Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lasta?

Vierailija
02.10.2018 |

Kuinka monta lasta teillä on? Tai kuinka monta lasta haluatte?

Kommentit (241)

Vierailija
181/241 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset alapeukuttavat toisten vastauksia tällaisessakin asiassa? Ei voi tajuta😂

Vierailija
182/241 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole linkannut tänne ainuttakaan ajankohtaista tutkimusta, ainoastaan jeesustellut lapsettomuudellasi. Mitä minä olen asian eteen tehnyt? - Elämme kanssasi samantapaista elämää, minulla on lapset ja olen ostanut muovipusseja. Av:ssa on helppo valehdella olevansa vaikka energiatekniikan insinööri, työni ei kuitenkaan tekisi minusta parempaa tai huonopaa ihmistä lisääntymään.

Vaikea uskoa, että olet täällä puhtaasti maailman pelastus sydämessä arvostelmassa anonyymien ihmisten lisääntymistä. Sattuu olemaan yksi haroista asioista, joista voit kokea ylemmyydentunnetta ja hyödynnät häikäilemättä tilaisuuden arostella muiden elämää. Porsaiden porsas

Miksi minun pitää linkata tänne tutkimuksia. Samanlailla pääset niitä itsekin etsimäään kuten minäkin.

Jos googlata osaat/viitsit.

Kaikki muu ekohippeily on pientä näpertelyä lisääntymisen rinnalla, siksi siitä paasaan. Lisääntymällä pyyhkii pois kaikki ympäristön eteen tekemänsä ponnistelut.

"Vaikka energiatekniikan insinööri"? :D Voi jeesus sekö on niin outo ja ihmeellinen tutkinto että tarvitsee valehdella (googlaa). Olen energiatekniikan diplomi-insinööri mutten tietääkseni ole siihen missään vaiheessa viitannut, asioiden selvittäminen ja ajan tasalla pysyminen eivät tutkintoa eivätkä sillä retostelua vaadi, ainoastaan vaivannäköä. 

Varmasti olet diplomi-inssi... "etsi itse linkkisi". Itse väitit, että olit täällä sivistämässä ihmisiä. Kuitenkin ajankohtaiset tutkimuksesi ovat mutu-referaatioita jostain joskus. Olet tasan täällä kiusaamassa ja arvostelemassa ihmisiä eikä sinulla ole todellisia ratkaisuja mihinkään. Ehkä täällä irviminen on sinusta tehokas keino parantaa maailmaa.

Tuolla ammattikommentti liittyi kysymykseesi siitä mitä olisin maapallomme eteen tehnyt, joka kenties oikeuttaisi hankkimaan sen lapsen. Kuitenkin ihmisten täytyy lisääntyä ellei tavoitteena ole sukupuuttu. Sinäkö siihen jaat luvat? Tosiaan sinun pitäisi oikeasti keskittyä isompiin asioihin kuin yksilöiden arvosteluun. Olisi mielenkiintoista kuulla mikä oikeasti olet koulutukseltasi, arvoisa oppinut.

"Itse väitit, että olit täällä sivistämässä ihmisiä."

En ole väittänyt. Ei ihan aika riitä jos on nollasta lähdettävä. Lue uudestaan, arvoisa epäoppinut. 

"Kiusaamassa"?

Onko tosiaan niin kuin väitetään, että suomalaisessa yhteiskunnassa ei lisääntymistä suurimpana yhteiskunnalisena uhkana voi käsitellä ilman mielensäpahoitusta? Sukupuuttokortti heitetään.

"Tosiaan sinun pitäisi oikeasti keskittyä isompiin asioihin kuin yksilöiden arvosteluun."

Tosiaan minun pitäisi tehdä kaikki. Ymmärrät kai stressin joka siitä aiheutuu, kun huomaa etteivät tekijät riitä työmäärään nähden. Pätee myös tällä alalla.

"Olisi mielenkiintoista kuulla mikä oikeasti olet koulutukseltasi, arvoisa oppinut."

Mitenhän tämän selvittäisit, kun epäluottamus nettitekstejä kohtaan pakottaa sinut etsimään tietoa, mitä taas et osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/241 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole linkannut tänne ainuttakaan ajankohtaista tutkimusta, ainoastaan jeesustellut lapsettomuudellasi. Mitä minä olen asian eteen tehnyt? - Elämme kanssasi samantapaista elämää, minulla on lapset ja olen ostanut muovipusseja. Av:ssa on helppo valehdella olevansa vaikka energiatekniikan insinööri, työni ei kuitenkaan tekisi minusta parempaa tai huonopaa ihmistä lisääntymään.

Vaikea uskoa, että olet täällä puhtaasti maailman pelastus sydämessä arvostelmassa anonyymien ihmisten lisääntymistä. Sattuu olemaan yksi haroista asioista, joista voit kokea ylemmyydentunnetta ja hyödynnät häikäilemättä tilaisuuden arostella muiden elämää. Porsaiden porsas

Miksi minun pitää linkata tänne tutkimuksia. Samanlailla pääset niitä itsekin etsimäään kuten minäkin.

Kaikki muu ekohippeily on pientä näpertelyä lisääntymisen rinnalla, siksi siitä paasaan. Lisääntymällä pyyhkii pois kaikki ympäristön eteen tekemänsä ponnistelut.

"Vaikka energiatekniikan insinööri"? :D Voi jeesus sekö on niin outo ja ihmeellinen tutkinto että tarvitsee valehdella (googlaa). Olen energiatekniikan diplomi-insinööri mutten tietääkseni ole siihen missään vaiheessa viitannut, asioiden selvittäminen ja ajan tasalla pysyminen eivät tutkintoa eivätkä sillä retostelua vaadi, ainoastaan vaivannäköä. 

Varmasti olet diplomi-inssi... "etsi itse linkkisi". Itse väitit, että olit täällä sivistämässä ihmisiä. Kuitenkin ajankohtaiset tutkimuksesi ovat mutu-referaatioita jostain joskus. Olet tasan täällä kiusaamassa ja arvostelemassa ihmisiä eikä sinulla ole todellisia ratkaisuja mihinkään. Ehkä täällä irviminen on sinusta tehokas keino parantaa maailmaa.

Tuolla ammattikommentti liittyi kysymykseesi siitä mitä olisin maapallomme eteen tehnyt, joka kenties oikeuttaisi hankkimaan sen lapsen. Kuitenkin ihmisten täytyy lisääntyä ellei tavoitteena ole sukupuuttu. Sinäkö siihen jaat luvat? Tosiaan sinun pitäisi oikeasti keskittyä isompiin asioihin kuin yksilöiden arvosteluun. Olisi mielenkiintoista kuulla mikä oikeasti olet koulutukseltasi, arvoisa oppinut.

En ole väittänyt. Ei ihan aika riitä jos on nollasta lähdettävä. Lue uudestaan, arvoisa epäoppinut. 

"Kiusaamassa"?

Onko tosiaan niin kuin väitetään, että suomalaisessa yhteiskunnassa ei lisääntymistä suurimpana yhteiskunnalisena uhkana voi käsitellä ilman mielensäpahoitusta? Sukupuuttokortti heitetään.

"Tosiaan sinun pitäisi oikeasti keskittyä isompiin asioihin kuin yksilöiden arvosteluun."

Tosiaan minun pitäisi tehdä kaikki. Ymmärrät kai stressin joka siitä aiheutuu, kun huomaa etteivät tekijät riitä työmäärään nähden. Pätee myös tällä alalla.

"Olisi mielenkiintoista kuulla mikä oikeasti olet koulutukseltasi, arvoisa oppinut."

Mitenhän tämän selvittäisit, kun epäluottamus nettitekstejä kohtaan pakottaa sinut etsimään tietoa, mitä taas et osaa.

Kyllä väitit: "Vauva.fi:ssä pomppaamalla tavoittaa niitä ihmisiä joita ajankohtaiset tutkimukset eivät." Tai ehkä et väittänyt tulleesi valistamaan tutkimuksista, anteeksi jos tulkitsin väärin. Tulitko siis arvostelemaan ihmisiä, koska olet itse paremmin perillä asioista ja näin ollen parempi ihminen.

Aivan alkuun koit kuitenkin tarvetta syyttää ihmisiä, jotka ovat syyllistyneet lasten tekoon, maapallon pahimmiksi raiskaajiksi. Kyllä siinä on jotain kiusaamisen piirteitä. Kumpuaa varmaan hauraasta egosta.

Hyvä, että osaat pilkkoa kommenttini osiin ja katkoa sopiviksi pätkiksi, joihin sinun itsesi on mukavampi vastata. Syytitkö itse minua kysymyksesi välttelystä? Oma argumentointitaktiikkasi on nimittäin pahasti hanurista...

Ja mitä koulutukseesi tulee niin epäilen, että opintosi ovat vielä kesken. - possuja 2

Vierailija
184/241 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta nyt ovat jo aikuisia

Vierailija
185/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kiusaamassa"?

Kyllä väitit: "Vauva.fi:ssä pomppaamalla tavoittaa niitä ihmisiä joita ajankohtaiset tutkimukset eivät." Tai ehkä et väittänyt tulleesi valistamaan tutkimuksista, anteeksi jos tulkitsin väärin. Tulitko siis arvostelemaan ihmisiä, koska olet itse paremmin perillä asioista ja näin ollen parempi ihminen.

Aivan alkuun koit kuitenkin tarvetta syyttää ihmisiä, jotka ovat syyllistyneet lasten tekoon, maapallon pahimmiksi raiskaajiksi. Kyllä siinä on jotain kiusaamisen piirteitä. Kumpuaa varmaan hauraasta egosta.

Hyvä, että osaat pilkkoa kommenttini osiin ja katkoa sopiviksi pätkiksi, joihin sinun itsesi on mukavampi vastata. Syytitkö itse minua kysymyksesi välttelystä? Oma argumentointitaktiikkasi on nimittäin pahasti hanurista...

Ja mitä koulutukseesi tulee niin epäilen, että opintosi ovat vielä kesken. - possuja 2

”Tai ehkä et väittänyt tulleesi valistamaan tutkimuksista, anteeksi jos tulkitsin väärin.”

Hienosti.

”Tulitko siis arvostelemaan ihmisiä, koska olet itse paremmin perillä asioista ja näin ollen parempi ihminen. Aivan alkuun koit kuitenkin tarvetta syyttää ihmisiä, jotka ovat syyllistyneet lasten tekoon, maapallon pahimmiksi raiskaajiksi. Kyllä siinä on jotain kiusaamisen piirteitä.”

Arvostelen kyseenalaisia tekoja ja niitä tekeviä ihmisiä. En siksi että olisin parempi ihminen. Jokaisessa on virheitä ja niistä pitäisi pystyä keskustelemaan etenkin, jos teko vaikuttaa muihinkin ihmisiin. Epäkohtien selvittäminen ja niihin puuttuminen ovat ainoa väylä kehittymiselle. En arvosta tunteilla väittelyä ja tahtomattani joskus paistaa viesteistä se läpi.

”Kumpuaa varmaan hauraasta egosta.”

Tämä on taas keittiöpsykologin analyysia jota perustellaan mielensäpahoittamisella (ei millään).

” Hyvä, että osaat pilkkoa kommenttini osiin ja katkoa sopiviksi pätkiksi, joihin sinun itsesi on mukavampi vastata.”

Jos vähän vähentäisi väärintulkkaustasi ja yhteyksien pakkovetämistä sinne missä niitä ei ole. Vaikkakin enemmän vaivaa täytyy nähdä.

”Oma argumentointitaktiikkasi on nimittäin pahasti hanurista…”

Argumenttihan se tämäkin on ja perusteluja odotan yhtä paljon kuin lapselta.

”Ja mitä koulutukseesi tulee niin epäilen, että opintosi ovat vielä kesken.”

Epäily on hyvä pohja alkaa rakentamaan tutkimusta.

Vierailija
186/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Halusin 7.

Vierailija
187/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla. En tykkää lapsista.

Vierailija
188/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on, neljäs tulossa. Kolmeen piti jäädä, mutta kerran vedettiin riskillä ja siitä se napsahti 😁. Mutta oikein odotettu ja jo rakastettu lapsi tämä neljäskin.

Vierailija
189/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 on ja joko en haluaisi ollenkaan tai sitten kaksi. 

Vierailija
190/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään lasta, eikä ole tulossa. Oma jaksamiseni on heikkoa eikä energiaa riitä lapselle. Lapset ovat kuiten mielestäni herttaisia ja hauskoja, kummityttöni riittää minulle oikein hyvin.

Vierailija
191/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ihanaa lasta <3

Vierailija
192/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ainakin 5. Nyt on 0 ja ei ole miestäkään.

Vierailija
193/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs syntyy kohta. Tämä on viimeinen :)

Vierailija
194/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään lasta enkä haluakaan yhtään kun nämä nykyisetkin on niin kurittomia ja möykkäävät häiritsevästi.

Vierailija
195/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala päättää lapsilukuni.

Vierailija
196/241 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala päättää lapsilukuni.

Jumalalla on muutakin tekemistä kuin päättää sinun asioistasi. Etkö ole kuullut että Jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon päättää itse asioistaan?

Vierailija
197/241 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 2 lasta, teini-ikäisiä jo. 3 olisin ehkä halunnut, mutta ei antanut talous myöten.

Vierailija
198/241 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, kolmas on juuri plussattu

Vierailija
199/241 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Halusin 2-3.

Vierailija