Ihastus "petti"
Olen viestitellyt kuukauden verran päivittäin miehen kanssa, ja olemme olleet kaksi kertaa treffeillä. Toisilla treffeillä pussailtiin varmaan puoli tuntia. Molempien treffien jälkeen laittoi viestiä takaisin kuinka kivaa oli ja nähdään pian taas sydämien kera.
Eilen sain kuulla ystävältäni, että oli nähnyt tämän miehen nuoleskelevan opiskelijabileissä yhden naisen kanssa.
Mies ei kertonut tästä ja pysyin hiljaa siitä seuraavien treffien ajan. Näiden jälkeen oli neljännet treffit, jolloin hän sanoi että ymmärtää nyt ettei halua ketään muuta. Siihen heitin että oletko ihan varma, ja hän ymmärsi että tiedän. Sanoi, että miettikin olenko saanut kuulla siitä jostain, kun vaikutin vähän oudolta viesteissä...
Mies sanoi että häntä hävettää ja kaduttaa älyttömästi se baarijuttu ja pyysi anteeksi että pahoitti mieleni, vaikkei seurusteltukaan.
Mitä mieltä olette, ja mitä tekisitte tilanteessani? Unohtaisitteko vain tuon jutun, vai alkaisitteko edes suhteeseen tuon asian takia, vaikka olisitte kovin ihastuneita ja mies tuntuu muuten siltä "oikealta"..
Kommentit (85)
Epäilen, että mies ei ole enää neitsyt. Pysy kaukana sellaisesta.
Ette te ole yhdessä ettekä varmaankaan edes sopineet mitään että pitää elää kuin oltaisiin jo yhdessä. Mitä väliä jostain baarisäädöstä mikä on tapahtunut teidän tapailun aikana, kun kuitenkin sanoo katuvansa ja sanoo haluavansa sinut? Miksi tehdä asiasta noin iso, et omista sitä miestä kuitenkaan. Baarissa kännissä ja sinkkuna nyt tulee varmasti tehtyä vaikka mitä ilman sen suurempaa merkitystä kuin hauskanpidon kannalta. En näe aihetta surkutella loppujen lopuksi noin pientä asiaa. Eri asia jos tapailisi muita samaan aikaan.
Toki jos sinut haluaa niin ehkä vähän tökeröä nuolla muita, mutta itse kyllä hölläisin vähän tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän on ihan normaalia deittailla montaa yhtä aikaa ennen kuin aletaan varsinaiseen suhteeseen jonkun niiden kanssa. Ei ole pettämistä koska ette seurustelleet.
Tätä ei kuitenkaan tarvitse hyväksyä. Mies oli pahoillaan vain koska jäi kiinni. Mikäli kaverisi ei olisi nähnyt, mies ei olisi asiasta kertonut. Eli jätä sika. Tuollainen käytös tulee jatkumaan koska selkeästi puuttuu se moraalinen selkäranka.
Vierailija kirjoitti:
Ette te ole yhdessä ettekä varmaankaan edes sopineet mitään että pitää elää kuin oltaisiin jo yhdessä. Mitä väliä jostain baarisäädöstä mikä on tapahtunut teidän tapailun aikana, kun kuitenkin sanoo katuvansa ja sanoo haluavansa sinut? Miksi tehdä asiasta noin iso, et omista sitä miestä kuitenkaan. Baarissa kännissä ja sinkkuna nyt tulee varmasti tehtyä vaikka mitä ilman sen suurempaa merkitystä kuin hauskanpidon kannalta. En näe aihetta surkutella loppujen lopuksi noin pientä asiaa. Eri asia jos tapailisi muita samaan aikaan.
Toki jos sinut haluaa niin ehkä vähän tökeröä nuolla muita, mutta itse kyllä hölläisin vähän tässä tilanteessa.
Kenenkään ei tarvitse baarinuoleskelijoihin tyytyä. Ajattele mikä tautiriski tuo tyyppi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on tosi kiltti, eikä vaikuta naistenmieheltä...
Selittelee vain että ei ole ennen seurustellut kunnolla eikä tajunnut vielä silloin että meillä tulisi olemaan oikeasti jotain pysyvämpää...
Onko teidän piireissä neljät treffit ja kuukauden tunteminen jotain pysyvämpää?
No ainakaan siitä ei tule mitään pysyvämpää kun nuoleskellaan samaanaikaan muitakin.ihmettelen vaan miksi ap on edes lähtenyt kolmansille ja neljänsille deiteille vaikka tiesi tyypin todellisen karvan. Itse en olisi edes vaivautunut niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän on ihan normaalia deittailla montaa yhtä aikaa ennen kuin aletaan varsinaiseen suhteeseen jonkun niiden kanssa. Ei ole pettämistä koska ette seurustelleet.
Nykyään vallalla on kertakäyttökulttuuri ja tapailu on lähinnä ajanakulua, eikä tähtää auttamatta edes surusteluun. Kukaan ei voi enää olettaa seurustelevansa vaan sekin asia pitää puhua läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittelee vain että ei ole ennen seurustellut kunnolla eikä tajunnut vielä silloin että meillä tulisi olemaan oikeasti jotain pysyvämpää...
No ainakaan siitä ei tule mitään pysyvämpää kun nuoleskellaan samaanaikaan muitakin.ihmettelen vaan miksi ap on edes lähtenyt kolmansille ja neljänsille deiteille vaikka tiesi tyypin todellisen karvan. Itse en olisi edes vaivautunut niille.
Terveisin ikisinkkuuttaan ihmettelevä riippakivi joka ensikatseesta lähtien luulee omistavansa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanutkin, mutta ei huolinut sotkuiseen kimppakämppäänsä silloin, vaan pussailtiin ulkona :D -ap
Ja juurikin näin että en mieti pettikö hän, vaan sitä, että voinko luottaa enää tuollaisen jälkeen?
Ei kannata luottaa. Ole vaan kiitollinen, että näytti sen todellisen karvansa heti ja itse selvisit vähillä vaurioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei kuitenkaan tarvitse hyväksyä. Mies oli pahoillaan vain koska jäi kiinni. Mikäli kaverisi ei olisi nähnyt, mies ei olisi asiasta kertonut. Eli jätä sika. Tuollainen käytös tulee jatkumaan koska selkeästi puuttuu se moraalinen selkäranka.
Sinä vielä nelikymppisenä laulat baarissa Kaija Koota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin antanutkin, mutta ei huolinut sotkuiseen kimppakämppäänsä silloin, vaan pussailtiin ulkona :D -ap
Ja juurikin näin että en mieti pettikö hän, vaan sitä, että voinko luottaa enää tuollaisen jälkeen?
Ei kannata luottaa. Ole vaan kiitollinen, että näytti sen todellisen karvansa heti ja itse selvisit vähillä vaurioilla.
Vähillä vaurioilla :D Mitä siellä sinun mielikuvissa aloitajalle olisi voinut tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiin ei kannata luottaa. Kaikki miehet pettää.
Olkaa nuoria, pusutelkaa, jne...kyllä te ehditte tekopyhää aikuista leikkimään myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin ikisinkkuuttaan ihmettelevä riippakivi joka ensikatseesta lähtien luulee omistavansa miehen.
Harhaan osui. Itsellä on oikein mukava mies, joka ei seurustelun alkuvaiheessakaan nuoleskellut muita. Mun mielestä on aivan selvää, että jos/kun se häiritsee että joku tapailee ja pussailee yhtäaikaa useampia ihmisiä niin silloin ei kannata ko käytöstä hyväksyä vaan etsiä sellainen joka on samaa mieltä asiasta. Jos jollekkin asia ei ole ongelma saa mun puolesta deittailla vaikka kymmentä ihmistä kerralla, mutta mielestäni täytyy sen verran rehellinen olla että nämä tapailukumppanitkin ovat tietoisia siitä etteivät ole ainoita. Ennen oli selvää, että tapaillaan yhtä kerrallaan. Nykyisin asia ei ole itsestäänselvyys ja tämä voi paljastuessaan aiheuttaa pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen, että mies ei ole enää neitsyt. Pysy kaukana sellaisesta.
Vahvasti samaa mieltä. Mies ei ole enää neitsyt ja mies joka on viattomuutensa menettänyt ei ole minkään arvoinen. Jätä se irstaudessa rypevä sika !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako se vakavissaan olo ja sitoutumisen halu muka vasta siitä, kun sanallisesti sovitaan että nyt seurustellaan? Jos minulle tapailuvaiheessa tulee selväksi, että tässä on ihminen jota kohtaan on herännyt voimakkaita tunteita ja haluan hänen kanssaan parisuhteeseen, niin luonnollisesti mulla ei ole halua enää muiden kanssa sählätä. Jos toisen käytös osoittaa, että ei halua ja kykene keskittymään vain minuun (niinkuin ap:n äijä), niin olettaisin että hän ei tosissaan ole kiinnostunut.
Entäs jos sille kundille tulee sama selväksi vaikka 2vk ja neljät treffit myöhemmin kuin sinulle ja hän siinä välissä säätää jotain? Tai voi jopa olla että tuosta säätämisestä johtuen tajuaa että nyt on jotain isompaa ilmassa? Eikö tuo johtopäätöksesi silloin ole hieman ennenaikainen eikä välttämättä edes oikea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähillä vaurioilla :D Mitä siellä sinun mielikuvissa aloitajalle olisi voinut tapahtua?
No monille tulee morkkis jos käy ilmi, että olen yleisen bilepanijan kanssa nainut. Tai sitten se, että olisi suhteessa edetty ja ennätetty kiintyä enemmän ja sitten olisi miehen taipumukset ympäriinsä naiskenteluun paljastuneet. Muutamien treffien jälkeen on paljon helpompi erota. Sanoo vaan heippa ja se on siinä.
En tiedä olenko vähemmistössä, ehkä, mutta jos on käynyt treffeillä vain kaksi kertaa ja viestitellyt vasta kuukauden ylipäätään niin mielestäni ei tarvitse vielä olla uskollinen toiselle. Tietenkin jos erikseen on sovittu, ettei tavata muita tmv, mutta näin ei ilmeisesti ollut. En siis kyllä itse näe syytä tuomita miestä tuosta. Ja kaiken lisäksi hän pyysi anteeksi sitä jos tuo tapaus nyt kuitenkin aiheutti mielipahaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelma ole siinä, että hän olisi pettänyt ap:ta, hassut. Ongelma on siinä, että hän tekee humalassa eroottisluonteisia asioita joita katuu jälkikäteen. Ei siis hallitse impulssejaan. Klassista petturiainesta.
Kyllähän tässä perää varmasti on. Itse olin nuorena just tollanen - muuten en vieraista välittänyt, mutta kännissä se monesti johti sit tuohon. Piti ihan lopettaa viinanjuonti ja baarissa käynti kokonaan, kun muna ei meinannut pysyä housuissa ei sitten millään. Mukavaahan se oli, mutta ärsytti aina se hillitön morkkis.
Joidenkin pitää vaan käydä sellanen kukasta kukkaan -vaihe läpi, jonka aikana ei kannattaisi paljon parisuhteita viljellä. Naisena tällaisten tunnistaminen toki on hankalaa, koska nämä pelimiehet osaavat olla just sitä mitä naiset haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaako se vakavissaan olo ja sitoutumisen halu muka vasta siitä, kun sanallisesti sovitaan että nyt seurustellaan? Jos minulle tapailuvaiheessa tulee selväksi, että tässä on ihminen jota kohtaan on herännyt voimakkaita tunteita ja haluan hänen kanssaan parisuhteeseen, niin luonnollisesti mulla ei ole halua enää muiden kanssa sählätä. Jos toisen käytös osoittaa, että ei halua ja kykene keskittymään vain minuun (niinkuin ap:n äijä), niin olettaisin että hän ei tosissaan ole kiinnostunut.
Entäs jos sille kundille tulee sama selväksi vaikka 2vk ja neljät treffit myöhemmin kuin sinulle ja hän siinä välissä säätää jotain? Tai voi jopa olla että tuosta säätämisestä johtuen tajuaa että nyt on jotain isompaa ilmassa? Eikö tuo johtopäätöksesi silloin ole hieman ennenaikainen eikä välttämättä edes oikea?
Alunperinkään ei kannata minkään bilepussailijan ja naisia sarjassa pyörittelevän tyypin kanssa alkaa mitään. Aidosti ilmassa ei ole mitään isompaa. Mikäli tuo mies joskus tosissaan haluaa parisuhteeseen , kannattaa hänen kyllä miettiä sitä, miten kannattaa käyttäytyä. Olihan tässäkin tiedostanut, että asia voi mennä apn tietoisuuteen, mutta hän siitä ja apn ajatuksista vähät välitti.