26 euroa rahaa ja 2 viikkoa pitäis selvitä. Ei haittaa vaikka laihtuis kun on 10kg ylipainoa.
Pää lyö tyhjää. Onneks oon yksin ettei ole muita elätettäviä. Aineksia on sämpylöiden tekoon. On vähän riisiä ja tonnikalaa, 1 tomaattimurskapussi. 150g kanafileitä pakkasessa. Eipä juuri muuta :(
Kommentit (12)
Ostat halvimpia vihanneksia, esim. monta kiloa porkkanaa ja pottupussi, sitten pari pakettia linssejä ja jäljellä jäävällä rahalla vähän banaania ja jotain emt.
Mutta halvimmat vihannekset, pottu ja linssit lienee edullisinta.
Kaurahiutaleita noin 1€/paketti, aloitat aamusi lautasella puuroa. Voit myös päättää päiväsi sillä!
Minä ostaisin kauraryynejä, voipaketin, maitoa, perunaa ja juureksia. Suolaa ja mausteita sinullla kai jo on.
Penkosin pakastinta, sieltä löytyi vielä 500g perunasipuli-sekoitusta, saisiko siitä jotain tonnikalan kanssa? Lisäksi löytyi 8 kpl ruisleipiä. Margariinia on 1 purkki, juustoa puolipalaa sinileimaa. Niin ja nuudelia löytyi 4 kpl.
ap
Halvimpia pikakaurahiutaleita 4 pkt yht. 1,60 e
Vehnäjauho 2 kg 1 e
Margariini 0,40 e
Soijarouhepussi 3-4 e
Hinnan mukaan halvimpia: porkkanaa, perunaa, omenaa, appelsiineja, kaalia, sipulia, valkosipulia, halvinta pakastepinaattia, halvimpia pakastekasviksia, pakasteherneitä
Sitruunamehupullo (Xtra tms)
Halvin rypsiöljypullo
Halvimpia linssejä ja papuja
Halvinta tomaattimurskaa
Halvinta teetä/kahvia
Sokeria, suolaa
Mä menisin noilla mitä on niin pitkään ku pystyy. Sit katon monta päivää on vielä jäljellä noilla rahoilla.
20 euroa kehtaisin joltain pyytää apuja. Sanoisin vaikka että tärkeästä lääkkeestä puuttu vähän ja syödäkin pitäisi. Siitä saisi vähän lisää ruokarahapottiin.
Vierailija kirjoitti:
Penkosin pakastinta, sieltä löytyi vielä 500g perunasipuli-sekoitusta, saisiko siitä jotain tonnikalan kanssa? Lisäksi löytyi 8 kpl ruisleipiä. Margariinia on 1 purkki, juustoa puolipalaa sinileimaa. Niin ja nuudelia löytyi 4 kpl.
ap
nautitko noitten paska jankutus aloitusten tekemisistä?
Mä ostin pakaste seitiä,on kermaa ja sipulia ja pakkasessa babyporkkanoita. Teen kalakastikkeen porkkanoitten kanssa. On muutama perunakin,voin keittää mut ehkä en. Sit yks pakka lehtitakinaa (alle 3e)ja pakkasessa sieniä. Teen sienipiirakkaa, voi sinne riisiäki laittaa. Noilla pärjään hyvin ke-la. Ja piirakkaa saattaa jäädäkki.
Ei hätää. Kaupat menee lakkoon kuitenkin, ettei sieltä mitään saisi vaikka olisikin rahaa.
Meikällä on 0e ja pittää 3 viikkoa elellä :(