Ihastus "petti"
Olen viestitellyt kuukauden verran päivittäin miehen kanssa, ja olemme olleet kaksi kertaa treffeillä. Toisilla treffeillä pussailtiin varmaan puoli tuntia. Molempien treffien jälkeen laittoi viestiä takaisin kuinka kivaa oli ja nähdään pian taas sydämien kera.
Eilen sain kuulla ystävältäni, että oli nähnyt tämän miehen nuoleskelevan opiskelijabileissä yhden naisen kanssa.
Mies ei kertonut tästä ja pysyin hiljaa siitä seuraavien treffien ajan. Näiden jälkeen oli neljännet treffit, jolloin hän sanoi että ymmärtää nyt ettei halua ketään muuta. Siihen heitin että oletko ihan varma, ja hän ymmärsi että tiedän. Sanoi, että miettikin olenko saanut kuulla siitä jostain, kun vaikutin vähän oudolta viesteissä...
Mies sanoi että häntä hävettää ja kaduttaa älyttömästi se baarijuttu ja pyysi anteeksi että pahoitti mieleni, vaikkei seurusteltukaan.
Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte tilanteessani? Unohtaisitteko vain tuon jutun, vai alkaisitteko edes suhteeseen tuon asian takia, vaikka olisitte kovin ihastuneita ja mies tuntuu muuten siltä "oikealta"..
Kommentit (85)
No jaa, ei se pettänyt sinua, mutta näkisin ettei kovin ihastunut ihminen tunne halua nuolla muita ihmisiä sen jälkeen jos on löytänyt sen, johon haluaa sitoutua. Muutamat treffit ja toi bileilta ja sitten PIM haluan sinut, ensimmäisenä tulisi mieleen et sai pakit toiselta.
Mä olin tapaillut mun miestä kuukauden verran, eli oltiin nähty ehkä neljä kertaa. Lähdin silti baarista toisen miehen, pitkäaikaisen säädön, matkaan. Kaikki meni oikein kivasti, mutta aamulla päällimäisenä oli sellainen fiilis, että kylläpä taidankin oikeasti haluta nyt keskittyä siihen tapailemaani mieheen.
Tein sitten sanoin ja teoin selväksi miehelle, että haluan katsoa, mihin tämä juttu oikeasti menee, ja hän oli samaa mieltä. Seitsemättä vuotta yhdessä nyt.
Eli ei, mies ei ollut tuolloin sinun miehesi, ette seurustelleet, eikä hän siten voinut pettää sinua. Häntä on selvästi vaivannut tuo "mokansa", joten lienee vakavissaan suhteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ette ole sopineet että muiden kanssa ei heilastella tai pussailla, niin mies saa kyllä tehdä mitä lystää.
En näe ongelmaa.Sääntöjen puitteissa kyllä. Sääntöpuitteisiin rakennettu suhde harvemmin on kovin onnellinen, kun säännöt rajoittavat haluja. Jos taas halu on omistautua ja jakaa elämää tietyn kumppanin kanssa, säännöillä voi heittää vesilintua. Väärin tai oikein on siis irrelevanttia, oleellista on se mitä haluaa.
No mistä helvetistä kukaan voi kahden treffien jälkeen kuvitella tietävänsä haluavansa jakaa elämänsä jonkun random säädön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä olin tapaillut mun miestä kuukauden verran, eli oltiin nähty ehkä neljä kertaa. Lähdin silti baarista toisen miehen, pitkäaikaisen säädön, matkaan. Kaikki meni oikein kivasti, mutta aamulla päällimäisenä oli sellainen fiilis, että kylläpä taidankin oikeasti haluta nyt keskittyä siihen tapailemaani mieheen.
Tein sitten sanoin ja teoin selväksi miehelle, että haluan katsoa, mihin tämä juttu oikeasti menee, ja hän oli samaa mieltä. Seitsemättä vuotta yhdessä nyt.
Eli ei, mies ei ollut tuolloin sinun miehesi, ette seurustelleet, eikä hän siten voinut pettää sinua. Häntä on selvästi vaivannut tuo "mokansa", joten lienee vakavissaan suhteesi.
Miksiköhän mies ei sitten itse ottanut puheeksi "mokaansa" ja kertonut et näin kävi, haluan kertoa sen itse.
Me siis olimme nähneet monta kertaa jo aiemmin ja vaihtaneet sanasen. Pari kuukautta tarkemmin ottaen tekstailtiin ja sitten käytiin treffeillä. Vietettiin koko päivä yhdessä molemmilla kerroilla...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mies ei sitten itse ottanut puheeksi "mokaansa" ja kertonut et näin kävi, haluan kertoa sen itse.
Ja mitäköhän se jollekin ventovieraalle kuuluu?
ette kuitenkaa oo yhessä tai sopinu ettei muita saa tapailla jote kannattaa vaa unohtaa. siinä vaiheessa ko sopimus tehdää tai aletaa seurustella nii on syytä suuttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän se jollekin ventovieraalle kuuluu?
Ei nyt ap mikään ventovieras ole tuolle miehelle jos kerran mies "katuu" tekoaan ja pyyteli anteeksi, tosin vasta sitten ku ap otti asian esille.
Siis kuulit tästä miehen baarinuoleskelusta eilen, ja eilisen jälkeen olette jo käyneet kaksilla treffeillä..?
Jokin ei nyt täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanutkin, mutta ei huolinut sotkuiseen kimppakämppäänsä silloin, vaan pussailtiin ulkona :D -ap
Ja juurikin näin että en mieti pettikö hän, vaan sitä, että voinko luottaa enää tuollaisen jälkeen?
Omalla kokemuksella miehet harvemmin häpeää edes hirveintäkään läävää, jos on tilanne että voisi saada.
Eli soisi vähän hälytyskellot, että pelkäsikö kämppiksien lipsauttavan jotain, mitä ei sinun korvillesi oke tarkoitettu.
No jos totta puhutaan, niin en haluaisi itse alkaa seurustella sellaisen miehen kanssa, joka haluaa pussailla jonkun toisen kanssa silloinkin kun on ihastunut minuun. Siis vaikka emme edes seurustelisi vielä, mutta olisimme ihastuneita toisiimme, niin ei itselleni ainakaan tulisi mieleenkään pussailla jonkun toisen kanssa.
Nojaa, varmaankin juuri tästä syystä olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Mies on tosi kiltti, eikä vaikuta naistenmieheltä...
Selittelee vain että ei ole ennen seurustellut kunnolla eikä tajunnut vielä silloin että meillä tulisi olemaan oikeasti jotain pysyvämpää...
Onko teidän piireissä neljät treffit ja kuukauden tunteminen jotain pysyvämpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanutkin, mutta ei huolinut sotkuiseen kimppakämppäänsä silloin, vaan pussailtiin ulkona :D -ap
Ja juurikin näin että en mieti pettikö hän, vaan sitä, että voinko luottaa enää tuollaisen jälkeen?
Varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ette ole sopineet että muiden kanssa ei heilastella tai pussailla, niin mies saa kyllä tehdä mitä lystää.
En näe ongelmaa.Ei tommosia itsestään selviä asioita tarvii enää sopia erikseen. Kyllä jokainen syntymästään tietää,miten toista kohdellaan ja mikä loukkaa ja jätkäkin se tässä tiesi,koska pyysi anteeksi.
Nainen voi vain päättää, että mies on parisuhteessa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe ongelmaa.Ei tommosia itsestään selviä asioita tarvii enää sopia erikseen. Kyllä jokainen syntymästään tietää,miten toista kohdellaan ja mikä loukkaa ja jätkäkin se tässä tiesi,koska pyysi anteeksi.
Tule pois sieltä keskiajalta. Nykyään suhteet voi olla mitä monimuotoisempia, eikä ihanne ja normi ole enää kahden väliset suljetut parisuhteet. Jokainen määrittelee ne omat suhteensa rajat.
Ja samat selitykset menee tälle toiselle pusukumppanille :D
Siis mitä mä just luin? :D
Ootte kaks kertaa tavannu ja heti pitäis olla 100% uskollinen. Voi hyvää päivää mitä shittiä.
Ei tommosia itsestään selviä asioita tarvii enää sopia erikseen. Kyllä jokainen syntymästään tietää,miten toista kohdellaan ja mikä loukkaa ja jätkäkin se tässä tiesi,koska pyysi anteeksi.