Luetelkaa syitä miksi nainen jää sinkuksi
Olen kerran seurustellut. Sen jälkeen en ole löytänyt miestä enkä tiedä missä mättää. Olen jo 30 ja kaikilla tuntemillani naisilla (pois lukien mielenterveysongelmaiset) on mies ja perhe.
Laittakaa tähän syitä miksi nainen jää sinkuksi niin mietin johtuuko oma yksin jäämisen jostain mille voisin oikeasti tehdä jotain, kiitos!
Kommentit (313)
En osaa sanoa muitten syistä mutta omani on se, että näin haluan elää.
Olen jo hyvinkin aikuinen nainen ja jo lapsena tiesin etten koskaan halua miestä enkä perhettä.
Minun syyni olla sinkku on vapauden tärkeys.
Mä tunnen 45v sinkkunaisen joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Ainoa syy on ujous ja hiljaisuus.
Se ettei pariudu silloin kun siihen on parhaat mahdollisuudet (opiskelijaelämä). Miehillä ei vielä silloin ole status lähelläkään huippua, joten todella helmiä voi ihan tavisnainenkin (jos nuori nainen nyt koskaan on parisuhdepelin tavis) saada. Kymmenen vuoden kuluttua, kun uraa on jo takana, miesten status nousee kuin raketti ja naisten tippuu kuin kivi.
Nettipalvelussa oli kyllä tyrkyllä Pohjoi-Savolainen työtön mies, joka tykkäsi kaljasta.
Yllättävästi en halunnut ottaa yhteyttä enkä kutsua kotiini, siistiin virkanaisen omaan asuntoon.
Yleensä olen miehille näkymätön, ja se sopii minulle hyvin. En osaa itse lähestyä miehiä, eivätkä miehet tee mitään, joten mitään ei tapahdu.
Aikanaan 11v avoliiton jälkeen mietin, että olen tässä nyt hetken aikaa yksin. Suhde oli sen verran koetteleva, että en halunnut heti uuteen suhteeseen.
Siinä kävi sitten niin, että yksin oleminen oli vapaampaa ja helpompaa eikä sitten katsellut kovinkaan aktiivisesti uutta miestä.
Ja yhtäkkiä olikin kulunut yli 10 vuotta. Ihan kuin huomaamatta. Sitten olikin jo vaikea löytää ketään, kun toinen puoli itsestä ei enää halunnutkaan luopua siitä itsenäisyydestä ja vapaudesta.
Maailmakin oli muuttunut. Oli tullut nettideitit ja muut ja niitä selaillessa vain vahvistui sinkkuelämän hyvät puolet.
Ja oikeastaan sama fiilis on edelleen. Silloin tällöin katselen nettideittejä, mutta kyllä siellä se tarjonta on sellaista, ettei huvita lähteä edes kokeilemaan: aika paljon varattuja, alkoholiongelmaisia ja vastaavia.
Minusta sinkut ovat usein jotenkin tosikkoja. Heiltä puuttuu sellainen rentous, asiat ovat heille vakavia, ehkä jopa suorittamista.
Siis tyttöporukassa ovat oikein mukavia, mutta miehiin nähden ovat kireitä. Siinä on sitten vaikea löytää itselleen samanlaista kumppania.
Eivät ole lihaviaa eivätkä passaa miestä.
Persoonallisuustestien suhteen voi olla (perustellusti) kriittinen, mutta ajattelen silti, että oma persoonallisuustyyppini INTJ on osasyy sinkkuuteeni.
Se on yksi harvinaisimmista tyypeistä ja "erityisen harva heistä on nainen", kuulemma. Miehet kavahtavat minua kun vähänkin oppivat tuntemaan. Olen niin "epätyypillinen" nainen, että ikäänkuin pelotan miehet pois.
Vierailija kirjoitti:
Persoonallisuustestien suhteen voi olla (perustellusti) kriittinen, mutta ajattelen silti, että oma persoonallisuustyyppini INTJ on osasyy sinkkuuteeni.
Se on yksi harvinaisimmista tyypeistä ja "erityisen harva heistä on nainen", kuulemma. Miehet kavahtavat minua kun vähänkin oppivat tuntemaan. Olen niin "epätyypillinen" nainen, että ikäänkuin pelotan miehet pois.
Intj on se tosikko... teoriani vahvistuu siis.
Kasiko olin
Itsekkyys, itsensä lapsen tasolle typistäminen, uhriutuminen, heikko itsetunto, epävarmuus.
Vierailija kirjoitti:
Tuo painojuttu on alkanut minuakin mietityttää, mitä lihavampi nainen sitä varmemmin on kihlat sormessa. Pelkkää alapeukkua tulee kun tämän sanon mutta niin se on.
T: ikisinkku nainen 30v, 50kg
Työtoverilla kihlaus purkutui siihen, ettei antanut ennen häitä. Mies vaan heitti sormuksen pois, ja sanoi jotain: ei sikaa säkissä , tyyliin. Tämä nainen itki varmaan pari kuukautta, kun hänkin olisi halunnut perheen,kuten hänen sisaruksillaankin oli. Ei sitten koskaan ollut merkittävää miesystävää. Sam iloinen a nainen vältteli kaikkea naisellista, vaatteita, kampausta, meikkiä, ja työssä hyvin komenteleva vakka oli se ainoa kouluttamaton joukossa. Asui mummon kanssa yksiössä lähiössä, vaikka oli muuten normaali.
Se että osa miehistä on sellaisia kun tällä palstalla.
ruma/läski/mihinkään tyytymätön/valittaja/jankuttaja/kylän kerma ämpäri/piti kaverina
Vierailija kirjoitti:
Se ettei pariudu silloin kun siihen on parhaat mahdollisuudet (opiskelijaelämä). Miehillä ei vielä silloin ole status lähelläkään huippua, joten todella helmiä voi ihan tavisnainenkin (jos nuori nainen nyt koskaan on parisuhdepelin tavis) saada. Kymmenen vuoden kuluttua, kun uraa on jo takana, miesten status nousee kuin raketti ja naisten tippuu kuin kivi.
Tässä on tietty perä, mutta nämä tavisnaiset ja miehen statukset sekä parisuhdepeli hourailut vievät kommentin lassukkateorioihin. Tosiasia on, että nuorena ja kokemattomana tekee tyhmiä päätöksiä. Tämä johtuu ihan aivojen rakenteesta. Parikymppisenä aivotoiminnat ovat nopeita ja aivojen kehittymättömyyden takia kaikki elämykset, niin ilot kuin surutkin koetaan voimakkaampana. Näin käy myös rakastumisen tunteen kanssa. Jos silloin tapaa vähänkin miellyttävän miehen, helposti jää nalkkiin. Näin kävi itsellekkin. Myöhemmällä iällä se tunnepuoli on tasaisempaa, joten ilmeisesti tulee ristiriitaa deittailuvaiheessa kun sillä tunnepuolella ei tule sitä huuman tunnetta ja kukaan ei tunnu oikein miltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo painojuttu on alkanut minuakin mietityttää, mitä lihavampi nainen sitä varmemmin on kihlat sormessa. Pelkkää alapeukkua tulee kun tämän sanon mutta niin se on.
T: ikisinkku nainen 30v, 50kg
Tiedät miten asian korjaat. Himppa lisää naisellista pehmeyttä ja pyöreyttä korjaa siis ongelmasi. Eikä siihen mitään ylipainon kerryttämistä vielä tarvita.
Eräs tuttuni oli nuorena oikein hyvännäköinen. Tosin hän on aina ollut tosikko eikä hymyile tai naura oikeastaan koskaan. Itse olen selvästi rumempi, mutta olen iloinen ja helposti lähestyttävä. Ehkä tämä luonteenpiirre on auttanut minua tutustumaan miehiin ja saamaan seuraa. Kaunis tuttavani on vuosien jälkeen vielä sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Nirsous.
Ei vaan tarjonnan huono laatu.
Eräs tuttuni on 50 v ja sinkku. Tehnyt nuoresta asti töitä ns. matalapalkka-alalla ja käyttänyt kaikki tulonsa elämästä nauttimiseen. Hänellä ei ollut aikaa sitoutua. Sama tahti jatkuu edelleen ja elämä on ihanaa. Eli hän rakastaa matkustelua enemmän kuin mitään muuta ja elää seuraavaa lomaa varten.