Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhuu kaikki muut kotirouvat!!! Mitä olette jo ehtineet tehdä tänään?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen joogannut, käynyt lenkillä koirien kanssa rannassa, tehnyt aamiaista perheelle, ajanut tyttären luisteluharkkoihin, silittänyt miehelle pari paitaa, joista voi valita. Nyt kuppi kahvia ja sitten kerrataan verbit pojan ranskan koetta varten :DDDD

Ihana kotoilupäivä tulossa taas! Taidankin leipoa ja ajaa keskustaan katsomaan verhokankaita!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttänyt lapset suihkussa, tehnyt aamupalan, laittanut heille sisä- ja ulkovaatteet valmiiksi, pakannut päiväkotireput, tarkistanut sähköpostin, ruokkinut koiran, tehnyt itselle eväät, laittanut pyykkikoneen pyörimään, laittanut tiskit..

ja kohta vien lapset tarhaan ja painelen töihin.

Vierailija
2/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kivalta? Onko sinusta kiva käydä töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
4/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velttona koneella jalat vastapäisellä tuolilla, aamukahvia, Ylen aamutv päällä. Tähän varmaan jumahdan hyväksi toviksi.

Vierailija
5/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just heräsin.

Vierailija
6/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkuttanut miehelle ja vaihtanu vaippoi

Vierailija
7/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturoinut jeesus-iljan kuvalle

Vierailija
8/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffailu netissä ja pidättäny paskaa kuudesta asti. Ei viiti mennä pöntölle, oon laiska ja lihava

Vierailija
9/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan mitään. Molemmat lapset (3 ja 1) heräsivät kuudelta kelloni soittoon, joten mentiin yhdessä vielä tunniksi sänkyyn. Nyt olen ehtinyt ruokkia ja vaatettaa, tarkistaa tarharepun, potatuttaa (wtf mikä sana?). Kohta alkaa ulkovaatteiden pukeminen, huh. Hiukset vielä kiinni, mulle ja tyttärelle.

Olisi pitänyt ehtiä tekemään ruoka uuniin kypsymään, se olisi sitten ollut valmis kun pääsen päiväkotikuskauksesta takaisin kotiin. No, täytyy hakea kuopukselle kaupasta jotakin kotimatkalla. Ärsyttää kun aamu alkaa "huonosti".

Vierailija
10/10 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittanut aamiaisen, herättänyt ja lähettänyt lapset kouluun, siivonnut alakerran toimistoa, sopinut iltapäivän kuskauksista, käyttänyt koiran, laittanut pari mattoa pyykkikoneeseen, tsekannut päivän tehtävät, lajitellut loput lauantain lastenvaatekirppiksen myytävät, sopinut viikon päästä alkavan kylppärirempan aikataulun ja nyt alan siivota yläkertaa.

Sunnuntaina alkaakin sitten työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi