Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastus "petti"

Iina
03.10.2018 |

Olen viestitellyt kuukauden verran päivittäin miehen kanssa, ja olemme olleet kaksi kertaa treffeillä. Toisilla treffeillä pussailtiin varmaan puoli tuntia. Molempien treffien jälkeen laittoi viestiä takaisin kuinka kivaa oli ja nähdään pian taas sydämien kera.
Eilen sain kuulla ystävältäni, että oli nähnyt tämän miehen nuoleskelevan opiskelijabileissä yhden naisen kanssa.
Mies ei kertonut tästä ja pysyin hiljaa siitä seuraavien treffien ajan. Näiden jälkeen oli neljännet treffit, jolloin hän sanoi että ymmärtää nyt ettei halua ketään muuta. Siihen heitin että oletko ihan varma, ja hän ymmärsi että tiedän. Sanoi, että miettikin olenko saanut kuulla siitä jostain, kun vaikutin vähän oudolta viesteissä...
Mies sanoi että häntä hävettää ja kaduttaa älyttömästi se baarijuttu ja pyysi anteeksi että pahoitti mieleni, vaikkei seurusteltukaan.

Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte tilanteessani? Unohtaisitteko vain tuon jutun, vai alkaisitteko edes suhteeseen tuon asian takia, vaikka olisitte kovin ihastuneita ja mies tuntuu muuten siltä "oikealta"..

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätö ei voi pettää. Jos ei ole sopimusta niin ei sitä voi rikkoakaan. Jos haluat suhteen, tee töitä sen eteen äläkä leiki modernia naista joka ei hakeudu vakituiseeen suhteeseen kun pitää sitä niin kovin vanhanaikaisena. Vaikutat muutenkin 15-vuotiaalta.

Mutta nyt sitten asiaan, haluaisitko treffeille vähän purkamaan stressiä? Mekin voitaisiin suudella puoli tuntia ;)

Vierailija
82/85 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tapaillut mun miestä kuukauden verran, eli oltiin nähty ehkä neljä kertaa. Lähdin silti baarista toisen miehen, pitkäaikaisen säädön, matkaan. Kaikki meni oikein kivasti, mutta aamulla päällimäisenä oli sellainen fiilis, että kylläpä taidankin oikeasti haluta nyt keskittyä siihen tapailemaani mieheen.

Tein sitten sanoin ja teoin selväksi miehelle, että haluan katsoa, mihin tämä juttu oikeasti menee, ja hän oli samaa mieltä. Seitsemättä vuotta yhdessä nyt.

Eli ei, mies ei ollut tuolloin sinun miehesi, ette seurustelleet, eikä hän siten voinut pettää sinua. Häntä on selvästi vaivannut tuo "mokansa", joten lienee vakavissaan suhteesi.

Nykyinen miehesi tykkäsi siitä, että samalla kun aloit häntä tapailla kävit paneskelemassa muita?

Se joka pussailee ja naiskentelee muitten kanssa ei ole vakavissaan kenenkään suhteen. Toivottavasti karma teidät kaikki tavoittaa jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko vähemmistössä, ehkä, mutta jos on käynyt treffeillä vain kaksi kertaa ja viestitellyt vasta kuukauden ylipäätään niin mielestäni ei tarvitse vielä olla uskollinen toiselle. Tietenkin jos erikseen on sovittu, ettei tavata muita tmv, mutta näin ei ilmeisesti ollut. En siis kyllä itse näe syytä tuomita miestä tuosta. Ja kaiken lisäksi hän pyysi anteeksi sitä jos tuo tapaus nyt kuitenkin aiheutti mielipahaa sinulle.

Jos on näin vaikeaa olla uskollinen toiselle suhteen alkuvaiheessa niin kuinkahan kovasti pitää ponnistella sitten kun ollaan suhteessa oltu 20 vuotta...

Vierailija
84/85 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies. Kannattaa unohtaa ja etsiä joku joka arvostaa. 

Vierailija
85/85 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te ole yhdessä ettekä varmaankaan edes sopineet mitään että pitää elää kuin oltaisiin jo yhdessä. Mitä väliä jostain baarisäädöstä mikä on tapahtunut teidän tapailun aikana, kun kuitenkin sanoo katuvansa ja sanoo haluavansa sinut? Miksi tehdä asiasta noin iso, et omista sitä miestä kuitenkaan. Baarissa kännissä ja sinkkuna nyt tulee varmasti tehtyä vaikka mitä ilman sen suurempaa merkitystä kuin hauskanpidon kannalta. En näe aihetta surkutella loppujen lopuksi noin pientä asiaa. Eri asia jos tapailisi muita samaan aikaan.

Toki jos sinut haluaa niin ehkä vähän tökeröä nuolla muita, mutta itse kyllä hölläisin vähän tässä tilanteessa.

Kenenkään ei tarvitse baarinuoleskelijoihin tyytyä. Ajattele mikä tautiriski tuo tyyppi on.

No ni

Hyi helvetti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän