulkonäöltäni olen juuri sellainen jonka olisi pitänyt ensimmäiseksi pariutua:). Pieni, vaalea, naisellinen. Olen aina viihtynyt yksin, ahdistava nuoruussuhde, seksittömyyteen tottuu jne. Ja nyt on jo normaali elämäntapa olla yksin. Voisin kyllä seurustella, mutta en jaksa tehdä asian eteen mitään.

Hieman sama tilanne. Ongelmana jossain määrin ovat ukkomiehet jotka etsivät piristystä elämäänsä enkä halua harrastaa sellaista hyväntekeväisyyttä. Olisi helpompi seurustella, mutta en kiinnostu käytännössä kenestäkään ja nykyisin en vaivaudu edes etsimään koska rima on sitä korkeammalla mitä vanhemmaksi tulen.

Vierailija
50/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Unohdetaan tai ei tiedosteta sitä seikkaa että seukkailu on yks hitonmoinen kompromissi kahden ihmisen välillä.

Siis ei pelkästään naisilla ole tätä vaan tieteski myös miehillä. Parisuhdehan pitäisi olla me. Me siten että molemmilla on hyvä olla. Pitää osata antaa ja ottaa, molempien osapuolten on kyettävä tekemään kompromisseja siten että se tukee suhdetta.

tai sitten nimenomaan tiedostetaan parisuhteen kompromissit ja sen takia ollaankin niin tarkkoja siitä, että millaisen hekilön kanssa ollaan pariutumassa ja millaisia kompromisseja ollaan valmiita tekemään, onko tämä juuri se henkilö, jonka viat hyväksyn ja hyväksyykö hän minun.

Vierailija
51/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen 45v sinkkunaisen joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Ainoa syy on ujous ja hiljaisuus.

Siis, ainoa syy minkä voit kuvitella. Kyllä monet ujot ja hiljaiset päätyvät parisuhteisiin.

Vierailija
52/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsous

Äärifemistinen nipottava elämänasenne

Miesvihaaja

Huono tuuri

Ylipainoisuus

Huono hygienia

Miesmäisyys

Itsekkyys

Tylsyys

53/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai sitten nimenomaan tiedostetaan parisuhteen kompromissit ja sen takia ollaankin niin tarkkoja siitä, että millaisen hekilön kanssa ollaan pariutumassa ja millaisia kompromisseja ollaan valmiita tekemään, onko tämä juuri se henkilö, jonka viat hyväksyn ja hyväksyykö hän minun.

Niin, kieltämättä tuohon kompromissi-jutskaan liittyy proplematiikkaa. Parisuhteenhan pitäs perustua molemminpuoliseen kunnioitukseen. Jos tätä ei ole niin helposti homma lipsahtaa siihen että vähemmän kunnioittava rupeaa väärinkäyttämään toisen luottamusta.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
54/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettipalvelussa oli kyllä tyrkyllä Pohjoi-Savolainen työtön mies, joka tykkäsi kaljasta.

Yllättävästi en halunnut ottaa yhteyttä enkä kutsua kotiini, siistiin virkanaisen omaan asuntoon.

Yleensä olen miehille näkymätön, ja se sopii minulle hyvin. En osaa itse lähestyä miehiä, eivätkä miehet tee mitään, joten mitään ei tapahdu.

Kelpuuttaisitko turkulaisen taidealan miehen, jonka työtilanne on vaihteleva?

Vierailija
55/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuustestien suhteen voi olla (perustellusti) kriittinen, mutta ajattelen silti, että oma persoonallisuustyyppini INTJ on osasyy sinkkuuteeni.

Se on yksi harvinaisimmista tyypeistä ja "erityisen harva heistä on nainen", kuulemma. Miehet kavahtavat minua kun vähänkin oppivat tuntemaan. Olen niin "epätyypillinen" nainen, että ikäänkuin pelotan miehet pois.

Olen intj ja avioliitossa. En ole koskaan ajatellut että olisin epätyypillinen nainen. Toisaalta mieheni on kyllä vähän kuin "se suhteen nainen" luonteeltaan jos oikein kliseistetään..

Vierailija
56/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin tuntemiani sinkkuja, niin kyllä ehkä se suurin syy sinkkuuteen on se, että haluaa olla vapaa ja ei ole valmis tekemään kompromisseja elämässään. Harvemmalla syynä on se, ettei olisi ollut edes mahdollisuutta parisuhteeseen lähteä. Miksi lähteä säätämään suhteeseen, mikäli siinä on enemmän huonoja kuin hyviä puolia. Nykyisin kun hyvin harvoilla on sosiaalista tai taloudellista pakkoa sitä parisuhdetta saada.

Vierailija
57/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole lihaviaa eivätkä passaa miestä.

Tuo painojuttu on alkanut minuakin mietityttää, mitä lihavampi nainen sitä varmemmin on kihlat sormessa. Pelkkää alapeukkua tulee kun tämän sanon mutta niin se on.

T: ikisinkku nainen 30v, 50kg

Tiedät miten asian korjaat. Himppa lisää naisellista pehmeyttä ja pyöreyttä korjaa siis ongelmasi. Eikä siihen mitään ylipainon kerryttämistä vielä tarvita.

Ei, vaan jokainen olkoon sen mallinen ja painoinen, kuin luonto on suonut ja millaisena itselle luontevia elämäntapoja noudattamalla pysyy. Myös siroista, hoikista naisista pitää moni mies. Se "pehmeys" kehossa myös asettuu niihin kohtiin kuin asettuu, jos joku ei ole rintava tai pyllykäs, niin ei hänestä syömällä sellaista tule.

Vierailija
58/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kahdessa pidemmässä suhteessa. Molemmat olivat sen verran rankkoja kokemuksia, että olen tosi varovainen tutustuessani miehiin. En koe olevani nirso. Joitakin asioita ei vaan pidä hyväksyä, sen olen oppinut. Ilman näitä kahta kokemusta olisin toki avoimempi.

Vierailija
59/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole lihaviaa eivätkä passaa miestä.

Tuo painojuttu on alkanut minuakin mietityttää, mitä lihavampi nainen sitä varmemmin on kihlat sormessa. Pelkkää alapeukkua tulee kun tämän sanon mutta niin se on.

T: ikisinkku nainen 30v, 50kg

Puh, minulle kelpaisit heti jos korvienväli on kunnossa.

Vierailija
60/313 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVMIES kirjoitti:

Korjattu lusta

Nirsous

Äärifemistinen nipottava elämänasenne/mieasiamies laasaslaiseen tyyliin

Miesvihaaja/naisvihaaja

Huono tuuri

Ylipainoisuus

Huono hygienia

Miesmäisyys/akkamaisuus/puutteelliset sosiaaliset taidot

Itsekkyys

Tylsyys

Näin lista sopii molempiin sukupuoliin yhtäläisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi