Kuinka monta lasta?
Kuinka monta lasta teillä on? Tai kuinka monta lasta haluatte?
Kommentit (241)
Vierailija kirjoitti:
6tyttöä ja 4 poikaa
On vai haluaisit?
Mun unelma ois neljä tyttöä ja yksi poika (poika nuorimmaiseksi).
Tai neljä-viisi tyttöä ja kaksi poikaa.
Nyt on yksi tyttö ja jos saisin vain yhden lapsen lisää, haluaisin sen olevan mieluiten tyttö (ihan pinnallisista syistä vain, pääsisi vielä kerran pukemaan ihania pikkutyttöjen vaatteita ym. söpöstelyä ja hössötystä), mutta jos saisin kaksi, haluaisin tytön ja pojan.
Kaksosina tai poika kuopukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset alapeukuttavat toisten vastauksia tällaisessakin asiassa? Ei voi tajuta😂
Jep ja alapeukkuja sataa eniten silloin, jos olet alle 30-vuotias äiti ja/tai haluat monta lasta, yläpeukkuja taas jos ilmoitat inhoavasi lapsia etkä halua niitä ikinä.:D
Karu palsta, täältä saa hyvin kylmän ja epäempaattisen kuvan suomalaisista (nuorista) naisista.
Lapsia vihaavia koiramammoja ja muita misantrooppeja.
0 lasta. Oltaisiin haluttu 2, mutta yksikin olisi tehnyt ikionnelliseksi.
0, mistä olen nykyään päivittäin tyytyväinen!
Yhden sain ja olen hänestä kiitollinen.
Kaksi lasta. Esikoinen poika ja kuopus tyttö, täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset alapeukuttavat toisten vastauksia tällaisessakin asiassa? Ei voi tajuta😂
Jep ja alapeukkuja sataa eniten silloin, jos olet alle 30-vuotias äiti ja/tai haluat monta lasta, yläpeukkuja taas jos ilmoitat inhoavasi lapsia etkä halua niitä ikinä.:D
Karu palsta, täältä saa hyvin kylmän ja epäempaattisen kuvan suomalaisista (nuorista) naisista.
Lapsia vihaavia koiramammoja ja muita misantrooppeja.
Av:ssa törmää välillä gallupeihin, joissa puolet vastaajista esim. kannattaa totalitaarista ja ihmisoikeuksua polkevaa politiikkaa suurempiin arvoihin kuten kuviteltuun ekologisuuteen vedoten. Olen tullut tulokseen, ettei av edusta kansaa keskimäärin vaan hulluja on merkkittävä enemmistö. Kun pitää tämän mielessä voi nukkua yönsä rauhassa. :D
Yksi tyttö on ja enempää en halua.
Nainen 33
3 lasta, elämä vaivatonta, lähdemme ulkomaille syyslomalla, lapset saavat valita harrastuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi on ja yhtään enempää en halua. Vauva- ja pikkulapsiaika on pelkkää helvettiä, joka syö ihmisen sisältä ontoksi ja tuhoaa parisuhteen.
Sinäpä sen kirjalliseen muotoon sait tiivistettyä. Aamen.
Olen yhden 18-vuotiaan äiti. Tämä on meille hyvä näin.
Meillä on kaksi. Olisin halunnut kolmannen, mutta mies ei ja ikä tuli muutenkin vastaan. Ihanaa, että nuo kaksi ovat! <3
On 2 ja on ihanaa, ehkä haluaisin kolmannen
Minä sain toista lasta synnyttäessäni orgasmin. Olihan se erikoista. En kertonut vuosiin kellekään, kunnes näitä tapauksia tuli omassa elämässä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain toista lasta synnyttäessäni orgasmin. Olihan se erikoista. En kertonut vuosiin kellekään, kunnes näitä tapauksia tuli omassa elämässä vastaan.
Tämä siis vastauksena sille, joka kyseli synnytysorgasmin saaneista. Unohdin lainauksen...
Ennen lapsia halusin 4, mutta kahden jälkeen olin tyytyväinen. Toinen raskaus ja synnytys olivat liian rankkoja. Lisäksi olin saanut terveen pojan ja tytön, mikä oli minusta jo " kaikki, mitä voi saada/pyytää".
6tyttöä ja 4 poikaa